Įkraunama...
Įkraunama...

Pritaikyta ar individualizuota programa vaikui

QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 16:35)
o man visitik nesuvokiamas kodel skirtumas vaiku tarp darzelio logopedu ir mokyklos yra - juk darzelio logopedas dirba su visais vaikuciais, kuriems reikia pagalbos, ir dauguma ju i mokykla ateina "istaisyti" - o tie, kuriu sutrikimai sudetingesni ir darzelyje nespejo "issitaisyti" juk mokykloje reikalauja individualaus darbo, arba bent jau nedidelese grupese blush2.gif o gaunas atvirksciai g.gif


drinks_cheers.gif Su labai lengvais sutrikimais vaikų į mokyklas neateina, jūs jau padarot tą darbą, o mes dirbam kas lieka mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 04 13, 15:40)
drinks_cheers.gif Su labai lengvais sutrikimais vaikų į mokyklas neateina, jūs jau padarot tą darbą, o mes dirbam  kas lieka  mirksiukas.gif

tai kodel jus tu vaiku turit daugiau aptarnaut? as suprantu - jie didesni, geriau demesi sukaupia, nebereikia tu visu lialiakinimu, bet... sutrikimas reikalauja jau didelio, intensyvaus darbo unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 04 13, 16:27)
P.S. Kalbu apie logopedines pratybas.
Postūmis į priekį yra jei stengiesi dėl vaikų ir dirbi. Tai aišku, daug geriau, kai grupėje yra 2-3 vaikai. Bet iš viršaus nustatytos normos yra mums visiems privalomos. "Sunkesni vaikai", žinoma, mokomi mažesnėse grupėse. Dabar iš viso stengiuosi, kad grupė neviršytų 5 vaikų skaičiaus,  nes su 8 vaikais ne taip paprasta dirbti, kai dar poreikiai ir galimybės skiriasi. Bet jei nori padaryti pratybas 2 kartus per savaitę, turi dirbti su didelėmis grupėmis.
P.S  Ir atsiprašau, bet aš nieko netraumuoju. Ir manau, kad tėveliai, mano mokinių tėveliai, gali nuspręsti ar postūmis yra.

Logopedas yra pritapes mokykloje, vaikai i ji naturaliai ziuri.
Bloga nuomone, apie vaikus einancius pas spec pedagoga. Ten eina tik durniai.
Savo aplinkoje turiu pora pradinuku mokytoju, ju paciu poziuris i palengvinta programa nekoks.
Atsakyti
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 16:21)
Logopedas yra pritapes mokykloje, vaikai i ji naturaliai ziuri.
Bloga nuomone, apie vaikus einancius pas spec pedagoga. Ten eina tik durniai.
Savo aplinkoje turiu pora pradinuku mokytoju, ju paciu poziuris i palengvinta programa nekoks.


gal kad logopedas senai mokykloje dirba ir yra savaime suprantamas dalykas - spec pedagogam sunku, nes jie naujiena, nors... anksciau ir sutrikimu tokiu tiek daug vaiku turinciu nebudavo, o jei jau "atsilikelis" - tai budavo isvezamas i "atsilikeliu" internata) pacios kalseje i ten buvo isvezti keli vaikai doh.gif Ten gal ir bazuodavosi tie visi specialistai... Nors tais laikais ir poziuris kitoks buvo, vien pavadinimai kokie - imbicilas, debilas, defektologas doh.gif Kol pasikeis visuomenes poziuris - praeis kazkiek laiko... As aplinkoje irgi turiu mokytoju, ir ju poziuris ziaurus tu vaiku atzvilgiu, deja... jie nurasyti, kam su jais vargti, jie nesupranta tu visu programu esmes, prasmes ir ka tai duoda vaikui - nes daug metu dirbe tik su atrinktaisiais, o ne su nurusiuotais vaikais unsure.gif , bet ta karta jau isaugineja manau... pamazu isnyks kaip dinozaurai, o jauni specialistai pakeite poziuri - manau ateis laikas ir ateities vaikams bus kur kas lengviau prisitaikyti ir nesilygiuoti bet kokia kaina i tai, ka geba kitas rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 14:55)
Bet jus viename poste issireiskete - kad vaikas dirbdamas - jauciasi nelaimingas, guodziasi kodel jis toks (nebeprisimenu koks) - man tas vaikiuko skundas krito i akis, todel manau, kad jam sunku, bet... Jei jis jusu darbo deka paveza bendraja programa - valio rolleyes.gif  o kas is to? pradinese klasese uogos, paskui prasides saknys karcios... Galbut - jis bus ismokes tiek saves investuoti i mokslus, o jus kartu is naujo baigsit vidurine mokykla, o galbut susitaikysit ir palengvinsit jam programa

