Įkraunama...
Įkraunama...

Visureigų mylėtojos - vienykitės!

QUOTE(Subjektyvi @ 2012 08 12, 00:21)
O po to ir nebegalėsi sėsti į mažą ir žemą, pamatysi. Tas komfortas, kurį turi, jis turi likti. Man kai teko pavažinėti su nuomotu sedanu, buvo vienas iš liūdnesnių laikotarpių. Manęs neikas nematė ir net nepraleisdavo, ir aš daug ko nebemačiau, ypač kas vyksta už kito automobilio.

Būtent dėl matomumo ir vairuoju džipuką. Teises visai neseniai išsilaikiau. Vyras vežiodavo visados tik su visureigiu arba venu. Kai mokiausi vairavimo, teko su mažulyte toyota. Jaučiausi, lyg visiems po ratais važiuodavau ir nieko nematydavau verysad.gif
Parkuotis man ganėtinai lengva, pagrinde parkuojamės paraleliai šaligatvio, įvažiuojant atbula. Instruktorius mane labai šlifavo ant parkingo, įkalė matyt bigsmile.gif
Sunkiausias dalykas dabar priprasti jausti gabaritus kelyje. Bet jau po truputį pradedu isijausti. Vakar pravažiavau labai siaurą ir greitą kelią, apie kurį galvojant siaubas apimdavo doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Marakesh @ 2012 04 16, 20:59)
vien pliusai, neturiu ne vieno realaus minuso. aisku, kai vairavau zema masina, karuna nenukrito ir vairavau, ir parkavausi, ir viskas buvo gerai, bet realus didziausias vairavimo malomumas man tik su dzipu: saugu, patogu, valdai ir matai visa situacija, tave nori/nenori praleidzia vien del tavo gabaritu ir didesnio "autoriteto" (dydzio) biggrin.gif  vienzo, man tai meile forever biggrin.gif


lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif
as vairuoju ne dzipa, bet mane praleidzia. cool.gif
Papildyta:
QUOTE(Taurė @ 2012 08 12, 16:45)
Būtent dėl matomumo ir vairuoju džipuką. Teises visai neseniai išsilaikiau. Vyras vežiodavo visados tik su visureigiu arba venu. Kai mokiausi vairavimo, teko su mažulyte toyota. Jaučiausi, lyg visiems po ratais važiuodavau ir nieko nematydavau verysad.gif
Parkuotis man ganėtinai lengva, pagrinde parkuojamės paraleliai šaligatvio, įvažiuojant atbula. Instruktorius mane labai šlifavo ant parkingo, įkalė matyt  bigsmile.gif
Sunkiausias dalykas dabar priprasti jausti gabaritus kelyje. Bet jau po truputį pradedu isijausti. Vakar pravažiavau labai siaurą ir greitą kelią, apie kurį galvojant siaubas apimdavo  doh.gif


Ir prie ko cia tas matomumas? g.gif Dzipas turi tik aukstesne pakaba, bet priekinio stiklo dydis nera it pardes vitrina.
Atsakyti
QUOTE(fuksė @ 2012 08 12, 11:14)

Ir prie ko cia tas matomumas?  g.gif Dzipas turi tik aukstesne pakaba, bet priekinio stiklo dydis nera it pardes vitrina.

Prie to, kad matosi į tolį daugiau. Mano rajone daug sankryžų be šviesoforo. Sustojus prie stop ženklo visiškai nesimato judėjimas iš kairės ar dešinės kai priprakuota mašinų. Su lengvąja reikia labai daug išvažiuoti į sankryžą, kad pamatyti ar niekas nelekia iš abiejų šonų. Su aukštesne mašina matosi per priparkuotų mašinu stogus bent.
Taip pat kamštyje nematau malonumo sėdėti mažoje mašinoje, kai aplink vien džipai. Sėdi ir nieko nematai. Aš gyvnu ne Lietuvoje. Mūsų keliuose pagrindą sudaro didelės auto. Lietuvoje gal ir nebūtų tokių problemų, kai dauguma automobilių kelyje yra mažesni.
Jūsų niekas nebando įtikinti kitaip nei jums gerai smile.gif
Atsakyti
langas priekinis gal tik ciut didesnis, ale kokie veidrodeliai dideli blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(fuksė @ 2012 08 12, 19:14)
lotuliukas.gif  lotuliukas.gif  lotuliukas.gif
as vairuoju ne dzipa, bet mane praleidzia.  cool.gif
Papildyta:
Ir prie ko cia tas matomumas?  g.gif Dzipas turi tik aukstesne pakaba, bet priekinio stiklo dydis nera it pardes vitrina.


