QUOTE(geggle @ 2014 10 03, 11:10)
zebriuk, ikelkite nuoroda is kur nukopijavote siuos zodzius. As skambinau i vartotoju teises ir paklausiau ka man daryti jei meistras sakys, kad pazeidimas yra nereiksmingas arba siulys pakeisti ekraneli ar kitaip remontuoti. tai man patare pasirasyti prasyma - pretenzija ir iteikti meistrui. Tame prasyme as prasau grazinti pinigus arba pakeisti preke i kokybiska, nurodau defekto pobudi ir dar parasau, kad nesutinku su remontu, nes pirkau nauja preke ir man reikia naujos, o ne remontuotos.
O cia kur jus nukopijavot cia net raso, kad pardavejas atsakingas uz kokybe, o man pardavejas sako, kad gamintojas atsakingas, todel siuncia gamintojo atstovo meistra pas mus.
Ir apskritai kas cia per tvarka turejo ta pacia diena pardavejas atvaziuoti pasiimti preke ir grazinti pinigus, o dabar mane siuntineja visur, skambinkit ten, po to ten...
gal man ta prasyma dabar siusti tiesiai pardavejui? su nuoroda i ta teksta kuri idejot.
O cia kur jus nukopijavot cia net raso, kad pardavejas atsakingas uz kokybe, o man pardavejas sako, kad gamintojas atsakingas, todel siuncia gamintojo atstovo meistra pas mus.
Ir apskritai kas cia per tvarka turejo ta pacia diena pardavejas atvaziuoti pasiimti preke ir grazinti pinigus, o dabar mane siuntineja visur, skambinkit ten, po to ten...
gal man ta prasyma dabar siusti tiesiai pardavejui? su nuoroda i ta teksta kuri idejot.
As radau internete per google ir atsidare word formato dokumentas:
tinklalapis: http://www.vartotoju...as.lt/index.php
El.prekyba - nuorodos:
http://www.vartotoju...lt/nuorodos.php - Vartotojų teisės perkant internetu
Papildyta:
manau pirkejai geriausias variantas: gauti nauja preke is karto.
Siuo atveju, kad pakeistu preke i nauja
Bet kokiu atveju reikia rasyti pretenzija rastu - su datomis ir reikalauti gavimo spaudo su data, jei zodziu susitarti nepavyksta.
Svarbiausia terminai, nes, jei bus per velu, tai tada niekas nebepades - pasakys, kad laiku nesikreipet.