Įkraunama...
Įkraunama...

Pritaikyta ar individualizuota programa vaikui

Tikrai taip - specialių poreikų vaikai „atsineša“ su savimi trečdaliu didesnį krepšelį. Tačiau ir mokykla tuomet turi pareigą teikti paslaugas tokiam vaikui pagal rekomendacijas - logopedo, spec. pedagogo ir t.t.
Atsakyti
QUOTE(suvi @ 2015 02 12, 14:47)
Tikrai taip - specialių poreikų vaikai „atsineša“ su savimi trečdaliu didesnį krepšelį. Tačiau ir mokykla tuomet turi pareigą teikti paslaugas tokiam vaikui pagal rekomendacijas - logopedo, spec. pedagogo ir t.t.



Taiva va va, del ko man taip pikta. Pries pusantru metu buvome psicologinej tarnyboj ir parase, kad mokyti pagal benraja programa, bet papildomai teigti logopedo paslaugas. Taigi is dabartinio mano vaiko mokyklai jokio biznio, o jei bus programa nieko papildomai jau nereikes daryti, tik gaus daugiau pinigeliu.
Atsakyti
QUOTE(D. mama @ 2015 02 12, 15:14)
Taiva va va, del ko man taip pikta. Pries pusantru metu buvome psicologinej tarnyboj ir parase, kad mokyti pagal benraja programa, bet papildomai teigti logopedo paslaugas. Taigi is dabartinio mano vaiko mokyklai jokio biznio, o jei bus programa nieko papildomai jau nereikes daryti, tik gaus daugiau pinigeliu.

sveikos, viso pokalbio nesekiau........
bet ne programa duoda priedą prie krepšelio, tai tikrai.
krepšelis padidėja, jei mokinys turi tam tikrų sutrikimų. taip pat svarbus ir SUP lygis, kurį nustato PPT.
jei vaikui programa pritaikoma, paprastai PPT nurodo ir teikti pagalbą - specialiojo pedagogo ir logopedo. tuomet mokinys iš kai kurių lietuvių ir/ar matematikos pamokų išeina pas specialųjį pedagogą, kur mokosi pagal klasės programą, tačiau daugiau individualiai, daugiau siekiama korekcinių tikslų, mokinys labiau gali atsiskleisti, daugiau dėmesio ir kontrolės.
pavyzdys - klasėje tarp pulko mokinių silpnus skaitymo gebėjimus turintis mokinys gauna geriausiu atveju garsiai paskaityti sakinį ar kelis žodžius. o pas specialistą jis garsiai perskaito (savarankiškai ar su pagalba) visą tekstą, čia ir dabar taisomos klaidos, tartis koreguojama........
tas pats ir su rašymu - su visais mokinys dažniausiai nespėja, o kiti laukti nenori, ima triukšmauti. todėl vaikui kyla stresas. , o spec. pedag. prisitaiko prie individualaus tempo...
čia aprašiau labiau bendrus bruožus, kiekvienas atvejis individualus.
Atsakyti
QUOTE(pinciuke @ 2015 02 12, 14:32)
sveikos, viso pokalbio nesekiau........
bet ne programa duoda priedą prie krepšelio, tai tikrai.
krepšelis padidėja, jei mokinys turi tam tikrų sutrikimų. taip pat svarbus ir SUP lygis, kurį nustato PPT.
jei vaikui programa pritaikoma, paprastai PPT nurodo ir teikti pagalbą - specialiojo pedagogo ir logopedo. tuomet mokinys iš kai kurių lietuvių ir/ar matematikos pamokų išeina pas specialųjį pedagogą, kur mokosi pagal klasės programą, tačiau daugiau individualiai, daugiau siekiama korekcinių tikslų, mokinys labiau gali atsiskleisti, daugiau dėmesio ir kontrolės.
pavyzdys - klasėje tarp pulko mokinių silpnus skaitymo gebėjimus turintis mokinys gauna geriausiu atveju garsiai paskaityti sakinį ar kelis žodžius. o pas specialistą jis garsiai perskaito (savarankiškai ar su pagalba) visą tekstą, čia ir dabar taisomos klaidos, tartis koreguojama........
tas pats ir su rašymu - su visais mokinys dažniausiai nespėja, o kiti laukti nenori, ima triukšmauti. todėl vaikui kyla stresas. , o spec. pedag. prisitaiko prie individualaus tempo...
čia aprašiau labiau bendrus bruožus, kiekvienas atvejis individualus.

