Įkraunama...
Įkraunama...

Pritaikyta ar individualizuota programa vaikui

QUOTE(Karusia @ 2013 04 13, 10:34)
nenoriu 'labai gerai". noriu, kad išmoktų - rašyti, skaityti. Pagrindo  toliau. kitu atveju - jei viakas nemoka rašyti raidžių - kokiu būdu jis rašys tuos laiškus ar sakinius?

užduodami. kad ir kaip juos vadintų.

ir ismoks, ateis laikas ir ismoks - pamatysit mirksiukas.gif bet rasydami 4 val eilutes - vaikui susidomejimo tikrai nesukelsit schmoll.gif , o dingus motyvacijai visa kita mokytis bus kur kas sunkiau blush2.gif
Atsakyti
Mano antrokas gryzo penktadieni is mokyklos: lietuviu kalboje pradejes pirma uzduoti, namie liko visa kita padaryt.
Matematikos pradejo daryti pirma uzduoti sasiuvinyje, liko padaryti visos uzduotys is knygos ir pratybos.
Gamtos pazinimo pratybos isviso tuscios. Liko padaryti viskas, ka dare klaseje.
Anglu, tas pats.

Ka tokiu atveju daryti? Nespausti, priversti. Kur tos motyvacijos gauti?
Sedeti pamokose ir kiekviena uzduoti aiskinti, jam padeti? Samdyti mokytoja, kuri su juo sedetu per pamokas, net tokiu minciu kyla, tik bijau, kad totalus bankrotas bus. doh.gif
Atsakyti
Kriiste - ar kartais tau neatrodo, kad rašai, bile rašytum?
kada išmoks? kai klasiokai rašys puslapio apimties diktantas, mano vaikas su dideliu susidomėjimu ir pasididžiavimu savimi mokysis M ir R išraitymus? Liks klasė po klasės antriems metams, kad niekaip neįprastų nors kelis metus prie to paties kolektyvo (čia vaikas su pažeistu prieraišumu)? Liks su stipriai lengvinta programa, neturės bent kiek normalesnės profesijos (ne į kiekvieną profesinę mokyklą priima "išklausiusius kursą"!!!) tik dėl to, kad mama buvo tokia pavėpus, kad neatidirbo su vaiku pirmoje klasėje tų 4 eilučių?

Jurgilai - sulig nekuriomis - turėtum paaiškinti vaikui, kad jis turi ruošti pamokas pats ir laukti švento įkvėpimo, kad vaikas ssidomės ir PATS įgaus motyvaciją.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Karusia: 13 balandžio 2013 - 10:04
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 10:58)
Mano antrokas gryzo penktadieni is mokyklos: lietuviu kalboje pradejes pirma uzduoti, namie liko visa kita padaryt.
Matematikos pradejo daryti pirma uzduoti sasiuvinyje, liko padaryti visos uzduotys is knygos ir pratybos.
Gamtos pazinimo pratybos isviso tuscios. Liko padaryti viskas, ka dare klaseje.
Anglu, tas pats.

Ka tokiu atveju daryti? Nespausti, priversti. Kur tos motyvacijos gauti?
Sedeti pamokose ir kiekviena uzduoti aiskinti, jam padeti? Samdyti mokytoja, kuri su juo sedetu per pamokas, net tokiu minciu kyla, tik bijau, kad totalus bankrotas bus.  doh.gif


Pirmiausia klausciau mokytojos - ka jis apskritai veikia pamokoje unsure.gif Ar nera taip, kad zino, jog mama jam viska paaiskins, kartu padarys - tad mokykloje absoliuciai nededa pastangu ka nors suprasti ir atlikti g.gif
Atsakyti
QUOTE(Karusia @ 2013 04 13, 11:00)
Kriiste - ar kartais tau neatrodo, kad rašai, bile rašytum?
kada išmoks? kai klasiokai rašys puslapio apimties diktantas, mano vaikas su dideliu susidomėjimu ir pasididžiavimu savimi mokysis M ir R išraitymus? Liks klasė po klasės antriems metams, kad niekaip neįprastų nors kelis metus prie to paties kolektyvo (čia vaikas su pažeistu prieraišumu)? Liks su stipriai lengvinta programa,  neturės bent kiek normalesnės profesijos (ne į kiekvieną profesinę mokyklą priima "išklausiusius kursą"!!!) tik dėl to, kad mama buvo tokia pavėpus, kad neatidirbo su vaiku pirmoje klasėje tų 4 eilučių?