o jus konkreciai to specialisto, dirbancio su vaiku klausete kokia to negebejimo isisavinti medziaga priezastis? kaip ja iveikti? ar tik klausete kaip jam sekasi?

pirmos klases pabaiga - nera pirma klase schmoll.gif , vaiko tyrimas, programos lengvinimas bet kokiu atveju bus tik nuo rugsejo, t.y. antros klases mirksiukas.gif O kada vaika siusti tam tyrimui priklauso ir nuo miesto PPT ir nuo mokyklos specialistu - vieni jau balandi tuo rupinasi, kiti geguze - jokio skirtumo mirksiukas.gif


skaityti mamos pasakojima apie vaika, jo gebejimus ir dirbti su vaiku, matyti jo darbus - yra du skirtingi dalykai mirksiukas.gif Del daugybos lenteles - nematau jokios prasmes jos kalti mintinai - galu gale kam to reikia? apart to, kad ismokimas lavina atminti - nematau jokios naudos, juk veliau bus leidziama skaiciuot skaiciuotuvais mirksiukas.gif , bet va kad suvoktu apskritai kas yra daugybos lentele - reiktu... tada ir ja ismokti bus lengviau, kaip eilerasti rolleyes.gif Nzn ka jus jau daret, kaip moketes, kad ismoktumet, suprastumet. Pradziai bandyciau vaika kad ir pupas grupuoti - kiek bus po dvi pupas dviejose kruvelese, arba kiek bus po 3 pupas 2 kruvelese mirksiukas.gif


Manau jus kazko nesupratote del tu 2 metu - antraip kokiu budu antrokai turi ta pritaikyta programa - juk jie visi neturi 2 metu atsilikimo g.gif , nes mokykla telanke metus g.gif

Jis jautėsi nelaimingas (tai buvo pernai) dėl to, kad gerb. spec. pedagogė, nieko nepasakojo apie tai, kokios pagalbos vaikui reikia, o tik pasakė, kad viskas gerai, jam tik reikia motyvacijos, gal kokio pažado apie dovaną, kurios jis norėtų, tada gal būtų motyvacija mokytis, nes jis sugeba išmokti. Ir ką gi, durni tėvai, pasitikėjom ja, pažadėjom vaikui planš.kompiuterį (nes tai jam tuo metu buvo vienintelė svajonė, kurią galėjom įgyvendinti), buvo juodas darbas iki ašarų, kumščių trankymo į stalą ir vaiko aprėkimo tinginiu doh.gif verysad.gif va tada, ir atsirado vaiko pasakymas, kad kodėl jis negali būti toks kaip visi, kodėl jis nesugeba mąstyti kaip kiti verysad.gif Jūs vis tvirtinate, kad nepažįstate nė vieno spec. pedagogo, kuris nedirbtų atsidavęs. Aš taip nepasakyčiau. Teigiu ir ginsiu savo nuomonę, kad ir kiek tam prieštaravimų būtų, tikrai NE VISI specialistai yra tinkami tam darbui ir NE VISI sugeba tą darbą dirbti. Po tų vaiko žodžių, baigėsi mūsų, tėvų, tironija, vaikas turi gražią vaikystę, jis yra labai laimingas šeimoje. Na, nebent specialistai Raidos centre nesugeba skaityti vaiko piešinių ir nesugeba įvertinti vaiko emocinės ir psichinės būklės. Tokiu atveju tada aš Jums meluoju sakydama, kad mano vaiko akys švyti iš laimės visada smile.gif
Aš esu susitaikius jau seniai, tam ir sutikom pirmoje klasėje eiti į PPT, kad palengvinti programą, nes jau tada buvo sunku. Kaip aš turiu ją palengvinti. Aš to noriu, bet PPT atrodo kitaip. Ką daryt?

