QUOTE(Dite @ 2013 04 13, 18:53)
Aš kalbu apie mūsų mokyklos, ne apie visus, tikrai Juk sakiau, kad ir mokytojų yra visokių
Ir tų žaidimų yra daug, tik reikia galvą pasukt, kad sugalvot tokių, kurie tiktų tavo vaikui. Dar mums patinka Monopolį žaist. Manau, ir jis daug naudos duoda. Vaikas įgyja suvokimo, kaip valdyti pinigus, o kartu ir skaičiuoti mokomės mintinai Taip kad ir tėvai gali būti puikiausi mokytojai, per žaidimą-į pažinimą
Aš taip nemanau
Įsivaizduojat, koks vaiko darbo našumas? Nors ir supranta užduotį ir sugeba gerai, be pagalbos atlikti tokias veiksmų eilutes, bet kiek jis taip gali padaryti? Dabar skaičiuotuvo pagalba jis daro taip pat, tik viskas vyksta žymiai greičiau, klasėje spėja padaryti beveik viską.
Ir tų žaidimų yra daug, tik reikia galvą pasukt, kad sugalvot tokių, kurie tiktų tavo vaikui. Dar mums patinka Monopolį žaist. Manau, ir jis daug naudos duoda. Vaikas įgyja suvokimo, kaip valdyti pinigus, o kartu ir skaičiuoti mokomės mintinai Taip kad ir tėvai gali būti puikiausi mokytojai, per žaidimą-į pažinimą
Aš taip nemanau
Įsivaizduojat, koks vaiko darbo našumas? Nors ir supranta užduotį ir sugeba gerai, be pagalbos atlikti tokias veiksmų eilutes, bet kiek jis taip gali padaryti? Dabar skaičiuotuvo pagalba jis daro taip pat, tik viskas vyksta žymiai greičiau, klasėje spėja padaryti beveik viską.
visai gali buti, kad yra tevu, su kuriais dirba ta pati spec pedagoge dziaugiasi jos kompetencijomis ir patenkinti darbu
be abejo - tevai, praleidziantys laika su vaiku turiningai gali buti geriausi mokytojai, ir ta nauda negincytina Bet... kai mokytoja uzduoda dvi eilutes raideliu prirasyt - mama ima juodrasti, ten vaikas 2 eilutes mokosi, paskui 2 itvirtina ir tik tada atlieka mokytojos uzduoti, gerai jei tai islieka galveleje ir vaikas puikiai zino, kad va ta raidele rasosi taip ir ne kitaip, bet jei ryte jam ji vel maisosi su panasia - tai yra mazu maziausiai vaiko kankinimas Siulyciau mamai tokiu atveju - nesiimt mokytojo darbo, o ta pati galima gi nuveikti piesiant raideles, ieskant skirtumu panasiose, ieskant tu raideliu knygelese galu gale - mama paraso bet koki kringeli - o vaikas bando ji nukopijuoti - juk vaikui tai idomiau nei rasyti ta pati per ta pati kringeli, o gebejimai lavinami tie patys
bet nebutinai jusu nuomone teisinga
taip, jis viska atlieka ilgiau - bet jis sugeba pats suskaiciuoti , juk skaiciavimas, lygtys ir kiti dalykai - daznai nereikalingi tiesiogiai gyvenime, bet lavina mastyma, plecia smegenu galimybes - zodziu vis papildomas vingis smegenyse isires , mano nuomone - jei vaikas sugeba pats - kad ir maziau uzduociu - bet pats, be technikos pagalbos. Kai jau sistema ivaldo, prasideda kiti dalykai - lygtis ir pan. - tada kad nebegaist laiko, o smegenu veikla sutelkt ties kitais dalykais - i pagalba pasitelkiamas skaiciuotuvas As siuoje situacijoje linkusi palaikytu spec pedagogo nuomone, zvelgiant i vaiko ateiti