Jurgilai - sulig nekuriomis - turėtum paaiškinti vaikui, kad jis turi ruošti pamokas pats ir laukti švento įkvėpimo, kad vaikas ssidomės ir PATS įgaus motyvaciją.


Nea, man neatrodo schmoll.gif

o kiek laiko jus rasot ir rasot o rezultatu nera??? Jei jie atsirastu - manau cia nedejuotumet, su pernelyg didelem uzduotim namuose g.gif Mano nuomone palikti vaika tikslinga antriem metam tik 1 klaseje, jei jo branda neatitinka amziaus, bet sutrikimu tokiu kaip jis neturi, o mokslai nesiseka tik del brandos - veliau, ar esant sutrikimams netikslinga. O ir nieks nepalikines metai is metu kurso kartoti. Programa absoliuciai neitakoja profesijos pasirinkimo schmoll.gif , jei baigs pagrindine ir tie gebejimai atsiras - gy gali vaikas baigti vidurini jaunimo ar vakarineje, suaugusiuju mokyklose ir nemanyciau kad tikslinga apskritai galvoti apie vaiko ateiti taip toli, kai dar mokomasi raideles rasyti - nieks to negali prognozuoti kaip bus schmoll.gif

Mama nera pavepus ir tai matosi is jusu pastangu wub.gif thumbup.gif Jus saunuole mama, vien todel kad suteiket vaikui sansa gyventi seimoje - tai yra nerealu. O del mokymo - nzn kokios problemos kyla, kodel tam vaikui nesiseka ismokti tas raideles, bet yra tikrai daugiau budu, kurie ir vaikui priimtinesni ir idomesni ir labiau padeda ismokti ta raidziu rasyba, nei eiluciu rasymas, nes to negebejima gali sukelti ivairus sutrikimai mirksiukas.gif

Niekas nesako, kad vaikas turi pats, jam padeti butina, tik ne visai tokiais budais, kurios naudojate. O is jusu postu tiesiog tryksta sarkazmas, pyktis, panieka ir nenoras isgirsti, suprasti kas norima pasakyti blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 12:06)
Pirmiausia klausciau mokytojos - ka jis apskritai veikia pamokoje unsure.gif  Ar nera taip, kad zino, jog mama jam viska paaiskins, kartu padarys - tad mokykloje absoliuciai nededa pastangu ka nors suprasti ir atlikti g.gif

Nededa pastangu nei mokykloje, nei namie. Buna prasviesejimu, sia savaite namie persiskaite uzduoti (ji buvo trumpai parasyta).
Mokykloje nuspalvina paveiksliukus, juos apipiesia. Apraso pratybos paskutinius lapus, sukarpo aplankalus.
Kai buna lengvesnes uzduotys atlieka dalinai.
Kai sunkesnes, net nebando atlikti.
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 11, 20:50)
Jus realiai gerai jauciates, kai zinot, kad mokytoja lieka su jusu vaiku po pamoku, nors tai jos asmeninis laikas, galbut tuo metu jos namie vaikas laukia?