Negebėjimo įsisavinti medžiagą yra neverbeliniai sutrikimai. Kaip juos šalinti, info turiu begalę ir dažnai mūsų žaidimai yra susiję su ja. Keletas pavyzdžių:padedu matomoje vietoje vietoje kokį daiktą, kurio paprastai kambaryje nebūna, tada žaidžiam -atsisėdam ir ant lovos ir liepiu apsižvalgyt ir surast tai, kas pasikeitė kambaryje, kas jame kitaip, koks daiktas naujas? Jis randa, tada mano eilė ieškot. Žaidimas spalvomis, jų seka-susidedam ant stalo kelias spalvas flomasterių ar įv. spalvų mašinyčių. Išrikiuoju šiuos daiktus tam tikra tvarka, vaikas pasižiūri, tada sudedu į krūvą ir jis turi udėti tokia tvarka, kokia buvo. Tada mano eilė. Nė vienam žaidime nėra darbas. Visur yra tiktai žaidimas, kur eilė ateina kiekvienam žaidėjui. Puikiai tam mums tinka ir kortų žaidimas "Bebrų gauja" mirksiukas.gif Specialistės pagalbą aprašiau aukščiau mirksiukas.gif

Deja, NE. Mes į PPT buvom išsiųsti skubos tvarka balandžio viduryje, o gegužės mėn. pradžioje, gavus išvadas, su vaiku pradėjo dirbti specialistas doh.gif lotuliukas.gif Būtų juokinga, jei nebūtų liūdna. Tikslinga vaiką vesti iš pamokų pas specialistą po vieną kartą per savaitę (vieną-liet. k., kitą-matematika), kaip iki mokslo metų pabaigos-nebelikę nė pilno mėnesio, o po jo 3 mėnesiai vasaros atostogų. Aš dar bandžiau prieštarauti, kad tai visiškai netikslinga, bet juk specialistai geriausiai žino doh.gif

Jei mama rūpinasi vaiku, tai skirtumas yra labai labai mažas. Vasario mėn., kai buvom Raidos centre, visą informaciją pirmiausia išsamiai papasakojau aš, mama. Tada jų soc. darbuotoja skambino mūsų mokytojai. Ir galiausiai jie patys dirbo ir stebėjo vaiką. Tai išrašant gydytoja Lukšaitė, gyd. Natalija (pavardės nepamenu) ir psichologė Irma sakė, kad aš, kaip mama, mačiau tas pačias problemas apie vaiko gebėjimus, sunkumus ir kt. kaip ir jie ar mokytoja. O kaip tokiam vaikui padėti, tai aš labai daug ko nežinojau, nes ne tuos mokslus baigus.
Bandyta įvairios pagalbinės priemonės, neišmoksta. Greičiau jam daugybą pakeisti sudėtimi ir suskaičiuoti. Spec. pedagogė buvo griežtai nusistačiusi prie skaičiuotuvą, sakė galės skaičiuoti 5 klasėje mirksiukas.gif Bet kai klasės mokytoja parodė pavaduotojai ir spec. pedagogei, kaip jis dirbs tuo skaičiuotuvu, tada leido. Kodėl specialistė negalėjo suglvoti, kaip padėti vaikui? Juk tai jos darbas ar ne?

Nežinau kodėl, bet mums taip buvo pasakyta. Nėra dviejų metų atsilikimo
Atsakyti
QUOTE(Dite @ 2013 04 13, 17:16)
Jūs vis tvirtinate, kad nepažįstate nė vieno spec. pedagogo, kuris nedirbtų atsidavęs.

Aš esu susitaikius jau seniai, tam ir sutikom pirmoje klasėje eiti į PPT, kad palengvinti programą, nes jau tada buvo sunku. Kaip aš turiu ją palengvinti. Aš to noriu, bet PPT atrodo kitaip. Ką daryt?

Negebėjimo įsisavinti medžiagą yra neverbeliniai sutrikimai. Kaip juos šalinti, info turiu begalę ir dažnai mūsų žaidimai yra susiję su ja.


