Kulverstuke, sveikinu. Pagaliau jus busite keturiese
Grizome is atostogu Palangoje. Man kaip vaikui, tiek ispudziu pagaliau namo parsiradus, kad visa nakti kosmara baisiausia sapnavau. Verkiau ir pabudusi
Pirmu reisu nulekiau vakar i siltnami, o TENAI... DZIUNGLES Taip pradepiliavau, kad net nezinau, ko laukt dabar. Ir dar naktis tokia saltoka pasitaike. Ai, kas bus, tas. Puskavau kaip reikalas, galvoju, jei koks kaimynelis netoli tvoros sukiojasi, tai turbut juokiasi is tokio bobisko stenejimo
Kaip priklauso po atsiputimo, si savaite su reikaliukais. Komoda atves, reikia kurjeriams skambint, pedikiuras, paneles ploksteles reikalai, vaikino seveliura. Ir zinoma, vaiku dienotvarkes organizavimas Siu metu topas " KA VEIKT?" mus su tevu ciut is proto neisvare . Jau viens kita erzinam... "KA VEIKT?"
Buvom su draugais is Estijos, ju beveik 11-metis be i-pad'o nezino ka veikt. Nu, ir kaip nesuksi, man siauba tai kelia nors tu ka. Sako, pas juos sulioj per vasaros atostogas reikia 9 storas knygas perskaityt Susitaria. Perskaito bent 10 psl., gauna pad'a. Kaip ir gerai viskas. Bet stebimas sekantis reiskinys - be pad'o kita veikla praktiskai neidomi. Jostararaj.
Pas mus sulioj bent 3 knygeles reikia perskaityt. Kol kas be pad'o. Bet vaikui, ziuriu, naturaliai klausimai kyla. Ar gales gauti kazkokio tipo ismanuji gimtadieniui ar nuo Kaledu senio. Kazin, kiek gi cia tempsim ir irodinesim, kad neimanoma tokia dovana... Jau kaip as nelaukiau tu laiku: padaryk ta, tada galesi pazaisti, bet jie nenumaldomai tuoj ateis.
Pasvarstymui. Kokios mokytojos norite savo vaikui? Globejiskos ar tokios grieztokos, kuri savarankiskuma ugdytu?
Labukas,
Taip Osvile pagaliau būsim keturiese
Šeštadienį buvom Vilniuj su šeimyna, traukinuku čiuku čiuku važaivom Gedimino pilyje buvom, gėda prisipažinti, bet pirmą kartą gyvenime ten lankiausi kitą kartą į TV bokštą keliausim, nes ir ten gyvenime nesu buvus Žodžiu nuvargom belekaip, nepratę mes tiek daug vaikščioti pėsčiomis Bet likom patenkinti, laimingi, nes kelionė buvo puiki, ir įspudžių buvo nemažai, ypač Pauliakui
Su klausimu KĄ VEIKTI? mano vaikinas senokai jau mane kankina, ypač kai netruiu kada su juo laukan išlysti, kai būnu užsiėmus ruošos darbais ir negaliu jam dėmėsio skirti, siūlau viską kas įmanoma žaisti su žaislais, piešti, lipdyti, spalvoti, bet dažniausiai niekas netinka Maniškis pripratęs, kad šalia kas nors būtų, ir su juo užsiimtų, nemoka jis pats su savimi užsiimti
Tikiuosi, kad greitu laiku išaugs šį tarpsnį
Taip Osvile pagaliau būsim keturiese
Šeštadienį buvom Vilniuj su šeimyna, traukinuku čiuku čiuku važaivom Gedimino pilyje buvom, gėda prisipažinti, bet pirmą kartą gyvenime ten lankiausi kitą kartą į TV bokštą keliausim, nes ir ten gyvenime nesu buvus Žodžiu nuvargom belekaip, nepratę mes tiek daug vaikščioti pėsčiomis Bet likom patenkinti, laimingi, nes kelionė buvo puiki, ir įspudžių buvo nemažai, ypač Pauliakui
Su klausimu KĄ VEIKTI? mano vaikinas senokai jau mane kankina, ypač kai netruiu kada su juo laukan išlysti, kai būnu užsiėmus ruošos darbais ir negaliu jam dėmėsio skirti, siūlau viską kas įmanoma žaisti su žaislais, piešti, lipdyti, spalvoti, bet dažniausiai niekas netinka Maniškis pripratęs, kad šalia kas nors būtų, ir su juo užsiimtų, nemoka jis pats su savimi užsiimti
Tikiuosi, kad greitu laiku išaugs šį tarpsnį
sveikos
mano pametinukams nekyla toks klausimas "ka veikt?" Jie visad veiksme.Bet draugiu vaikai,kurie vieni arba turi 3-4 metu skirtuma tarp brolio/seses, turi sia problema.
