Įkraunama...
Įkraunama...

tashe tashe rankinės

Oho biggrin.gif
Tai logiška būtų daryti išvadą, kad man taip pat teks laukti dar papildomas dvi savaites g.gif
Užsakant rankinę buvau informuota, kad septynių savaičių terminas gali šiek tiek užsitęsti, tačiau dvi savaitės juk nėra šiek tiek? Tokiu atveju ir reikia sakyti: terminas 7 savaitės +/- 2 savaitės.
Tai dabar mąstau, ar reikės būti principingai, ar nusileisti ir palaukti g.gif Man nėra gaisro, bet negaliu pakęsti žodžio, terminų nesilaikymo.
Jeigu artimiausiomis dienomis patys susisieks su manimi ir praneš - palauksiu.
Jeigu pačiai reikės, praėjus terminui, rašinėti ir ieškoti - nelauksiu biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Snobė @ 2014 05 06, 15:04)
Oho  biggrin.gif
Tai logiška būtų daryti išvadą, kad man taip pat teks laukti dar papildomas dvi savaites  g.gif
Užsakant rankinę buvau informuota, kad septynių savaičių terminas gali šiek tiek užsitęsti, tačiau dvi savaitės juk nėra šiek tiek? Tokiu atveju ir reikia sakyti: terminas 7 savaitės +/- 2 savaitės.
Tai dabar mąstau, ar reikės būti principingai, ar nusileisti ir palaukti  g.gif Man nėra gaisro, bet negaliu pakęsti žodžio, terminų nesilaikymo.
Jeigu artimiausiomis dienomis patys susisieks su manimi ir praneš - palauksiu.
Jeigu pačiai reikės, praėjus terminui, rašinėti ir ieškoti - nelauksiu  biggrin.gif

ar reikėjo laukti? nes aš jau šiek tiek daugiau nei dešimt savaičių pralaukiau, jokių žinių biggrin.gif
Atsakyti
Esu labai pikta. Ne todėl, kad terminas užsitęsė. Esu žmogus, kaip ir mes visos, suprantu, kad gali visko nutikti, tačiau tikėjausi, kad rankinių gamintojai rūpinasi savo įvaizdžiu, gerbia klientą ir jo laiką.
Praėjus septynioms savaitėms pati parašiau. Man greitai ir mandagiai atrašė, kad reikės palaukti dar dvi savaites. Papildomos dvi savaitės jau praėjo. Stebina ir liūdina ne tai, kad vėl praleido terminą, o tai, kad nesivargina susisiekti su klientu, nesivargina paaiškinti situacijos, atsiprašyti, galbūt pasiūlyti nuolaidą. Taip darytų save gerbiantis boutique.

Tai nežinau, ar man būtų malonu kas dieną su savimi nešiotis daiktą, kurį pagamino ant manęs nusispjovę žmonės? g.gif

Rankinę užsakiau prieš devynias savaites. Ją užsakiau suplanuotai, nes birželio pirmąją savaitę išvykstu, esu susiplanavusi garderobą ir į jį įtraukusi rankinę. Tai dabar man verstis per galvą ir ieškoti alternatyvos paskutinėmis dienomis prieš išvyką?

Nežinau, ką daryti. Aš gerbiu savo klientus ir tikiuosi pagarbos iš tų, kuriems klientė esu aš.
Jeigu vėluoji, kas yra jau savaime neleistina, tai būk malonus pasiskambink, pasirūpink klientu.
Atsakyti
na, aš vakar parašiau ir sulaukiau atsakymo - mano tashė bus (et, būsimasis laikas neša tiek vilčių, bet viltys yra tokios neapčiuopiamos materialiai, jų nepasikabinsi ant odinės rankenos ir nesusidėsi į jas daiktų...) pagaminta kitą savaitę ir išsiųsta. vėl paprašė adreso siuntimui (kurį liepė nurodyti patvirtinant užsakymą, bet, matyt, per toookį laiko tarpą pasimetė). žodžiu, aš lauksiu toliau, nes neturiu susiplanavusi jokios kelionės, bet antros tashės nebepirkčiau. todėl, kad reikėjo tempti už liežuvio:
1) sumokėjus visą sumą. negi sunku pranešti, kad pavedimas gautas ir galiu ramiai laukti tashės?
2) praėjus numatytam septynių savaičių terminui;
3) praėjus pratęstam dviejų savaičių terminui, nors pati parašiau praėjus trims savaitėms, nesulaukusi jokių žinių.
realiai, mano tashė bus pagaminta praėjus beveik oi! bigsmile.gif vienuolikos savaičių terminui.
Atsakyti
je t'aime, puikiai jus suprantu.
Aš nežinau, ar laukti, ar ne. Esu labai pikta. O būdama pikta, greitų sprendimų stengiuosi nepriimti biggrin.gif

