QUOTE(beatricius @ 2013 06 01, 23:14)
Vengiu as tu grupiniu portalu kiek galiu nes ten slamsta uz triguba kaina pardavinejama.
Viena dalyka ka pirkdavau tai bilietus i filmus ir kolkas esu tuo patenkintas.
Sikart irgi viskas turejo but paprasta perku kupona gaunu nuolaidos kodukus, kodukus suvedu ir gaunu nuolaida galutinei prekei. Esme kodukai neveikia ir visi tyli kaip vandens prisiseme.
Nesvarbu kiek kas ima pinigu, svarbu kas ima pinigus is MANES. As pirkimo-pardavimo sutartu sudariu su PasiulymuBankas.lt ir jei cia itraukti vartotojus teises tai jiems tik tai ir terupetu.
Jei maximoj sugedusius kiausiunius nusiperku tai su maxima ir aiskinuosi. Siulot juos man nesti pas ukininka ir sakyt kodel sugede o gal su vista aiskintis ji juk pradini produkta teikia?
Aš šiuo atveju aiškinčiausi pirmiausia būtent su PasiulymuBankas - jie yra tarpininkai, tad neša atsakomybę už savo portale siūlomus produktus (kodus). Jeigu tyli visi (ir paslaugos teikėjas, ir tarpininkas), siūlyčiau parašyti paskutinį el. laišką (abiem), kur nurodyti problemos esmę, kiek kartų buvo kreiptasi ir t.t., nurodyti savo kontaktus bei įspėti, kad, pvz., negavus atsakymo per tris darbo dienas bus kreipiamasi į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Na, ir pasižiūrėkite VVTAT puslapyje, kokia yra kreipimosi tvarka (berods, prašymą reikia parašyti, nors galite pradžiai telefonu pasikonsultuoti, jie turi infoliniją). Linkiu, kad viskas išsispręstų