Įkraunama...
Įkraunama...

Pritaikyta ar individualizuota programa vaikui

QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 12:51)
ir??? nera parasyta kad dirbu mokykloje spec pedagoge schmoll.gif

O tada apie ką Jūs taip aktyviai diskutuojate? Apie darželį? Šiaip mes kalbame apie mokyklinukus ir jų ugdymą, o Jūs ta tema žarstote patarimus biggrin.gif Todėl ir gaunasi nesusikalbėjimas, kad Jūs apie darželį, mes-apie mokyklą mirksiukas.gif

Para, aš niekada nesakiau, kad visi specialistai veltėdžiai schmoll.gif Yra ir puikių darbuotojų mirksiukas.gif Lygiai taip pat ir mokytojų yra visokių. Ir bet kokios kitos srities specialistų.
P.S. Svetimų pinigų neskaičiuoju, man užtenka savų mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dite: 13 balandžio 2013 - 13:30
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 15:18)
Kiekvienas spec vaikas atsinesa 30 % didesni krepseli. Kuris skiriamas spec pedagogo islaikymui. Tai kodel neuztenka sumoket algoms normalioms? Jeigu tas mokytojas turi 60 vaiku, su jais dirba per savaite po viena pamoka.
Per savaite buna 25 pamokos, reiskia ji dirba su 2 - 3 mokiniais per pamoka.


Ne 25, o 18 pamokų. Ir pas mane per pratybas sėdi po 6-8 specialiųjų poreikių vaikai. Esu turėjusi ir 9, ko negalima daryti. Aišku būna ir individualios pratybos, bet tai jau super sunkiems vaikams, su intelekto sutrikimais, neprigirdintiems ir t.t., nes jeigu daugiau individualių pratybų, tai skriauda kitiems vaikams, kurie turi dirbti didelėse grupėse. O apie algas galvoja mūsų ponai sėdintys aukščiau verysad.gif . jeigu ne logopedų profsąjunga, mieli tėveliai, nebebūtų logopedo paslaugų mokykloje. Buvo toks sumanymas, kad jeigu tėvams reikia logopedo, tai tegul jie ir samdosi. tai va taip va. Ir pinigėlių per krizę (kuri neaišku ar kada baigsis) būtų sutaupyta.

O iš 30 procentų kuriuos atsineša vaikas, tai specialistams lieka ašaros. Juk mokytojų daug, ne tik pradinukai, bet ir visi dalykininkai. Pas juos taip pat mokosi specialiųjų poreikių vaikai, jiems taip pat mokami priedai. Tai iš ko jiems sumokės, jei ne iš tų 30 %
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Para: 13 balandžio 2013 - 13:32
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 15:21)
spec poreikiai nera tik spec pedagogas - tai ir mokytojui priedas, ir logopedo paslaugos, ir spec pedagogo, ir psichologo mirksiukas.gif o kur dar priemones siems specialistams dirbti su vaiku, seminarai, mokymai, kvalifikacijos kelimai blush2.gif Ir tas krepselis yra didesnis, bet ne didelis schmoll.gif

Logopede dirba ne tik su spec vaikais. Pas ja eina puse klases. Tai ir islaiko visi.
Psichologo pas mus nera ir islaikyt nereikia.
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 04 13, 13:29)
Ir pas mane per pratybas sėdi po 6-8 specialiųjų poreikių vaikai. Esu turėjusi ir 9, ko negalima daryti.

Mūsų atveju vaikas kažko išmokti galima tik individualaus darbo metu. Dirbant 6-8 grupėje jam lygiai tas pats kaip ir klasėje. Tokiu atveju, kokia nauda iš tų spec. pamokų? Tik spec. pedagogas turi darbo, o vaikui naudos 0.
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 04 13, 15:29)
Ne 25, o 18 pamokų. Ir pas mane per pratybas sėdi po 6-8 specialiųjų poreikių vaikai. Esu turėjusi ir 9, ko negalima daryti. Aišku būna ir individualios pratybos, bet tai jau super sunkiems vaikams, su intelekto sutrikimais, neprigirdintiems ir t.t., nes jeigu daugiau individualių pratybų, tai skriauda kitiems vaikams, kurie turi dirbti didelėse grupėse. O apie algas galvoja mūsų ponai sėdintys aukščiau  verysad.gif . jeigu ne logopedų profsąjunga, mieli tėveliai, nebebūtų logopedo paslaugų mokykloje. Buvo toks sumanymas, kad jeigu tėvams reikia logopedo, tai tegul jie ir samdosi. tai va taip va. Ir pinigėlių per krizę (kuri neaišku ar kada baigsis) būtų sutaupyta.