Matai kas vyksta virš kitų automobilių stogų, matai toliau, o tai reiškia, kad: galima išvengti visokiausių kliūčių kelyje, kaip kad kamščiai, avarijos, koks nors čp ir laiku pasukti į kitą kelią arba tiesiog orientuotis situacijoje. Žemai sėdint tokios galimybės nėra, paaiškės tik išlipus ar atsidūrus epicentre.

Be to, aukščiau sėdint greičiau pamatau laisvą parkingo vietą, ją pastebiu ir pastebiu anksčiau už kitus. Žemai sėdint to nepamatysi, turi sukti ratus, o su visureigiu nereikia papildomai vargti. Toliau. Kai pilnoje auto aikštelėje išsukinėju, visada matau kas vyksta už kampo, ar juda koks automobilis, ar atvažiuoja, ar sukinėjasi. Su sedanu pamatai tik paskutinę akimirką. O su visureigiu gali saugiai išvengti netikėtų manevrų.


Manau paaiškinau esminius tikruosius matomumo privalumus smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2012 08 13, 01:28)
Matai kas vyksta virš kitų automobilių stogų, matai toliau, o tai reiškia, kad: galima išvengti visokiausių kliūčių kelyje, kaip kad kamščiai, avarijos, koks nors čp ir laiku pasukti į kitą kelią arba tiesiog orientuotis situacijoje. Žemai sėdint tokios galimybės nėra, paaiškės tik išlipus ar atsidūrus epicentre.

Be to, aukščiau sėdint greičiau pamatau laisvą parkingo vietą, ją pastebiu ir pastebiu anksčiau už kitus. Žemai sėdint to nepamatysi, turi sukti ratus, o su visureigiu nereikia papildomai vargti. Toliau. Kai pilnoje auto aikštelėje išsukinėju, visada matau kas vyksta už kampo, ar juda koks automobilis, ar atvažiuoja, ar sukinėjasi. Su sedanu pamatai tik paskutinę akimirką. O su visureigiu gali saugiai išvengti netikėtų manevrų.
Manau paaiškinau esminius tikruosius matomumo privalumus smile.gif


