QUOTE(_una_ @ 2013 09 11, 10:50)
Nemanau kitaip, tik tuos visiškai ir besąlygiškai atsidavusius mes vadinam kunigais
Tu laikai save įtikėjusia ir aš, bet įtariu nė viena nebandysim imti gyvačių plikomis rankomis ar ragauti nuodų? Čia kas, silpnas mūsų tikėjimas? Ar tikrai kiekvienam įtikėjusiam reikalingos tokios dovanos? Tavo nurodyta tolimesnė citata apie tai kalba - kiekvienam savo, kas bus gera motina, kas bandelių kepėjas, kas vadovas, kas mokytojas, kas mokslininkas ar gydytojas. Ar mes visi savyje talpinam visas dovanas? Ar visi Jėzaus apaštalai turėjo visas dovanas, ar kiekvienas savo?
2. Jei ieškosim lygiai tokių žodžių, tikrai nerasim. Bet jei skaitysim ŠR atvira širdimi, sunku bus nepastebėti ypatingos Petro pasiuntinystės. O ir tolimesnis apaštalų gyvenimas tai patvirtina.
Bet mes juk kreipiamės į gimdytoją "tėve" ir į mokytojus "mokytojau", ar šios ŠR eilutės po Jėzaus nebeleidžia to daryti. Galiausiai, bent jau Lietuvoj juk niekas nesako "aba" ar "rabi"? Štai dėl ko reikalingi žmonės ne tik mokantys perskaityti, bet studijuojantys ŠR, mokantys kalbas, kuriomis jis buvo surašytas (ne vien galintys palyginti keltą skirtingų vertimų), išmanantys istorinį kontekstą, žinantys aprašomųjų ir rašiusiųjų papročius. Žinai, man visada šiurpiai skambėjo šios eilutės:
Lk 18
25 Lengviau kupranugariui išlįsti pro adatos ausį, negu turtuoliui įeiti į Dievo karalystę!
Juk tai visiškai neįmanoma, reikia stebuklo, kuris visiškai nepriklauso nuo kupranugario, taigi, darom išvadą, kad turtuoliai į dangaus karalystę neis. Bet kai sužinai, kad Adatos ausis, tai vieni iš Jeruzalės vartų - siauri, ankšti, pro kuriuos be jokios abejonės bent jau žmogus tikrai galėjo praeiti (kitaip kokia vartų prasmė), tuomet šis pasakymas skamba kiek kitaip, tiesa?
Ar manai, kad jei nesi kunigas, tai negali būti besąlygiškai atsidavęs Dievui?
~
Manau jei išdrįstum paimti gyvatę, tiesiog būtum tikrai 100 % pasitikinti Dievu. Tai nėra blogai. Lygiai kaip ir kitose situacijose turi būti besąlygiškas pasitikėjimas JUO.
~
Dovanas, mes visi turime, skirtingas galbūt, nors esu girdėjusi, jau iš žmonių, kad turime visas dovanas. Bet Dievo žodis sako, kiekvienam savo dovana. Jei Dievas mums davė dovanų, tai manau, kad mums jos reikalingos ir mes privalome tai naudoti. Kam? Ogi, kad per šias dovanas apsireikštų Dievo šlovė. Pameni tą vietą apie neregį, kuris buvo nuo gimimo aklas?
~
Na dėl kunigų ir popiežiaus llyginimo su Petru aš dar apreiškimo neturiu ir pasikartosiu nenoriu sakyti, kad klystate, tačiau neskubu ir sutikti, kadangi ties šia vieta turėčiau daugiau pamedituos, pastudijuot, pasimelst, kad gaut atsakymą.
Bet dėl vadinimo Tėvu ar mokytojų ką kitą, o ne Jėzų tai aiškiai žinau ir suprantu, kad Jėzus nekalba apie gimdytojus ar apie mokytojus, kurie moko žemiškų dalykų - matematikos. Kalba eina apie Dvasinį ugdymą. Dvasinį Tėvą mes turime Vienintelį - Dangiškajį Tėvelį, kaip ir Vienintelį Mokytoją - Jėzų Kristų.
Ir 'rabi' - išvertus juk yra mokytojas. O Popiežiaus reikšmę Fazano plunksta taip pat atsiuntė, kad tai yra tėvas.
(čia vėl man akivaizdžiai kertasi Dievo žodžio mokymas ir katalikų)
~
Dėl Lk 18:25 negaliu nieko pakomentuoti, nes kol kas neturiu apreiškimo šiai vietai

Bet vieta apmąstymams.
Aš sutinku, kad žmonės dirba, pluša verčia domisi, bet tai nesuteikia teisės jiems mokyti. Jie gali tik patarti, pasakyti savo apreiškima, bet nedaryti iš to mokymo, kas dažną atvejį vyksta ir ne tik pas katalikus, pastebėjau, kad beveik visose religijose savi mokymai... Tarkime ir tas paaiškinimas eilučių biblijoje, skaitančiam pirmą kartą ar, kad ir ne pirmą kartą įstringa į atmintį vertėjo komentaras ir reikšmė, t.y. nuomonės formavimas. Dėl šios priežasties žmonės net nebando patys išgirsti ką Viešpats nori pasakyti jiems ties šia eilute...