Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas - 3

QUOTE(Jolancike @ 2014 09 02, 18:42)
Sveiki, gal kas susidūrėt su mobiliųjų telefonų programinės įrangos gedimais. Pirktas 2014 sausio pabaigoj. Per pusmetį jau trečią kartą sugedo ( kovo, balandžio ir rugpjūčio mėn.), mttc raso SW gedimams DAP negalimas, tai kaip suprantu, vėl taisys. Nejaugi reiks taip ir vargti toliau, vis vežioja į Kauną taisyt...

Jei jisgarantinis, kodel neprasot kad grazintu pinigus uz telefona, o vis taisot?
Atsakyti
QUOTE(patiko @ 2014 09 03, 06:38)
Jei jisgarantinis, kodel neprasot kad grazintu pinigus uz telefona, o vis taisot?


Du kartus taisiau, tereikėjo atnaujinti programinę įrangą, jokio techninio gedimo nebuvo. Bet pastrigus trečią kartą netekau kantrybės ir parašiau, kad grąžintų pinigus už nekokybišką prekę, nes trečią kartą ta pati problema, išvada - pašalinti gedimo jie negali. Salone konsultantė priėmė telefoną, jie siunčia į mttc, kad išrašytų keitimo aktą. Šiandien iš mttc gavau žonutę :
,, Pirminės patikros metu įrenginiui buvo nustatyta programinės įrangos sutrikimai, dėl šios priežasties Sony gamintojas nedefektuoja įrenginio. Galimas keitimo akto išrašymas jeigu įrenginyje yra fiksuojamas techninis gedimas, tačiau ne programinis. Patikslinkite ar grąžinti netaisytą ar atlikti garantinį remontą?"
Skambinausi į valstybinę ne maisto prekių inspekciją, man pasakė, kad turiu teisę bet kokiu atveju reikalauti grąžinti pinigus, nesvarbu koks tas gedimas. Taip ir parašiau jiems, tegu pardavėjas sprendžia taisyti telefoną dar kartą ar ne, aš jo nebeimsiu. VNMPI konsultantė pasakė, kad jei bus neigiamas atsakymas iš pardavėjo, kreipčiausi į juos. Aš pirmą kartą tokioj situacijoj g.gif
Atsakyti
QUOTE(Jolancike @ 2014 09 03, 11:50)
Du kartus taisiau, tereikėjo atnaujinti programinę įrangą, jokio techninio gedimo nebuvo. Bet pastrigus trečią kartą netekau kantrybės ir parašiau, kad grąžintų pinigus už nekokybišką prekę, nes trečią kartą ta pati problema, išvada - pašalinti gedimo jie negali. Salone konsultantė priėmė telefoną, jie siunčia į mttc, kad išrašytų keitimo aktą. Šiandien iš mttc gavau žonutę :
,, Pirminės patikros metu įrenginiui buvo nustatyta programinės įrangos sutrikimai, dėl šios priežasties Sony gamintojas nedefektuoja įrenginio. Galimas keitimo akto išrašymas jeigu įrenginyje yra fiksuojamas techninis gedimas, tačiau ne programinis. Patikslinkite ar grąžinti netaisytą ar atlikti garantinį remontą?"
Skambinausi į valstybinę ne maisto prekių inspekciją, man pasakė, kad turiu teisę bet kokiu atveju reikalauti grąžinti pinigus, nesvarbu koks tas gedimas.  Taip ir parašiau jiems, tegu pardavėjas sprendžia taisyti telefoną dar kartą ar ne, aš jo nebeimsiu. VNMPI konsultantė pasakė, kad jei bus neigiamas atsakymas iš pardavėjo, kreipčiausi į juos. Aš pirmą kartą tokioj situacijoj  g.gif

Tai jūs ir atsakykite, kad dėl nekokybiškos prekės nutraukiate pirkimo - pardavimo sutartį ir prašote sugrąžinti už prekę sumokėtus pinigus smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Eularija @ 2014 09 03, 12:11)
Tai jūs ir atsakykite, kad dėl nekokybiškos prekės nutraukiate pirkimo  - pardavimo sutartį ir prašote sugrąžinti už prekę sumokėtus pinigus  smile.gif