O iš 30 procentų kuriuos atsineša vaikas, tai specialistams lieka ašaros. Juk mokytojų daug, ne tik pradinukai, bet ir visi dalykininkai. Pas juos taip pat mokosi specialiųjų poreikių vaikai, jiems taip pat mokami priedai. Tai iš ko jiems sumokės, jei ne iš tų 30 %

Tada labai gaila, kad dirbat su 9 vaikais.
Todel ir nera to postumio i prieki ir naudos is tu pamoku.
Tik vaikai traumuojami, nes visa mokykla zino, kad pas spec pedagogus eina tik durniai.
Atsakyti
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 15:30)
Logopede dirba ne tik su spec vaikais. Pas ja eina puse klases. Tai ir islaiko visi.
Psichologo pas mus nera ir islaikyt nereikia.


Jeigu jau eina pas logopedę, tai jau ir yra spec. poreikiai. Jau rašiau aukščiau, "išlaiko" iš tų pinigėlių visus mokytojus.
Atsakyti
QUOTE(Dite @ 2013 04 13, 14:19)
Jūs klausėte ar manęs negriaužia  sąžinė, kad mokytoja aukoja savo laisvalaikį ir dirba su vaikais, kuriems sunkiai sekasi mokslai. Aš ir atsakiau, kad jei sžinės neturėčiau, tai namie rami sėdėčiau. Taip, patenkinti ir mes, ir vaikas labai džiaugiasi, ir mokytoja-kad darbas nenueina šuniui ant uodegos. Bet, Jūsu manymu, mes kankiname vaiką, sėdime ištisus vakarus prie knygų. Dabar jau Jūs sakote, kad turime džiaugtis sėkme

Specialistas nustato mokymosi sunkumų priežastį, padeda jį įveikti, bet kaip pati sakėte, dažniausiai tėvams apie tai nesako, saugo savo "sveiką kailį", bijo nudegti 

Aš ir kalbėjau apie Jūsų minėtą mergaitę, sergančią Dauno sindromu. Visa tai, ką ji turi dabar, ji įgijo šiaip be jokių pastangų, be juodo darbo? Manau, su ja buvo dirbama ir tikrai daug, kad ji būtų tuo, kas yra dabar  mirksiukas.gif  Šaunuoliai jos tėveliai    Bet, iš Jūsų pasisakymų, susidaro įspūdis, kad tik šios ligos atveju visos pastangos yra pateisinamos, o vaikučių su sutrikusiu intelektu ar kitomis problemos, trukdančiomis mokytis, didelis darbo krūvis tai -tik vaiko kankinimas, motyvacijos žlugdymas ir privedimas prie to, kad ateityje jis tik stengsis išvengti mokyklos

kaip tai neiškoma sutrikimų pirmoje klasėje? Absurdas. Pirmos klasės pabaigoje (balandžio viduryje) keliavome į PPT.

Šeštoje ar aštuntoje klasėje, tos žinios yra gilinamos, o ne mokomasi jų nuo pradžių. Vaikas su didžiulėmis žinių spragomis nuo trečios klasės IŠMOKS aštuntoje?

Įspūdį apie vaiką jau turėjote susidaryti, daug apie jį kalbėjau šioje temoje. Dar galiu pridėti-jis labai darbštus, atsakingas, niekada nemeta darbo nors ir nesiseka, turi didelį norą mokytis, bet neišeina. Atmintį turi gerą, bet nėra loginio mąstymo, erdvinio suvokimo, darbas dažnai-mechaninis. Kaip išmokinti nors 2 daugybos lentelę?

Taip, mokytoja mūsų nuostabi  Ir jis dirba ne tik su mūsų vaiku, bet su 7-8, kuriems trūksta laiko išmokti per pamoką. Jos "pasiteisinimas", kodėl ji aukoja savo laisvalaikį-aš privalau išmokinti tą vaiką, kuris gali, nesvarbu kada aš tai darau. Įdomus požiūris ar ne?

