Įkraunama...
Įkraunama...

Visureigų mylėtojos - vienykitės!

Sveikos merginos,
mano nuomonė.
Pasakymas "noriu visureigio" tai tas pats, kas pasakymas "noriu automobilio".

Visureigių yra visokių, kaip ir lengvųjų.

Važinėjantis su TLC100 ir įsėdęs į samurajų, apsiverktų nes visas "džipo" didumas ir komfortas pradingo.
O tas pats samurajaus vairuotojas verktų su TLC100 pažliugusioj pievelėj užklimpęs.
Todėl kad samurajus pravažiuos daug kur TLC100 be šansų, bet jis iš principo taburetė ant ratų ir apie komfortą kalbos nėr.
Pirmas dalykas kurį reikia žinoti, kam tau jo reikia. Būtinai reikia žinoti paskirtį.
Ir tik tada atsiras sprendimas. Nes jeigu su samurajum žadi autostrada kas dieną po 100km važinėt, tai tepadeda tau Dievas.

Iš principo 95% atvejų tikro (kad daug diskusijų nekiltų, tikrais vadinsiu rėminius) visureigio nereikia. Tas pats subarikas su kasdieninėmis užduotimis susitvarkys geriau.
Parketiniai visureigiai iš principo yra lengvosios, todėl juos irgi laisvai galima rinktis kasdieniam vartojimui.

Rinktis tikrą visureigį argumentuojant, kad saugiau ir kad žiemą geriau, yra nesamonė.
Visureigių valdymas, kaip taisyklė, sudėtingesnis už lengvųjų auto ar "parketnykų".
Visada prijungtu priekiniu tiltu važiuot negali, nes jeigu posukyje pasitaikys lopinėlis asfalto, o ne sniego košė "razdatkei" amen, jei į posukį įeisi truputėliuką per greitai su pajungtu priekiniu tiltu ir jei slidu, tai nei velnio nepasuksi, o nueisi tiesiai. Taigi mieste kur vietom tai ledas tai asfaltas, tai sniego košė dažnai lieki tik nelabai stabiliam automobilyje su galiniu varomu tiltu ir be jokios elektronikos pagalbos. Arba susitaikai su vėžlišku posukių įveikimu ir galimai nepigiu razdatkės remontu- va tau ir saugumas...
Žmonės važinėjantįs su tikru reminių visureigiu, su mechaniškai prijungiamu priekiniu tiltu, tokiu, kur nėra jokių elektroninių pagalbų- turi ir lengvąją auto. ir dažnai tai subarikas ar koks "parketnykas" kaip honda cr-v (beja labai nebloga mašinytė).
Gaila ne žiema dabar, o tai įsitikinusiems, kad visureigis važiuoja kur nori ir kaip nori, duočiau savo trumpą vitara cabrio kokioj didesnėj slidžioj aikštelėj pavairuot... Neįpratus į kelnes pridirbt galima.
Šiaip auto linksmas, bet slidžiu keliu važiuot sunku (čia nesiskaito bekelė ir visokios aikštelės, kur nėr didelių greičių- ten jautiesi kaip namie), o ir autostradom neprilakstysi.
Pirktas auto buvo, del to, kad norėju "del linksmumo ir smagumo"- aš patenkintas.
Atsakyti
Klausimas abiems vyrams: kokius visureigius jūs vairavote/vairuojate? Ne pusvalandį, ne valandą, o mažiausiai 3 metus? smile.gif