Na aš panašiai ir parašiau, lauksiu atsakymo iš pardavėjo. Telefonas pirktas už grynus, be jokių sutarčių ir įsipareigojimų.
Atsakyti
Sveikos. Situacija tokia. smile.gif
Pardaviau Minnetonka mokasinus, jie yra nat. verstos odos,be jokio pasilinimo, pakietinimo, minksti ir tokie lyg apkrite,su kutais- toks ju stiliukas bigsmile.gif Foto buvo idetos nelabai kokybiskos,atrode kad panesioti daugiau, nufotkinti is visu pusiu, ir is nugaros,ir priekio,ir sonu.... Prasiau 160lt-sutiko,nupirko. Va mano skelbimas kam idomu: http://www.vinted.lt...nalus-mokasinai
Pries issiusdama tikrai kruopsciai ir graziai isvaliau,ispurskiau dar kart impregnatoriumi,spalva irgi atgaivinau,zodziu is pardes tokiu nenusipirksi....
issiunciau, bet niekaip negalejau prisijungti ir parasyti kodo per savaitgali,tai iskart buvo kreiptasi i portalo administracija ir norejo i policija iskart. Pakraupau pamacius sias zinutes doh.gif
O kai gavo batus-prasidejo.... Komentarai pirkejos: kulnai nubale, priekiai nutrinti, vidus ismintas, cia nei uz 100lt neparduosiu ju liūdna netinka man jie.. visiskai ismintas vidus viena koja krypsta, visiskai issitampe, ar priimate juos atgal arba kreipiuosi i vartotoju teises. lauksiu is jusu, nes susiekiau su vartotoju teisemis ir turiu jiems pateikti rastista prasyma grazinti pinigus uz preke nepraejus trims dienoms po prekes gavimo, o specialiste man paaiskino kad lietuvos respublikos istatymais, kiekviena preke pardavejas pirvalo priimti atgal per 7 darbo dienas. Laukiu is jusu ar grazinate pinigus ar tada jau aiskinsities su jais, man tereikia parasyti jiems prasyma.
O pries perkant svarste ka cia daryti,tipo surizikuosiu, dar jos klausiau kiek cm jusu peda,kad tikrai tiktu, nes niekad nieko neapgaudineju, tai net neatrase i tai, iskart rase:kokia galutine kaina su siuntimu,parasiau 160lt, tai ji: na ok, paimsiu, parasykit saskaitele ir kam

Zodziu, dabar ji jau kfreipesi i vartotoju teises,sake laukti man is ju laisko. Bet as galiu garantuoti,kad batai buvo puikios bukles,aveti max savaite,+priziureti tikrai ir su visom priemonem... O apie isklysimus net nekalbu, nes tai yra mokasinai tik is verstos odos, tai nei jokiu supinatoriu, nei pakietintoju kulno,nieko nera, ner kam klysintis netgi.. Su tokia pirkeja net nera ko i kompromisus veltis...Dar negavus jau policija grasino,kad kelias dienas neprisijungiau ir neatrasiau jai doh.gif doh.gif Dar tokio atvejo per 6 metus nebuvo.......
Koks cia tolimesnis zingsnis su tom teisem? As vistiek liksiu kaltas ir reikes pinigus grazinti ir pan? nes as irgi nenoriu nusileisti... g.gif g.gif
Atsakyti
QUOTE(Linulee @ 2014 09 03, 20:12)
Sveikos. Situacija tokia.  smile.gif
Pardaviau Minnetonka mokasinus, jie yra nat. verstos odos,be jokio pasilinimo, pakietinimo, minksti ir tokie lyg apkrite,su kutais- toks ju stiliukas bigsmile.gif  Foto buvo idetos nelabai kokybiskos,atrode kad panesioti daugiau, nufotkinti is visu pusiu, ir is nugaros,ir priekio,ir sonu.... Prasiau 160lt-sutiko,nupirko. Va mano skelbimas kam idomu: http://www.vinted.lt...nalus-mokasinai
Pries issiusdama tikrai kruopsciai ir graziai isvaliau,ispurskiau dar kart impregnatoriumi,spalva irgi atgaivinau,zodziu is pardes tokiu nenusipirksi....
issiunciau, bet niekaip negalejau prisijungti ir parasyti kodo per savaitgali,tai iskart buvo kreiptasi i portalo administracija ir norejo i policija iskart. Pakraupau pamacius sias zinutes doh.gif
O kai gavo batus-prasidejo.... Komentarai pirkejos: kulnai nubale, priekiai nutrinti, vidus ismintas,  cia nei uz 100lt neparduosiu ju liūdna netinka man jie.. visiskai ismintas vidus viena koja krypsta, visiskai issitampe, ar priimate juos atgal arba kreipiuosi i vartotoju teises. lauksiu is jusu, nes susiekiau su vartotoju teisemis ir turiu jiems pateikti rastista prasyma grazinti pinigus uz preke nepraejus trims dienoms po prekes gavimo, o specialiste man paaiskino kad lietuvos respublikos istatymais, kiekviena preke pardavejas pirvalo priimti atgal per 7 darbo dienas. Laukiu is jusu ar grazinate pinigus ar tada jau aiskinsities su jais, man tereikia parasyti jiems prasyma.
O pries perkant svarste ka cia daryti,tipo surizikuosiu, dar jos klausiau kiek cm jusu peda,kad tikrai tiktu, nes niekad nieko neapgaudineju, tai net neatrase i tai, iskart rase:kokia galutine kaina su siuntimu,parasiau 160lt, tai ji: na ok, paimsiu, parasykit saskaitele ir kam