Is tikruju tai dziaugiuos,kad mano vaikai turi lakia fantazija, prisigalvoja zaidimu. Kol ipad buvo naujas- neatsiplese nuo jo.Plius ribodavau.Kai per vasaros atostogas gavo ipad i valias, telika po polnoy programme.Nereik nieko.Jiems reik veiksmo, judesio, nipasiedos jie.Tad klausimas "ka veikt?"nekyla.
mano pametinukams nekyla toks klausimas "ka veikt?" Jie visad veiksme.Bet draugiu vaikai,kurie vieni arba turi 3-4 metu skirtuma tarp brolio/seses, turi sia problema.
Is tikruju tai dziaugiuos,kad mano vaikai turi lakia fantazija, prisigalvoja zaidimu. Kol ipad buvo naujas- neatsiplese nuo jo.Plius ribodavau.Kai per vasaros atostogas gavo ipad i valias, telika po polnoy programme.Nereik nieko.Jiems reik veiksmo, judesio, nipasiedos jie.Tad klausimas "ka veikt?"nekyla.
Kulverstuke Sveikinimai
Tikiuosi 2 metų bėgyje ir pas mane pamatysit liniuotėj tokią žinią
Tikiuosi 2 metų bėgyje ir pas mane pamatysit liniuotėj tokią žinią
Maniskis 12 metu iki siol klausia : ka veikt?
draugu mazai kieme turi, tai einu is proto kuom ji uzimti, kad prie teliko nesedetu. Knygas irgi "puslapiais" skaito
O del bausmiu: dirzu grasinti mum aciu dievui nereik, bet ir kaip bausti - nezinau. Multikus nelabai ziuri, zaislu pati gali isdalinti kam nori, prie kazko nera prisirisus. Bandau aiskinti viska, nevisada gaunasi, bet kazkaip iki siol susikalbedavom.
O mokytojos rinkimai labai nuo vaiko priklauso. Ir net gi ne nuo griezta ar ne, o nuo pamils vaika ja ar ne. As manau pirmosese klasese bendravimas lbiau eina, kaip darzeliuose - jei mokytoja myli vaikus - reiskia grizta ar ne - ir vaikai tai juacia. Nes jei manskiam jautruoliui atitektu kokia griztesne - butu asaros ir jokiop rezultato
draugu mazai kieme turi, tai einu is proto kuom ji uzimti, kad prie teliko nesedetu. Knygas irgi "puslapiais" skaito
O del bausmiu: dirzu grasinti mum aciu dievui nereik, bet ir kaip bausti - nezinau. Multikus nelabai ziuri, zaislu pati gali isdalinti kam nori, prie kazko nera prisirisus. Bandau aiskinti viska, nevisada gaunasi, bet kazkaip iki siol susikalbedavom.
O mokytojos rinkimai labai nuo vaiko priklauso. Ir net gi ne nuo griezta ar ne, o nuo pamils vaika ja ar ne. As manau pirmosese klasese bendravimas lbiau eina, kaip darzeliuose - jei mokytoja myli vaikus - reiskia grizta ar ne - ir vaikai tai juacia. Nes jei manskiam jautruoliui atitektu kokia griztesne - butu asaros ir jokiop rezultato
Is savo pavyzdzio galiu pasakyt,kad Adelis pernai ejo i paruosiamaja klase (mokytoja tikrai mylejo vaikus ir tie ja).ir ka? rezultatu geru tikrai nebuvo.Siais metais, mano pirmokas, turi griezta mokytoja, bet teisinga,kuri su mokiniais nesiglebesciuoja.Ir... per 4 mokslo metu menesius gavo 3 pagyrimo rastus is direktores Kai mokytoja per daug miela, vaikai nesistengia nieko daryt, nes jie ja laiko sau lygia (cia kaip su paruosiamaja klase).
