Neškit su čekiu į parduotuvę, turėtų priimti ekspertizei. Jei nustatys, kad gamybos brokas, pinigus atgausit
QUOTE(FruitCocktail @ 2015 11 13, 22:29)
Neškit su čekiu į parduotuvę, turėtų priimti ekspertizei. Jei nustatys, kad gamybos brokas, pinigus atgausit
Vakar neistverusi nuejau pasiruosusi kovoti iki paskutinio kraujo laso nes tikrai jauciausi teisi bet grazino pinigus be jokiu kalbu
QUOTE(gatilucky @ 2014 05 13, 20:39)
O aš noriu pasidalinti savo nesėkme perkant planšetkę Varlės parduotuvėje.
Rinkomės planšetinį kompiuterį, buvom numatę pirkti samsung galaxy - kitoje parduotuvėje, bet varlė parduotuvėje (Šiauliuose) atkalbėjo, pasiūlydami ale tokį patį variantą tik už geresnę kainą (920 lt vietoj 1000 su trupučiu). Mūsų pagrindinis reikalavimas buvo, kad būtų GPS navigacija. Užtikrino, kad GPS navigacija tikrai tikrai yra ir siūlomas Prestigio visiškai atitinka samsunga vienas prie vieno, tik mažiau moki, nes ale mokėtum už Samsung vardą. Užsakėm, parsivežėm namo, pasirodo navigacijos nėra. Pardavėja tiesiog pateikė klaidingą informaciją siekdama įsiūlyti prekę. Antas minusas - sunkiai krovėsi. Nuėjom pasiaiškinti, tik gūžčiojo pečiais, o pasiūlymas buvo tarsi pasityčiojimas - papildomai nusipirkti GPS navigaciją. Keisti atsisakė, nes ant įpakavimo dėžutės buvo truputį vaikiuko papaišyta. Na, ką, tiesiog numojome ranka. Neužilgo visai nebesikrovė. Pragulėjo ant lentynos nenaudojamas. Nuvalėm dėžutę (vėl atrodė kaip nauja) ir galiausiai nunešėm vėl. Šį kartą dėžutė nebeužkliuvo, bet pareiškė, kad mes patys sulaužėm kažką ten viduj ???? Už remontą turim mokėti dar 50 lt. Na nepikta būtų sumokėti tuos 50 lt už taisymą, jei tikrai būtume laužę, kišę ką nors į vidų. Tiesiog žinotume, kad nešam taisyti ir už tai reikia mokėti, bet šiuo atveju defektas buvo nuo pat pradžios. Sako, "tai reikėjo iš karto ir atnešti". Priminėm, kad buvom atnešę, bet nekeitė dėl įpakavimo broko. Na va tokia, mūsų nesėkmė, tikrai labai liūdna ir likome apgauti. Gal kam teko būti panašioje situacijoje? Kažkaip norisi išspęsti ją
Rinkomės planšetinį kompiuterį, buvom numatę pirkti samsung galaxy - kitoje parduotuvėje, bet varlė parduotuvėje (Šiauliuose) atkalbėjo, pasiūlydami ale tokį patį variantą tik už geresnę kainą (920 lt vietoj 1000 su trupučiu). Mūsų pagrindinis reikalavimas buvo, kad būtų GPS navigacija. Užtikrino, kad GPS navigacija tikrai tikrai yra ir siūlomas Prestigio visiškai atitinka samsunga vienas prie vieno, tik mažiau moki, nes ale mokėtum už Samsung vardą. Užsakėm, parsivežėm namo, pasirodo navigacijos nėra. Pardavėja tiesiog pateikė klaidingą informaciją siekdama įsiūlyti prekę. Antas minusas - sunkiai krovėsi. Nuėjom pasiaiškinti, tik