Zodziu, dabar ji jau kfreipesi i vartotoju teises,sake laukti man is ju laisko. Bet as galiu garantuoti,kad batai buvo puikios bukles,aveti max savaite,+priziureti tikrai ir su visom priemonem... O apie isklysimus net nekalbu, nes tai yra mokasinai tik is verstos odos, tai nei jokiu supinatoriu, nei pakietintoju kulno,nieko nera, ner kam klysintis netgi.. Su tokia pirkeja net nera ko i kompromisus veltis...Dar negavus jau policija grasino,kad kelias dienas neprisijungiau ir neatrasiau jai  doh.gif  doh.gif Dar tokio atvejo per 6 metus nebuvo.......
Koks cia tolimesnis zingsnis su tom teisem? As vistiek liksiu kaltas ir reikes pinigus grazinti ir pan? nes as irgi nenoriu nusileisti... g.gif  g.gif


Bijau teigti, bet nemanau, kad ji ką nors laimės- čia gi dėvėta prekė.... g.gif
Atsakyti
Po keletos susirašinejimu su pirkeja vis labiau isaiskeja,kad ji tiesiog mano,kad permokejo,nors net nesiderejo, o tik paklause kokia galutine kaina doh.gif Dydis aiskiai buvo parasytas W10 ir kad avejau su 27cm peda,o paklausus jos kiek jos peda,ji net neatsake,o iskart sask prase... ir va ikeliu jos paskutinio posto citatele: as jums jau aiskinau, buciau net nesivelus i viska cia jumis ir buciau pardavinejus juos uz maximum 70-80lt... kad atitiktu realia kaina, ir buciau parasiusi realu dydi, kuri sie batai atitinka, niekada negaleciau apgaudineti mergaiciu.
Ir visuose jos postuose atsispindi kaina, kad kiek daug sumokejo doh.gif doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Linulee: 04 rugsėjo 2014 - 19:19
QUOTE(patiko @ 2014 09 03, 06:38)
Jei jisgarantinis, kodel neprasot kad grazintu pinigus uz telefona, o vis taisot?

Nelabai nori pinigų gražinti, siunčia į garantinį taisymą doh.gif

QUOTE(Jolancike @ 2014 09 03, 11:50)
Du kartus taisiau, tereikėjo atnaujinti programinę įrangą, jokio techninio gedimo nebuvo. Bet pastrigus trečią kartą netekau kantrybės ir parašiau, kad grąžintų pinigus už nekokybišką prekę, nes trečią kartą ta pati problema, išvada - pašalinti gedimo jie negali. Salone konsultantė priėmė telefoną, jie siunčia į mttc, kad išrašytų keitimo aktą. Šiandien iš mttc gavau žonutę :
,, Pirminės patikros metu įrenginiui buvo nustatyta programinės įrangos sutrikimai, dėl šios priežasties Sony gamintojas nedefektuoja įrenginio. Galimas keitimo akto išrašymas jeigu įrenginyje yra fiksuojamas techninis gedimas, tačiau ne programinis. Patikslinkite ar grąžinti netaisytą ar atlikti garantinį remontą?"
Skambinausi į valstybinę ne maisto prekių inspekciją, man pasakė, kad turiu teisę bet kokiu atveju reikalauti grąžinti pinigus, nesvarbu koks tas gedimas.  Taip ir parašiau jiems, tegu pardavėjas sprendžia taisyti telefoną dar kartą ar ne, aš jo nebeimsiu. VNMPI konsultantė pasakė, kad jei bus neigiamas atsakymas iš pardavėjo, kreipčiausi į juos. Aš pirmą kartą tokioj situacijoj  g.gif

