QUOTE(Kriiste @ 2013 04 11, 20:50)
Jus realiai gerai jauciates, kai zinot, kad mokytoja lieka su jusu vaiku po pamoku, nors tai jos asmeninis laikas, galbut tuo metu jos namie vaikas laukia?
Taip, mokytoje klaseje turi 2-3, gal 5 spec poreikiu vaikus, specialistas turi visa 60
kodel jus daugelio tevu nuomone prilyginat mazumai? dauguma tevu nenori girdeti, suprasti, zinoti apie realia vaiko situacija Vienetai kurie suvokia savo vaiko galimybes...
nzn jusu vaiko "ligos" tad negaliu komentuoti, nors daznai net is paziuros
tikrai aiskiu atveju (tarkim Dauno sindromas) - negalima prognozuot galimybiu - pazystu mergina su Dauno sindromu - puikiai kalbancia tiek lietuviu, tiek anglu kalbomis, vedancia ekskursijas Jaunimo dienos centre
kiek as zinau specialistu (logopedu, spec pedagogu, kineziterapeutu) - nzn ne vieno - kuris nedarytu visko, kas imanoma (ir neimanoma) del savo ugdytiniu
Jūs galvojat, kad jei aš gerai jausčiausi, tai namie padėčiau vaikui atlikti tai, ko nespėjo klasėje ar kas užduota namų darbams? Jei man dėl to galvos visai neskaudėtų, tai spjaučiau į viską ir galvočiau, kad mokytoja atidirba pamokų metu ar po jų ir man dzin padarė jis namų darbus ar ne. Jei padarė namie kažką, tai nesvarbu ką ir kaip, juk tarp namų darbų darymo ir jų darymo gerai nėra lygybės
Todėl ir dirbu, kad mokytoja ir mes patys matome, jog vaikas išmoksta, tik tam reikia daugiau laiko ir pastangų nei kitiems vaikams.
Taip, mokytoja turi 2-3 spec. poreikių vaikus klasėje, bet be jų dar ir 21-22 vaikus, kuriems mokytis sekasi. Jie dirba su tais keliais mokiniais ir negauna nė cento. O Jūs dirbate su visais 60 vienu metu, kad lyginate klasės mokytoją ir specialistus?
Kodėl per tą daugumą nukenčia netgi tie tėvai, kurie yra kitokie. Jie nori girdėti ir žinoti viską kaip yra, bet kadangi kartą per snapą gavęs specialistas sako, kad viskas gerai su jų vaiku, tai tada ir gaunasi, kad tėvai pasodina vaiką namie prie knygų 4-5 valandom. Juk specialistas pasakė, kad su vaiku viskas gerai, o jis, tinginys, apsimeta, kad jam neišeina. Tokie super specialistai ir dalija patarimus, kad skatinkit vaiką dovanomis, motyvuokit mokslui, tėvai aklai pasitiki, o paskui ir gaunasi, kad vaikas pradeda sakyti, kad jo smegenys ne tokios kaip visų.
Dauno sindromo atveju tikrai nėra iš karto aišku, kad iš to vaiko nieko nebus. Viskas priklauso nuo ligos sunkumo ir tėvų darbo su vaiku. Juk tokį ligoniuką tėvai irgi kankina (čia Jūsų nuomonė)-lavina, moko, daug dirba su juo, bet tik tokiu atveju tėvai džiaugiasi, kad jų vaikas gali GYVENI, būti našta kitiems.
Tai, taip atsakingai dirba tik specialistai, mokytojai toje pačioje mokykloje nieko verti ir nedirbantys. Pažįstamas požiūris.
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 12, 19:24)
o kas sako, kad pirmokas privalo sugebeti parasyti raides? Bet, jei pirmos klases kursas neiveiktas - ir priezastis tik vaiko nebrandumas, as kaip mama ko gero daryciau viska, kad vaikas liktu kartoti kurso , o jei priezastis - sutrikimas - lengvinti programa, kol vaiko pasiekimai pasieks teigiama lygi
jei butu vertinamos pastangos, o ne pasiekimai, jei apskritai i mokykla vaikai eitu mokytis, o ne ismokti
tada, Jūsų manymu, ką privalo pirmokas? Eiti į mokyklą, atsėdėti pamokas, grįžęs namo irgi nieko nedaryti? Juk nėra noro, nėra motyvacijos, tai tegul tik eina į tą mokyklą ir gana to?
Programa palengvinta, vaikas kartoją pirmą klasę, bet vis tiek dar nemoka rašyti raidžių, nes neišeina, negabus ar nėra motyvacijos, tada liekam kartot dar kartą pirmą klasę? Kitais metais vėl tas pats?
Va jums toks pats palyginimas:suaugęs žmogus įsidarbina, bet visi džiaugiasi, kad jis tik ateina į darbą, svarbu išsėdi visą darbo dieną, o kad nedirba ar nesugeba dirbti, tai jau nesvarbu?
