Ooo, kiek diskusijų užderėjo
Pritariu
Tylenei, micefee
Dėl tų ginčų apie pagalbą su spalvom ir pan.... Mano darbas kaip tik susijęs su tuo (ne tašėm
![biggrin.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
). Taip, būna problematiškų klientų (kaip ir visur), kuriems pasiūlai keletą variantų, jie apsisprendžia, vėliau patys keičia, galiausiai nusprendžia, kad nepatinka ir vos ne užsipuola, kodėl nesustabdei ir leidai pakeist nuomonę... O jei neleisi, vėl liksi kaltas, kad neleidai
Tačiau iš esmės viena pagrindinių dizainerio funkcijų, jei taip galima išsireikšt, ir yra žmogui susigaudyti visoje gausybėje medžiagų, spalvų ir pan. Ir negalima tos atsakomybės lengva ranka nuo savęs nusimest, nes žmogus tam ir moka pinigus.
Dėl tashe tashe merginų bendravimo - bendravau ir e.paštu, ir gyvai.
Bendravimas e.paštu labai lakoniškas, dalykiškas, be jokių malonių žodelių ar šypsenėlių, bet argi dėl to verta skųstis? Tiesiog toks stilius ir tiek, aš tai tikrai nesureikšminu
![smile.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Ne visi moka būt saldžiais, ne visi tokius ir mėgsta...
Štai gyvai buvo justi šioks toks atsainumas (nors tikrai mandagiai kalbėjo), tiesiog, bendraujant akis į akį, malonu sulaukti šypsenos, paslaugumo (nekalbu apie kažkokį padlaižiavimą), tai padeda sukurti tam tikrą ryšį, norą apsilankyti vėl ir t.t.
Aš asmeniškai nepatyriau kažkokių blogų išgyvenimų, kad vertėtų bambėti ir skųstis, bet taip, bendravimas buvo kiek šaltokas, tarsi norėtų, kad kuo greičiau viską išsirinktum ir dingtum
Susidaro įspūdis, kad kūrėjoms ne itin norisi su klientais akis į akį bendrauti, tai gal galima būtų pasisamdyti tam tikslui kitą žmogų
Bet ar priversi?
![biggrin.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Gali sėkmingai pasakyt - man geriau jokio kliento, nei toks viskuo nepatenkintas, pats nežinantis ko nori... Žiūrint, kokį lygi pasiekė kūrėjas - yra tokių, kurie gali ir klientus sau rinktis. Net šokdinti - būna bambančių, nepatenkintų, o apsisuka ir vėl ateina, nes geriau nerado. Aišku, yra ir tokių, kuriem vienas ne toks žodis ar žvilgsnis ir daugiau kojos nekels... Iš kitos pusės, jei klientas labai nepatenkintas, kodėl to nepasako į akis? Būtinai reikia straipsnį parašyt?
Geriausia, žinoma, būtų rast tą aukso vidurį.