QUOTE(Dite @ 2013 04 13, 12:10)
Jūs galvojat, kad jei aš gerai jausčiausi, tai namie padėčiau vaikui atlikti tai, ko nespėjo klasėje ar kas užduota namų darbams? Jei man dėl to galvos visai neskaudėtų, tai spjaučiau į viską ir galvočiau, kad mokytoja atidirba pamokų metu ar po jų ir man dzin padarė jis namų darbus ar ne. Jei padarė namie kažką, tai nesvarbu ką ir kaip, juk tarp namų darbų darymo ir jų darymo gerai nėra lygybės Todėl ir dirbu, kad mokytoja ir mes patys matome, jog vaikas išmoksta, tik tam reikia daugiau laiko ir pastangų nei kitiems vaikams.
Taip, mokytoja turi 2-3 spec. poreikių vaikus klasėje, bet be jų dar ir 21-22 vaikus, kuriems mokytis sekasi. Jie dirba su tais keliais mokiniais ir negauna nė cento. O Jūs dirbate su visais 60 vienu metu, kad lyginate klasės mokytoją ir specialistus?
Kodėl per tą daugumą nukenčia netgi tie tėvai, kurie yra kitokie. Jie nori girdėti ir žinoti viską kaip yra, bet kadangi kartą per snapą gavęs specialistas sako, kad viskas gerai su jų vaiku, tai tada ir gaunasi, kad tėvai pasodina vaiką namie prie knygų 4-5 valandom. Juk specialistas pasakė, kad su vaiku viskas gerai, o jis, tinginys, apsimeta, kad jam neišeina. Tokie super specialistai ir dalija patarimus, kad skatinkit vaiką dovanomis, motyvuokit mokslui, tėvai aklai pasitiki, o paskui ir gaunasi, kad vaikas pradeda sakyti, kad jo smegenys ne tokios kaip visų.
Dauno sindromo atveju tikrai nėra iš karto aišku, kad iš to vaiko nieko nebus. Viskas priklauso nuo ligos sunkumo ir tėvų darbo su vaiku. Juk tokį ligoniuką tėvai irgi kankina (čia Jūsų nuomonė)-lavina, moko, daug dirba su juo, bet tik tokiu atveju tėvai džiaugiasi, kad jų vaikas gali GYVENI, būti našta kitiems.
Tai, taip atsakingai dirba tik specialistai, mokytojai toje pačioje mokykloje nieko verti ir nedirbantys. Pažįstamas požiūris.
tada, Jūsų manymu, ką privalo pirmokas? Eiti į mokyklą, atsėdėti pamokas, grįžęs namo irgi nieko nedaryti? Juk nėra noro, nėra motyvacijos, tai tegul tik eina į tą mokyklą ir gana to?
Va jums toks pats palyginimas:suaugęs žmogus įsidarbina, bet visi džiaugiasi, kad jis tik ateina į darbą, svarbu išsėdi visą darbo dieną, o kad nedirba ar nesugeba dirbti, tai jau nesvarbu? Jūsų toks požiūris į darbą? Jei taip auginsime vaikus, tada iš kur ateičiai, gyvenimui jie įgis atsakomybės, pareigos jausmo?
Jūs tikrai dirbate mokykloje spec. pedagoge??? Visas pradinių klasių kursas tas pats per tą patį-rašyti raideles, skaityti, skaičiuoti? Kažkaip pritrūkau žodžių Tada mūsų mokytojai su galva kažkas negerai nes ji, įsivaizduojat, moko mūsų vaikus daiktavardžių (jų gimines, skaičių, asmenis), būdvardžių, veiksmažodžių ir netgi jų laikų, per matematikos pamokas verčia spręsti žodinius uždavinius, lygtis.
Pirmoje klasėje sunkiau, nes viskas nauja. Antroje klasėje įtvirtina ir pagilina pirmos kursą. Trečioje vos ne kasdien naujas dalykas. Kaip bus ketvirtoje klasėje dar nežinau. Kur Jūs dirbate, neįsivaizduoju, bet programos skiriasi VISIŠKAI!
Antroje klasėje prasidėjo daugybos lentelė. Kaip motyvuoti trečioką, kad išmoktų bent 2 daugybos lentelę? Prašau, patarkite.