Mūsų atveju, pirmos klasės pabaigoje, po PPT vertinimo ir išvadų, kai vaikui buvo skirta tik spec. pedagogų pagalba, ne palengvinta programa, PPT klausiau kodėl taip, juk vaikas nepajėgus mokytis pagal bendrją programą. Atsakymas- nėra dviejų metų atsiliko, todėl programa nepalengvinama.


Bet jus viename poste issireiskete - kad vaikas dirbdamas - jauciasi nelaimingas, guodziasi kodel jis toks (nebeprisimenu koks) - man tas vaikiuko skundas krito i akis, todel manau, kad jam sunku, bet... Jei jis jusu darbo deka paveza bendraja programa - valio rolleyes.gif o kas is to? pradinese klasese uogos, paskui prasides saknys karcios... Galbut - jis bus ismokes tiek saves investuoti i mokslus, o jus kartu is naujo baigsit vidurine mokykla, o galbut susitaikysit ir palengvinsit jam programa, tuo uzkirsdama kelia i aukstesnius mokslus, nors... kazi ar universitete mokintumetes kartu? Komentuoju tik tai - ka parasote - juk nemaciau jusu vaiko ir nedirbu su juo - tad nzn nei jo galimybiu, nei jo saves investavimo i ta darba. Jei vaikas mokydamas patiria dziaugsma ir pasiekia rezultatu - tai nera jo kankinimas, bet jei vaikas del tevu isitikinimu, kad va jis turi ismokti ta daro prievarta - nzn...

o jus konkreciai to specialisto, dirbancio su vaiku klausete kokia to negebejimo isisavinti medziaga priezastis? kaip ja iveikti? ar tik klausete kaip jam sekasi?

nea, ta mergaite su Dauno sindromu labai domisi kalbomis, ir ta ji ismoko ne mokykloje - tai jos hobbi mirksiukas.gif Teveliai tikrai saunuoliai, kad palaike ja ir padejo realizuot jos pomegius mirksiukas.gif Savo pasakyme paminejau Dauno sindroma tik todel, kad jis placiau zinomas, ji turinciu vaiku galimybes irgi daznai gana aiskios... Vaiku su protine negalia taip pat - jiems nekeliami tokie reikalavimai, kaip aukstesnio intelekto vaikams, tada dazniau (protingi, tuo besidomintys tevai) pastebi vaiku kitus privalumus, o ne trukumus, juos lavindami pasiekia stulbinanciu rezultatu kitose srityse - ne mokslo. Juk del vidutinio PA vaiku tevai nesistebi - kad vaikas mokosi tarti garsa Š septintoje klaseje, ar mokosi skaityti 8 rolleyes.gif ir tespec mokykloje mokomi vaikai tikrai atrodo laimingesni, nei tu paciu gebejimu vaikai bendrojo lavinimo mokykloje, kuriu teveliai negali susitaikyti, kad vaikiukui sunku pavezti ta kruvi blush2.gif Aisku nepulkim dabar vaiku kist i spec mokyklas - ne ta norejau pasakyti schmoll.gif

pirmos klases pabaiga - nera pirma klase schmoll.gif , vaiko tyrimas, programos lengvinimas bet kokiu atveju bus tik nuo rugsejo, t.y. antros klases mirksiukas.gif O kada vaika siusti tam tyrimui priklauso ir nuo miesto PPT ir nuo mokyklos specialistu - vieni jau balandi tuo rupinasi, kiti geguze - jokio skirtumo mirksiukas.gif

zinios yra kartojamos kasmet, pridedant kazka naujo. Jei pradidnese sekasi prastai - tai tikrai nereiskia, kad ir veliau bus prastai... Turejau klasioke, kuri pradinese mokesi 3 (cia penkiabaleje), jai tikrai sunkiai sekesi viskas, 8 klaseje persilauze ir baige vidurine ne tai kad trimestruose be 4, bet apskritai tokiu pazymiu neturejo - vien 5 mirksiukas.gif