gūžčiojo pečiais, o pasiūlymas buvo tarsi pasityčiojimas - papildomai nusipirkti GPS navigaciją. Keisti atsisakė, nes ant įpakavimo dėžutės buvo truputį vaikiuko papaišyta. Na, ką, tiesiog numojome ranka. Neužilgo visai nebesikrovė. Pragulėjo ant lentynos nenaudojamas. Nuvalėm dėžutę (vėl atrodė kaip nauja) ir galiausiai nunešėm vėl. Šį kartą dėžutė nebeužkliuvo, bet pareiškė, kad mes patys sulaužėm kažką ten viduj ???? Už remontą turim mokėti dar 50 lt. Na nepikta būtų sumokėti tuos 50 lt už taisymą, jei tikrai būtume laužę, kišę ką nors į vidų. Tiesiog žinotume, kad nešam taisyti ir už tai reikia mokėti, bet šiuo atveju defektas buvo nuo pat pradžios. Sako, "tai reikėjo iš karto ir atnešti". Priminėm, kad buvom atnešę, bet nekeitė dėl įpakavimo broko. Na va tokia, mūsų nesėkmė, tikrai labai liūdna ir likome apgauti. Gal kam teko būti panašioje situacijoje? Kažkaip norisi išspęsti ją
Oi su tuo Prestigio ir mes turim bėdų mūsų plančetė pernai gruodi pirkta, dar turi 1 m garantiją, pries 1,5 mėn vyras nuvežė antra kartą tvarkyti jį (nekrauna), pirma kartą buvo tas pats , tai jie nieko netvarkė tiesiog paėmė pakeitė įkrovėjo laida ir tiek, šį kartelį ir pakeistas įkrovėjo laidas nebepadeda Esmė ta kad ta plančetė išvis labai mažai naudojama yra kas būtų jei naudotume kiekviena diena... Vakar jau suėmė bizas, nu kiek gali ta plančetę tvarkyti? nusipirkau daiktą, sumokėjau pinigus o negaliu ja naudotis? patarkite, kaip elgtis? eiti ir reikalauti kad gražintu pinigus, nes jau neber reikalo laukti kol baigs tvarkyti( jei iš vis tvarko) ??? gal kam teko susidurti su panašia situacija?
QUOTE(loja5 @ 2015 11 13, 18:15)
Nusipirkau kelnes is Mosaic, uzsidejus keleta kartu prie uzpakaliniu kiseniu atsirado skylutes ir akivaizdu kadyra medziagos brokas, nuo pirkimo praejo 7 dienos, ceki turiu, ar galiu grazinti?
Galit grąžinti. Mes grąžinom H&M striukę po savaitės dėvėjimo, nes per siūles irti pradėjo.
QUOTE(Šokoladė @ 2015 12 15, 10:40)
Oi su tuo Prestigio ir mes turim bėdų mūsų plančetė pernai gruodi pirkta, dar turi 1 m garantiją, pries 1,5 mėn vyras nuvežė antra kartą tvarkyti jį (nekrauna), pirma kartą buvo tas pats , tai jie nieko netvarkė tiesiog paėmė pakeitė įkrovėjo laida ir tiek, šį kartelį ir pakeistas įkrovėjo laidas nebepadeda Esmė ta kad ta plančetė išvis labai mažai naudojama yra kas būtų jei naudotume kiekviena diena... Vakar jau suėmė bizas, nu kiek gali ta plančetę tvarkyti? nusipirkau daiktą, sumokėjau pinigus o negaliu ja naudotis? patarkite, kaip elgtis? eiti ir reikalauti kad gražintu pinigus, nes jau neber reikalo laukti kol baigs tvarkyti( jei iš vis tvarko) ??? gal kam teko susidurti su panašia situacija?
