Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 19 tema

QUOTE(mintas @ 2013 03 30, 13:46)
Tas gruntas apie kurį kalbėjai, kaip supratau skirtas nugruntuoti paviršių prieš dažymą, o ne prieš tinkavimą, bet šio niuanso nežinau, reikėtų pasitikrinti. Jei kas išsiaiškinsit, būčiau dėkingas kad pasidalintumėte žiniomis smile.gif.

pries dazyma net ne meginkite ,vos du kartus uzspakliavus dar sviecia rondonai kai kokiam viešn... .ir tai skiesta 1 prie 3 .tepti tik pries tinkavima ar po tinkavimo .Spaklius labai ilgai dziusta, reiskiasi dregme neina i atitvara https://www.dropbox..../Atvaizd208.jpg
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2013 03 30, 13:36)
20 cm PIR plokštes. Bet brangu, o be to, kaip pritvirtinti tokį storą PIRą.
]

dela techniki imi 24cm varztus montaziniu put ir pirmyn ...

https://www.dropbox....wc/IMG_5155.JPG
Kai susiklijuoja gali net varztus issukti smile.gif


Pataisiau
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo korida: 30 kovo 2013 - 12:47
O gal yra kokia nors plona, bet šilta sienų šiltinimo medžiaga? PUR putų greičiausiai pakaktų kokių 25 cm storio (30 cm su liamda pataisa). Bet jos brangios. Kas dar lieka?
Papildyta:
QUOTE(korida @ 2013 03 30, 12:36)
dela techniki imi 24cm varztus montaziniu put ir pirmyn ...

https://www.dropbox....os/Sample Album
Kai susiklijuoja gali net varztus issukti  smile.gif

Tavo nuorodos neatsidaro. Prašo slaptažodžio.
Papildyta:
Gerų visiems Velykų. Išvarau po Lietuvą pasivažinėti.
Atsakyti
QUOTE(korida @ 2013 03 30, 12:36)
pries dazyma net ne meginkite ,vos du kartus  uzspakliavus dar sviecia rondonai kai kokiam viešn... .ir tai skiesta 1 prie 3 .tepti tik pries tinkavima ar po tinkavimo .Spaklius labai ilgai dziusta, reiskiasi dregme neina i atitvara https://www.dropbox....os/Sample Album
Papildyta:

dela techniki imi 24cm varztus montaziniu put ir pirmyn ...

https://www.dropbox....os/Sample Album
Kai susiklijuoja gali net varztus issukti  smile.gif


Dėkui labai už informaciją. Gaila nuotraukų nesimato, jas prieš tai reikia pašarinti dropbokse. Lipi ant tos nuotraukos ar direktorijos spaudi dešinį mygtuką ir pasirenki dropboks - share link ir tada nukopijuoji linką, per kurį bus galima prieiti prie tų nuotraukų kitiems asmenims.

Papildyta:
QUOTE(korida @ 2013 03 30, 12:36)
tepti tik pries tinkavima ar po tinkavimo


Tikrai labai dėkui už šią info, nes man vis kirbėjo klausimas, ar galima šiuo gruntu gruntuoti prieš tinkavimą.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2013 03 30, 13:40)
Gerų visiems Velykų. Išvarau po Lietuvą pasivažinėti.

Ant gastroliu? Karstu velykiniu kalbu sakyt, apie PN? biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2013 03 30, 11:36)
Pagerina, bet nežymiai. Su arko blokeliais ir keramine plyta U išeina 0,088, o su keraminiais blokeliais U- 0,087. Pagal PHPP su arko ir keramika, jei prie jų pridėta 35 cm neoporo išeina 15,31 kWh, o jei su keraminiais blokeliais (skaičiuota su Loded) ir 35 cm neoporo išeina 14,71 kWh.

Mano atveju, žinoma, sienos nuostolius dėl smeigių galima kompensuoti ir stoge, t.y. storinant stogo apšiltinimo sluoksnį. Tik šiuo atveju jei apšiltinimo storis didesnis nei 50 cm sudarkomas architektūra. Pietinės pusės antro aukšto langus nuo žemės reikia kelti į 1 metro aukštį, o rytinius pusės antro aukšto pusės langus į 90 cm aukštį. Fasadas dėl skirtingame aukštyje esančių langų bus kreivas. Be to bus ką veikti, kai reikės tarp gegnių ir tašų sukišti 60 cm apšiltinimo. Dabartinis stogo sumuštinis kol kas yra toks: 40 cm vatos ir 10 cm PIR plokštės. Na, nebent daryti tarp gegnių 30 cm vatos ir 20 cm PIR plokštes. Bet brangu, o be to, kaip pritvirtinti tokį storą PIRą.

