QUOTE(Gabe @ 2014 02 10, 15:35)
Oliver batelių vidus susidėvėjo per 2 mėn., visa laimė čekio neišmečiau, tad nuvežėm grąžinti. Pradžioj bandė aiškinti, jog 2 sav. garantija ir t.t., bet vyras kategoriškai padėjo batus ant prekystalio ir pasakė, jog yra taisyklės, jie privalo priimti nekokybišką avalynę. Kadangi tokio dydžio keitimui neturėjo - gražino pinigus.
Ir šiaip galiu pasakyti, kad būtina saugoti pirkimo čekį, nuostoliai mažesni ir teisybės ieškot gali. Jau geriau Batų kalne pirkti nei bazėj, kur čekio negavau, sezono neatlaikė, atgal nunešus nepriėmė ir neturėjau kaip įrodyti, 200Lt į balą gavosi
Kauno Batų kalne irgi nuolaidos?
Laba visoms,
pakartotinai ikeliu naudingos informacijos nuorodą: http://www.delfi.lt/...7#ixzz2RgLX0j8q
Atsitiktinai perskaičiusi šį straipsnį, 2013 m. gegužės mėnesį iš Danijos parduotuvės susigrąžinau 70 Lt už nekokybiškus vyriškus batus, kurie buvo pirkti 2012-08-14 (tiesa, buvau išsaugojusi pirkimo čekį). Batai suplyšo po 2,5 mėnesio dėvėjimo. Dešiniojo bato vidinėje pusėje prie pado atsivėrė skylė, todėl jų dėvėti tapo neįmanoma. Džiaugiuosi, kad praeitą rudenį tos batų poros neišmečiau į šiukšlyną, tai 2013 pavasarį atgavau 70 litų (visą batų sumą) smile.gif
P.S. Pasikonsultavusi telefonu su savo regiono Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos specialiste surašiau prašymo forma pretenziją, adresuotą parduotuvės vedėjai, 2 egzemplioriais. Vieną egz. įteikiau parduotuvės vedėjai. Kitą egz., su parduotuvės vedėjos parašu ir pretenzijos gavimo data pasilikau sau. mano atveju pretenzijos tekstas buvo toks:
Prašau išspręsti klausimą dėl pinigų grąžinimo už nekokybišką vyriškų batų porą (suma 69,99 Lt), kurią įsigijome parduotuvėje Danija.
Batai suplyšo po 2,5 mėnesio dėvėjimo. Dešiniojo bato vidinėje pusėje prie pado atsivėrė skylė, todėl jų dėvėti tapo neįmanoma.
Apie priimtus sprendimus prašome informuoti raštu per 10 darbo dienų.
PRIDEDAMA: Pirkimo dokumentas (2012-08-14 kvitas, nr. 15/11699).
Tikiuosi, kad kažkuriai iš Jūsų bus naudinga