QUOTE(klana @ 2013 07 03, 04:54)
Is savo pavyzdzio galiu pasakyt,kad Adelis pernai ejo i paruosiamaja klase (mokytoja tikrai mylejo vaikus ir tie ja).ir ka? rezultatu geru tikrai nebuvo.Siais metais, mano pirmokas, turi griezta mokytoja, bet teisinga,kuri su mokiniais nesiglebesciuoja.Ir... per 4 mokslo metu menesius gavo 3 pagyrimo rastus is direktores Kai mokytoja per daug miela, vaikai nesistengia nieko daryt, nes jie ja laiko sau lygia (cia kaip su paruosiamaja klase).
Aš pritariu klanai, mano manymu mokytoja neturi būti itin minkšta su vaikais, nes tada jokio gerumo, pasidaro palaida bala, per griežta irgi neturi būti, tai va tą aukso vidurį surasti labai sunku Manyčiau mokytoja per pamokas turi būti griežtesnė, lenkti prie mokslų ir mokinti vaikus labai rimtai į juos žiūrėti, o laisvalaikiu būti vaikų draugas (turiu omenyje per pertraukas )
QUOTE(Osvile @ 2013 07 01, 05:28)
Kulverstuke, sveikinu. Pagaliau jus busite keturiese
Grizome is atostogu Palangoje. Man kaip vaikui, tiek ispudziu pagaliau namo parsiradus, kad visa nakti kosmara baisiausia sapnavau. Verkiau ir pabudusi
Pirmu reisu nulekiau vakar i siltnami, o TENAI... DZIUNGLES Taip pradepiliavau, kad net nezinau, ko laukt dabar. Ir dar naktis tokia saltoka pasitaike. Ai, kas bus, tas. Puskavau kaip reikalas, galvoju, jei koks kaimynelis netoli tvoros sukiojasi, tai turbut juokiasi is tokio bobisko stenejimo
Kaip priklauso po atsiputimo, si savaite su reikaliukais. Komoda atves, reikia kurjeriams skambint, pedikiuras, paneles ploksteles reikalai, vaikino seveliura. Ir zinoma, vaiku dienotvarkes organizavimas Siu metu topas " KA VEIKT?" mus su tevu ciut is proto neisvare . Jau viens kita erzinam... "KA VEIKT?"
Buvom su draugais is Estijos, ju beveik 11-metis be i-pad'o nezino ka veikt. Nu, ir kaip nesuksi, man siauba tai kelia nors tu ka. Sako, pas juos sulioj per vasaros atostogas reikia 9 storas knygas perskaityt Susitaria. Perskaito bent 10 psl., gauna pad'a. Kaip ir gerai viskas. Bet stebimas sekantis reiskinys - be pad'o kita veikla praktiskai neidomi. Jostararaj.
Pas mus sulioj bent 3 knygeles reikia perskaityt. Kol kas be pad'o. Bet vaikui, ziuriu, naturaliai klausimai kyla. Ar gales gauti kazkokio tipo ismanuji gimtadieniui ar nuo Kaledu senio. Kazin, kiek gi cia tempsim ir irodinesim, kad neimanoma tokia dovana... Jau kaip as nelaukiau tu laiku: padaryk ta, tada galesi pazaisti, bet jie nenumaldomai tuoj ateis.
Pasvarstymui. Kokios mokytojos norite savo vaikui? Globejiskos ar tokios grieztokos, kuri savarankiskuma ugdytu?
Grizome is atostogu Palangoje. Man kaip vaikui, tiek ispudziu pagaliau namo parsiradus, kad visa nakti kosmara baisiausia sapnavau. Verkiau ir pabudusi
Pirmu reisu nulekiau vakar i siltnami, o TENAI... DZIUNGLES Taip pradepiliavau, kad net nezinau, ko laukt dabar. Ir dar naktis tokia saltoka pasitaike. Ai, kas bus, tas. Puskavau kaip reikalas, galvoju, jei koks kaimynelis netoli tvoros sukiojasi, tai turbut juokiasi is tokio bobisko stenejimo
Kaip priklauso po atsiputimo, si savaite su reikaliukais. Komoda atves, reikia kurjeriams skambint, pedikiuras, paneles ploksteles reikalai, vaikino seveliura. Ir zinoma, vaiku dienotvarkes organizavimas Siu metu topas " KA VEIKT?" mus su tevu ciut is proto neisvare . Jau viens kita erzinam... "KA VEIKT?"
