Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas - 3

QUOTE(geggle @ 2014 10 03, 11:10)
zebriuk, ikelkite nuoroda is kur nukopijavote siuos zodzius. As skambinau i vartotoju teises ir paklausiau ka man daryti jei meistras sakys, kad pazeidimas yra nereiksmingas arba siulys pakeisti ekraneli ar kitaip remontuoti. tai man patare pasirasyti prasyma - pretenzija ir iteikti meistrui. Tame prasyme as prasau grazinti pinigus arba pakeisti preke i kokybiska, nurodau defekto pobudi ir dar parasau, kad nesutinku su remontu, nes pirkau nauja preke ir man reikia naujos, o ne remontuotos.
O cia kur jus nukopijavot cia net raso, kad pardavejas atsakingas uz kokybe, o man pardavejas sako, kad gamintojas atsakingas, todel siuncia gamintojo atstovo meistra pas mus.
Ir apskritai kas cia per tvarka turejo ta pacia diena pardavejas atvaziuoti pasiimti preke ir grazinti pinigus, o dabar mane siuntineja visur, skambinkit ten, po to ten... doh.gif
gal man ta prasyma dabar siusti tiesiai pardavejui? g.gif su nuoroda i ta teksta kuri idejot.


As radau internete per google ir atsidare word formato dokumentas:
tinklalapis: http://www.vartotoju...as.lt/index.php

El.prekyba - nuorodos:
http://www.vartotoju...lt/nuorodos.php - Vartotojų teisės perkant internetu

Papildyta:
manau pirkejai geriausias variantas: gauti nauja preke is karto.
Siuo atveju, kad pakeistu preke i nauja g.gif

Bet kokiu atveju reikia rasyti pretenzija rastu - su datomis ir reikalauti gavimo spaudo su data, jei zodziu susitarti nepavyksta.
Svarbiausia terminai, nes, jei bus per velu, tai tada niekas nebepades - pasakys, kad laiku nesikreipet.
Atsakyti
QUOTE(zebriuk @ 2014 10 03, 12:44)
... Bet kokiu atveju reikia rasyti pretenzija rastu - su datomis ir reikalauti gavimo spaudo su data, jei zodziu susitarti nepavyksta.
Svarbiausia terminai, nes, jei bus per velu, tai tada niekas nebepades - pasakys, kad laiku nesikreipet....

Iš emės sutinku su tuo išskyrus "ir reikalauti gavimo spaudo su data". Tas nebūtina.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo speedy: 03 spalio 2014 - 10:54
QUOTE(speedy @ 2014 10 03, 11:54)
Iš emės sutinku su tuo išskyrus "ir reikalauti gavimo spaudo su data". Tas nebūtina.


arba tegu ranka iraso - "gauta ir paraso data" mirksiukas.gif del sventos ramybes
Atsakyti
as manau, kad reikia, kad patvirtintų jog gavo prašymą, arba jį tiesiog galima nusiųsti el. paštu.
Ačiū visiems 4u.gif
Atsakyti
laba

žinau, kad šviestuvai priskiriami negrąžintinoms, nekeičiamoms prekės. Tai klausimas, naktinė lemputė priskiriama prie šviestuvų ??? biggrin.gif
Nu rimtai, ši lemputė šviečia raudonai, o man reikia baltai, tai norėčiau pasikeisti ax.gif
(višta napamačiau, kad ant pakuotės pažymėta kokia spalva šviečia) doh.gif
Atsakyti
O gal kas galit patarti kaip elgtis tokioje situacijoje g.gif cia dar vis del to spacios nekokybiskos virykles. Atvaziavo meistras, apziurejo, sutiko, kad defektas, parase broko akta. Dabar atstovai pas mane siuncia kurjeri, kad paimtu virykle. zada paeme virykle po keliu dienu pervesti pinigus. As esu pardavejams nusiuntusi prasyma, kad grazintu pinigus. Viskas kaip ir gerai, bet as prasau, kad man pirmiausia grazintu pinigus, o paskui paimtu virykle raba kurjeris atiduotu grynais. Jie sako taip neimanoma. Tada as sakau, kad man reikia is kurjerio laisvos formos rasto su parasu, kad jis preke is manes paeme. Jie sako kurjeris nieko nesirasys ir neduos ir jie neturi teises jo to reikalauti. Tai kaip cia yra? As atiduosiu virykle, ji netycia dingsta, man skambins atstovai ir sakys virykles neturim. As sakysiu atidaviau, o kur irodymai, kad tikrai atidaviau? Kaip cia yra, kad as kurjeriui turiu pasirasyti kai paimu siuntiniu, kad veliau nereiksciau pretenziju, o jis neturi nieko pasirasyti, nesuprantu? Juk kai is parduotuves kurjeris veza preke tai manau pasiraso, kad paeme g.gif
Atsakyti
Atrodo viska issiaiskinau doh.gif

Pasirodo pardavejai gerai visos tvarkos nezino, arba tiesiog nesusikalbejom.
Parasysiu ka issiaiskinau, gal kam nors pravers smile.gif

Kurjeris pasiimdamas siunta visada israso vaztarasti, as pasirasau ir jis. Originala pasiima, o kopija lieka pas mane. Nei karto nieko nesunciau per kurjeri tai nezinojau doh.gif

O pinigus pardavejas turi grazinti per 15d. pagal istatyma. Skambinau i inspekcija.
Atsakyti
Sveiki, paskaitinėjau temą, matau čia yra žmonių, kurie apie mano problemą jau yra girdėję, niekada negalvojau, kad galima patekti tarsi į spąstus kažkokius...

