QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 14:55)
Bet jus viename poste issireiskete - kad vaikas dirbdamas - jauciasi nelaimingas, guodziasi kodel jis toks (nebeprisimenu koks) - man tas vaikiuko skundas krito i akis, todel manau, kad jam sunku, bet... Jei jis jusu darbo deka paveza bendraja programa - valio
o kas is to? pradinese klasese uogos, paskui prasides saknys karcios... Galbut - jis bus ismokes tiek saves investuoti i mokslus, o jus kartu is naujo baigsit vidurine mokykla,
o galbut susitaikysit ir palengvinsit jam programa
o jus konkreciai to specialisto, dirbancio su vaiku klausete kokia to negebejimo isisavinti medziaga priezastis? kaip ja iveikti? ar tik klausete kaip jam sekasi?
pirmos klases pabaiga - nera pirma klase
,
vaiko tyrimas, programos lengvinimas bet kokiu atveju bus tik nuo rugsejo, t.y. antros klases O kada vaika siusti tam tyrimui priklauso ir nuo miesto PPT ir nuo mokyklos specialistu - vieni jau balandi tuo rupinasi, kiti geguze - jokio skirtumo
skaityti mamos pasakojima apie vaika, jo gebejimus ir dirbti su vaiku, matyti jo darbus - yra du skirtingi dalykai Del daugybos lenteles - nematau jokios prasmes jos kalti mintinai - galu gale kam to reikia? apart to, kad ismokimas lavina atminti - nematau jokios naudos, juk veliau bus leidziama skaiciuot skaiciuotuvais
, bet va kad suvoktu apskritai kas yra daugybos lentele - reiktu... tada ir ja ismokti bus lengviau, kaip eilerasti
Nzn ka jus jau daret, kaip moketes, kad ismoktumet, suprastumet. Pradziai bandyciau vaika kad ir pupas grupuoti - kiek bus po dvi pupas dviejose kruvelese, arba kiek bus po 3 pupas 2 kruvelese
Manau jus kazko nesupratote del tu 2 metu - antraip kokiu budu antrokai turi ta pritaikyta programa - juk jie visi neturi 2 metu atsilikimo
, nes mokykla telanke metus
Jis jautėsi nelaimingas (tai buvo pernai) dėl to, kad gerb. spec. pedagogė, nieko nepasakojo apie tai, kokios pagalbos vaikui reikia, o tik pasakė, kad viskas gerai, jam tik reikia motyvacijos, gal kokio pažado apie dovaną, kurios jis norėtų, tada gal būtų motyvacija mokytis, nes jis sugeba išmokti. Ir ką gi, durni tėvai, pasitikėjom ja, pažadėjom vaikui planš.kompiuterį (nes tai jam tuo metu buvo vienintelė svajonė, kurią galėjom įgyvendinti), buvo juodas darbas iki ašarų, kumščių trankymo į stalą ir vaiko aprėkimo tinginiu
va tada, ir atsirado vaiko pasakymas, kad kodėl jis negali būti toks kaip visi, kodėl jis nesugeba mąstyti kaip kiti
Jūs vis tvirtinate, kad nepažįstate nė vieno spec. pedagogo, kuris nedirbtų atsidavęs. Aš taip nepasakyčiau. Teigiu ir ginsiu savo nuomonę, kad ir kiek tam prieštaravimų būtų, tikrai NE VISI specialistai yra tinkami tam darbui ir NE VISI sugeba tą darbą dirbti. Po tų vaiko žodžių, baigėsi mūsų, tėvų, tironija, vaikas turi gražią vaikystę, jis yra labai laimingas šeimoje. Na, nebent specialistai Raidos centre nesugeba skaityti vaiko piešinių ir nesugeba įvertinti vaiko emocinės ir psichinės būklės. Tokiu atveju tada aš Jums meluoju sakydama, kad mano vaiko akys švyti iš laimės visada
Aš esu susitaikius jau seniai, tam ir sutikom pirmoje klasėje eiti į PPT, kad palengvinti programą, nes jau tada buvo sunku. Kaip aš turiu ją palengvinti. Aš to noriu, bet PPT atrodo kitaip. Ką daryt?
Negebėjimo įsisavinti medžiagą yra neverbeliniai sutrikimai. Kaip juos šalinti, info turiu begalę ir dažnai mūsų žaidimai yra susiję su ja. Keletas pavyzdžių:padedu matomoje vietoje vietoje kokį daiktą, kurio paprastai kambaryje nebūna, tada žaidžiam -atsisėdam ir ant lovos ir liepiu apsižvalgyt ir surast tai, kas pasikeitė kambaryje, kas jame kitaip, koks daiktas naujas? Jis randa, tada mano eilė ieškot. Žaidimas spalvomis, jų seka-susidedam ant stalo kelias spalvas flomasterių ar įv. spalvų mašinyčių. Išrikiuoju šiuos daiktus tam tikra tvarka, vaikas pasižiūri, tada sudedu į krūvą ir jis turi udėti tokia tvarka, kokia buvo. Tada mano eilė. Nė vienam žaidime nėra darbas. Visur yra tiktai žaidimas, kur eilė ateina kiekvienam žaidėjui. Puikiai tam mums tinka ir kortų žaidimas "Bebrų gauja"
Specialistės pagalbą aprašiau aukščiau
Deja, NE. Mes į PPT buvom išsiųsti skubos tvarka balandžio viduryje, o gegužės mėn. pradžioje, gavus išvadas, su vaiku pradėjo dirbti specialistas
Būtų juokinga, jei nebūtų liūdna. Tikslinga vaiką vesti iš pamokų pas specialistą po vieną kartą per savaitę (vieną-liet. k., kitą-matematika), kaip iki mokslo metų pabaigos-nebelikę nė pilno mėnesio, o po jo 3 mėnesiai vasaros atostogų. Aš dar bandžiau prieštarauti, kad tai visiškai netikslinga, bet juk specialistai geriausiai žino
Jei mama rūpinasi vaiku, tai skirtumas yra labai labai mažas. Vasario mėn., kai buvom Raidos centre, visą informaciją pirmiausia išsamiai papasakojau aš, mama. Tada jų soc. darbuotoja skambino mūsų mokytojai. Ir galiausiai jie patys dirbo ir stebėjo vaiką. Tai išrašant gydytoja Lukšaitė, gyd. Natalija (pavardės nepamenu) ir psichologė Irma sakė, kad aš, kaip mama, mačiau tas pačias problemas apie vaiko gebėjimus, sunkumus ir kt. kaip ir jie ar mokytoja. O kaip tokiam vaikui padėti, tai aš labai daug ko nežinojau, nes ne tuos mokslus baigus.
Bandyta įvairios pagalbinės priemonės, neišmoksta. Greičiau jam daugybą pakeisti sudėtimi ir suskaičiuoti. Spec. pedagogė buvo griežtai nusistačiusi prie skaičiuotuvą, sakė galės skaičiuoti 5 klasėje
Bet kai klasės mokytoja parodė pavaduotojai ir spec. pedagogei, kaip jis dirbs tuo skaičiuotuvu, tada leido. Kodėl specialistė negalėjo suglvoti, kaip padėti vaikui? Juk tai jos darbas ar ne?
Nežinau kodėl, bet mums taip buvo pasakyta. Nėra dviejų metų atsilikimo