Todėl man atrodo, kad su sienos šiltinimu būtų mažiau vargo nei su stogo.


storą PIR'a tvirtini taip pat kaip ir ploną - medvaržčiais į gegnes ar karkasą. kai pas save padarysiu, galėsiu įmesti foto.

jeigu tu neturėtum tokio begalinio noro viską padaryti kuo pigiau ir galėtum netaupyti sienose, galėtum pažaisti ir su kitom medžiagom (brangesnėm), nors nei vienos nėra be trūkumų, bet galimybes praplečia.
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2013 03 30, 12:03)
Dar greičiausiai be sienos ir stogo šiltinimo yra dar dvi išeitys. Palaukti labai šiltų langų. Tokių po metų kitų manau turėtų tikrai atsirasti. Pagerinti sandarumą iki 0,3. Mano atveju dabar yra 0,4. Sunku misija, nors įmanoma.

Man, Mintai, dar patiko tavo mintis. Vietoj to chemikalo ant akytbetonio iš vidinės sienos pusės dėti plėvelę (greičiausiai tokią, kaip šiltnamiams tik pakankamo storio) ir tvirtinti GKP. Jei dar tą plėvelę užleisti ant grindų ir į viršų ant stogo, galima labai stipriai pagerinti namo sandarumą.

tada dar pagalvok apie elektros instaliaciją, dėžutes rozetėm, vandentiekio, kanalizacijos vamzdžius ir kaip jie draugaus su plėvele. arba turėsi GK atitraukti nuo sienos arba su sandarinimu plėvele kažkaip stebuklingai vyniotis. Atitraukus GK nuo sienos 7-10cm - skirtumo tarp karkasinio namo ir mūrinio nebus jokio. Kodėl tada ne karkasinis? jame jokių problemų su sienos varža ir sandarumu
Papildyta:
QUOTE(mintas @ 2013 03 30, 11:46)

Taip, Termomasės akytbetonis neturi, bet teisingai įvardinai jos auginimo variantus, tik sienų statybinę medžiagą siūlyčiau rinktis tuomet ne pagal blokelio ar plytos rūšį, o pagal svorį, tad tinką pilnavidurės silikatinės plytos, pilnavidurės keraminės plytos. Betonas aišku būtų idealiausia, bet neįsivaizduoju kaip jį galima būtų pritaikyti pertvaroms.

Dar neįvardinai perdangos. Jei ji betoninė, tai irgi pakankamai nemažas termoakumuliatorius.




kad ir toks blokelis, kurį užpili betonu, jeigu perdangą darai monolitinę, gali netgi sienos monolitą sujungti su perdanga
Atsakyti
QUOTE(kad ji kur galas @ 2013 03 30, 19:59)
kad ir toks blokelis, kurį užpili betonu, jeigu perdangą darai monolitinę, gali netgi sienos monolitą sujungti su perdanga


Niekad nesidomėjau Durisoliu, dabar žvilgtelėjau ir pamačiau standartinius liktinius klojinius tik ne iš putplasčio, o iš medžio drožlių plokščių su papildomais putplasčio intarpais.

Vis tik, vidinėms pertvaroms, tikslu akumuliuoti šilumą jie netinka. "Darbinė" medžiaga betonas paslėptas po prasčiau šilumą praleidžiančia durisol blokelio medžio drožlių sienele. Bet vat lauko sienoms lipdyti, tai puikiausiai tinka. Svorį laiko betonas, šiluminės varžos neužtenka, bet prie medžių drožlių, iš išorinio paviršiaus labai gerai lips cementiniai putplasčio klijai, o putplasčio papildomai reiks labai plono storio, kadangi jau vien blokeliais galima išgauti R8. Kai kalba apie tokį putplasčio storį, plius plokštės būtų klijuotos cementiniais klijais visu plotu, manau tikrai nesivarginčiau su smeigėmis. Klijai prie durisolio turėtų lipti labai, labai gerai, tikrai tvirčiau nei prie bet kokio mūro.

Prie putplastinių liktinių klojinių su cementiniais klijais turbūt neklijuočiau, rinkčiausi poliuretaninių klijų balionėlius, bet jie man mažiau patinka, nes neleidžia klijų padengti visu plokštės plotu. Tiksliau visos plokštės išpurškimas klijais būtų labai brangus, ir daug resursų reikalaujantis darbas.