skaityti mamos pasakojima apie vaika, jo gebejimus ir dirbti su vaiku, matyti jo darbus - yra du skirtingi dalykai mirksiukas.gif Del daugybos lenteles - nematau jokios prasmes jos kalti mintinai - galu gale kam to reikia? apart to, kad ismokimas lavina atminti - nematau jokios naudos, juk veliau bus leidziama skaiciuot skaiciuotuvais mirksiukas.gif , bet va kad suvoktu apskritai kas yra daugybos lentele - reiktu... tada ir ja ismokti bus lengviau, kaip eilerasti rolleyes.gif Nzn ka jus jau daret, kaip moketes, kad ismoktumet, suprastumet. Pradziai bandyciau vaika kad ir pupas grupuoti - kiek bus po dvi pupas dviejose kruvelese, arba kiek bus po 3 pupas 2 kruvelese mirksiukas.gif

Toks mokytojos poziuris malonus, smagus ir naudingas tevams - ir man ne kiek nekeistas schmoll.gif Bet jis nera privalomas ir savaime suprantamas dalykas. Mano speciuke dar tebera darzelyje - bet aukletojos irgi daro viska, kas imanoma ir net kas neimanoma del mano merginos problemu sprendimo - ir uz tai as joms jauciuosi skolinga, stengiuosi atsilyginti blush2.gif Man nejauku, kad jos aukoja savo asmenini laika, kad daro daugiau, nei turetu - nors esu be galo dekinga. Mokytojos ieskau panasios blush2.gif

Manau jus kazko nesupratote del tu 2 metu - antraip kokiu budu antrokai turi ta pritaikyta programa - juk jie visi neturi 2 metu atsilikimo g.gif , nes mokykla telanke metus g.gif
Papildyta:
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 14:24)
Del tusciu sasviniu, mes nepajegiam visko padaryti namie. Gaila laiko kuri prasedi tusciai mokykloje.

Du kartus keitem darzeli, buvo paruosiama mokytoja. Dabartine nors nesako vaikui i akis kad tu durnas.  doh.gif
Stengiasi pagirti, toleruoja ji. (ko nebuvo paruosiamoje grupeje)

Mokykla yra 4 istaiga, kuria jis lanko. (adaptaciaj sudetinga) nenorim makaluotis.
Jei ne mokslai, butu viskas gerai.


bet jus rizikuojate atskirti vaika nuo socializacijos unsure.gif namu mokyma rinkciausi paskutiniu atveju blush2.gif

ta adaptacija keiciant daznai istaigas - tikrai lengveja, tik reikia su vaiku padirbeti tuo klausimu blush2.gif Jei as saviske adaptavau, paskui keitem istaiga ir vel adaptavau - tai manau viskas imanoma mirksiukas.gif o vaikui nauda didele, jei atrastu kas ne tik ji pagirdu ir durnium nevadintu - o tikrai bent kazka dirbtu blush2.gif
Papildyta:
QUOTE(Dite @ 2013 04 13, 14:26)
O tada apie ką Jūs taip aktyviai diskutuojate? Apie darželį? Šiaip mes kalbame apie mokyklinukus ir jų ugdymą, o Jūs ta tema žarstote patarimus  biggrin.gif  Todėl ir gaunasi nesusikalbėjimas, kad Jūs apie darželį, mes-apie mokyklą  mirksiukas.gif




Nepergyvenkit taip labai aktyviai bendrauju su speciukemis is mokyklu, su teveliais pradinuku, su mokytojais tiek pradiniu tiek vyresniu klasiu - nes tokia jau aplinka supa, lankau ivairius seminarus, tad turiu teise ir ziniu diskutuoti mirksiukas.gif
Papildyta:
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 14:30)
Logopede dirba ne tik su spec vaikais. Pas ja eina puse klases. Tai ir islaiko visi.
Psichologo pas mus nera ir islaikyt nereikia.


