Įkraunama...
Įkraunama...

tashe tashe rankinės

Planuoju vis tik užsisakyti antrąją tashę tashę, svarstau dėl spalvų dabar, nes jau norėtųsi kažko šviesesnio pavasariui/vasarai bigsmile.gif

Gal kas neseniai sakėtės - per kiek laiko maždaug dabar pagamina? Pamenu pernai per piką merginos virš 3 mėn. lyg laukė unsure.gif
Atsakyti
Merginos,pasakykit prasau kuom tas rankines reikia impregnuoti?
Pagaliau susigundziau ir as
Atsakyti
QUOTE(Hartema @ 2014 02 20, 20:39)
Merginos,pasakykit prasau kuom tas rankines reikia impregnuoti?
Pagaliau susigundziau ir as

geriau uzklauskit pardaveju 4u.gif
Atsakyti
Esu labai apsipatenkinus----ketvirtadieni sumokejau pinigelius o pirmadieni Tashe jau pas mane.
Atsakyti
QUOTE(Hartema @ 2014 02 24, 21:33)
Esu labai apsipatenkinus----ketvirtadieni sumokejau pinigelius o pirmadieni Tashe jau pas mane.

Ar tai reiškia, jog nebėra užsakymų bumo? bigsmile.gif
Atsakyti
As pirkau jau gatava--tiko modelis,spalvos.Neturiu kantrybes laukti.Paris Texas mano.
Atsakyti
QUOTE(Hartema @ 2014 02 24, 22:33)
Esu labai apsipatenkinus----ketvirtadieni sumokejau pinigelius o pirmadieni Tashe jau pas mane.

oho nieko sau bigsmile.gif va čia tai priimtinas terminas thumbup.gif
Papildyta:
a, galvojau, kad užsakinėjot, o ne pirkot iškart ax.gif
Atsakyti
Žiūrėkit kokius atsiliepimus radau. Tiesa, kad ten taip bendrauja?
Čia FB postas:

Gražūs daikčiukai - šūdini reikaliukai.

Kartą pirkau camo marškinius "padevalkėj" esančioj Kauno g. už 40lt. Su pardavėju (ir matyt, kad savininku) persimetėm nejuokingais bajeriukais ir dar nuolaidą 2lt gavau. Parduotuvės kvapas pavadinimu "Pagirios", aplinka tragiška, bet gavau nuoširdų aptarnavimą ir zeba marškinius. Buvau laimingas.

Apsilankėm "TASHE TASHE" parduotuvėj pas dvi talentingas rankinių dizaineres (laiką reikią išanksto susitarti). Vilniaus senamiestyje, hipster small cozy parduotuvėlėj.

Mano mergina rinkosi rankinę (kainos ~600lt) ir viskas prasidėjo nuo prašymo parodyti vieno modelio nuotraukas, kurio nebuvo parduotuvėje. Atsakymas buvo: "Tai žiūrėjot jau tinklalapyje ir viską matėt."
Bet tada dizainerė pati susinepatogino ir giliai atsidusus parodė nuotraukas.

Mano mergina toliau renkasi rankinės komponentus ir prašo patarimo, ta ar ta audinio spalva derėtų, nes kiek pasimetus. Gauna atsakymą: "Tai Jūs rinkitės, rinkitės."

Pagalvojom, kad būna blogų dienų visiems ir nors mums nelabai rūpi, kad dizainerė šiandien kenčia, jog gyvena, mes ją toleruosime, nes rankinės išties gražios. Padarėme užsakymą.

Nors viso apsilankymo metu jaučiausi lyg būčiau skolingas ir turiu kažkur skubėti. Ar gal ant manęs užpyko, jog būtent čia sugalvojome pirkti rankinę.

Kad tai yra pats šūdiniausias ir neprofesionaliausias aptarnavimas ever supratau tik tada, kai mano merginai mail'u sekančią dieną maloniai paklausus ar galima būtų pakeisti detalės spalvą, nes abejoja ja ir trūko informacijos. Gavo atsakymą: "Laiko buvo pakankamai, spalvos tiko ir patiko, o ir informacija apie produktą buvo suteikta sklandi.“

Padovanojau dovaną, kuri turėjo atnešti teigiamų emocijų. Pinigus gražino. Aleliuja.

Mielas drauge, jeigu esate IT specialistas neobliuokite baldų, jeigu esate stalius nesiūkite vestuvinių suknelių ir juolab jeigu esate dizaineris/menininkas/kūrėjas nepardavinėkite pats.
Atsakyti
Na aš gyvai nebendravau su jomis, tik el.paštu derinau viską, tai viskas normaliai buvo. Aišku, kalba lakoniška, šypsenėlių ir mažybinių žodelių nebuvo, bet tai bendravimui netrukdė. Gal kai kurie mokėdami pinigus įsivaizduoja, kad turi būti apšokinėti nuo iki? g.gif dėl patarimų/keitimo irgi tuo metu jokių problemų nebuvo. Ir atrašinėjo labai greitai.
Atsakyti
QUOTE(Girl. @ 2014 03 19, 14:35)
Na aš gyvai nebendravau su jomis, tik el.paštu derinau viską, tai viskas normaliai buvo. Aišku, kalba lakoniška, šypsenėlių ir mažybinių žodelių nebuvo, bet tai bendravimui netrukdė. Gal kai kurie mokėdami pinigus įsivaizduoja, kad turi būti apšokinėti nuo iki? g.gif  dėl patarimų/keitimo irgi tuo metu jokių problemų nebuvo. Ir atrašinėjo labai greitai.