Buvom su draugais is Estijos, ju beveik 11-metis be i-pad'o nezino ka veikt. Nu, ir kaip nesuksi, man siauba tai kelia nors tu ka. Sako, pas juos sulioj per vasaros atostogas reikia 9 storas knygas perskaityt Susitaria. Perskaito bent 10 psl., gauna pad'a. Kaip ir gerai viskas. Bet stebimas sekantis reiskinys - be pad'o kita veikla praktiskai neidomi. Jostararaj.
Pas mus sulioj bent 3 knygeles reikia perskaityt. Kol kas be pad'o. Bet vaikui, ziuriu, naturaliai klausimai kyla. Ar gales gauti kazkokio tipo ismanuji gimtadieniui ar nuo Kaledu senio. Kazin, kiek gi cia tempsim ir irodinesim, kad neimanoma tokia dovana... Jau kaip as nelaukiau tu laiku: padaryk ta, tada galesi pazaisti, bet jie nenumaldomai tuoj ateis.
Pasvarstymui. Kokios mokytojos norite savo vaikui? Globejiskos ar tokios grieztokos, kuri savarankiskuma ugdytu?
Osvile,
sveika sugrįžus
opių klausimų čia daug palietei apie Ipad/Iphone ir panašius I-dalykus ir aš pagalvoju, nes ta aplinka tai siaubas kaip veikia ("kodėl tai 6 metų mergaitei galima turėti telefoną, juk ji irgi niekur viena dar nevažiuoja?" ir "kai kiek metų man bus, aš galėsiu turėti savo tel./kompiuterį"). Irgi galvoju, kiek dar tempsim, nes kai kurie draugai panašaus amžiaus jau seniai youtube, google naudojasi ir net FB yra užsiregistravusių... labai čia stipriems reikia būti su savo taisyklėm ir principais... Ir manau, dabar daug kam aktualus klausimas. Viena paguoda, kad knygos skaitomos (ryjamos) savo noru, ne dėl puslapių.
"ką veikti" Mes anksčiau turėjom labai ryškų norą, kad būtų žaidžiama/šiaip ką veikiama visada kartu, dabar, jei namie, praktiškai vaiko nematau, ištisai savo kambary užsiėmusi kažką - kokius 50 proc. laiko skaito, likusį laiką piešia, kuria kažką - "stalo žaidimus" gaminasi, dienoraštį vieną iš daugelio vis papildo prasmingais įrašais (čia vis pamatau, kai prasieinu per stalčius ), ir visokius kitokius dalykus "kuria", t.y. ne tiek žaidžia paprastai su kokiais žaislais, kiek visokias naujas "konstrukcijas/instaliacijas" daro kokiam pasirinktam objektui, kol padaro, žaist jau kaip ir laiko nebelieka, nes reikia miegot Bet va grįžus pas močiutę yra jau visiškai kitaip - ten dėmesio reikalauja iš visų, nors, atrodytų, irgi tų užsiėmimų visokių yra, nors neklausia "ką veikt", bet matosi, kad ten sunkiau susigalvoti jai veiklos, bet gal tai natūralu, kai ne namie, viskas kitaip.
O dėl mokytojos tai net nežinau... Kaip tą griežtumą suprantame - man tai svarbiausia, kad nenumuštų vaikui noro mokytis, kad mokėtų sumotyvuoti net jeigu vaikui ir ne taip gerai sekasi, t.y. kad psichologiškai vaikas visų pirma gerai jaustųsi šalia tokio žmogaus. Ir kad mokytoja būtų autoritetas, bet kad nereikėtų jos bijoti.
QUOTE(kava @ 2013 07 03, 08:03)
Osvile,
sveika sugrįžus
opių klausimų čia daug palietei apie Ipad/Iphone ir panašius I-dalykus ir aš pagalvoju, nes ta aplinka tai siaubas kaip veikia ("kodėl tai 6 metų mergaitei galima turėti telefoną, juk ji irgi niekur viena dar nevažiuoja?" ir "kai kiek metų man bus, aš galėsiu turėti savo tel./kompiuterį"). Irgi galvoju, kiek dar tempsim, nes kai kurie draugai panašaus amžiaus jau seniai youtube, google naudojasi ir net FB yra užsiregistravusių... labai čia stipriems reikia būti su savo taisyklėm ir principais... Ir manau, dabar daug kam aktualus klausimas. Viena paguoda, kad knygos skaitomos (ryjamos) savo noru, ne dėl puslapių.