Taip, mokytoje klaseje turi 2-3, gal 5 spec poreikiu vaikus, specialistas turi visa 60

kodel jus daugelio tevu nuomone prilyginat mazumai? dauguma tevu nenori girdeti, suprasti, zinoti apie realia vaiko situacija  Vienetai kurie suvokia savo vaiko galimybes...

nzn jusu vaiko "ligos" tad negaliu komentuoti, nors daznai net is paziuros tikrai aiskiu atveju (tarkim Dauno sindromas) - negalima prognozuot galimybiu - pazystu mergina su Dauno sindromu - puikiai kalbancia tiek lietuviu, tiek anglu kalbomis, vedancia ekskursijas Jaunimo dienos centre thumbup.gif

kiek as zinau specialistu (logopedu, spec pedagogu, kineziterapeutu) - nzn ne vieno - kuris nedarytu visko, kas imanoma (ir neimanoma) del savo ugdytiniu

Jūs galvojat, kad jei aš gerai jausčiausi, tai namie padėčiau vaikui atlikti tai, ko nespėjo klasėje ar kas užduota namų darbams? Jei man dėl to galvos visai neskaudėtų, tai spjaučiau į viską ir galvočiau, kad mokytoja atidirba pamokų metu ar po jų ir man dzin padarė jis namų darbus ar ne. Jei padarė namie kažką, tai nesvarbu ką ir kaip, juk tarp namų darbų darymo ir jų darymo gerai nėra lygybės lotuliukas.gif Todėl ir dirbu, kad mokytoja ir mes patys matome, jog vaikas išmoksta, tik tam reikia daugiau laiko ir pastangų nei kitiems vaikams.

Taip, mokytoja turi 2-3 spec. poreikių vaikus klasėje, bet be jų dar ir 21-22 vaikus, kuriems mokytis sekasi. Jie dirba su tais keliais mokiniais ir negauna nė cento. O Jūs dirbate su visais 60 vienu metu, kad lyginate klasės mokytoją ir specialistus? blink.gif

Kodėl per tą daugumą nukenčia netgi tie tėvai, kurie yra kitokie. Jie nori girdėti ir žinoti viską kaip yra, bet kadangi kartą per snapą gavęs specialistas sako, kad viskas gerai su jų vaiku, tai tada ir gaunasi, kad tėvai pasodina vaiką namie prie knygų 4-5 valandom. Juk specialistas pasakė, kad su vaiku viskas gerai, o jis, tinginys, apsimeta, kad jam neišeina. Tokie super specialistai ir dalija patarimus, kad skatinkit vaiką dovanomis, motyvuokit mokslui, tėvai aklai pasitiki, o paskui ir gaunasi, kad vaikas pradeda sakyti, kad jo smegenys ne tokios kaip visų.

Dauno sindromo atveju tikrai nėra iš karto aišku, kad iš to vaiko nieko nebus. Viskas priklauso nuo ligos sunkumo ir tėvų darbo su vaiku. Juk tokį ligoniuką tėvai irgi kankina (čia Jūsų nuomonė)-lavina, moko, daug dirba su juo, bet tik tokiu atveju tėvai džiaugiasi, kad jų vaikas gali GYVENI, būti našta kitiems.

Tai, taip atsakingai dirba tik specialistai, mokytojai toje pačioje mokykloje nieko verti ir nedirbantys. Pažįstamas požiūris.
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 12, 19:24)
o kas sako, kad pirmokas privalo sugebeti parasyti raides?  Bet, jei pirmos klases kursas neiveiktas - ir priezastis tik vaiko nebrandumas, as kaip mama ko gero daryciau viska, kad vaikas liktu kartoti kurso , o jei priezastis - sutrikimas - lengvinti programa, kol vaiko pasiekimai pasieks teigiama lygi

jei butu vertinamos pastangos, o ne pasiekimai, jei apskritai i mokykla vaikai eitu mokytis, o ne ismokti cool.gif

tada, Jūsų manymu, ką privalo pirmokas? Eiti į mokyklą, atsėdėti pamokas, grįžęs namo irgi nieko nedaryti? Juk nėra noro, nėra motyvacijos, tai tegul tik eina į tą mokyklą ir gana to? doh.gif
Programa palengvinta, vaikas kartoją pirmą klasę, bet vis tiek dar nemoka rašyti raidžių, nes neišeina, negabus ar nėra motyvacijos, tada liekam kartot dar kartą pirmą klasę? Kitais metais vėl tas pats?

