Nieko panašaus.Jei prekė nekokybiška, vartotojas neturi gaišti laiko ir taisyti, gali tiesiog atsiimti pinigus. Tiek Civiliame kodekse taip parašyta, tiek Valstybinės varrtotojų teisių apsaugos tarnybos išaiškinimas:
Pažymėtina, kad p
irkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę:
1) iš pardavėjo reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);
2) nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
3) atitinkamai sumažinti kainą;
4)
vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.
Aukščiau yra išdėstytos vartotojo teisių gynimo priemonės, suteikiančios teisę vartotojui pagal savo asmeninius poreikius ir interesus pasirinkti vieną iš jų. Teisė pasirinkti vieną iš alternatyvių reikalavimų yra suteikta būtent vartotojui, o ne pardavėjui, todėl pardavėjas iš esmės vienašališkai negali nuspręsti, kokį pirkėjo reikalavimą tenkinti, kokio netenkinti. Pažymėtina, kad pirmiausia vartotojas turėtų kreiptis į pardavėją raštu ir labai aiškiai nurodyti savo pasirinktą reikalavimą (prie prašymo būtina pridėti prekės įsigijimą įrodantį dokumentą) ir iš esmės taip išvengti situacijų, kuomet susiklosčiusi situacija būtų išspręsta pirkėjui ne pačiu priimtiniausiu būdu.
Tai tik ką parašėte
iš pardavėjo reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą)
Tai jie neatsisako taisyti....jie gali taisyti be galo ir be krašto...
Visgi, kuomet susiklosto situacija, jog pirkėjas, nors ir nesutikdamas su pardavėjo pasiūlytu variantu (pvz., nekokybiškos prekės pakeitimu kita preke ar kt.), jį iš esmės akceptuoja konkliudentiniais veiksmais, tai galimai būtų laikytina sutikimu su pardavėjo pasiūlymu ir pačios situacijos išsprendimu, todėl kito reikalavimo pardavėjui reikšti nebūtų galima.
plačiau:
http://www.vvtat.lt/....php?1873064510
Tai jie neatsisako taisyti...jie taisys be galo ir be krašto...