"ką veikti" Mes anksčiau turėjom labai ryškų norą, kad būtų žaidžiama/šiaip ką veikiama visada kartu, dabar, jei namie, praktiškai vaiko nematau, ištisai savo kambary užsiėmusi kažką - kokius 50 proc. laiko skaito, likusį laiką piešia, kuria kažką - "stalo žaidimus" gaminasi, dienoraštį vieną iš daugelio vis papildo prasmingais įrašais (čia vis pamatau, kai prasieinu per stalčius ), ir visokius kitokius dalykus "kuria", t.y. ne tiek žaidžia paprastai su kokiais žaislais, kiek visokias naujas "konstrukcijas/instaliacijas" daro kokiam pasirinktam objektui, kol padaro, žaist jau kaip ir laiko nebelieka, nes reikia miegot Bet va grįžus pas močiutę yra jau visiškai kitaip - ten dėmesio reikalauja iš visų, nors, atrodytų, irgi tų užsiėmimų visokių yra, nors neklausia "ką veikt", bet matosi, kad ten sunkiau susigalvoti jai veiklos, bet gal tai natūralu, kai ne namie, viskas kitaip.
O dėl mokytojos tai net nežinau... Kaip tą griežtumą suprantame - man tai svarbiausia, kad nenumuštų vaikui noro mokytis, kad mokėtų sumotyvuoti net jeigu vaikui ir ne taip gerai sekasi, t.y. kad psichologiškai vaikas visų pirma gerai jaustųsi šalia tokio žmogaus. Ir kad mokytoja būtų autoritetas, bet kad nereikėtų jos bijoti.
sveika sugrįžus
opių klausimų čia daug palietei apie Ipad/Iphone ir panašius I-dalykus ir aš pagalvoju, nes ta aplinka tai siaubas kaip veikia ("kodėl tai 6 metų mergaitei galima turėti telefoną, juk ji irgi niekur viena dar nevažiuoja?" ir "kai kiek metų man bus, aš galėsiu turėti savo tel./kompiuterį"). Irgi galvoju, kiek dar tempsim, nes kai kurie draugai panašaus amžiaus jau seniai youtube, google naudojasi ir net FB yra užsiregistravusių... labai čia stipriems reikia būti su savo taisyklėm ir principais... Ir manau, dabar daug kam aktualus klausimas. Viena paguoda, kad knygos skaitomos (ryjamos) savo noru, ne dėl puslapių.
"ką veikti" Mes anksčiau turėjom labai ryškų norą, kad būtų žaidžiama/šiaip ką veikiama visada kartu, dabar, jei namie, praktiškai vaiko nematau, ištisai savo kambary užsiėmusi kažką - kokius 50 proc. laiko skaito, likusį laiką piešia, kuria kažką - "stalo žaidimus" gaminasi, dienoraštį vieną iš daugelio vis papildo prasmingais įrašais (čia vis pamatau, kai prasieinu per stalčius ), ir visokius kitokius dalykus "kuria", t.y. ne tiek žaidžia paprastai su kokiais žaislais, kiek visokias naujas "konstrukcijas/instaliacijas" daro kokiam pasirinktam objektui, kol padaro, žaist jau kaip ir laiko nebelieka, nes reikia miegot Bet va grįžus pas močiutę yra jau visiškai kitaip - ten dėmesio reikalauja iš visų, nors, atrodytų, irgi tų užsiėmimų visokių yra, nors neklausia "ką veikt", bet matosi, kad ten sunkiau susigalvoti jai veiklos, bet gal tai natūralu, kai ne namie, viskas kitaip.
O dėl mokytojos tai net nežinau... Kaip tą griežtumą suprantame - man tai svarbiausia, kad nenumuštų vaikui noro mokytis, kad mokėtų sumotyvuoti net jeigu vaikui ir ne taip gerai sekasi, t.y. kad psichologiškai vaikas visų pirma gerai jaustųsi šalia tokio žmogaus. Ir kad mokytoja būtų autoritetas, bet kad nereikėtų jos bijoti.
na pas mus matyt aplinka paprastesn4, nes tikrai nei vienas vaikas neturi nei Ipadų, nei Iphonų, taigi ir Vygantas nereikalauja. Kažkada paklausė, ar gausiu 19 gimtadioeniui mobilų telefoną dovanų Kuo užsiimti, taip pat nebūna. Prašo pažaist arba filmukų pažiūrėt, o kai praeina leistas laikas, užsiima lego ar šiaip kuo pažaidžia, bet nei piešia, nei rašo, nei skaito, o visai jau norėčiau. Mokytojos aš savo vaikui taip pat linkėčiau malonios, mielos, prie kiekvieno vaiko sugebančios prieiti ir susikalbėti, o kartu ir reikalaujančios mokytis.
