perskaičiau šį straipsnį Lietuvos ryto portale: http://bendraukime.l...sia-sistema.htm
Pirmame šios temos puslapyje viena iš forumiečių pasidalijo informacija apie Maximos prekybos centre išmokamas kompensacijas pirkėjui už neteisingą kainą. Tuo metu tai buvo 5 Lt vertės kuponas. Ir ta sistema veikė, nes pati buvau tokioje situacijoje.
Galbūt kas nors žinote, kokia dabar situacija? Perskaičius straipsnį neaišku, kuris prekybos centras įteikia 2 eur vertės kuponą? Straipsnyje nėra įvardinta.
Iš anksto dėkoju pasidalijusiems informacija
Papildyta:
QUOTE(Sauluciux @ 2016 11 25, 19:05)
Sveikos,
Gal kam teko panasi situacija. Ar galima grazinti LT pirkta M&S ziemine striuke, nes pradejo irti kisenes siule is isores,? pirkta 2016.10.05.
Gal kam teko panasi situacija. Ar galima grazinti LT pirkta M&S ziemine striuke, nes pradejo irti kisenes siule is isores,? pirkta 2016.10.05.
Papildyta:
Jei išsaugojote pirkimo čekį ir įvardinsite gamybos broką, turėtumėt susitarti. Paskaitykite pirmame šios temos psl., kaip man pavyko gražinti brokuotus batus.
Taip pat prieš mėnesį teko grąžinti H&M įsigytą brokuotą striukę. Apytikriai po dešimties dienų dėvėjimo, patekus ant striukės lietaus lašų ir drėgmės, ant audinio išryškėjo baltos dėmės. Dėl šios priežasties striukės tapo neįmanoma dėvėti.
Dėl brokuotos prekės grąžinimo visada į pardavėją kreipiuosi raštu.
Visais su kokybe susijusiais klausimais aš kreipiuosi į VVAT specialistus telefonu ir gaunu labai išsamią informaciją.
Naudinga nuoroda: http://vvtat.lt/index.php?212857119
Taip pat reikėtų paskaityti Mažmeninės prekybos taisykles, 2014 m. redakciją. Čia rasite daug naudingos informacijos apie grąžinamas, negrąžinamas prekes, taip pat apie grąžinimo sąlygas, tvarką.