Va jums toks pats palyginimas:suaugęs žmogus įsidarbina, bet visi džiaugiasi, kad jis tik ateina į darbą, svarbu išsėdi visą darbo dieną, o kad nedirba ar nesugeba dirbti, tai jau nesvarbu? lotuliukas.gif Jūsų toks požiūris į darbą? Jei taip auginsime vaikus, tada iš kur ateičiai, gyvenimui jie įgis atsakomybės, pareigos jausmo?


QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 09:13)
Pradinese klasese tie vaikai mokosi ta pati per ta pati - skaityti, rasyti, skaiciuoti.

Pirmoje klaseje gal kiek sunkiau - nes jiems viskas nauja - tiek pati sistema, tiek reikalavimai, tiek veikla - paskui daug kas kartojasi.

Jūs tikrai dirbate mokykloje spec. pedagoge??? blink.gif Visas pradinių klasių kursas tas pats per tą patį-rašyti raideles, skaityti, skaičiuoti? blink.gif Kažkaip pritrūkau žodžių doh.gif Tada mūsų mokytojai su galva kažkas negerai blink.gif nes ji, įsivaizduojat, moko mūsų vaikus daiktavardžių (jų gimines, skaičių, asmenis), būdvardžių, veiksmažodžių ir netgi jų laikų, per matematikos pamokas verčia spręsti žodinius uždavinius, lygtis. Ir čia tik trečiokas! O vaikutis turi tik skaityti sakinukus, rašyti raideles, na gal sakinukus, ir tik skaičiuoti blink.gif reiks eit teisybės ieškoti lotuliukas.gif

Pirmoje klasėje sunkiau, nes viskas nauja. Antroje klasėje įtvirtina ir pagilina pirmos kursą. Trečioje vos ne kasdien naujas dalykas. Kaip bus ketvirtoje klasėje dar nežinau. Kur Jūs dirbate, neįsivaizduoju, bet programos skiriasi VISIŠKAI!

QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 09:42)
ir ismoks, ateis laikas ir ismoks - pamatysit mirksiukas.gif bet rasydami 4 val eilutes - vaikui susidomejimo tikrai nesukelsit  , o dingus motyvacijai visa kita mokytis bus kur kas sunkiau

Antroje klasėje prasidėjo daugybos lentelė. Kaip motyvuoti trečioką, kad išmoktų bent 2 daugybos lentelę? Prašau, patarkite.

QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 09:58)
Mano antrokas gryzo penktadieni is mokyklos: lietuviu kalboje pradejes pirma uzduoti, namie liko visa kita padaryt.
Matematikos pradejo daryti pirma uzduoti sasiuvinyje, liko padaryti visos uzduotys is knygos ir pratybos.
Gamtos pazinimo pratybos isviso tuscios. Liko padaryti viskas, ka dare klaseje.
Anglu, tas pats.

Liūdna, bet pažįstama. Tik mums retai taip būna, nes mokytoja prieina ir "užveda ant kelio", tada daro savarankiškai, todėl būna, kad spėja viską, kartais lieka kokia užduotėlė, bet tai smulkmena mirksiukas.gif

QUOTE(Karusia @ 2013 04 13, 10:00)
Kriiste - ar kartais tau neatrodo, kad rašai, bile rašytum?
kada išmoks? kai klasiokai rašys puslapio apimties diktantas, mano vaikas su dideliu susidomėjimu ir pasididžiavimu savimi mokysis M ir R išraitymus?