QUOTE(kava @ 2013 07 03, 08:03)
kokius 50 proc. laiko skaito, likusį laiką piešia, kuria kažką - "stalo žaidimus" gaminasi, dienoraštį vieną iš daugelio vis papildo prasmingais įrašais (čia vis pamatau, kai prasieinu per stalčius )
Kava, o taviškė rašo be klaidų? Viliu sirgi daug rašo, bet ir nemažai klaidų padaro, nor sko norėti, niekas juk nemokina jo rašyti Aš pataisau jam, bet jis vistiek kaip girdi, taip rašo
QUOTE(regal @ 2013 07 03, 11:07)
na pas mus matyt aplinka paprastesn4, nes tikrai nei vienas vaikas neturi nei Ipadų, nei Iphonų, taigi ir Vygantas nereikalauja. Kažkada paklausė, ar gausiu 19 gimtadioeniui mobilų telefoną dovanų Kuo užsiimti, taip pat nebūna. Prašo pažaist arba filmukų pažiūrėt, o kai praeina leistas laikas, užsiima lego ar šiaip kuo pažaidžia, bet nei piešia, nei rašo, nei skaito, o visai jau norėčiau. Mokytojos aš savo vaikui taip pat linkėčiau malonios, mielos, prie kiekvieno vaiko sugebančios prieiti ir susikalbėti, o kartu ir reikalaujančios mokytis.
Na, aš mūsų aplinkos nepriskiriu irgi kažkokiai ypatingai, bet mokykloje jau pradeda matyti vaikų vyresnių turinčių tokius dalykus (o gal tik besigiriančius). Tai natūraliai kyla, manau, noras turėti, ką turi kiti, arba jeigu pasakojasi, kas kokius žaidimus ar šiaip ką prie kompiuterio veikia, o ji tuo pasigirti negali, nes tėvai dar nelabai ką leidžia Labiau, sakyčiau, net draugų, o ne mokyklos aplinkoje yra tokių pavyzdžių, kuriais nesinorėtų, kad būtų sekama (čia labiau naudojimosi nei turėjimo).
Papildyta:
QUOTE(rasiukass @ 2013 07 03, 11:29)
Kava, o taviškė rašo be klaidų? Viliu sirgi daug rašo, bet ir nemažai klaidų padaro, nor sko norėti, niekas juk nemokina jo rašyti Aš pataisau jam, bet jis vistiek kaip girdi, taip rašo
Na, ne, nerašo be klaidų, nosines gal tik visur daugiau mažiau sudeda, o taip pasitaiko smulkių klaidelių. Dabar jau kartais pačiai kyla klausimas rašant, tai pasitikslina, ar čia bus Ū ilgoji, ar Y ilgoji manau, kad skaitymas daug duoda, bent jau aš neturėjau problemų su gramatika, skyryba, nes irgi nuo mažens labai daug skaičiau (šiemet sumaniau nacionaliniam diktante dalyvauti, tai tris klaidas padariau, sakyčiau, visai gal neblogai, kai mokykla baigta prieš tiek metų ir nieko bendro nebeturėta su taisyklėmis BET: manau, kad kuo toliau, tuo labiau išleidžiamomis knygomis, ypač vertimais, nevisada galima pasikliauti, kad taip kaip parašyta, taip ir yra taisyklingai gramatiškai ir pan.
QUOTE(kava @ 2013 07 03, 15:50)
manau, kad skaitymas daug duoda, bent jau aš neturėjau problemų su gramatika, skyryba, nes irgi nuo mažens labai daug skaičiau (šiemet sumaniau nacionaliniam diktante dalyvauti, tai tris klaidas padariau, sakyčiau, visai gal neblogai, kai mokykla baigta prieš tiek metų ir nieko bendro nebeturėta su taisyklėmis BET: manau, kad kuo toliau, tuo labiau išleidžiamomis knygomis, ypač vertimais, nevisada galima pasikliauti, kad taip kaip parašyta, taip ir yra taisyklingai gramatiškai ir pan.
100% su tavim sutinku