Dinceli, noriu pagirti už pastangas, kruopštumą, plika akimi matyti, kad FS ruošeisi, dėliojaisi, režisavai, įdėjai daug širdies. Manau, kad mano komentaras galbūt tave nuvils. Bet davei suprasti, kad lauki bet kokių nuomonių, tad... Tavo papasakota istorija man pasirodė pernelyg butaforinė, mergaitiškai egzaltuota ir parausvinta, atitinkanti meilės romanų kanonus (šališka gal - jie manęs, švelniai tariant, nežavi). Suprantu, kad fotografija, kaip ir kitos saviraiškos sritys, neturėtų veidrodžio principu atspindėti tikrovės,
Maggie balsu nuolat priminti "life is brutal"... Manau, visai įmanoma sužaisti ir pasaką suaugusiems, turėtų būti įmanoma ir net įdomu. Tavoji pink istorija manęs vis tik neįtikino. Mažumėlę erzino ir jos detalumas; drįstu patarti kiek daugiau pasitikėti žiūrovu, neskaidant į smulkmenas sugalvotos istorijos; žiūrovui, kuriam nepalikta erdvės susivokti, nuspėti, interpretuoti, darosi nuobodu. Mano akimis, akcentus sudėliojai holivudo principu: žiūrovas jau seniai susitaikęs su happy endu, ruošiasi kilti nuo kėdės ir ramiai traukti savais kelias, o filmo režisierius dar gerą pusvalandį dialogais/monologais/ekskursais į ateitį įrodinėja, kad toji laiminga pabaiga bus ne tik laiminga, bet dar ir saldi kaip ledinukas, su griausmingais Mendelsono maršais, vaikais karuselėse, banaliais saulėlydžiais ir dar dievai žino kuo. Norėtųsi mažiau tiesmukumo, atvirukinių niekučių, daugiau subtilesnių užuominų, žabangų (!) žiūrovui. Sutinku dėl dekoracijų pertekliaus, kai kuriuose kadruose, atleisk, truputį net komiško ar itin banalaus (jei jau peronas - tai būtinai lagaminai, jei jau laukimas - tai va jums ir laikrodis etc). Galėjo būti tikrai įdomi dviese perone arba dama su šuniuku istorija, jei nebūtų apauginta gausiomis klišėmis, nusaldinta ir tokia nuspėjama nuo pat pirmojo kadro (galvoju, kad užtektų ir vieno vienintelio, bet labai stipraus, apgalvoto, neperkrauto, sugėrusio visus "mažiau yra daugiau" privalumus).
***
Alabama, būtent!, iš ankstesnių kadrų ir tavo replikų mažąją įsivaizduoju kaip labai kietą, unikalią ir baisiai įdomią asmenybę. Todėl ir nustebino jos pasitraukimas į antrąjį planą, brolio šešėlį