vienu žodžiu, nelemtas šaldytuvas, vakar buvo meistras, kad girdi jis tuos negražius garsus, kurie net nustelbia šaldytuvo zvimbimą, pripažįsta netiesiogiai, bet jis man pasakė štai ką, kad jie neturi garso matuoklių ir niekas negali to garso išmatuot, tad jis neturi teisės rašyt, kad yra tas garsas-suprantat, jis gi neišmatuojamas, tuo labiau ne nuolat girdimas, tai ačiū D, jau jis buvo besusikraunantis čemodaną ir beišeinantis-kai tas šaldytuvas užgrojo tą "melodiją', na ką -na yra, bet ....o man jis diena iš dienos jau baigia ligą įvaryt...

pasakė meistras, kad čia sunkus atvejis, niekas nedaro tyrimų, nebent BOCH laboratorijoj ir tai, jei nepatvirtintų kartais, dar aš turėčiau už visą tą reikalą susimokėt, tik tiek jis patarė, kad reikia pretenziją kažkaip gudriai surašyt nebent, o kaip jis tiksliai nežino, nes yra atvejų kai pasiseka žmonėms....
ta prasme, kad eit reikia ne ant to, kad šaldytuvas blogas, nes tada prasidės jo tyrimas, kaip ir minejau-daznai tenka tada dar patiems zmonems susimoket, o sako, gal bandyt reikia rasyt, kad tiesiog pirkinys nepateisino lūkesčių...kaip patartumėt elgtis?

sakykit, geri žmonės, patarkit, kaip man tą pretenziją rašyt 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo dives: 10 spalio 2014 - 09:49
QUOTE(Jolancike @ 2014 09 02, 19:42)
Sveiki, gal kas susidūrėt su mobiliųjų telefonų programinės įrangos gedimais. Pirktas 2014 sausio pabaigoj. Per pusmetį jau trečią kartą sugedo ( kovo, balandžio ir rugpjūčio mėn.), mttc raso SW gedimams DAP negalimas, tai kaip suprantu, vėl taisys. Nejaugi reiks taip ir vargti toliau, vis vežioja į Kauną taisyt...


Kam įdomu, mano istorija baigėsi laimingai, atgavau sumokėtus pinigus. Tiesa, teko rašyti antrą pretenziją ir pateikti ją tiesiai salono vadybininkams. Tik tada DAP aktas buvo išrašytas Kauno MTTC. Bet dabar jau džiaugiuosi nauju telefonu thumbup.gif Linkiu visiems nenuleisti rankų ir kovoti už savo teises 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(dives @ 2014 10 10, 09:42)
Sveiki, paskaitinėjau temą, matau čia yra žmonių, kurie apie mano problemą jau yra girdėję, niekada negalvojau, kad galima patekti tarsi į spąstus kažkokius...

vienu žodžiu, nelemtas šaldytuvas, vakar buvo meistras, kad girdi jis tuos negražius garsus, kurie net nustelbia šaldytuvo zvimbimą, pripažįsta netiesiogiai, bet jis man pasakė štai ką, kad jie neturi garso matuoklių ir niekas negali to garso išmatuot, tad jis neturi teisės rašyt, kad yra tas garsas-suprantat, jis gi neišmatuojamas, tuo labiau ne nuolat girdimas, tai ačiū D, jau jis buvo besusikraunantis čemodaną ir beišeinantis-kai tas šaldytuvas užgrojo tą "melodiją', na ką -na yra, bet ....o man jis diena iš dienos jau baigia ligą įvaryt...

pasakė meistras, kad čia sunkus atvejis, niekas nedaro tyrimų, nebent BOCH laboratorijoj ir tai, jei nepatvirtintų kartais, dar aš turėčiau už visą tą reikalą susimokėt, tik tiek jis patarė, kad reikia pretenziją kažkaip gudriai surašyt nebent, o kaip jis tiksliai nežino, nes yra atvejų kai pasiseka žmonėms....
ta prasme, kad eit reikia ne ant to, kad šaldytuvas blogas, nes tada prasidės jo tyrimas, kaip ir minejau-daznai tenka tada dar patiems zmonems susimoket, o sako, gal bandyt reikia rasyt, kad tiesiog pirkinys nepateisino lūkesčių...kaip patartumėt elgtis?

sakykit, geri žmonės, patarkit, kaip man tą pretenziją rašyt 4u.gif

Skambinkite
http://www.inspekcija.lt/
Kiek žinau jie turi tam tikrus prietaisus fiksuojančius triukšmo lygį.Kiek žinau jie viska sutvarko...rašo raštą pardavėjui ir t.t
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2014 10 10, 17:00)
Skambinkite
http://www.inspekcija.lt/
Kiek žinau jie turi tam tikrus prietaisus fiksuojančius triukšmo lygį.Kiek žinau jie viska sutvarko...rašo raštą  pardavėjui ir t.t


labai ačiu, bandysiu 4u.gif
Atsakyti
Sveiki. antradieni padaviau susiplesusius batus kad pakeistu arba grazintu pinigus. is karto pradejo skambinti vadovui, vadovas sake is karto (nors ir nemates batu) kad batai buvo skalbti skalbimo masinoje ir pns. Tada pasiule rasyti skunda ir palikti batus detaliai apziurai. Tai parasiau skunda reikalaudamas grazinti pinigus arba pakeisti naujais.
batai buvo pirkti pries 2-3 menesius, stengiausi priziureti, kamolio nespardyta nei nieko.
pirkti Nike salone, Vilniaus Akropolyje.

Ko galima tyketis ? Nes sumokejus uz batus 250lt ir panesiojus tik 3 menesius... tai atsiprasau....

Sake per 1-2 paskambins.

Kaip kovoti ? Ka sakyti ?
Atsakyti