Vienu parametru, man durisolis patinka labiau už putplastinius liktinius, jo atveju patalpų viduje yra ne putplastis o medžio drožlių plokštė ir betonas, bet vis tik iš principo turi būti brangesnė medžiaga, nes ir sudėtingesnė gamyba turi būti nei putplastiniai liktiniai, ir dėl putplasčio sluoksnio nutraukimo blokelio sienelėmis, tai daugiau šiltinimo medžiagų reikalaujantis sprendimas, norint išgauti tą pačią šiluminę varžą. Poveikis bus panašus, kaip kad ir smeigių.

Iš principo tikrai tinkama medžiaga PN statyboms.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo mintas: 30 kovo 2013 - 23:20
QUOTE(mintas @ 2013 03 30, 23:01)
Niekad nesidomėjau Durisoliu, dabar žvilgtelėjau ir pamačiau standartinius liktinius klojinius tik ne iš putplasčio, o iš medžio drožlių plokščių su papildomais putplasčio intarpais.

Vis tik, vidinėms pertvaroms, tikslu akumuliuoti šilumą jie netinka. "Darbinė" medžiaga betonas paslėptas po prasčiau šilumą praleidžiančia durisol blokelio medžio drožlių sienele. Bet vat lauko sienoms lipdyti, tai puikiausiai tinka. Svorį laiko betonas, šiluminės varžos neužtenka, bet prie medžių drožlių, iš išorinio paviršiaus labai gerai lips cementiniai putplasčio klijai, o putplasčio papildomai reiks labai plono storio, kadangi jau vien blokeliais galima išgauti R8. Kai kalba apie tokį putplasčio storį, plius plokštės būtų klijuotos cementiniais klijais visu plotu, manau tikrai nesivarginčiau su smeigėmis. Klijai prie durisolio turėtų lipti labai, labai gerai, tikrai tvirčiau nei prie bet kokio mūro.

Prie putplastinių liktinių klojinių su cementiniais klijais turbūt neklijuočiau, rinkčiausi poliuretaninių klijų balionėlius, bet jie man mažiau patinka, nes neleidžia klijų padengti visu plokštės plotu. Tiksliau visos plokštės išpurškimas klijais būtų labai brangus, ir daug resursų reikalaujantis darbas.

dėl vidinių sienų - klysti, tai nėra toks jau galingas izoliatorius kaip polistirolas. praleidžia jis viską. tai greičiau medžio skiedrų plokštė, ji pilna oro tarpų, dėl ko iš lauko nelabai tinkama būti apklijuota polistirolu, geriau tinka vata. čia uwertas taip rekomenduoja smile.gif

man labiau patinka velox sistema, kai dedasi ta pati plokštė, betonas, polistirolas ir vėl ta pati plokštė. nesidomėjau kodėl, bet jie nesiūlo polistirolo storesnio kaip berods 20cm, nors mano nuomone jokio skirtumo, galima būtų naudoti ir 35cm neoporo. tik žmonės kalba, jog per laiką ta plokštė atšoka nuo polistirolo. ar tai ne konkurentų darbas - nežinau.
silpna jų vieta - metaliniai ryšiai tarp išorinės ir vidinės plokščių. išsprendus šią problemą, manau tai būtų neblogas sprendimas, kas nemėgsta polistirolo iš vidaus.
Atsakyti
QUOTE(kad ji kur galas @ 2013 03 30, 23:29)
dėl vidinių sienų - klysti, tai nėra toks jau galingas izoliatorius kaip polistirolas. praleidžia jis viską. tai greičiau medžio skiedrų plokštė, ji pilna oro tarpų, dėl ko iš lauko nelabai tinkama būti apklijuota polistirolu, geriau tinka vata. čia uwertas taip rekomenduoja  smile.gif

man labiau patinka velox sistema, kai dedasi ta pati plokštė, betonas, polistirolas ir vėl ta pati plokštė. nesidomėjau kodėl, bet jie nesiūlo polistirolo storesnio kaip berods 20cm, nors mano nuomone jokio skirtumo, galima būtų naudoti ir 35cm neoporo. tik žmonės kalba, jog per laiką ta plokštė atšoka nuo polistirolo. ar tai ne konkurentų darbas - nežinau.
silpna jų vieta - metaliniai ryšiai tarp išorinės ir vidinės plokščių. išsprendus šią problemą, manau tai būtų neblogas sprendimas, kas nemėgsta polistirolo iš vidaus.