nu iš aprašymo panašu, kad pirkėjai visai nenorėjo būti apšokinėti nuo iki..norėjo tik išsamios informacijos, pagalbos renkantis spalvas ir malonaus bendravimo. Man tai neatrodo daug, nes į kainą įskaičiuota tikrai ne tik oda ir siūlai ax.gif
Atsakyti
Ten ir komentaruose pasisako visi su panašiai patirtimi. Nesvarbu ar daug kainuoja daiktas ar mažai, bet jei jau jį paradvinėji, tai būk malonus su pirkėjais. Nes tau jie reikalingi, o ne atvirkščiai rolleyes.gif
Atsakyti
Šią savaitę mums taip pat teko lankytis tashe tashe ofisiuke. Skaitydama šį FB komentarą iš pradžių pagalvojau, kad čia mano vyras rašo smile.gif, bet mūsų baigtis ne ta - nieko keisti nenoriu, tad lauksim 7 sav. kol bus išpildytas užsakymas. Žodžiu įėjus į ofisą jausmas tikrai buvo toks, kad baisiai trukdom ir mūsų pageidavimai kosminiai. Spalvas davė rinktis iš mažyčių skiautelių, kur labai sunku numatyt kaip tokia skiautelė žiūrėsis 30cm pločio. Paprašius nuotraukų palyginimui, atsakymas buvo galit pažiūrėt Feisbuke. Padūsavę vėliau visgi surado ir parodė ko norėjome. Bendrai imant visas užsakymas vyko apgraibomis, nes negali pateikti jokių pavyzdžių, ko paprašysi - to negausi. Merginos pralinksmėjo kai padėjome ant stalo 200Lt užstatą, tuomet, paprašius pridėjo atskirai į meilą odelių ir pamušalo spalvų paletes.

Šiaip nesu iš tų, kad jei jau moku tai šokinėkit apie mane. Mėgstu paprastumą, bet yra elementarus bendravimas, kuris nuteikia maloniai, o ne verčia jaustis nejaukiai. Pilnai pritariu tai minčiai, kad dizaineris tegul dizaineriauja, o pardavimus vykdo žmogus, kuriam nėra koktu nuo kitų žmonių.



QUOTE(Forget @ 2014 03 19, 15:28)
Žiūrėkit kokius atsiliepimus radau. Tiesa, kad ten  taip bendrauja?
Čia FB postas:

Gražūs daikčiukai - šūdini reikaliukai.

Kartą pirkau camo marškinius "padevalkėj" esančioj Kauno g. už 40lt. Su pardavėju (ir matyt, kad savininku) persimetėm nejuokingais bajeriukais ir dar nuolaidą 2lt gavau. Parduotuvės kvapas pavadinimu "Pagirios", aplinka tragiška, bet gavau nuoširdų aptarnavimą ir zeba marškinius. Buvau laimingas.

Apsilankėm "TASHE TASHE" parduotuvėj pas dvi talentingas rankinių dizaineres (laiką reikią išanksto susitarti). Vilniaus senamiestyje, hipster small cozy parduotuvėlėj.

Mano mergina rinkosi rankinę (kainos ~600lt) ir viskas prasidėjo nuo prašymo parodyti vieno modelio nuotraukas, kurio nebuvo parduotuvėje. Atsakymas buvo: "Tai žiūrėjot jau tinklalapyje ir viską matėt."
Bet tada dizainerė pati susinepatogino ir giliai atsidusus parodė nuotraukas.

Mano mergina toliau renkasi rankinės komponentus ir prašo patarimo, ta ar ta audinio spalva derėtų, nes kiek pasimetus. Gauna atsakymą: "Tai Jūs rinkitės, rinkitės."

Pagalvojom, kad būna blogų dienų visiems ir nors mums nelabai rūpi, kad dizainerė šiandien kenčia, jog gyvena, mes ją toleruosime, nes rankinės išties gražios. Padarėme užsakymą.

Nors viso apsilankymo metu jaučiausi lyg būčiau skolingas ir turiu kažkur skubėti. Ar gal ant manęs užpyko, jog būtent čia sugalvojome pirkti rankinę.

Kad tai yra pats šūdiniausias ir neprofesionaliausias aptarnavimas ever supratau tik tada, kai mano merginai mail'u sekančią dieną maloniai paklausus ar galima būtų pakeisti detalės spalvą, nes abejoja ja ir trūko informacijos. Gavo atsakymą: "Laiko buvo pakankamai, spalvos tiko ir patiko, o ir informacija apie produktą buvo suteikta sklandi.“

Padovanojau dovaną, kuri turėjo atnešti teigiamų emocijų. Pinigus gražino. Aleliuja.

Mielas drauge, jeigu esate IT specialistas neobliuokite baldų, jeigu esate stalius nesiūkite vestuvinių suknelių ir juolab jeigu esate dizaineris/menininkas/kūrėjas nepardavinėkite pats.

Atsakyti