Kitas momentas. Ne kiekvienas gali įpirkti tą keikiamą visureigį ar parketinį. Kainos kandžiojasi. Palyginimui. Čia išgirtieji Subaru gerokai pigesni. Pats brangiausias naujas Subaru Tribeca kainuoja tiek, kiek nekainuoja pačios pigiausios komplektacijos Toyota LC Prado arba 100. Tai apie ką jūs čia? Su senesniais automobiliais analogiškai.
Atsakyti
Neseniai teko pravažiuoti Kairėnų gatve. Ten lyg po karo subombarduotas ilgiausias ruožas. Jei tokiu keliu reikėtų kasdien važiuoti į darbus, mokslus ir kt... Katastrofa. Lengvasis automobilis kažin ar atlaikytų tokiu išbandymus. Ir tokių ruožų Vln mieste ne vienas ir ne du.
Atsakyti
Na, mano gyvenimas su visureigiais prasidėjo prieš 20 metų kai gyvenimą sostinėje iškeičiau į sodybą, nuo kurios iki kelio 9km. ... smile.gif Tuo laiku dar ir nebuvo didelio pasirinkimo. Todėl mano "kaimietiška" nuomonė apie visureigius kardinaliai skirsis nuo "miesčioniškos" nuomonės vien dėl to, kad ir poreikis kitas. Man netinka nė vienas parketinis, netinka automatai, netinka mažutis ir lengvas, netinka benzinas ir t.t., nes tenka ropoti per purvą, prasimušti pro sniego pusnis ir nerti į vandenį vos ne iki kapoto. Reikėjo tokio, kad nereikėtų specialiai ruošti, kad davažiuočiau iki namų ir galėčiau nemažai parsivežti. Tačiau neturiu komforto, neturiu greičio (nors daug Europos teko apvažiuoti smile.gif ), neturiu pašalinių pavydžių žvilgsnių... smile.gif Turiu garantiją, kad išvažiavęs iš namų vakare grįšiu, kad sunkiai pavyks viršyti greitį, prisikabinęs treilerį net nejaučiu, kad gale didelė "uodega" makaluojasi... smile.gif
LC rinkčiausi jei atstumas būtų ne 9km. o mažiau. Minusas jo buvo tas, kad man nelaikė važiuoklė... O daugiau tik pliusai (mano atveju).
Dabartinio markės nerašysiu vien dėl to, kad miesto sąlygomis jis per "prastas" ir per "geras", nes nėra tokių sunkių sąlygų, ir nenoriu daryti reklamos. Pasakysiu tiek, kad, kai į mūsų miškus suvažiuoja medžiotojai, tai dauguma būtent su tokiais... smile.gif
Taigi, pasikartosiu. Reikia rinktis visureigį pagal tai, ko reikia. O jei visai jo nereikia, tai tada "nafig"... biggrin.gif
Kykas labai gerai parašė, kad Parketiniai visureigiai iš principo yra lengvosios...Kam juos gamina? Kad aukščiau sėdėti..? smile.gif
O svarbiausia neužmiršti auksinės taisyklės:
Kuo geresnis visureigis, tuo toliau eiti traktoriaus... biggrin.gif
(vistiek kažkur sėsi)
Atsakyti
Nu jei atvirai ir nemeluojant, tai turiu 1996m. suzuki vitara kabrioletą.
Jis iš principo dar laikomas tikru visureigiu, nors priekinė pakaba jau nepriklausoma. Tai priduoda šiek tiek komforto, tačiau atima patikimumo sunkiomis sąlygomis.
Šitą automobilį turiu dar net nepilnai metus.
Pagal tavo 3 metų kriterijus aš išvis jokio autombilio niekada neturėjau, nes nei vienas tiek ilgai pas mane neužsibūna. Turbūt tik mano dviratis atlaikytų šitą reikalavimą.

