QUOTE(1-oji mama @ 2013 04 21, 23:17)
Dėkui už atsakymą.
Nenoriu įkyrėti ,bet dar paklausiu
Sakykim uždavinys-
gebės 3-4 sakiniais papasakoti apie... Tai gale pamokos ir vertiname ar pavyko papasakoti ar nepavyko ?
Vadinasi įsivertinimas
visada siejasi su pamokos uždaviniu?
O gal galima plačiau apie pyrago dalinimą ir tų balų skyrimą.
Ar turit sunkių vaikų?
Kažkaip liūdna..Žiūriu "Chorų karus".
pamokos pradžioje uždavinys - pabaigoje, o kaip gi jis įgyvendintas. Būtinas atgalinis ryšys.
http://www.ugdome.lt...ymo-pavyzdziai/
Čia yra visokių įsivertinimo šablonų. Jie skirti vyresniems. Pradinukams supaprastinu. Pvz. pyragas - nubrėžtas apskritimas, jį dalini į tiek dalių kiek vaikų grupėje. Gabaliuko dydis priklauso nuo to, kiek darbo įdėjo tas vaikas. nežinau ar aiškiai paaiškinau.
Su balais visai paprastai. Kiekvienas grupės narys skiria sau balus nuo 0 iki 10. Kiek jis teisingai padarė (pagal uždavinį), tada visa grupė sudeda visus balus ir išveda grupės vidurkį. Ketvirtokai tą tikrai padaro. Galima taip vesti visos klasės vidurkį. Tada mokytoja apskaičiuoja.
Radau tel. dėl testatoriaus. Rašo, kad UAB "Aurita", bet internete rašo, kad ši įmonė užsiima finansais, bet vienoj nuorodoj radau - medienos gaminiai. Tai kam įdomu reiktų skambintis, nes prie mūsų skambino ir viskas gerai buvo. Tel. 861237309.