QUOTE(Prietarai @ 2014 03 20, 17:20)
man elementaru yra tai, jog atėjus į kokią Kristijaną ir paklausus apie veido kremą, kuris drėkintų, tau būtų suteikiama informacija apie tai ir parodyti produktai. taip pat ir rūbų pardėse konsultantai turi padėti, taip ir čia, atėjus į Tashe Tashe parduotuvę tau turi suteikti pagalbą sprendžiant kokias spalvas pasirinkti. tiesiog logiška, jog atėjus kažko pirkti, žmogus kuris ten dirba tau turi padėti, nes ne šiaip jis ten stovi, jog pasakytų, kad va išssirink pats, turėjai laiko namie žiūrėtis ar skaityt informaciją. jei dizaineres taip erzina besikartojantys klausimai, įkyrūs klientai, tai galbūt laikas samdyti žmogų, kuriam tai nebūtų problema. žinoma, iš kitos pusės, visad atsiras klientų, kuriem neįtiksi, o bet tačiau ne pirmas neigiamas atsiliepimas apie tai, jog klientų aptarnavimas galėtų pagerėti ![smile.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![smile.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Labai teisingai viską surašei
![drinks_cheers.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/drinks_cheers.gif)