QUOTE(Yoli @ 2013 09 11, 00:00)
Na apaštalai tuo metu buvo jo artimiausi patikėtiniai, nes Jis žinojo jų širdis, tačiau aš esu įsitikinusi, kad ir šiais laikais yra Jo mokinių, kurie visiškai ir besąlygiškai yra atsidavę Jam.
ir jei manai kitaip, pakomentuok savo nuomonę dėl šių eilučių:
morkaus 16:
16 Kas įtikės ir krikštysis, bus išgelbėtas, o kas netikės, bus pasmerktas.
17 Ir kurie tikės, tuos lydės šie ženklai: mano vardu jie išvarinės demonus, kalbės naujomis kalbomis,
18 ims plikomis rankomis gyvates ir, jei išgertų mirtinų nuodų, jiems nepakenks. Jie dės rankas ant ligonių, ir tie pasveiks.
I kor 12:
4 Yra skirtingų dovanų, tačiau ta pati Dvasia.
5 Yra skirtingų tarnavimų, tačiau tas pats Viešpats.
Juk Jėzus nesako tik apaštalai tai galės daryti? o mokiniai mes esame visi
Taip pat ir Paulius mini apie dovanas, kad Dvasia dalina jas kaip tik Ji nori.
Nemanau kitaip, tik tuos visiškai ir besąlygiškai atsidavusius mes vadinam kunigais (kaip jiems sekasi tai daryti, kitas klausimas), nes jie atsisako visko - šeimos, patogaus darbo, prestižinių studijų, pastovios gyvenimo vietos ir t.t., vardan Jėzaus.
Tu laikai save įtikėjusia ir aš, bet įtariu nė viena nebandysim imti gyvačių plikomis rankomis ar ragauti nuodų? Čia kas, silpnas mūsų tikėjimas? Ar tikrai kiekvienam įtikėjusiam reikalingos tokios dovanos? Tavo nurodyta tolimesnė citata apie tai kalba - kiekvienam savo, kas bus gera motina, kas bandelių kepėjas, kas vadovas, kas mokytojas, kas mokslininkas ar gydytojas. Ar mes visi savyje talpinam visas dovanas? Ar visi Jėzaus apaštalai turėjo visas dovanas, ar kiekvienas savo?
QUOTE(Yoli @ 2013 09 11, 00:50)
1. kodėl katalikų kunigai negali tuoktis,
2. kur biblijoje parašyta apie tai, kad Petras = popiežius.
1. Katalikų kunigai seka Jėzum ir ima pavyzdį iš jo mokinių. Kai kurie iš jų iki susitikimo su Jėzumi buvo vedę (kad ir mūsų minimas Petras). Ar daug ŠR užuominų apie Petro žmoną ir šeimą po Jėzaus mirties? Juk Jėzus liepė viską dėl jo palikti, net norinčiam sekti, bet prieš tai palaidoti savo mirusį tėvą buvo duota giežta pastaba:
Lk 9
59 Kitam žmogui jis pasakė: Sek paskui mane! Tas prašė: Leisk man pirmiau pareiti tėvo palaidoti. 60 Jis atsakė: Palik mirusiems laidoti savo numirėlius, o tu eik ir skelbk Dievo karalystę! 61 Dar vienas tarė: Aš seksiu paskui tave, Viešpatie, bet leisk man pirmiau atsisveikinti su namiškiais. 62 Jėzus tam pasakė: Nė vienas, kuris prideda ranką prie arklo ir žvalgosi atgal, netinka Dievo karalystei.
2. Jei ieškosim lygiai tokių žodžių, tikrai nerasim. Bet jei skaitysim ŠR atvira širdimi, sunku bus nepastebėti ypatingos Petro pasiuntinystės. O ir tolimesnis apaštalų gyvenimas tai patvirtina.
QUOTE(Yoli @ 2013 09 11, 01:42)
Bet vieną tiksliai žinau ką sako Jėzus:
Mato 23:
8 Bet jūs nesivadinkite Rabi, nes vienas yra jūsų Mokytojas Kristus, o jūs visi esate broliai.
9 Ir nė vieno žemėje nevadinkite tėvu, nes vienas jūsų Tėvas, kuris yra danguje.
10 Taip pat nesivadinkite mokytojais, nes vienas jūsų Mokytojas Kristus.
kodėl tada pastatytas vyresnysis ir pavadintas tėvu, jei Jėzus aiškiai pasakė to nedaryti? Ir kaip suprasti, kad mokytojais negalime vadintis, tai kas mums tada turi būti vyresnieji? Ir vis tik juk mes visi mokiniai, net ir vyresnieji.. man painu...tai va tokių klausimukų.
Bet mes juk kreipiamės į gimdytoją "tėve" ir į mokytojus "mokytojau", ar šios ŠR eilutės po Jėzaus nebeleidžia to daryti. Galiausiai, bent jau Lietuvoj juk niekas nesako "aba" ar "rabi"? Štai dėl ko reikalingi žmonės ne tik mokantys perskaityti, bet studijuojantys ŠR, mokantys kalbas, kuriomis jis buvo surašytas (ne vien galintys palyginti keltą skirtingų vertimų), išmanantys istorinį kontekstą, žinantys aprašomųjų ir rašiusiųjų papročius. Žinai, man visada šiurpiai skambėjo šios eilutės:
Lk 18
25 Lengviau kupranugariui išlįsti pro adatos ausį, negu turtuoliui įeiti į Dievo karalystę!
Juk tai visiškai neįmanoma, reikia stebuklo, kuris visiškai nepriklauso nuo kupranugario, taigi, darom išvadą, kad turtuoliai į dangaus karalystę neis. Bet kai sužinai, kad Adatos ausis, tai vieni iš Jeruzalės vartų - siauri, ankšti, pro kuriuos be jokios abejonės bent jau žmogus tikrai galėjo praeiti (kitaip kokia vartų prasmė), tuomet šis pasakymas skamba kiek kitaip, tiesa?