Yra full-time 4WD, bet yra papildomas mygtukas, kur galima išjungti/įjungti esant reikalui, pvz. kai reikia slidžia stačia pakalne važiuoti. Šiaip aš ne konsultantė ir ne vadybininkė, manyčiau reikėtų išsamiau klausti tų, kurie prekiauja.
QUOTE(Subjektyvi @ 2011 12 30, 20:44)
Yra full-time 4WD, bet yra papildomas mygtukas, kur galima išjungti/įjungti esant reikalui, pvz. kai reikia slidžia stačia pakalne važiuoti. Šiaip aš ne konsultantė ir ne vadybininkė, manyčiau reikėtų išsamiau klausti tų, kurie prekiauja.
Ačiū
Subjektyvi,
Nežinau ar mano klausimas geras ar blogas, ar asmeninis ar ne...
Faktas, kad mano klausimas esminis! Kaip ir visur pirmiausiai eina kaina! paskui eina paskirtis.
Jei planuojamas biudžetas 12 tūkstančių, tai apie kokį seną TLC80 nėra ko kalbėt nes ir 20 tūkstančių bus mažai... Aš pats gal norėčiau TLC7X ar TLC80, bet važinėju su vitara... Norimo TLC tiesiog neįpirksiu. Be to, kaip žinia, visureigio kaina beveik nepriklauso nuo metų, esmė techninis stovis ir modifikacijos.
Kitas dalykas- paskirtis. Kaip taisyklė, lengvi ir trumpi visureigiai bekelėje valdo.
Bekelėje mažai kas perspjaus suzuki samurai. Tačiau samurajus mažytė skarbonkė ant ratų. Jokio koforto ir jokios ervės. Asfaltu su juo išvis bėda važinėt.
Didesni visureigiai geriau važiuoja asfaltu ir gruntiniais keliais, bet pelkėje ar pažliugusioj pievoj daugiau šansų užsėst, nes sunkūs (tiesa, žiemą kai reikalingas svoris pusnims "pramušinėt" jie laimi prieš lengvesnius).
Visureigiui, kuris daugiausiai laiko praleis bekėlėj reikalingos "piktos" MT tipo padangos, bet ant afalto jos greitai dėvisi ir žiauriai triukšmauja, o žiemą išvis savižudybė... Visureigiui, kuris daug laiko praleidžia ant asfalto reik rinktis AT tipo padangas (ir žiemines žiemai)...
Be to, kai kurios modifikacijos yra arba labai brangios arba nelegalios (pvz. "versti tiltai") bet labai naudingos bekelėje. Nusipirkus neleistinais būdais modifikuotą visureigį prieš technikinę gali tekti jį perdaryt atgal į standartą... Taip kad reik įvertint ir tokių darbų kainas...
Viskas susiveda į kainą ir paskitį...
Nežinau ar mano klausimas geras ar blogas, ar asmeninis ar ne...
Faktas, kad mano klausimas esminis! Kaip ir visur pirmiausiai eina kaina! paskui eina paskirtis.
Jei planuojamas biudžetas 12 tūkstančių, tai apie kokį seną TLC80 nėra ko kalbėt nes ir 20 tūkstančių bus mažai... Aš pats gal norėčiau TLC7X ar TLC80, bet važinėju su vitara... Norimo TLC tiesiog neįpirksiu. Be to, kaip žinia, visureigio kaina beveik nepriklauso nuo metų, esmė techninis stovis ir modifikacijos.
Kitas dalykas- paskirtis. Kaip taisyklė, lengvi ir trumpi visureigiai bekelėje valdo.
Bekelėje mažai kas perspjaus suzuki samurai. Tačiau samurajus mažytė skarbonkė ant ratų. Jokio koforto ir jokios ervės. Asfaltu su juo išvis bėda važinėt.
Didesni visureigiai geriau važiuoja asfaltu ir gruntiniais keliais, bet pelkėje ar pažliugusioj pievoj daugiau šansų užsėst, nes sunkūs (tiesa, žiemą kai reikalingas svoris pusnims "pramušinėt" jie laimi prieš lengvesnius).
