Įkraunama...
Įkraunama...

tashe tashe rankinės

Kažkokį užsilikusį sovietinį mentalitetą mes dar turim aptarnavimo srityje. Kai atėjęs į parduotuvę, trukdai paradvėjai dirbti. Ir tada jautiesi pamalonintas, kad aptarnavo biggrin.gif
Kad ir pigiausias daiktas, jei jau pardavinėji, tai pardavinėji. Tame ir darbas. Neužtenka sukurti ir pasiūlti, riekai ir parduoti. O jei nesiseka pačioms, gal reikėtų žmogų tam pasamdyti. Plius, kad mano įdėtas komentaras iš FB jokio ryšio su straipsniu neturi. Tai vadinasi, toks atvejis buvo ne vienas. Ir kokie tie konkurentai, kurie anot kai kurių, užsakė staripsnį? g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Forget: 21 kovo 2014 - 02:03
QUOTE(Marla @ 2014 03 20, 16:53)
Už pačių modelių kūrimą smile.gif

ane? cool.gif ispezejimas greiciau,sekmes istorija,kai ant sakiu iskelia iki padebesu uz ka net nezinau,atvirai pasakius..o klientas yra visada teisus,nes jis maitina,moka uz patalpu nuoma ir kitus mokescius.Jei jis pabegs,tie ,,sedevrai,,praras bet kokia prasme.
Atsakyti
QUOTE(balbetka @ 2014 03 20, 23:06)
As tai linkus tiket, kad bendravimas ju nelabai koks, nes kiek pamenu viena kureja anskciau taip  "graziai" forume bendravo, kad as iki siol pamenu doh.gif  biggrin.gif

Pamenu ir aš cool.gif
Atsakyti
QUOTE(Sindea @ 2014 03 21, 03:18)
ane? cool.gif ispezejimas  greiciau,sekmes istorija,kai  ant sakiu iskelia iki padebesu uz ka net nezinau,atvirai pasakius..o klientas yra visada teisus,nes jis maitina,moka uz patalpu nuoma ir  kitus mokescius.Jei jis pabegs,tie ,,sedevrai,,praras bet kokia prasme.


Karts nuo karto tenka isgirsti ir kitokia nuomone - geriau jokio kliento, nei problematiskas lotuliukas.gif

Sio prekes zenklo rankines yra isskirtines, todel klientai nepabegs... Kodel turetu? Na, pabegs kelios isizeidusios damos, nes su ju "nepapute", kaip tos princeses is multiko.... Maza beda, manau...

Nesakau, kad jei preke kitokia, paklausi - aptarnavima gali buti netinkamas...Tikrai ne.... Taciau kazkaip is muses dramblys daromas...Pora nepatenkintu motereliu - temoje sarsalas.. O kiek patenkintu ir graziai aptarnautu, tai istorija nutyli....

Tikekimes, kad pageres ta aptarnavimo kokybe ir visos bus laimingos...Nes rankines tikrai ypatingos wub.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Whatever?: 21 kovo 2014 - 08:52
QUOTE(Whatever? @ 2014 03 21, 08:51)
Karts nuo karto tenka isgirsti ir kitokia nuomone - geriau jokio kliento, nei problematiskas lotuliukas.gif 

Sio prekes zenklo rankines yra isskirtines, todel klientai nepabegs... Kodel turetu? Na, pabegs kelios isizeidusios damos, nes su ju "nepapute", kaip tos princeses is multiko.... Maza beda, manau...

Nesakau, kad jei preke kitokia, paklausi - aptarnavima gali buti netinkamas...Tikrai ne.... Taciau kazkaip is muses dramblys daromas...Pora nepatenkintu motereliu - temoje sarsalas.. O kiek patenkintu ir graziai aptarnautu, tai istorija nutyli....