Kalbant apie naujus automobilius, tai tikrų rėminių visureigių su nedalomais tiltais senokai nebegamina. TLC kažkuris dar gaminamas toks koks turi būti tikras patikimas visureigis, bet ne europos rinkai (neatitinka ten kažkokių aktų), nu ir jeep wrangler rubicon, turbūt visada išliks, tuo kuo gimė (tikriausiai dar yra kokių retų išimčių, bent jau labai tikiuosi). Praktiškai kokiais 96m. ir baigėsi visureigiai europoje.
Tavo dažnai minimas, prado, pirmoj baloj mirtų stagia mirtimi. Ir tai būtų visiškai normalu, tiek elektonikos niekaip negali draugauti su vandeniu. Tai būtų net ir nieko blogo, nes jis skirtas tam, kad gražiai atrodytų ir būtų galima ant bordiūrų parkuotis- imidžo ir skonio reikalas.
Taip kad apie naujus auto kalbėt kaip apie visureigius nelabai išeina.
Atvažiuok į 4x4 varžybas ir pasižiūrėk kokie auto važiuoja- vien senukai ir tikrai ne todėl, kad biedni žmonės. Ten į dažną auto tiek sukišta, kad tikrai naują nupirkt galėtų ir dar jį perdarytų. Bėda, kad nelabai yra iš ko perdarinėt išskyrus senukus...
Gladijus visureigį naudoja pagal paskirtį ir nors jis nesakė koks tai modelis, bet duodu kepurę prišikt, kad tikrai ne 2000 metų ar naujesnis. Bus koks senas geras patrulis ar kažkas panašaus (nu arba jis labai keistas žmogus ir man teks apsidžiaugti, kad kepurės neturiu lotuliukas.gif ).
Visureigio paskirtis sunkios sąlygos ir pramogos, daugiau niekam realiai jis nereikalingas.
Civilizuotom išvykom į gamtą laisvai užteks subaru. O duobėtom miesto gatvem stebėtinai gerai ir minkštai važiuoja kad ir toks automobilis kaip citroenas su orine pakaba + dar tikriausiai n kitų lengvųjų ir parketnykų...
O va čia labai teisingai pasakyta:

Kuo geresnis visureigis, tuo toliau eiti traktoriaus... thumbup.gif

Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2010 05 05, 08:47)
Klausimas abiems vyrams: kokius visureigius jūs vairavote/vairuojate? Ne pusvalandį, ne valandą, o mažiausiai 3 metus? smile.gif

Kitas momentas. Ne kiekvienas gali įpirkti tą keikiamą visureigį ar parketinį. Kainos kandžiojasi. Palyginimui. Čia išgirtieji Subaru gerokai pigesni. Pats brangiausias naujas Subaru Tribeca kainuoja tiek, kiek nekainuoja pačios pigiausios komplektacijos Toyota LC Prado arba 100. Tai apie ką jūs čia? Su senesniais automobiliais analogiškai.

Savo ilgame ir sunkiame gyvenime esu turejes du visureigius. Nors visureigiais ju ir negalima vadinti. Paprasciausi parketnykai - BMW X5 4,4 automats ir nauja Honda CR-V 2.0 automats. Nuo kietos kelio dangos per tuos metus taip ir nebuvau nuvaziaves, o ir ziemos svelnios buvo. Po miesta tryntis nepatogu, dideliu greiciu uzmiesty vaziuoti irgi komforto "neocen". Taip, kad padariau isvadas, jog man tokiu masinu daugiau nereikia. Turiu draugeli uzsikretusi tikru visureigiu liga. Vos ne kiekviena savaitgali nardo po pelkes, mane bande itraukti i si nesvaru reikala smile.gif . Bet tai ne man smile.gif
Kaip nebutu keista, man ir seimai labiausiai patiko naujasis Honda CR-V.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Matomas: 05 gegužės 2010 - 14:23
Tai reikia atskirti kam skirtas auto: ar laisvalaikiui po purvynus ir pelkes, ar kasdieniniam gyvenimui. Su LC važiuokle viskas tvarkoje, tvirta mašina. Ilgose trasose taip pat viskas gerai. Tiesiog kiekvienas didesnių gabaritų automobilis reikalauja išmanymo, praktikos. Ne kiekvienas moka ar gali juos vairuoti. Tačiau tie, kas moka, nardo ir laviruoja mm ne ką prasčiau. Tačiau ne visi gali sau leisti ar nori išlaikyti kelis auto, kuris būtų funkcionalus ir atitiktų poreikius. Todėl kažkas renkasi minivenus ar didelių gabaritų vienatūrius, o kažkas renkasi visureigius. Tarkim aš važinėjau su vienatūriu ir man jis buvo per mažas, per maža bagažinė. Dabar yra optimali, kuri atitinka kasdieninius poreikius. Vis tik du vaikai, kurie lanko lauko tenisą, viskas turi tilpti