Mums panašiai buvo: nusipirkom, vakare pamatėm, kad neveikia kai kurios funkcijos. Nunešus net nesileido į kalbas dėl nekokybiškos prekės pakeitimą į kokybišką. Iškart siuntė į MTTC. Ten po dviejų savaičių "remonto" - vėl ta pati situacija. Nukreipė į centrinę bustinę. Centrinėj būstinėj parašėm pareiškimą, kad norim kokybiškos prekės. Kraštutiniu atveju gražinti pinigus. "Pažadėjo" siųsti užklausas visiems salonams ir pakeisti į kokybišką B)Bet panašu, kad vėl išsiuntė į MTTC taisymui, nes pageidaujama prekė yra prekyboje cool.gif
Atsakyti
DAP akto reikalavot prieš priduodant?
Atsakyti
QUOTE(Rodnega @ 2014 09 04, 21:09)
DAP akto reikalavot prieš priduodant?


Labas vakaras,

o kas iš to jeigu reikalauji, bet jo neduoda? man pasakė, kad pas mane Samsungas iš čekijos ar kokio ten regiono ir DAP aktai ten nerašomi/negalimi.
Gavau iš vartotojų teisių raštą, kad telefonas nekokybiškas ir yra siūloma grąžinti man pinigus. Bet kadangi ši išvada yra tik rekomendacinio pobūdžio- pamažu ruošiuosi teismui.
Atsakyti
QUOTE(Rodnega @ 2014 09 04, 22:09)
DAP akto reikalavot prieš priduodant?


Man iš MTTC parašė, kad ,,SW gedimams DAP negalimas. " Keturis kartus klausė ar tęsti taisymą, nors aiškiai parašiau, kad atsisakau taisyti. Šiandien ryte jų puslapyje parašė info, kad darbai baigti, bet žinutės kolkas nesulaukiau. Žiūrėsiu, ką pardavėjas atsakys, jei ką, teks kreiptis į Ne maisto prekių kontrolės inspekciją - rašysiu skundą.
Papildyta:
QUOTE(Laimė @ 2014 09 04, 22:40)
Labas vakaras,

o kas iš to jeigu reikalauji, bet jo neduoda? man pasakė, kad pas mane Samsungas iš čekijos ar kokio ten regiono ir DAP aktai ten nerašomi/negalimi.
Gavau iš vartotojų  teisių raštą, kad telefonas nekokybiškas ir yra siūloma grąžinti man pinigus. Bet kadangi ši išvada yra tik rekomendacinio pobūdžio- pamažu ruošiuosi teismui.


O pardavėjas gal kartais vienas iš trijų mobiliojo tinklo operatorių ?
Aš parašiau užklausą vartotojų teisių tarnybai el. paštu, jie persiuntė mano laišką į ne maisto prekių kontrolės inspekciją su prierašu kad informuotų juos kas ir kaip, man taip pat. Iš inspekcijos gavau atsakymą, kad pardavėjui atsisakius grąžinti pinigus arba jei per 10 dienų nebus atsakymo krepčiausi į juos su skundu, kurį jie nagrinės. Nejaugi jų išvados tik rekomendacinio pobūdžio ? unsure.gif Gal aš išvis čia be reikalo vargstu doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Jolancike: 04 rugsėjo 2014 - 22:40
Į temą straipsniukas apie brokuotą telefoną ir kaip dėl ko kovojo Straipsnis

O gal galit rekomenduot tokią parduotuvę, kurioj pinigus grąžinimas už sugedusią prekę butų normalus? Nes dabar tos garantijos tai kaip ir nieko vertos, pinigų negrąžina, telefono nesutaiso, tas pats lyg per skelbimus pirkt.
Atsakyti