Visi vaikai, kurie eina pas bet kuri mokyklos specialista - jau turi spec poreikiu mirksiukas.gif deja ta 30% didesni krepseli atsinesa tik vaikai, kurie turi vidutini ar dideli spec poreikiu lygi, taciau specialistai dirba ir su tais, kurie turi nedidelius spec poreikius, nors ju krepselis nera didesnis mirksiukas.gif Jei mokykla neturi psichologo - ko gero nepakanka lesu, o gi dar yra ir socialine pedagoge - ar ir jos pas jus nera blush2.gif
Atsakyti

Visi vaikai, kurie eina pas bet kuri mokyklos specialista - jau turi spec poreikiu mirksiukas.gif deja ta 30% didesni krepseli atsinesa tik vaikai, kurie turi vidutini ar dideli spec poreikiu lygi, taciau specialistai dirba ir su tais, kurie turi nedidelius spec poreikius, nors ju krepselis nera didesnis mirksiukas.gif Jei mokykla neturi psichologo - ko gero nepakanka lesu, o gi dar yra ir socialine pedagoge - ar ir jos pas jus nera blush2.gif
[/quote]
Su socialine pedagoge neturejau reikalu. Kiek zinau ji yra musu mokykloje.
Atsakyti
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 14:36)

Tik vaikai traumuojami, nes visa mokykla zino, kad pas spec pedagogus eina tik durniai.


Del to traumavimo - tai cia tik patys mokytojai kalti, ypac pradiniu klasiu, turiu pavyzdziu - kur neinantys pas spec pedagoga pavydi einantiems, ir iesko budu kaip ten patekti mirksiukas.gif bet kai mokytoja salia epiteto vaikui "durnius" dadeda, kad esi nemokytinas, tad ciuosk pas spec pedagoga - tegu ans zaidzia su tavim - taip ir suformuoja klases, veliau bendruomenes poziuri i pati specilista, jo darba ir ugdytinius blush2.gif

Papildyta:
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 15:17)
Su socialine pedagoge neturejau reikalu. Kiek zinau ji yra musu mokykloje.


jei yra vadinas alga irgi gauna mirksiukas.gif is to pacio krepsio blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 15:36)
Tada labai gaila, kad dirbat su 9 vaikais.
Todel ir nera to postumio i prieki ir naudos is tu pamoku.
Tik vaikai traumuojami, nes visa mokykla zino, kad pas spec pedagogus eina tik durniai.


P.S. Kalbu apie logopedines pratybas.
Postūmis į priekį yra jei stengiesi dėl vaikų ir dirbi. Tai aišku, daug geriau, kai grupėje yra 2-3 vaikai. Bet iš viršaus nustatytos normos yra mums visiems privalomos. "Sunkesni vaikai", žinoma, mokomi mažesnėse grupėse. Dabar iš viso stengiuosi, kad grupė neviršytų 5 vaikų skaičiaus, nes su 8 vaikais ne taip paprasta dirbti, kai dar poreikiai ir galimybės skiriasi. Bet jei nori padaryti pratybas 2 kartus per savaitę, turi dirbti su didelėmis grupėmis.
P.S Ir atsiprašau, bet aš nieko netraumuoju. Ir manau, kad tėveliai, mano mokinių tėveliai, gali nuspręsti ar postūmis yra.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Para: 13 balandžio 2013 - 14:28
QUOTE(Para @ 2013 04 13, 15:27)
Postūmis į priekį yra jei stengiesi dėl vaikų ir dirbi. Tai aišku, daug geriau, kai grupėje yra 2-3 vaikai. Bet iš viršaus nustatytos normos yra mums visiems privalomos. "Sunkesni vaikai", žinoma, mokomi mažesnėse grupėse. Dabar iš viso stengiuosi, kad grupė neviršytų 5 vaikų skaičiaus,  nes su 8 vaikais ne taip paprasta dirbti, kai dar poreikiai ir galimybės skiriasi. Bet jei nori padaryti pratybas 2 kartus per savaitę, turi dirbti su didelėmis grupėmis.



o man visitik nesuvokiamas kodel skirtumas vaiku tarp darzelio logopedu ir mokyklos yra - juk darzelio logopedas dirba su visais vaikuciais, kuriems reikia pagalbos, ir dauguma ju i mokykla ateina "istaisyti" - o tie, kuriu sutrikimai sudetingesni ir darzelyje nespejo "issitaisyti" juk mokykloje reikalauja individualaus darbo, arba bent jau nedidelese grupese blush2.gif o gaunas atvirksciai g.gif
Atsakyti
Pasiklydau 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vandenė: 13 balandžio 2013 - 14:38