Deja, NE. Mes į PPT buvom išsiųsti skubos tvarka balandžio viduryje, o gegužės mėn. pradžioje, gavus išvadas, su vaiku pradėjo dirbti specialistas  doh.gif  lotuliukas.gif  Būtų juokinga, jei nebūtų liūdna. Tikslinga vaiką vesti iš pamokų pas specialistą po vieną kartą per savaitę (vieną-liet. k., kitą-matematika), kaip iki mokslo metų pabaigos-nebelikę nė pilno mėnesio, o po jo 3 mėnesiai vasaros atostogų. Aš dar bandžiau prieštarauti, kad tai visiškai netikslinga, bet juk specialistai geriausiai žino  doh.gif 

O kaip tokiam vaikui padėti, tai aš labai daug ko nežinojau, nes ne tuos mokslus baigus.

Kodėl specialistė negalėjo suglvoti, kaip padėti vaikui? Juk tai jos darbas ar ne?

Nežinau kodėl, bet mums taip buvo pasakyta. Nėra dviejų metų atsilikimo


Jei sakau, kad nepazystu - tai nereiskia kad ju nera, o reiskia - kad nesu tokio sutikus... rolleyes.gif sioje, o ir kitose temose apie spec poreikiu vaikus beskaitant - susidaryt galima nuomone - kad visi specialistai dykaduoniai ir nieko neveikiantys mirksiukas.gif

Nzn to, kiek teko susidurti - tevai guodziasi, kad vaikui PPT primygtinai siulo lengvint programa - reikia to ar ne, ir to lengvinimo daugiausiai visi baidosi...

Va tuos zaidimus ir laikau pagalba vaikui - o ne aklu tekstu perrasinejimu blush2.gif (aisku kazkiek reikia ir tu eiluciu) mirksiukas.gif

nemanyciau kad jau geguze ta pagalba nereikalinga blush2.gif Tai laikas, kai spec pedagogas susipazysta su vaiku, jo gebejimais, suranda rysi, kontakta su juo, susidraugauja, vaikas adaptuojasi, kazkiek ir to lavinimo gauna - o va rudeni abu jau dirbs kiek ismanydami 4u.gif

kad ir tuos mokslus baigi - negali visu vaiku, net su tuo paciu sutrikimu maut ant vieno kurpalio - kas greit padeda vienam, gali visai but nenaudinga kitam... Tad specialistu darbas nera taip, kad dirbi ir viskas einas kaip sviestu patepta - tai nuolatiniai ieskojimai, nes vaikai labai skirtingi, ivairiu charakteriu, is ivairiu seimu, su ivairiais poreikiais. 4u.gif

Negaliu atsakyti kodel specialiste negalejo sugalvoti kaip padeti jusu vaikui. Kokie jos motyvai neduoti vaikui skaiciuotuvo - bet manau ji situacija kitaip mato mirksiukas.gif

keista...
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 16:46)
susidaryt galima nuomone - kad visi specialistai dykaduoniai ir nieko neveikiantys mirksiukas.gif

Va tuos zaidimus ir laikau pagalba vaikui - o ne aklu tekstu perrasinejimu blush2.gif (aisku kazkiek reikia ir tu eiluciu) mirksiukas.gif

nemanyciau kad jau geguze ta pagalba nereikalinga blush2.gif Tai laikas, kai spec pedagogas susipazysta su vaiku, jo gebejimais, suranda rysi, kontakta su juo, susidraugauja, vaikas adaptuojasi, kazkiek ir to lavinimo gauna - o va rudeni abu jau dirbs kiek ismanydami 4u.gif

Negaliu atsakyti kodel specialiste negalejo sugalvoti kaip padeti jusu vaikui. Kokie jos motyvai neduoti vaikui skaiciuotuvo - bet manau ji situacija kitaip mato mirksiukas.gif


Aš kalbu apie mūsų mokyklos, ne apie visus, tikrai mirksiukas.gif Juk sakiau, kad ir mokytojų yra visokių blush2.gif

Ir tų žaidimų yra daug, tik reikia galvą pasukt, kad sugalvot tokių, kurie tiktų tavo vaikui. Dar mums patinka Monopolį žaist. Manau, ir jis daug naudos duoda. Vaikas įgyja suvokimo, kaip valdyti pinigus, o kartu ir skaičiuoti mokomės mintinai thumbup.gif Taip kad ir tėvai gali būti puikiausi mokytojai, per žaidimą-į pažinimą mirksiukas.gif