parašysiu kas vyksta toliau
2015-12-17 gavom pranesima, kad galime atvykti pasiimti savo plančetės. Vyras nuvažiavo, ir jam garantiniame sako, jūsų prekė neremontuotina, tai mes jums nauja duodam, nu ok, tas nesiginčyjo parvažiuoja namo, vakare sako reik priristi prie interneto, istraukia plančetę, o ten visai kitas modelis negana to kad visai kitas modelis, o dar per puse prastesnių parametrų, atitinkamai ir gerokai pigesnė ir geriausias bajeris kad ji jau kažkieno naudota visa subraižyta, purvina(balta spalva) kita diena vėl važiuojam i garantinį priduodam ta plančetę ir pasakau kad atsisakau iš viso bet kokio keitimo ir pareikalauju pinigų. Garantinio serviso pardaveja paaiškina, kad turi gauti iš platintojo paaiskinima kodel jie siunčia tokia plančetę o ne kitokia nu ok, neturiu laiko ir noro ginčytis, laukiam toliau. Vakar vel gaunam pranesima nuvaziuojam del tos plancetes, pardaveja dziugiai pranesa mums kad dabar atsiunte tikrai nauja plancete, as tos plancetes net i rankas neimu ir paaiskinu, kad jai jau buvo paaiskinta kad viskas nebeimsiu daikto , man lai grąžina pinigus ir viskas. Po ilgu debatu pasirodo kad jie mums pinigu grąžinti negali, bet daro didele nuolaidą ir leidžia iš "Technooramos" (ten pirkta plancete) pasiimti už tą kaina bet ką ta prasme grynų neduoda, bet kita daiktą galiu pasiimti. Paaiskinu jiems kad nereikia man nieko is ju parduotuves, ateina aukstesnes pareigas turintis asmuo ir su juo dar 15-20 min aiskinamės, kol mes aiskinames mano vyras paimta i rankas ta plancetę ir sako, kad tas modelis ne musu pirktas , vel jie bando ikisti prastesnį patys pasimeta ir debatai baigti. Šiandien rašau pretenzija nu kosmaras, del keliu eurų turi žmogus tiek vargti
QUOTE(valkata @ 2016 01 08, 10:02)
O kur tą planšete pirkote? Paviešinkite.
O šiaip grąžinti pinigus turi ne servisas, o pardavėjas...
O šiaip grąžinti pinigus turi ne servisas, o pardavėjas...
rašiau gi "Technorama" tai aš gi suprantu ir nesu kvaila kas turi grąžinti pinigus bet mausto jie baisu kaip dabar rasau pretenzija, nesulaukusi is ju atsakymo rasysiu vartotojams
Pačiai iš savęs juokas ima
sveiki,gal kas patars pries 2 sav nusipirkom internetinej parduotuvej virtuvini komplekta,surinkus paaiskejo kad truksta vieno stalvirsio,dureliu. Paskambinau pardavejui,nusiunciau el laiska. Sandeli iesko jau 10dienu,tai is tiekejo veza,vienu zodziu issisukineja Kaip elgtis,kiek laukti? Aciu visiems kas atsakys. Pardavejas www.patoguspirkimas.lt
QUOTE(suvalkiete @ 2016 01 14, 20:17)
sveiki,gal kas patars pries 2 sav nusipirkom internetinej parduotuvej virtuvini komplekta,surinkus paaiskejo kad truksta vieno stalvirsio,dureliu. Paskambinau pardavejui,nusiunciau el laiska. Sandeli iesko jau 10dienu,tai is tiekejo veza,vienu zodziu issisukineja Kaip elgtis,kiek laukti? Aciu visiems kas atsakys. Pardavejas www.patoguspirkimas.lt
Matyt jau reikėjo nelaukti o rašyti raštą kad grąžintu pinigus už nesukomplektuotą pilnai virtuvinį komplketą.Tai turėjo Jums atsakyti per 10 d.d jai negavote tada kreipkitės http://www.vvtat.lt/
QUOTE(Temidė* @ 2016 02 17, 11:58)
sveiki
nupirkau vakar dukrytei striukytę. namie atidžiai apžiūrėjus pamačiau kad ant gobtuvo ir peties yra įdrėskimų čekis, etiketės yra. grąžins man pinigus? nesakis kad pati sugadinau?..
nupirkau vakar dukrytei striukytę. namie atidžiai apžiūrėjus pamačiau kad ant gobtuvo ir peties yra įdrėskimų čekis, etiketės yra. grąžins man pinigus? nesakis kad pati sugadinau?..
Turi priimti. Aš esu grąžinusi suknelę, kurią tik nusipirktusi įmečiau išskalbti ir po to pamačiau, kad medžiaga nekokybiška, po švelnaus skalbimo pradėjo siūlai pašytis ir audinys burbuliuotis. Kainos etiketę turėjau, čekį irgi, priėmė be problemų.
Gal kas patars pries savaitę nusipirkom odinius batelius. Ar galima grąžinti batelius, nes po nešiojimo gal nuo aplinkos faktorių, gal nuo drėgmės pati batų oda pasidarė kažkokia grublėta, duobėta? Ar neapkaltins, kad patys sugadinom, kad blogai prižiūrėjom?