Jurgilai - sulig nekuriomis - turėtum paaiškinti vaikui, kad jis turi ruošti pamokas pats ir laukti švento įkvėpimo, kad vaikas ssidomės ir PATS įgaus motyvaciją.

drinks_cheers.gif bet čia norma, džiaukitės, kad vaikas nors nueina į mokyklą mirksiukas.gif lotuliukas.gif

QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 10:06)
Pirmiausia klausciau mokytojos - ka jis apskritai veikia pamokoje

Jei mokytojas, dirbdamas su 24 vaikais, nespėja prieiti prie visų, kurie reikia pagalbos, tada ir lieka tušti sąsiuviniai. Ne visi sugeba dirbti su 60 vaikų klase ir pasiekti puikių rezultatų mirksiukas.gif
Papildyta:
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 10:23)
jei baigs pagrindine ir tie gebejimai atsiras - gy gali vaikas baigti vidurini jaunimo ar vakarineje, suaugusiuju mokyklose

Baigs pagrindinę-sėdėdamas klasėje, tik dėl to, kad ateina į mokyklą, o paskui, baigus pagrindinę- D. apsireiškimas-vaikas staiga stebuklingu būdu prisimena, ką išmoko per tuos 10 metų tik sėdėdamas klasėje ir eina baigt vidurinį, o tada gal net ir aukštąjį doh.gif lotuliukas.gif
Papildyta:
QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 20:05)
Mokytojas sudarinėja mokymo planą (ar kaip jis ten vadinasi) spec. poreikių mokiniams ir pateikia specialistui,mokytojas už tai negauna nieko, specialistas prie to neprisideda.

Gal specialistai galėtų atsakyti, ar yra ne taip? Nepamenu, kur skaičiau, bet kažkodėl galvoju, kad yra tikrai taip? Gal kuri galite tai paneigti?
Atsakyti
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 11:56)
Mokykloje nuspalvina paveiksliukus, juos apipiesia. Apraso pratybos paskutinius lapus, sukarpo aplankalus.
Kai buna lengvesnes uzduotys atlieka dalinai.
Kai sunkesnes, net nebando atlikti.


o tai ka sako mokytoja? ka ji siulo? tegu mokykloje tik daro kas sauna i galva - o namie mama moko atlikt tas uzduotis g.gif
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 11:11)
o tai ka sako mokytoja? ka ji siulo? tegu mokykloje tik daro kas sauna i galva - o namie mama moko atlikt tas uzduotis g.gif

Mokytoja turbūt galvoja taip pat, kaip ir Jūs-vaikas ateina mokytis, o ne išmokti. Gal jis mokosi tiesiog klausydamas mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 13:11)
o tai ka sako mokytoja? ka ji siulo? tegu mokykloje tik daro kas sauna i galva - o namie mama moko atlikt tas uzduotis g.gif