čia ne bendrus bruožus aprašėte, o idealiuosius svajoklinius smile.gif. Realybėje nieko panašaus neteko stebėti sad.gif
Atsakyti
QUOTE(D. mama @ 2015 02 12, 16:14)
Taiva va va, del ko man taip pikta. Pries pusantru metu buvome psicologinej tarnyboj ir parase, kad mokyti pagal benraja programa, bet papildomai teigti logopedo paslaugas. Taigi is dabartinio mano vaiko mokyklai jokio biznio, o jei bus programa nieko papildomai jau nereikes daryti, tik gaus daugiau pinigeliu.


Na ne biznį mokykla daro iš vaikų. O teikia paslaugas. Gabiems vienokias, negabiems kitokias. O kiek tokiems mokiniams reikia pagalbos. Dažnai ne tik logo - spec. pedagogo, bet ir psichologo, soc. pedagogo.
Papildyta:
QUOTE(Sunute @ 2015 02 12, 16:59)
čia ne bendrus bruožus aprašėte, o idealiuosius svajoklinius smile.gif. Realybėje nieko panašaus neteko stebėti sad.gif


Kaip galvojat kas tuos negabius mokinius daugiau moko skaityti: mokytoja, kuri turi 25-30 mokinių klasėje, ar specialistas, kuris gali akis į akį dirbti. Ir kiek tokių tėvelių, kurie namuose su vaiku sėdi prie knygų g.gif Tai jūsų manymų, ką tie logopedai ir spec. pedagogai veikia?
O nestebite, todėl, kad nedirbate su tais vaikais. 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Para: 12 vasario 2015 - 16:40
QUOTE(Para @ 2015 02 12, 16:38)
Na ne biznį mokykla daro iš vaikų. O teikia paslaugas. Gabiems vienokias, negabiems kitokias. O kiek tokiems mokiniams reikia pagalbos. Dažnai ne tik logo - spec. pedagogo, bet ir psichologo, soc. pedagogo.
Papildyta:
Kaip galvojat kas tuos negabius mokinius daugiau moko skaityti: mokytoja, kuri turi 25-30 mokinių klasėje, ar specialistas, kuris gali akis į akį dirbti. Ir kiek tokių tėvelių, kurie namuose su vaiku sėdi prie knygų  g.gif Tai jūsų manymų, ką tie logopedai ir spec. pedagogai veikia? 
O nestebite, todėl, kad nedirbate su tais vaikais.   4u.gif

nestebiu todėl, kad besidalinant patirtimi su panašių vaikų mamomis, nesutikau nė vienos, kuriai padėjo MOKYKLOS specialistai. Visa, ką geba ir moka mano vaikas 80 proc. yra mano su juo darbo rezultatas, dar 10 proc. samdomų specialistų ir tik 10 proc. mokyklos.Su vaiku kasdien dirbu apie 2 val. Specialistai samdomi dirba tas dvi val. du kartus per savaitę (kai aš negaliu). Mokyklos specialistai tik popieriukus pildo. Pagalbos sulaukiu tik iš poros pedagogių, kurioms teikti tokią pagalbą nepriklauso.
NĖRA LIETUVOJE pagalbos į standartą neįsitenkantiems vaikams.

Mūsų mokykloje logopedas užsuka du kartus per savaitę, praveda grupines pamokėles, per kurias maniškis pradreba (mokytoja grubi, nejautri - nebelanko ir tų grupinių, lankom privačiai), psichologei, rodos, pačiai pagalba nepamaišytų smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Sunute: 12 vasario 2015 - 18:44
QUOTE(D. mama @ 2015 02 12, 11:40)
Dar noriu paklausti, o kaip pritaikyta programa atsispindi atestate?  Dabar visa info ziurineju (mat dukra turi nezymu prikurtima) tai jei mokomes pagal kazkokia tai programa skirta tokiems vaikams, tai egzaminam laikas pratesiamas ir vaikas atleidziamas nuo lietuviu bei anglu kalbu egzamono klausomosios dalies. Bet,,, jei vaikas ne pilnai laiko egzamina, nelabai tikiu, kad atestate nebus kur nors pazymeta kad nelaike? 
Man didziausias itarimas, kodel mokykla taip nori kad gautume programa, ar kartais nera daugiau mokama uz tokius vaikus??  Dukra mokosi tikrai sakyciau neblogai, praita trimeste zemiausias balas buvo septyni. Ir be programa vaikai mokosi blogiau, as nieko nesakau, jei tingim pasimokyti tai ir mes gaunam ir penkis, bet po to susiima ir issitaiso, bet juk ir normalus vaikai jei tingi ir gauna zemesnius balus?