Moteriskai ir subjektyviai. lotuliukas.gif
Noreciau pazek kaip ryte prie Akro pamaciusi kamsti staigiai sukate, kazin kur????????????? g.gif
Atsakyti
Sveikos/sveiki,
tikiuosi, surasiu bent čia kažkokį supratimą. esu moteris ir vos ne visų aplinkinių akyse darau didelį nusikaltimą, kad ieškau ne kašiko, o didesnio pravažumo automobilio, turiu aiškintis ir įrodinėti, kad man būtent tokia ir ne kitokia mašina reikalinga. gyvenu sostinėj, bet namai privačių namų rajone ir ant kalno - gatvių pas mus žiemą praktiškai nevalo, nes rajonas ne prestižinis. tenka daug važinėt pas mamą į kaimą, dar turiu tokį užklasinį versliuką, su kuriuo susiję kelionės po atkampias kaimo turizmo sodybas ir pan., šalia viso to visureigiai apskritai atitinka mano būdą ir charakterįsmile.gif
taigi dabar intensyviai dairausi automobilio, nes turėtas (ne SUV ir ne džipas) sugedo netaisomai. deja, neturiu nei vyro, nei draugo, kuris patartų, nei aukso puodo, kad pirkčiau ką užsimaniusi, galiu šiam reikalui skirti max 15000. esu porą metų vairavusi Nisan Terrano, metus - Fronterą, automobiliai buvo ex vyro, pačiai jais rūpintis neteko, turėjau garbės tik važinėti, tai viskas buvo puiku. nepretenduoju į LABAI TIKRĄ DŽIPĄ, nes tai ne mano kišenei.
jei kas nors turite patirties su Nissan x-trail - parašykite, prašau, savo nuomonę, nes kakaip vis užkliūnu už šio modelio, arba patarkite ką nors panašaus už tokią kainą, ačiūsmile.gif jei lygint su Freelander arba Rav - kokie argumentai?
Atsakyti
Japonai jau daug metų visa galva aukščiau už kitus, savo kokybe ir ilgaamžiškumu. O toliau lai rašo tos, kurios vairuoja šiuos minėtus modelius ar gali palyginti smile.gif
Atsakyti
Subjektyvi, nepatingėjau vakar visą temą perskaityt, jaučiu moralinį palaikymą iš visų Tavo post'ųsmile.gif
visi gąsdina dėl x-trail turbinos gedimų, būčiau dėkinga, jei atsišauktų kas nors vairuojantis...
Atsakyti
QUOTE(Zinfandel @ 2012 08 18, 22:57)
Sveikos/sveiki,
tikiuosi, surasiu bent čia kažkokį supratimą. esu moteris ir vos ne visų aplinkinių akyse darau didelį nusikaltimą, kad ieškau ne kašiko, o didesnio pravažumo automobilio, turiu aiškintis ir įrodinėti, kad man būtent tokia ir ne kitokia mašina reikalinga. gyvenu sostinėj, bet namai privačių namų rajone ir ant kalno - gatvių pas mus žiemą praktiškai nevalo, nes rajonas ne prestižinis. tenka daug važinėt pas mamą į kaimą, dar turiu tokį užklasinį versliuką, su kuriuo susiję kelionės po atkampias kaimo turizmo sodybas ir pan., šalia viso to visureigiai apskritai atitinka mano būdą ir charakterįsmile.gif
taigi dabar intensyviai dairausi automobilio, nes turėtas (ne SUV ir ne džipas) sugedo netaisomai. deja, neturiu nei vyro, nei draugo, kuris patartų, nei aukso puodo, kad pirkčiau ką užsimaniusi, galiu šiam reikalui skirti max 15000. esu porą metų vairavusi Nisan Terrano, metus - Fronterą, automobiliai buvo ex vyro, pačiai jais rūpintis neteko, turėjau garbės tik važinėti, tai viskas buvo puiku. nepretenduoju į LABAI TIKRĄ DŽIPĄ, nes tai ne mano kišenei.
jei kas nors turite patirties su Nissan x-trail - parašykite, prašau, savo nuomonę, nes kakaip vis užkliūnu už šio modelio, arba patarkite ką nors panašaus už tokią kainą, ačiūsmile.gif jei lygint su Freelander arba Rav - kokie argumentai?


Sveiki, sedint ir laukiant susitikimo vienoje istaigoje po ranka pakliuvo zurnalas ,,4 ratai" berods. g.gif Ten uzkliuvo apklausa apie visureigiu patvaruma bei kainos ir kokybes santyki. Apklausoje dominavo Jusu minetas Nissan. Be kita ko, minetas auto pripazintas kaip ganetinai neblogas bei patvarus.
Drauge vairuoja Rav, bet matote masina 2011 m., taigi suprantate, kad vargo nemato. As zvairuoju i Volvo XC60 wub.gif
Del Jusu noro: man irodete, kad Jums reikia butent dzipuko, sutinku. drinks_cheers.gif Labai tiksliai paminejote jo didziausia privaluma, o ne tik auksta pakaba. biggrin.gif
Pabandykite uzsuk i pora masinu remonto dirbtuviu ir pasidomet, manau vyriskiai mielai paaiskins. Informacijos gausoje galesite isfiltruot sau naudingos ir prasmingos.
Atsakyti
Gal kas turit patirties su dacia duster?
Atsakyti
Sveikos:)
Labai apsidziaugiau radusi sita tema. Mes su vyru mastom pirkti koki nauja automobili. Siaip pagal poreikius supratom jog be SUV ar visureigio neapseisim. ax.gif Man sirdis kazkiap linksta link Opel Mokka visureigiuko, bet kazkaip mazokai kas kalba apie ja, gal kam teko jau susidurti ar pavazinet? blush2.gif
Atsakyti