Naujoji Honda yra gėris, kam reikia kažko tokio, tai išties geras variantas. smile.gif
Atsakyti
Nu ir aš neatlaikiau unsure.gif
Juk kiekvienas renkamės pagal poreikius. Mes rinkomės parketnyką todėl, kad aš su savuoju MB (beje tikrai ne mažiuku) neišvažiuodavau iš namų žiemą (kai daugiau pasnigdavo). Rinkomės iš 2. Vienas iš jų buvo TLC (beje, bandžiau ir 100, ir 200). Pasakysiu tiesiai šviesiai - nepatiko man jis (nei valdymas, nei dydis, nei važiavimo kokybė). Bet vėlgi - gryžtu prie to pačio: renkamės kiekvienas pagal save. Reklamos irgi nedarysiu mūsų įsigytam pirkiniui, bet aš juo labai labai netgi patenkinta. Su juo į bekelę nelabai nuvažiuočiau, o į balą - nekisčiau (per brangiai paskui taisymas kainuotų biggrin.gif ). Bet šią žiemą traukiau kaimynus ir saviškį iš pusnų ir darbelį pasiekdavau be rūpesčių. Man to ir reikia.
Manau, kad tie ginčai, kad SUV'ai nėra džipai ir t.t. yra beverčiai. Čia juk faktas yra, kad rimtas džipas duos į "kaulus" SUV'ui smile.gif Ir nematau čia nieko baisaus ar blogo.
Bet, man pvz gražu, kai moteris sėdi už tikros mašinos (tikrojo džipo) vairo ir jaučiasi gerai. O dar, jei varžybuose nušluosto nosis vyrams - notworthy.gif
Atsakyti
LABUKAS 4u.gif
Ir as galiu drasiai prie jusu burelio prisideti, vairuoju parketini visureigi Toyota RAV4, beje jau antra toki pat isigijau, tik pries tai turejau benzinini, su tiuningu, garso stiprintuvu, prikista koloneliu, o dabar jau mano amzius nebeleidzia taip kvailioti, o be to plius du vaikai, tai dabar Ravukas standartinis, tik dyzelinis, be jokiu pasaliniu pribombasu. Bet uztat sios masinos yra super thumbup.gif . Kaip yra sakoma neuzmusamos, Toyota yra Toyota lotuliukas.gif
Beje, kai rinkomes pirma karta, su dzipistais pazystamais konsultavomes, tai pagal patikimuma prioriteto mazejimo tvarka mums kelis variantus minejo:
1. Toyota RAV4;
2. Suzuki Gran Vitara;
3. Subaru Forester;
4. Subaru Outlander;
5. Nissan X-trail.
Kas liecia visokiu opeliu, land roveriu ir visokiu neiprastais pavadinimais, pigiai kainuojanciu visureigiu, tai sake nusispjauk ir praeik pro sali. Taip ir paklausem sio patarimo.
Nesupykit uz sia replika tos, kurios turit butent tuos neigiamai mano poste minimus auto ax.gif
Atsakyti
Ka pasakysite apie KIA SORRENTO? ax.gif
Atsakyti
Pasižiūrėk kaip tavo telefonas vadinasi, paskui jo pavadinimą išskaidyk skiemenimis ir gausi atsakymą.
(suprasi jei pas tave nokia lotuliukas.gif )
Atsakyti
Pas mane ne NOkia biggrin.gif Tai ir nezinau kodel NE biggrin.gif
Atsakyti