Liūdna, bet pažįstama. Tik mums retai taip būna, nes mokytoja prieina ir "užveda ant kelio", tada daro savarankiškai, todėl būna, kad spėja viską, kartais lieka kokia užduotėlė, bet tai smulkmena
Gal specialistai galėtų atsakyti, ar yra ne taip? Nepamenu, kur skaičiau, bet kažkodėl galvoju, kad yra tikrai taip? Gal kuri galite tai paneigti?
Taip, mokytoja turi 2-3 spec. poreikių vaikus klasėje, bet be jų dar ir 21-22 vaikus, kuriems mokytis sekasi. Jie dirba su tais keliais mokiniais ir negauna nė cento. O Jūs dirbate su visais 60 vienu metu, kad lyginate klasės mokytoją ir specialistus?
Kodėl per tą daugumą nukenčia netgi tie tėvai, kurie yra kitokie. Jie nori girdėti ir žinoti viską kaip yra, bet kadangi kartą per snapą gavęs specialistas sako, kad viskas gerai su jų vaiku, tai tada ir gaunasi, kad tėvai pasodina vaiką namie prie knygų 4-5 valandom. Juk specialistas pasakė, kad su vaiku viskas gerai, o jis, tinginys, apsimeta, kad jam neišeina. Tokie super specialistai ir dalija patarimus, kad skatinkit vaiką dovanomis, motyvuokit mokslui, tėvai aklai pasitiki, o paskui ir gaunasi, kad vaikas pradeda sakyti, kad jo smegenys ne tokios kaip visų.
Dauno sindromo atveju tikrai nėra iš karto aišku, kad iš to vaiko nieko nebus. Viskas priklauso nuo ligos sunkumo ir tėvų darbo su vaiku. Juk tokį ligoniuką tėvai irgi kankina (čia Jūsų nuomonė)-lavina, moko, daug dirba su juo, bet tik tokiu atveju tėvai džiaugiasi, kad jų vaikas gali GYVENI, būti našta kitiems.
Tai, taip atsakingai dirba tik specialistai, mokytojai toje pačioje mokykloje nieko verti ir nedirbantys. Pažįstamas požiūris.
tada, Jūsų manymu, ką privalo pirmokas? Eiti į mokyklą, atsėdėti pamokas, grįžęs namo irgi nieko nedaryti? Juk nėra noro, nėra motyvacijos, tai tegul tik eina į tą mokyklą ir gana to?
Va jums toks pats palyginimas:suaugęs žmogus įsidarbina, bet visi džiaugiasi, kad jis tik ateina į darbą, svarbu išsėdi visą darbo dieną, o kad nedirba ar nesugeba dirbti, tai jau nesvarbu? Jūsų toks požiūris į darbą? Jei taip auginsime vaikus, tada iš kur ateičiai, gyvenimui jie įgis atsakomybės, pareigos jausmo?
Jūs tikrai dirbate mokykloje spec. pedagoge??? Visas pradinių klasių kursas tas pats per tą patį-rašyti raideles, skaityti, skaičiuoti? Kažkaip pritrūkau žodžių Tada mūsų mokytojai su galva kažkas negerai nes ji, įsivaizduojat, moko mūsų vaikus daiktavardžių (jų gimines, skaičių, asmenis), būdvardžių, veiksmažodžių ir netgi jų laikų, per matematikos pamokas verčia spręsti žodinius uždavinius, lygtis.
Pirmoje klasėje sunkiau, nes viskas nauja. Antroje klasėje įtvirtina ir pagilina pirmos kursą. Trečioje vos ne kasdien naujas dalykas. Kaip bus ketvirtoje klasėje dar nežinau. Kur Jūs dirbate, neįsivaizduoju, bet programos skiriasi VISIŠKAI!
Antroje klasėje prasidėjo daugybos lentelė. Kaip motyvuoti trečioką, kad išmoktų bent 2 daugybos lentelę? Prašau, patarkite.
Liūdna, bet pažįstama. Tik mums retai taip būna, nes mokytoja prieina ir "užveda ant kelio", tada daro savarankiškai, todėl būna, kad spėja viską, kartais lieka kokia užduotėlė, bet tai smulkmena
Gal specialistai galėtų atsakyti, ar yra ne taip? Nepamenu, kur skaičiau, bet kažkodėl galvoju, kad yra tikrai taip? Gal kuri galite tai paneigti?
