QUOTE(Osvile @ 2013 07 01, 05:28)
Kulverstuke, sveikinu. Pagaliau jus busite keturiese
Grizome is atostogu Palangoje. Man kaip vaikui, tiek ispudziu pagaliau namo parsiradus, kad visa nakti kosmara baisiausia sapnavau. Verkiau ir pabudusi
Pirmu reisu nulekiau vakar i siltnami, o TENAI... DZIUNGLES

Taip pradepiliavau, kad net nezinau, ko laukt dabar. Ir dar naktis tokia saltoka pasitaike. Ai, kas bus, tas. Puskavau kaip reikalas, galvoju, jei koks kaimynelis netoli tvoros sukiojasi, tai turbut juokiasi is tokio bobisko stenejimo
Kaip priklauso po atsiputimo, si savaite su reikaliukais. Komoda atves, reikia kurjeriams skambint, pedikiuras, paneles ploksteles reikalai, vaikino seveliura. Ir zinoma, vaiku dienotvarkes organizavimas

Siu metu topas " KA VEIKT?" mus su tevu ciut is proto neisvare . Jau viens kita erzinam... "KA VEIKT?"
Buvom su draugais is Estijos, ju beveik 11-metis be i-pad'o nezino ka veikt. Nu, ir kaip nesuksi, man siauba tai kelia nors tu ka. Sako, pas juos sulioj per vasaros atostogas reikia 9 storas knygas perskaityt

Susitaria. Perskaito bent 10 psl., gauna pad'a. Kaip ir gerai viskas. Bet stebimas sekantis reiskinys - be pad'o kita veikla praktiskai neidomi. Jostararaj.
Pas mus sulioj bent 3 knygeles reikia perskaityt. Kol kas be pad'o. Bet vaikui, ziuriu, naturaliai klausimai kyla. Ar gales gauti kazkokio tipo ismanuji gimtadieniui ar nuo Kaledu senio. Kazin, kiek gi cia tempsim ir irodinesim, kad neimanoma tokia dovana... Jau kaip as nelaukiau tu laiku: padaryk ta, tada galesi pazaisti, bet jie nenumaldomai tuoj ateis.
Pasvarstymui. Kokios mokytojos norite savo vaikui? Globejiskos ar tokios grieztokos, kuri savarankiskuma ugdytu?
Osvile,
sveika sugrįžus
opių klausimų čia daug palietei

apie Ipad/Iphone ir panašius I-dalykus ir aš pagalvoju, nes ta aplinka tai siaubas kaip veikia ("kodėl tai 6 metų mergaitei galima turėti telefoną, juk ji irgi niekur viena dar nevažiuoja?" ir "kai kiek metų man bus, aš galėsiu turėti savo tel./kompiuterį"). Irgi galvoju, kiek dar tempsim, nes kai kurie draugai panašaus amžiaus jau seniai youtube, google naudojasi ir net FB yra užsiregistravusių... labai čia stipriems reikia būti su savo taisyklėm ir principais... Ir manau, dabar daug kam aktualus klausimas. Viena paguoda, kad knygos skaitomos (ryjamos) savo noru, ne dėl puslapių.
"ką veikti"

Mes anksčiau turėjom labai ryškų norą, kad būtų žaidžiama/šiaip ką veikiama visada kartu, dabar, jei namie, praktiškai vaiko nematau, ištisai savo kambary užsiėmusi kažką - kokius 50 proc. laiko skaito, likusį laiką piešia, kuria kažką - "stalo žaidimus" gaminasi, dienoraštį vieną iš daugelio vis papildo prasmingais įrašais

(čia vis pamatau, kai prasieinu per stalčius

), ir visokius kitokius dalykus "kuria", t.y. ne tiek žaidžia paprastai su kokiais žaislais, kiek visokias naujas "konstrukcijas/instaliacijas" daro kokiam pasirinktam objektui, kol padaro, žaist jau kaip ir laiko nebelieka, nes reikia miegot

Bet va grįžus pas močiutę yra jau visiškai kitaip - ten dėmesio reikalauja iš visų, nors, atrodytų, irgi tų užsiėmimų visokių yra, nors neklausia "ką veikt", bet matosi, kad ten sunkiau susigalvoti jai veiklos, bet gal tai natūralu, kai ne namie, viskas kitaip.
O dėl mokytojos tai net nežinau... Kaip tą griežtumą suprantame - man tai svarbiausia, kad nenumuštų vaikui noro mokytis, kad mokėtų sumotyvuoti net jeigu vaikui ir ne taip gerai sekasi, t.y. kad psichologiškai vaikas visų pirma gerai jaustųsi šalia tokio žmogaus. Ir kad mokytoja būtų autoritetas, bet kad nereikėtų jos bijoti.