Tikekimes, kad pageres ta aptarnavimo kokybe ir visos bus laimingos...Nes rankines tikrai ypatingos  wub.gif



na na smile.gif yra dabar tokių išskirtinių jau ne viena bigsmile.gif jos gal vienos iš pirmųjų buvo, bet dabar jau yra iš ko rinktis smile.gif ir tegu tik džiaugiasi, kad garsiai kalbama apie tą aptarnavimo kokybę smile.gif gal nepagalvojo apie tai, nes juk pakankamai naujos šitoje srityje smile.gif padarys išvadas ir viskas bus gerai smile.gif
o dėl to, ką istorija nutyli- tai manau nutyli ir apie patenkintas ir nepatenkintas. wink.gif
Atsakyti
Ne,rankines tikrai neypatingos.
Atsakyti
QUOTE(Forget @ 2014 03 21, 03:02)
Plius, kad mano įdėtas komentaras iš FB jokio ryšio su straipsniu neturi. Tai vadinasi, toks atvejis buvo ne vienas. Ir kokie tie konkurentai, kurie anot kai kurių, užsakė staripsnį?  g.gif

O man labai turi, viskas vyko analogiškai, pasakojimo eiga labai panaši. Net pabaiga su pinigų grąžinimu. Ar negali būti, kad už įkvėpimą paimtas FB komentaras buvo perdarytas kažkieno į straipsnį?


QUOTE(Sindea @ 2014 03 21, 03:18)
ane? cool.gif ispezejimas  greiciau,sekmes istorija,kai  ant sakiu iskelia iki padebesu uz ka net nezinau,atvirai pasakius..o klientas yra visada teisus,nes jis maitina,moka uz patalpu nuoma ir  kitus mokescius.Jei jis pabegs,tie ,,sedevrai,,praras bet kokia prasme.

Klientas klientu, bet negali paneigti, kad su rankinių dizainu jos dirba- klientė neateina su Chloe rankinuko nuotrauka ir nesako- "pasiūk man tokią". Man atrodo, kad rankinės kūrimas yra sunkus darbas- pradedant dizainu- modelio forma, spalvos, detalės- ir baigiant konstravimu. O sėkmės ar ne istorija- šie modeliai ir prekės ženklas yra populiarūs, paklausūs ir ne pirmus metus, tai nemanau, kad būtų "per fuksą" kaip sakote Jūs.
Atsakyti
Kaip tokioms neypatingoms rankinėms, tikrai per daug laiko skiriate kritikai ir kūrėjų pamokymams. smile.gif

Gal kuri teiravotės šios delninės kainos? ir gal matėte gyvai, kaip ji?
user posted image
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Girl.: 21 kovo 2014 - 10:59
QUOTE(Girl. @ 2014 03 21, 10:20)
Gal kuri teiravotės šios delninės kainos?



parašyk laišką, kaip nurodyta FB ir sužinosi kainą mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Tylene: 21 kovo 2014 - 10:38
Ooo, kiek diskusijų užderėjo biggrin.gif

Pritariu Tylenei, micefee 4u.gif

Dėl tų ginčų apie pagalbą su spalvom ir pan.... Mano darbas kaip tik susijęs su tuo (ne tašėm biggrin.gif). Taip, būna problematiškų klientų (kaip ir visur), kuriems pasiūlai keletą variantų, jie apsisprendžia, vėliau patys keičia, galiausiai nusprendžia, kad nepatinka ir vos ne užsipuola, kodėl nesustabdei ir leidai pakeist nuomonę... O jei neleisi, vėl liksi kaltas, kad neleidai biggrin.gif
Tačiau iš esmės viena pagrindinių dizainerio funkcijų, jei taip galima išsireikšt, ir yra žmogui susigaudyti visoje gausybėje medžiagų, spalvų ir pan. Ir negalima tos atsakomybės lengva ranka nuo savęs nusimest, nes žmogus tam ir moka pinigus.

Dėl tashe tashe merginų bendravimo - bendravau ir e.paštu, ir gyvai.
Bendravimas e.paštu labai lakoniškas, dalykiškas, be jokių malonių žodelių ar šypsenėlių, bet argi dėl to verta skųstis? Tiesiog toks stilius ir tiek, aš tai tikrai nesureikšminu smile.gif Ne visi moka būt saldžiais, ne visi tokius ir mėgsta...