Aš taip nemanau schmoll.gif

Kaip specialistė gali matyti situaciją kitaip nei mokytoja? doh.gif Elementarus matematinis veiksmas: 832-567=.... Mūsų vaikas skaičiavo taip: deda taškiuką ant 3 (pasiskolina dešimtį), tada pasideda rašiklį ir pirštukų pagalba iš 12 atima 7, ima rašiklį ir parašo 5 vienetus. Deda taškiuką ant 8 (pasiskolina), padeda rašiklį ant stalo, iš 12 atima 6, ima rašiklį ir parašo 6. Vėl deda rašiklį ant stalo, iš 7 atima 5, parašo 2. Įsivaizduojat, koks vaiko darbo našumas? Nors ir supranta užduotį ir sugeba gerai, be pagalbos atlikti tokias veiksmų eilutes, bet kiek jis taip gali padaryti? Dabar skaičiuotuvo pagalba jis daro taip pat, tik viskas vyksta žymiai greičiau, klasėje spėja padaryti beveik viską. Namie prie namų darbų užtrunka žymiai mažiau laiko, nes darbas vyksta greičiau. Kaip specialistė galėjo matyti situaciją kitaip, nelabai įsivaizduoju? Pasak jos, skaičiuotuvu jis galės naudotis nuo 5 klasės, ne nuo 7 kl. kaip kiti vaikai. O iki tos 5 klasės tegul kakinasi, kas jai. Sėdi šalia vaiko, kol jis skaičiuoja, juk pamoka vis tiek eina doh.gif Kai mokytoja sugalvojo, kur ir kaip jis tą skaičiuotuvą naudos, tada ir specialistei patiko idėja doh.gif
Atsakyti
Požiūris į , kaip minėjo Kriiste, labai priklauso nuo mokytojo, pradžioje nuo pradinukų mokytojos. Jei mokytojas supranta specialiojo pedagogo naudą vaikui, tai ir vaikai tą nuomonę perima. Vaikai gi kaip sugertukai.
Dėl skaičiuotuvo, tai dar būtų galima pasiginčyti, ar tikrai vaikui laikas duoti skaičiuotuvą pradinėse klasėse. Aš tikriausiai pritarčiau jūsų specialiosios pedagogės nuomonei. Manau, ji suinteresuota, kad jūsų vaikas išmoktų dauginti ir dalinti, kad reikėtų galvelę vaikiukui pasukti. Pradinukei atvirkščiai, norisi, kad vaikas nebūtų trukdis klasėje: "imk skaičiuotuvą ir skaičiuok su visais". O kur darbo bus įdėta? Aišku kitaip jeigu vaikui yra intelekto sutrikimas, bet ir jie gali mokytis dauginti daugybos lentelės pagalba. Bet principą kaip dauginti turi išmokti visi. O vaikui galima duoti naudotis daugybos lentele. Aš kaip specialioji pedagogė vaikams leidžiu naudotis daugybos lentele, bet skaičiuotuvai lai lieka darbui klasėje.
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 04 13, 20:02)
Požiūris į , kaip minėjo Kriiste, labai priklauso nuo mokytojo, pradžioje nuo pradinukų mokytojos. Jei mokytojas supranta specialiojo pedagogo naudą vaikui, tai ir vaikai tą nuomonę perima. Vaikai gi kaip sugertukai.
Dėl skaičiuotuvo, tai dar būtų galima pasiginčyti, ar tikrai vaikui laikas duoti skaičiuotuvą pradinėse klasėse. Aš tikriausiai pritarčiau jūsų specialiosios pedagogės nuomonei. Manau, ji suinteresuota, kad jūsų vaikas išmoktų dauginti ir dalinti, kad reikėtų galvelę vaikiukui pasukti. Pradinukei atvirkščiai, norisi, kad vaikas nebūtų trukdis klasėje: "imk skaičiuotuvą ir skaičiuok su visais". O kur darbo bus įdėta? Aišku kitaip jeigu vaikui yra intelekto sutrikimas, bet ir jie gali mokytis dauginti daugybos lentelės pagalba. Bet principą kaip dauginti turi išmokti visi. O vaikui galima duoti naudotis daugybos lentele. Aš kaip specialioji pedagogė vaikams leidžiu naudotis daugybos lentele, bet skaičiuotuvai lai lieka darbui klasėje.