Gaunasi taip, kad turiu ieškoti ir pirktis kitą rankinę kelionei. Stulbinantis nesiskaitymas su klientais, daugiau komentarų aš neturiu.
Atsakyti
Pirkau Tase kovo men-----podos kokybe labai,labai prasta.Kampai baisus.Bet kur stipriau prisilietus braizosi oda.Nusivylus juodai esu.Parasius jiems gavau atsakyma--------Esate perspeta kad oda gali keistis.Zodziu Didelis sudas.
Atsakyti
oho kaip nemaloniai čia viskas..
aš irgi esu užsisakiusi, terminas į pabaigą, bet jaučiu nė neklibinsiu, kol pačios neatsilieps, lauksiu, kad ir iki rudens biggrin.gif tiesiog nepakenčiu tokios neatsakomybės ir požiūrio į klientą, tai tylėsiu, kad nesusinervinčiau ir nežaibuočiau paskui į tashę.. čia aš aišku jumoristiškai šiek tiek.
ir negi jos pačios nežino apie save tokių "atsiliepimų", matyt kad taip, tik visiškai padėjusios unsure.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Rittule: 22 gegužės 2014 - 23:04
Kažkaip namudiškai šita firma dirba. O jei dar kokybė prasta... Nenorėsiu niekada. Yra kitų gerų gamintojų.
Atsakyti
po tokio terminu nesilaikymo ir nesiskaitymo su klientais as tikrai nebelaukciau tos tases ir issireikalauciau grazinti prepayment'a, jei nereaguoja/negrazina - iskart rastas VVTAT.
jei kokybe bloga ir negrazina pinigu ar nepasiulo jokios kompensacijos - irgi iskart kreipciausi i atitinkama tarnyba.
ypac snobes vietoj kaip reikiant pakovociau. dar to betruko, kad ji paskutinem dienom pries kelione, kai ir taip pilna islaidu ir rupesciu, eitu pirkti nauja tase doh.gif
cia gi ne H&M maike uz 20 Lt, kad butu galima tik truputi pasipiktinti ir numoti ranka smile.gif

Atsakyti
besteller, mano laikas brangesnis negu kovojimas su tais, kuriems ant manęs nusipjaut. Avanso grąžinti nereikia reikalauti, jis privalo būti grąžintas ir taškas.
Dėl kokybės - galima grąžinti nekokybišką prekę ir pasinaudoti teise:
1) į pinigų grąžinimą arba
2) teise reikalauti pakeisti nauja, kokybiška preke, arba
3) teise reikalauti pašalinti prekės trūkumus, kai tai yra įmanoma ir to pageidauja pirkėjas.

Tačiau kalbu būtent apie nekokybišką gaminį. Hartemos atveju, nežinau, ar odos keitimąsi būtų galima laikyti defektu.

Dėl Tashe Tashe: nenoriu ir nesitikiu seilėjimosi, perdėto šypsojimosi ar įkyraus mandagumo. Man to nereikia, mėgstu konkrečiai, aiškiai, operatyviai teikiamas paslaugas. Man nebūtina, kad man šypsotųsi ar mane glostytų. Tačiau čia visai ne tai. Čia paprasčiausių pardavėjo pareigų nevykdymas.

Na, jie tiesiog naudojasi tuo, kad aš noriu tos rankinės ir viskas. Nežinau, kaip ji man nešiosis. Gal gavusi sušaudysiu lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Hartema @ 2014 05 22, 10:47)
Pirkau Tase kovo men-----podos kokybe labai,labai prasta.Kampai baisus.Bet kur stipriau prisilietus braizosi oda.Nusivylus juodai esu.Parasius jiems gavau atsakyma--------Esate perspeta kad oda gali keistis.Zodziu Didelis sudas.


O prieš tai, kai skaitei apie tokius dalykus, nebuvo galimybės pagalvoti prieš perkant? Juk ne viena deklaravo apie Didelį Šūdą, bet jums yra troškimas pamatyti ir pajausti tą savo kailiu. Ir už tai brangiai sumokėti. Sadomazo malonumai. wub.gif


Aš tai matau, kad jums belaukiančioms "svajonių tašės" patinka, kai jumi Tašė daro per vieną galą, skausmingas procesas, bet patinka. Jūs visos jau seniausiai galėjote atsiimti pinigus, nesukti galvos ir nusipirkti kitas "tašes". Bet ne, jums patinka visas šitas beprotybės procesas, kad jus išdūrė ir dar išdurs, nes gausite "oda gali keistis" prekę ir po kelių mėnesių ji atrodys kaip iš konteinerio ištrauktas išmestas daiktas. Tiek skundų, o jūs dar tikite kažkokiom pasakom. Džiaugiasi kai vaikas, kad emeilą parašė su pažadėjimais "tuoj tuoj". Na taip, nuramino, kad toliau sau lauktų ir nekeltų bangų irnesakyk.gif

Snobe, tau labai patinka nemalonus aptarnavimas, patinka, kad aplink tave nešokinėtų, nesišypsotų, verčiau elgtųsi taip, lyg tu jiems skolinga ir trukdai? Tai viską su kaupu gavai, ar kažko kitko po to tikiesi iš tokios kontoros? Kaip elgiasi su pirkėjais, taip ir elgiasi toliau, labai logiška įvykių seka. Kvailina, nes toks jų stilius. Ir kvailina iki galo. Pasiimdai sau nemažus pinigus. O jūs mokate už tai, kad su jumis elgtųsi kaip su gyvuliais. doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Subjektyvi: 23 gegužės 2014 - 10:49
Subjektyvi, jūs gal susipaprastinkit savo toną?
Atsakyti