Štai gyvai buvo justi šioks toks atsainumas (nors tikrai mandagiai kalbėjo), tiesiog, bendraujant akis į akį, malonu sulaukti šypsenos, paslaugumo (nekalbu apie kažkokį padlaižiavimą), tai padeda sukurti tam tikrą ryšį, norą apsilankyti vėl ir t.t.
Aš asmeniškai nepatyriau kažkokių blogų išgyvenimų, kad vertėtų bambėti ir skųstis, bet taip, bendravimas buvo kiek šaltokas, tarsi norėtų, kad kuo greičiau viską išsirinktum ir dingtum biggrin.gif
Susidaro įspūdis, kad kūrėjoms ne itin norisi su klientais akis į akį bendrauti, tai gal galima būtų pasisamdyti tam tikslui kitą žmogų g.gif

Bet ar priversi? biggrin.gif Gali sėkmingai pasakyt - man geriau jokio kliento, nei toks viskuo nepatenkintas, pats nežinantis ko nori... Žiūrint, kokį lygi pasiekė kūrėjas - yra tokių, kurie gali ir klientus sau rinktis. Net šokdinti - būna bambančių, nepatenkintų, o apsisuka ir vėl ateina, nes geriau nerado. Aišku, yra ir tokių, kuriem vienas ne toks žodis ar žvilgsnis ir daugiau kojos nekels... Iš kitos pusės, jei klientas labai nepatenkintas, kodėl to nepasako į akis? Būtinai reikia straipsnį parašyt? g.gif
Geriausia, žinoma, būtų rast tą aukso vidurį.





Atsakyti
O kai pagalvoji, taip sunku toms merginoms bendrauti taip kaip klientai nori - tai kam tą daryti? Investuotų savo kelias rankines į e-shopą su visokiais pasirinkimų variantais ir viskas.
Išsirenki viską, susidedi komplektaciją į krepšiuką ir užsisakai, gauni kokias kelias dienas iki avanso apmokėjimo, per kurias gali viską keisti, tam pačiam ešope. Po avanso apmokėjimo nieko keisti nebegali, su taisyklėmis sutikai ir susipažinai. Basta. Jokių nemandagių šypsenų, jokio vargo bendraujant ir rinktis komponentus gali nors ir savaitę - dėliot, modeliuot, ir žiūrėt kaip atrodys viskas, kol padarai užsakymą.
Na taip, kainuoja e-shopai, bet kiek vargo nusimeta po to.
Atsakyti
QUOTE(Salomeja @ 2014 03 21, 20:15)
O kai pagalvoji, taip sunku toms merginoms bendrauti taip kaip klientai nori - tai kam tą daryti? Investuotų savo kelias rankines į e-shopą su visokiais pasirinkimų variantais ir viskas.
Išsirenki viską, susidedi komplektaciją į krepšiuką ir užsisakai, gauni kokias kelias dienas iki avanso apmokėjimo, per kurias gali viską keisti, tam pačiam ešope. Po avanso apmokėjimo nieko keisti nebegali, su taisyklėmis sutikai ir susipažinai. Basta. Jokių nemandagių šypsenų, jokio vargo bendraujant ir rinktis komponentus gali nors ir savaitę - dėliot, modeliuot, ir žiūrėt kaip atrodys viskas, kol padarai užsakymą.
Na taip, kainuoja e-shopai, bet kiek vargo nusimeta po to.


Manau, kad jos norėjo sukurti ekskliuzyvinį wow boutiq'a. Deja... Kai aš gyvai atėjau į studija vasara, bendravimas buvo pakenčiamas, bet atsainus, viena iš kūrėju nepakėlė akiu nuo kompo, atsakymai trumpi, tikrai iš tos serijos "greičiau dink". Bet šiaip man tai nesukelia nemalonumo, daug kur būna, kad aptarnavimas ne itin malonus, bet perki, jei neturi kur kitur pirkti. Svarbiau prekės kokybė, aptarnavimas svarbesnis paslaugu sektoriuje - kirpykla ir pan.
Jei gyvenčiau vėl užsienyje, tokios tashes už 600 Lt nepirkčiau. Lietuvoj nèra iš ko rinktis.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jearmaine: 21 kovo 2014 - 19:26