o tai kame problema - jus padedat vaikui atlikti ta, ka jam mokytoja uzdave, jei matote progresa - valio, tuo progresu ir vaikas juk dziaugiasi - ar toliau yra ziauriai nelaimingas?Juk jam sekasi - jis dirba mokykloje, dirba po pamoku, dirba namie - kame problema - svarbu patirti sekme savo darbe ir pasitenkinima jame o jei sekmes nera, vaikui per sunku - svarstyti galimybe palengvinti programa (juk apie tai si tema?)
neimanoma palyginti mokytojo darbo ir specialisto - nes absoliuciai skirtingos funkcijos. Mokytojas vaika moko pagal programa, specialistas padeda vaikui iveikti sutrikima ar rasti alternatyvu jam iveikti. Specialistas nustato vaiko mokymosi sunkumo priezastis, padeda jas iveikti, duoda rekomendacijas mokytojui - kaip mokyt ta vaika, tevam, jei idmu irgi turetu duot - kad nebutu aklas liepimas vaikui perrasineti eilutes... Tokiu atveju papildomas darbas su vaiku yra tikslingas.
negaliu atsakyti, kodel nukencia kitokie tevai, per anu dauguma . As asmensikai nesijauciu nukentejusi del to - kadangi megstu tiksluma, priimu vertinima - visad kreipiuos pas specilaistus jau daugmaz pasiskaicius apie situacija, o uzdavus tinkamus klausimus - gaunu reikiamus atsakymus. Visa tiesa apie sutrikima suzinojau i akis, gana skaudziu budu - bet to nesigailiu (is tos pacios Mikulenaites)
Dauno sindromo atveju - nezinau ne vieno vaiko, kuris mokytusi pagal bendraja programa, bendrojo lavinimo mokykloje. Siu vaikuciu teveliai nesipriesina programos palengvinimui iki realiu vaiko galimybiu, o kad tie vaikai skirtingi - puikiai zinau, zinau mergaite - kuri veda ekskursijas anglu ir lietuviu kalbomis, savarankiskai istaigoje, kurioje leidzia dienas
Kur rasiau kad atsakingai dirba tik specialistai, o jau mokytojai ne? Tik va mokytoju besipriesinanciu darbui su spec poreikiu vaikais zinau realybeje, o specialistu savo menkoje patirtyje - nesutikau kol kas. Yra mokytoju tikrai atisdavusiu darbui besidominciu spec poreikiu vaiku ugdymu, yra ne - ir jie nebutinai blogi mokytojai Taip jau nutiko, kad dukra liko priesmokyklineje grupeje antrus metus, o jos visi draugai isejo i mokykla (su mamos artimai bendraujame) - mokytojas rinkosi mamos pagal atsiliepimus forumuose, aplinkoje ir pan - visos norejo "geriausios" mokytojos, vienoms reikejo tos, kurios kalses rezultatai geriausi, kitoms, kuri butu svelni ir rupestinga, demesinga, trecioms kad grazi ar dar kazkas... Bet mokytojos yra lygiai tokie pat zmones kaip ir mes - vienom maloniau dirbti su gabiais mokiniais, siekti kazkokiu rezultatu, ju mokiniai tampa olimpiadu laimetojais, kitoms - reikia issukiu, su elgesio problemu turinciais vaikais, trecioms - su mokymosi sunkumu turinciais vaikais, o va dar kitoms - su meniniu gebejimu turinciais vaikais... Ir aisku, jei tevai rinkdamiesi i tai neatsizvelgia - vaikui tampa sunku... arba tevai nepatenkinti... mokytoja lieka bloga... Kai leidau sunu - domejausi mokytoju darbo metodais, zinojau kad vaikas gabus, protingas - bet nu nutiko klaida... irasiau kitos mokytojos pavarde (as ju pavardziu nezinojau, paklausiau rodydama pirstu, kas ji, man pasake, uzrasiau, pasirodo buvo ne ta, kurios norejau - rezultate, likau nepatenkinta visus 4 metus nes vaikas tikrai galejo daugiau, bet mokytojos darbas buvo orentuotas i silpnesnius mokinius, ypac su elgesio problemom, hyperius - ju tevai labai patenkinti, as ne, visad su didele nuoskauda ir pavydu ziurejau i tos mokytojos, kurios norejau jau rinkdamasi, klases pasiekimus...) Va dukrai laida ta pati - ir ka - negaliu jos rinktis, nes zinau, kad dukra turi spec poreikiu, ir ta mokytoja jai absoliuciai netinkama, vaikui bus per auksti reikalavimai ir ji jaus dideli diskomforta Tikrai manau kad ir tos pacios mokytojos, bent pradiniu klasiu visos (bent dauguma) geros - tik reikia rinktis tinkama vaikui, o ne pagal kitu rekomendacijas - kad ta ar ana geriausia
