QUOTE(daivajazz @ 2013 04 21, 14:21)
Pamokos pradžioje išsikėlei uždavinį, pvz suskaičiuos be klaidų. Tada įsivertinimas, kiek klaidų padariau ar nepadariau. O refleksija, tai kaip sekėsi, ką išmokau ir t.t. Dar galima įsivertinti kaip sekėsi dirbti grupėje, tada konkrečiai ar pyragą dalini ar skiri sau balus.
Dėkui už atsakymą.
Nenoriu įkyrėti ,bet dar paklausiu
Sakykim uždavinys-
gebės 3-4 sakiniais papasakoti apie... Tai gale pamokos ir vertiname ar pavyko papasakoti ar nepavyko ?
Vadinasi įsivertinimas
visada siejasi su pamokos uždaviniu?
O gal galima plačiau apie pyrago dalinimą ir tų balų skyrimą.
Už poros dienų administracija ateis stebėti ir vertinti mano pamokų.Žinau,kad kabinėsis,bet norėtusi gerai susistyguoti nors pačios pamokos dalis,nes kaip ten vaikai reaguos bala žino.Labai jau jie nesupėjami elgesio atžvilgiu.Ilgą laiką dirbau su tikslu kaip nors išgventi tą pamoką,nes iki ašarų buvo neįmanoma.Apie refleksijas ar įsivertinimus net kalbos nebuvo.Stebėtina,kaip vieno vaiko elegesys išderina visą klasę,jau nekalbu apie kitus hiperaktyvius,kurie tik ir laukia neigiamo pavyzdžio,kad irgi galėtų prisidėti.Dabar laikinai gavau atsipūsti nuo to chaoso,tad nušvito akys.Atradome su vaikais ir pamokos taisykles ir kt. dalykus.Tik baisu,kad vėl viskas prasidės tam vaikui sugrįžus.
Ar turit sunkių vaikų?
Kažkaip liūdna..Žiūriu "Chorų karus".