Jūsų toks požiūris į darbą? Jei taip auginsime vaikus, tada iš kur ateičiai, gyvenimui jie įgis atsakomybės, pareigos jausmo?
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 09:13)
Pradinese klasese tie vaikai mokosi ta pati per ta pati - skaityti, rasyti, skaiciuoti.
Pirmoje klaseje gal kiek sunkiau - nes jiems viskas nauja - tiek pati sistema, tiek reikalavimai, tiek veikla - paskui daug kas kartojasi.
Jūs tikrai dirbate mokykloje spec. pedagoge???
Visas pradinių klasių kursas tas pats per tą patį-rašyti raideles, skaityti, skaičiuoti?
Kažkaip pritrūkau žodžių
Tada mūsų mokytojai su galva kažkas negerai
nes ji, įsivaizduojat, moko mūsų vaikus daiktavardžių (jų gimines, skaičių, asmenis), būdvardžių, veiksmažodžių ir netgi jų laikų, per matematikos pamokas verčia spręsti žodinius uždavinius, lygtis. Ir čia tik trečiokas! O vaikutis turi tik skaityti sakinukus, rašyti raideles, na gal sakinukus, ir tik skaičiuoti
reiks eit teisybės ieškoti
Pirmoje klasėje sunkiau, nes viskas nauja. Antroje klasėje įtvirtina ir pagilina pirmos kursą. Trečioje vos ne kasdien naujas dalykas. Kaip bus ketvirtoje klasėje dar nežinau. Kur Jūs dirbate, neįsivaizduoju, bet programos skiriasi VISIŠKAI!
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 09:42)
ir ismoks, ateis laikas ir ismoks - pamatysit
bet rasydami 4 val eilutes - vaikui susidomejimo tikrai nesukelsit , o dingus motyvacijai visa kita mokytis bus kur kas sunkiau
Antroje klasėje prasidėjo daugybos lentelė. Kaip motyvuoti trečioką, kad išmoktų bent 2 daugybos lentelę? Prašau, patarkite.
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 09:58)
Mano antrokas gryzo penktadieni is mokyklos: lietuviu kalboje pradejes pirma uzduoti, namie liko visa kita padaryt.
Matematikos pradejo daryti pirma uzduoti sasiuvinyje, liko padaryti visos uzduotys is knygos ir pratybos.
Gamtos pazinimo pratybos isviso tuscios. Liko padaryti viskas, ka dare klaseje.
Anglu, tas pats.
Liūdna, bet pažįstama. Tik mums retai taip būna, nes mokytoja prieina ir "užveda ant kelio", tada daro savarankiškai, todėl būna, kad spėja viską, kartais lieka kokia užduotėlė, bet tai smulkmena
QUOTE(Karusia @ 2013 04 13, 10:00)
Kriiste - ar kartais tau neatrodo, kad rašai, bile rašytum?
kada išmoks? kai klasiokai rašys puslapio apimties diktantas, mano vaikas su dideliu susidomėjimu ir pasididžiavimu savimi mokysis M ir R išraitymus?
Jurgilai - sulig nekuriomis - turėtum paaiškinti vaikui, kad jis turi ruošti pamokas pats ir laukti švento įkvėpimo, kad vaikas ssidomės ir PATS įgaus motyvaciją.
bet čia norma, džiaukitės, kad vaikas nors nueina į mokyklą
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 10:06)
Pirmiausia klausciau mokytojos - ka jis apskritai veikia pamokoje
Jei mokytojas, dirbdamas su 24 vaikais, nespėja prieiti prie visų, kurie reikia pagalbos, tada ir lieka tušti sąsiuviniai. Ne visi sugeba dirbti su 60 vaikų klase ir pasiekti puikių rezultatų
Papildyta:
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 13, 10:23)
jei baigs pagrindine ir tie gebejimai atsiras - gy gali vaikas baigti vidurini jaunimo ar vakarineje, suaugusiuju mokyklose
Baigs pagrindinę-sėdėdamas klasėje, tik dėl to, kad ateina į mokyklą, o paskui, baigus pagrindinę- D. apsireiškimas-vaikas staiga stebuklingu būdu prisimena, ką išmoko per tuos 10 metų tik sėdėdamas klasėje ir eina baigt vidurinį, o tada gal net ir aukštąjį
Papildyta:
QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 20:05)
Mokytojas sudarinėja mokymo planą (ar kaip jis ten vadinasi) spec. poreikių mokiniams ir pateikia specialistui,mokytojas už tai negauna nieko, specialistas prie to neprisideda.
Gal specialistai galėtų atsakyti, ar yra ne taip? Nepamenu, kur skaičiau, bet kažkodėl galvoju, kad yra tikrai taip? Gal kuri galite tai paneigti?