Tai gal ir siunčia dėl to, kad yra prikurtimas. Be dokumentų iš PPT negali nei egzaminų palengvinti, nei atleisti. Pritaikyta programa atestate neatsispindi niekaip. Pati turiu auklėtinę, kuri turi dalinį kurtumą, pritaikyta programa jai reikalinga tam, kad galėtų ateiti spec pedagogas ir padėti, paaiškinti kažkokias sąvokas. Nežinau, koks jūsų dukros klausos lygis, mano auklėtinė girdi tik kalbantį šalia, tai kažkokio aiškinimo visai klasei neišgirsta.
Atsakyti
QUOTE(Sunute @ 2015 02 12, 18:40)
nestebiu todėl, kad besidalinant patirtimi su panašių vaikų mamomis, nesutikau nė vienos, kuriai padėjo MOKYKLOS specialistai.

pioneer.gif maniškė turi pas spec pedagogą dalį matematikos pamokų. Kai tik pradėjo dirbti su ja, iš karto - per mėnesį - du pasijuto rezultatas. Ir nors ilgam neišmokstama, bet einant temą bent jau supranta apie ką kalba eina. Nemokėčiau taip išaiškinti namie nė už ką. Juolab, kad jai - logikos sutrikimas, o man logika - stiprioji pusė.
Gal tik patiktų, kad visas pamokas sėdėtų su klase, o spec pedagogė dirbtų po pamokų.
Atsakyti
QUOTE(suvi @ 2015 02 12, 14:47)
Tikrai taip - specialių poreikų vaikai „atsineša“ su savimi trečdaliu didesnį krepšelį. Tačiau ir mokykla tuomet turi pareigą teikti paslaugas tokiam vaikui pagal rekomendacijas - logopedo, spec. pedagogo ir t.t.


Ar tikrai? Nesu girdejusi...Neskaiciau visos temos....
Nustebau todel, kad musu vaiko kratesi visos mokyklos, kur nesem prasymus, net ta kuri pagal gyvenamaja vieta priklauso. Vienom mokykloj sake, kad jusu vaiko atsinesamas krepselis nekompensuos visu mokyklos lesu, reikalingu to vaiko mokymui...
Atsakyti
QUOTE(Karusia @ 2015 02 12, 23:29)
pioneer.gif maniškė turi pas spec pedagogą dalį matematikos pamokų. Kai tik pradėjo dirbti su ja, iš karto - per mėnesį - du pasijuto rezultatas. Ir nors ilgam  neišmokstama, bet einant temą bent jau supranta apie ką kalba eina. Nemokėčiau taip išaiškinti namie nė už ką. Juolab, kad jai - logikos sutrikimas, o man logika - stiprioji pusė.
Gal tik patiktų, kad visas pamokas sėdėtų su klase, o spec pedagogė dirbtų po pamokų.

Gera girdėti. Pas mus niekuo panašiu nekvepia. Mokytoja mažiau užduoda ir tiek. Kad vsikas suprastų, mano darbas. Nė vienos papildomos pamokos, rodos tik gavo progą nebūti atsakinga už vaiko žinias.
Atsakyti
QUOTE(Sunute @ 2015 02 13, 09:14)
Gera girdėti. Pas mus niekuo panašiu nekvepia. Mokytoja mažiau užduoda ir tiek. Kad vsikas suprastų, mano darbas. Nė vienos papildomos pamokos, rodos tik gavo progą nebūti atsakinga už vaiko žinias.

o spec pedagogė dirba su juo?
Atsakyti
nėr pas mus tokios sad.gif. Mokytoja gavo induligenciją ir leidžia sau ignoruoti vaiką...rezultatų jokių nebesiekia. Keisim mokyklą, nes mokytojos keisti near kaip. Šiuo metu intensyviai ieškau tinkamo varianto.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Sunute: 13 vasario 2015 - 09:49