Kaip ir visi geri specialistai: VISKAS GERAI lotuliukas.gif

Vasario menesi prasiau namu mokymo, buvau susitvarkius popierius, bet popieriuje buvo parasyta REKOMENDUOJAMA. Mokyklai netiko, nes turi but skiriama.
Nuejau i Svietimo skyriu. Jie susiskambino su mokykla, paaiskino, kad gali duoti.
Mokykla susauke apskrita stala, bendrai sutarem, kad mokytoja prieis prie jo.
Menesi buvo pagerejimas, mokytoja pasidejo prie jo kedute, vis prieidavo atsisesdavo. Sasiuviniai nebuvo visiskai tusti. Nors po 2 uzduotis padarydavo.
Sia savaite vel stilius. doh.gif
Loginis mastymas yra, bet be ranku neatlieka veiksmu, su daugybos lentele tragedija.
Vaziuodami masinoje bandem atmintinai ismokti, kaip eilerasti. Bet ziuriu, kad nieko nebus, is dvieju neismokom.
Vaikas neprisimena atmintinai kaip rasosi skaiciai 6 -7 -8-9.
Visus tuos skaicius susiejo su pirstais. Visu pirma suskaiciuoja kelintas pirstas 6 -paskui tik paraso.
Apie rasyma isvis patyliu. Negirdi garsu, todel ir neuzraso. Minkstumo zenklas, dvibalsiai jam mistika. Kai eina dvi priebalses kl - l raides negirdi.
Su skaitymu ta pati beda. Totalus disleksikas.
Niekaip neprisimena kiek menesyje dienu, savaiteje dienu, paroje valandu, valandoje minuciu. Laiko suvokimas ribotas.
Labai daznai tai kartojam, matyt atmintis slubuoja.
Atsakyti
QUOTE(Dite @ 2013 04 13, 12:10)
Pirmoje klasėje sunkiau, nes viskas nauja. Antroje klasėje įtvirtina ir pagilina pirmos kursą. Trečioje vos ne kasdien naujas dalykas. Kaip bus ketvirtoje klasėje dar nežinau. Kur Jūs dirbate, neįsivaizduoju, bet programos skiriasi VISIŠKAI!
Antroje klasėje prasidėjo daugybos lentelė. Kaip motyvuoti trečioką, kad išmoktų bent 2 daugybos lentelę? Prašau, patarkite.

Tai jūsų vaikas ir nesimoko pagal palengvintą programą, jei mokosi tą patį, ką ir kiti klasės vaikai. kai vienas mūsų mokyklos penktokas atėjo iš pradinių klasių, jis lietuvių kalbą mokėsi iš 2 klasės vadovėlio, matematiką irgi, anglų nesimokė visiškai. Dabar jis aštuntoje, kiek žinau, nebedirbu ten, šiemet lietuvių jau "pasiekė" 4 klasę, anglų vis dar pagrindus mokosi. Joks čia programos palengvinimas, jei mokosi tą patį, ką ir kiti, tik kokia užduotimi mažiau gali atlikti. Be to yra ir atskiri vadovėliai besimokantiems pagal tokią programą. Aišku, mokyklos jų neperka, nes dėl vieno vaiko neapsimoka, bet va kolegė lituanistė pirkosi sau, akd turėtų pagal ką tą vaikelį mokyti.
Atsakyti
QUOTE(ernoja @ 2013 04 13, 11:45)
Tai jūsų vaikas ir nesimoko pagal palengvintą programą, jei mokosi tą patį, ką ir kiti klasės vaikai. kai vienas mūsų mokyklos penktokas atėjo iš pradinių klasių, jis lietuvių kalbą mokėsi iš 2 klasės vadovėlio, matematiką irgi, anglų nesimokė visiškai. Dabar jis aštuntoje, kiek žinau, nebedirbu ten, šiemet lietuvių jau "pasiekė" 4 klasę, anglų vis dar pagrindus mokosi. Joks čia programos palengvinimas, jei mokosi tą patį, ką ir kiti, tik kokia užduotimi mažiau gali atlikti. Be to yra ir atskiri vadovėliai besimokantiems pagal tokią programą. Aišku, mokyklos jų neperka, nes dėl vieno vaiko neapsimoka, bet va kolegė lituanistė pirkosi sau, akd turėtų pagal ką tą vaikelį mokyti.

Taip, nesimoko, bet esmė tame, kad buvo pasakyta, kad pradinėse klasėse vaikai daugiau nieko nedaro, tik rašo raideles, skaičiuoja, skaito. Kad net išmokti rašyti raidžių pirmoje klasėje vaikas neprivalo doh.gif Mums niekas neskiria palengvintos programos, nes nėra dviejų metų atsilikimo. Jis išmoksta, tik tam reikia daugiau laiko. Išmoksta, bet mechaniškai. Todėl ir būtina nuolatinė pagalba, nes visada, priminus bent vienos eilutės sprendimą, išspendžia visą uždavinį ir dažniausiai be klaidų. Kartais pasitaiko viena kita skaičiavimo klaidelė, bet juk tai pasitaiko visiems.
Atsakyti