Esu labai pikta. Ne todėl, kad terminas užsitęsė. Esu žmogus, kaip ir mes visos, suprantu, kad gali visko nutikti, tačiau tikėjausi, kad rankinių gamintojai rūpinasi savo įvaizdžiu, gerbia klientą ir jo laiką.
Praėjus septynioms savaitėms pati parašiau. Man greitai ir mandagiai atrašė, kad reikės palaukti dar dvi savaites. Papildomos dvi savaitės jau praėjo. Stebina ir liūdina ne tai, kad vėl praleido terminą, o tai, kad nesivargina susisiekti su klientu, nesivargina paaiškinti situacijos, atsiprašyti, galbūt pasiūlyti nuolaidą. Taip darytų save gerbiantis
boutique.
Tai nežinau, ar man būtų malonu kas dieną su savimi nešiotis daiktą, kurį pagamino ant manęs nusispjovę žmonės?
Rankinę užsakiau prieš devynias savaites. Ją užsakiau suplanuotai, nes birželio pirmąją savaitę išvykstu, esu susiplanavusi garderobą ir į jį įtraukusi rankinę. Tai dabar man verstis per galvą ir ieškoti alternatyvos paskutinėmis dienomis prieš išvyką?
Nežinau, ką daryti. Aš gerbiu savo klientus ir tikiuosi pagarbos iš tų, kuriems klientė esu aš.
Jeigu vėluoji, kas yra jau savaime neleistina, tai būk malonus pasiskambink, pasirūpink klientu.