Visureigiui, kuris daugiausiai laiko praleis bekėlėj reikalingos "piktos" MT tipo padangos, bet ant afalto jos greitai dėvisi ir žiauriai triukšmauja, o žiemą išvis savižudybė... Visureigiui, kuris daug laiko praleidžia ant asfalto reik rinktis AT tipo padangas (ir žiemines žiemai)...
Be to, kai kurios modifikacijos yra arba labai brangios arba nelegalios (pvz. "versti tiltai") bet labai naudingos bekelėje. Nusipirkus neleistinais būdais modifikuotą visureigį prieš technikinę gali tekti jį perdaryt atgal į standartą... Taip kad reik įvertint ir tokių darbų kainas...
Viskas susiveda į kainą ir paskitį...
Norėčiau ir aš savo trigrašį įkišti ir apginti Opel Frontera. Pati 2 metus atvarinėjau senuke 2 durų 1993 m. Frontera. Tai buvo vienintelė mašina į kurią neįkišau nė lito (tepalų ir diržų keitimas - mano manymu ne remontas). Kėbulas buvo kaip lialkos išlaikytas - nė rudelės nei dėmikės o ir dirbo kaip laikrodukas. Tiesa turėjau 2,0 benzina, gal galios šiek tiek mažoką (mėgstu greitį), bet logiškai tai mašina ne lakstymui skirta, ir vienas minusas - žiauriai bloga garso izoliacija, tai kad į tolimesnė kelionę tikrai nevažiuočiau nes užesis užknisa, tačiau, tekdavo po 800 km susukti per diena, tikrai nepavargdavau su ja. Išbandyta buvo kaip sniege iki langų - No problem, tiek miške po traktorių išvažinėtas balas - no problem. Vienintelis dalykas dėl ko teko atsisakyti os - ji buvo 2 durų, čia pirma ir paskutinė mano 2 durų mašina, o jei dar vaiką reikia ant galinės sėdinės ikišti - tai Dabar vairuoju MB, bet vis gi noriu džipuko, nesirenku mašinų pagal metus, renkuosi pagal stovį ir man patinkanti modelį. Dabartinis mano 89 metų Mb kainuoja daugiau negu 2005 m. VW. manyčiau neverta nuvertinti bet kokio auto, svarbiau kam jis priklausė ir kaip buvo prižiūrėtas ir tt.
Džipas jėga, jautiesi tikrai saugiau, nei lengvoje. Aš tik už džipą ir kuo galingesnį, gal todel , kad aš maža.
QUOTE(AIRIDDA @ 2012 03 20, 19:22)
Aš tik už džipą ir kuo galingesnį, gal todel , kad aš maža.
tikrai taip
Į mažesnį automobilį negalėčiau sėsti. Rodos ant žemės sėdžiu, kai esu lengvojoj. Ir minivenas nebe tas efektas. O čia sėdi kaip soste. Tikra kelių karalienė - moteris už visureigio vairo.
Man dzipas eiline masina .Gerai tik tuo,kad saugi,bet kasdien vazineti,parkuotis nera labai patogi .
Ziema aisku .Bet vasara .Nu gal koks mazesnis dzipukas ir nieko,bet mano
Ziema aisku .Bet vasara .Nu gal koks mazesnis dzipukas ir nieko,bet mano
Nepatogi tik toms, kurios nemoka parkuotis ir nejaučia gabaritų Tokį automobilį vairuoti - reikia mokėti vairuoti. Taip, sutinku, su lengvąja daug paprasčiau. Vasarą nepamainomas kelionių dalyvis, bagažinė talpina viską, erdvus salonas. Nežinau, na nerandu tokiam automobiliui minusų, tik pliusai. Vienintelis minusas - pirmais metais brangus kasko, bet visiems naujiems jis brangus.
QUOTE(Jovita 35 @ 2012 04 16, 18:51)
Man dzipas eiline masina .Gerai tik tuo,kad saugi,bet kasdien vazineti,parkuotis nera labai patogi .
man kaip tik su juo parkuotis zymiai patogiau, negu su lengvaja zema, nes zymiai geresnis matomumas.