Ka turi daryti pirmokas? - mokytis pirmus dvejus metus jis turi mokytis skaityti, rasyti, skaiciuoti. Kiek laiko tam prireiks - individualu. Pirmus metus to negebantiems nieks net sutrikimu neiesko Antrus jau pradeda ziuret, gal kas ne taip su vaiku, jo galimybemis
Suages zmogus ateina i darba jau turintis igudzius ir ziniu ta darba dirbti , specialybe renkasi pats, savo noru, darba irgi - tai jau yra didele motyvacija dirbti - juk neinat projektuoti namu, jei esat buhaltere
niekur nesakiau, kad dirbu mokykloje ir spec pedagoge Su programomis esu susipazinus, nes turiu pazystamu rate tiek mokytoju, tiek mokinuku teveliu tiek savo vaiku Zinau pradiniu klasiu tikslus, prioritetus - taip, treciokai mokosi tuos daiktavardzius, gimines ir visa kita - bet visa tai mokosi ir sestokai ir astuntokai, jei ismoks ne trecioje klaseje - ismoks sestoje - ar tragedija? svarbu kad ISMOKS. O trecioje turi mokytis, nes ten ne visi vaikai patiria sunkumu su raideliu rasymu ar skaiciavimu, kiti eina i prieki
Kaip as galiu patarti, kaip vaika ismokyti daugybos lentele - nepazinodama nei vaiko, nei jo problemu, nei jo interesu???
Jus turite tikrai puikia mokytoja
Nea, yra ne taip - mokytoja turinti spec poreikiu vaiku klaseje, priklausomai nuo ju skaiciaus - gauna prieda prie algos
Papildyta:
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 12:39)
Kaip ir visi geri specialistai: VISKAS GERAI
Vasario menesi prasiau namu mokymo, buvau susitvarkius popierius, bet popieriuje buvo parasyta REKOMENDUOJAMA. Mokyklai netiko, nes turi but skiriama.
Nuejau i Svietimo skyriu. Jie susiskambino su mokykla, paaiskino, kad gali duoti.
Mokykla susauke apskrita stala, bendrai sutarem, kad mokytoja prieis prie jo.
Menesi buvo pagerejimas, mokytoja pasidejo prie jo kedute, vis prieidavo atsisesdavo. Sasiuviniai nebuvo visiskai tusti. Nors po 2 uzduotis padarydavo.
Sia savaite vel stilius.
Vasario menesi prasiau namu mokymo, buvau susitvarkius popierius, bet popieriuje buvo parasyta REKOMENDUOJAMA. Mokyklai netiko, nes turi but skiriama.
Nuejau i Svietimo skyriu. Jie susiskambino su mokykla, paaiskino, kad gali duoti.
Mokykla susauke apskrita stala, bendrai sutarem, kad mokytoja prieis prie jo.
Menesi buvo pagerejimas, mokytoja pasidejo prie jo kedute, vis prieidavo atsisesdavo. Sasiuviniai nebuvo visiskai tusti. Nors po 2 uzduotis padarydavo.
Sia savaite vel stilius.
o kodel jus norit namu mokymo? kas jums is to? vaikas turi problemu del bendravimo su klasiokais? ar kelia elgesio problemas?
as kaip mama, ko gero bandyciau rasti kita mokytoja
Papildyta:
QUOTE(Dite @ 2013 04 13, 12:50)
Taip, nesimoko, bet esmė tame, kad buvo pasakyta, kad pradinėse klasėse vaikai daugiau nieko nedaro, tik rašo raideles, skaičiuoja, skaito. Kad net išmokti rašyti raidžių pirmoje klasėje vaikas neprivalo Mums niekas neskiria palengvintos programos, nes nėra dviejų metų atsilikimo. Jis išmoksta, tik tam reikia daugiau laiko. Išmoksta, bet mechaniškai. Todėl ir būtina nuolatinė pagalba, nes visada, priminus bent vienos eilutės sprendimą, išspendžia visą uždavinį ir dažniausiai be klaidų. Kartais pasitaiko viena kita skaičiavimo klaidelė, bet juk tai pasitaiko visiems.
o kur yra parasyta, kad tik turintiems 2 metu atsilikima skiria palengvinta programa? yra kas jau i pirma ateina su ja