Ar as galiu prasyti, kad antrokas naudotusi daugybos lentele, nes jos kol kas neismoko. Ar butinai turi skaiciuoti pirstais?
Atsakyti
QUOTE(Dite @ 2013 04 13, 19:53)
A Deda taškiuką ant 8 (pasiskolina), padeda rašiklį ant stalo, iš 12 atima 6, ima rašiklį ir parašo 6. Vėl deda rašiklį ant stalo, iš 7 atima 5, parašo 2. Įsivaizduojat, koks vaiko darbo našumas? Nors ir supranta užduotį ir sugeba gerai, be pagalbos atlikti tokias veiksmų eilutes, bet kiek jis taip gali padaryti?


Taip ir turi būti, vaikams ir be sutrikimų reikia laiko pagalvoti. Kuo daugiau suks galvelę tuo geriau. Nematau aš čia problemos. Tegul mažiau išsprendžia, bet suprantą ką daryti ir kaip tai padaryti. Jei taip, tai kam tiems pradinukams kankintis, tegu visi ir gabūs ir ne ima skaičiuotuvus nuo pat 1 klasės ir viskas, matematika išmokta. Juk 8 klasėje visi su skaičiuotuvais skaičiuoja. Manau, kad to mintino skaičiavimo reikia, būtina, kad lavėtumėte. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 11:27)
Nebūna, kad nežinotų, kas užduota, kad nepasiruoštų ir pan. Be to, tokiems dalykams yra el.dienynas, kur viskas surašyta, sugeba savarankiškai prisijungti ir susirasti tai, dėl ko nėra tikras. Taip, kad mums tikrai nereikia lėkt ir viskuo rūpintis.

tai, kad nebuvo tau, nereiskia, kad nebuna kitiems.
Kadangi auginu vaika su oficialiai diagnozuotu demesio sutrikimu, tai tokie dalykai kaip susikaupti kazkokiai veiklai, isidemeti kazka ir t.t. yra ganetinai sunkus. Mokslo pradzia buvo sunki. Jeigu jinai grizusi namo po mokyklos nepamiegodavo, tai vakare nebudavo imanoma susikalbeti ir vaikas naktiniam miegui galedavo nuluzti ir 6 ir 7 valanda ( siaip standartiskai dar iki siol miegoti eina devinta valanda vakaro), nuolat reikejo tikrinti ka susidejo i mokykla, ar iseidama pro duris pasieme kuprine, ar tebeturi savo daiktus ( per metus pamete du telefonus ir n rasikliu, parsinesdavo sumaisytas knygas...)
Todel ismokimas/ipratimas paciai rupintis savo namu darbais ir buvo tas svarbiausias zingsnis, nes be jo nebuvo galimi kiti.
Ir beje - bent jau pirmoje/antroje klaseje mokytoja vertino ar daryti namu darbai (jeigu budavo neatlikti, gaudavo stogeli).
p.s. - elektroninis dienynas ne visose mokyklose yra, tai kad ne visi ir gali prisijungti ir pasiziureti.

Kalbant apie specialistus - man idomi pasirode logopedes pozicija. Dabar cia paskaicius pagalvojau, kad gal ir jinai jau pripratusi, kad tevai mano, kad ju vaikams pagalbos nereikia ir jie nori kuo greiciau isgirsti ta viskas gerai.. jis viska gali... O as atvirksciai is jos norejau daugiau pagabos.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Bekasė: 13 balandžio 2013 - 18:23
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 20:05)
Ar as galiu prasyti, kad antrokas naudotusi daugybos lentele, nes jos kol kas neismoko. Ar butinai turi skaiciuoti pirstais?


manyčiau, kad galit. Bet ir pasimokyti mintinai galite, tikrai nepakenks. Su pirštais dauginti tikrai ne pats geriausias dalykas, labai jau daug prakaito reikia išlieti. Gaila tų vaikelių. Lanksto, lanksto jie tuos pirštelius, kol pasimeta. Duodu daugybos lentelę ir valio. Bet aišku pamokoje pasimoko ir mintinai. Manau, kad išmoksta visi daugybos lentelę, klausimas tik laike. Kada išmoks? 4u.gif Net daugybos lentele reikia mokyti kaip naudotis, būna ir taip. Bet juk ir mokome: "nuo lengvo prie sunkaus".
Atsakyti