Yra liktiniai su keramika vidinėje pusėje, bet kaina blink.gif. Jei kaina būtų normos ribose, tai būtų idealiausia statybinė medžiaga.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo mintas: 30 kovo 2013 - 23:55
QUOTE(mintas @ 2013 03 30, 23:54)
Yra liktiniai su keramika vidinėje pusėje, bet kaina  blink.gif. Jei kaina būtų normos ribose, tai būtų idealiausia statybinė medžiaga.

va va, kaip ir Cibuliui minėjau, jei kaina nebūtų prioritetas nr1 - galima pasiieškoti įvairesnių sprendimų. bet sienos nejuokingai išbrangsta
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2013 03 29, 20:59)
BangaS komentaru.


Cibuli, tokio komentaro aš nerašiau, jūs jo negalėtumėte rasti.
Aš niekur neteigiau, kad tepamas garo barjeras ant vidinės sienos veiks tik 10 metų.
Tepamo garo barjero sluoksnis (2 tepimai) sudaro maždaug tokį garo nepralaidumą kaip 100 mikronų PE plėvelė. Ne idealus, bet pakankamas.
Dvigubas padengimas sumažintų dar 2 kartus.

Ceresito inžinieriai neturėjo ką pasiūlyti kai prašiau tepamo garo barjero. Kas labiausiai mane nustebino, kad, pasak jų, vonios hidroizoliacinės mastikos nepraleidžia tik vandens, o garus šiek tiek praleidžia ir netiktų naudoti kaip garui nelaidus sluoksnis (čia Mintui).

Žmonės kritikuojantys akytbetonį dėl mažo tvirtumo taip pat kritikuoja mūrinį namą ant putplačio (PP). Tam nėra pagrindo.
Silpnoji vieta - laidumas vandens garams. Tai "iškreipia" sumuštinį, ir reikalauja ypatingo dėmesio garo barjero įrengimui.


QUOTE(cibulis @ 2013 03 29, 19:15)
Jei sumuštinis 30 cm aktybetonio ir 25 cm neoporo.
Vienintelė išeitis iš vidinės pusės naudoti plėvelę. Tik įdomu, kokia tiktų ir kiek kainuotų? Gal kas žino?


Geriau 24cm akytbetonio ir 30 NEPS. Aš bandysiu būtent tokį.
Apie tepamą barjerą, kainas ir konkrečius tiekėjus parašiau blokelių temoje.
U-Wert'e modeliuokite kaip 100 mikronų PE garo barjerą.
Jeigu yra baimė, galima daugiau sluoksnių tepti.

Kodėl tepamas garo barjeras jau yra kenksminga chemija? Ten viskas tas pats kaip dažuose, tik akrilo latekso junginių struktūra specifinė, nepraleidžianti vandens garų. Viskas su sertišikatais ir produktas nepažymėtas kaip "Tik profesionaliam naudojimui" - grubiai šnekant, tai reiškia, kad produktas nepavojingas net neišmanėliams.
99% dažų, lakų ir gruntų yra formuluojami taip, kad kuo labiau praleistų vandens garus. Tik labai išskirtiniais atvejais reikia priešingai, todėl ir nėra plačios pasiūlos.

Toks garo barjeras nepakenktų bet kokio tipo išorinei sienai ir padidintų šiltalo sausumą.









Atsakyti
QUOTE(BangaS @ 2013 03 31, 22:07)
Cibuli, tokio komentaro aš nerašiau, jūs jo negalėtumėte rasti.
Aš niekur neteigiau, kad tepamas garo barjeras ant vidinės sienos veiks tik 10 metų.
Tepamo garo barjero sluoksnis (2 tepimai) sudaro maždaug tokį garo nepralaidumą kaip 100 mikronų PE plėvelė. Ne idealus, bet pakankamas.
Dvigubas padengimas sumažintų dar 2 kartus.

Ceresito inžinieriai neturėjo ką pasiūlyti kai prašiau tepamo garo barjero. Kas labiausiai mane nustebino, kad, pasak jų, vonios hidroizoliacinės mastikos nepraleidžia tik vandens, o garus šiek tiek praleidžia ir netiktų naudoti kaip garui nelaidus sluoksnis (čia Mintui).

Žmonės kritikuojantys akytbetonį dėl mažo tvirtumo taip pat kritikuoja mūrinį namą ant putplačio (PP). Tam nėra pagrindo.
Silpnoji vieta - laidumas vandens garams. Tai "iškreipia" sumuštinį, ir reikalauja ypatingo dėmesio garo barjero įrengimui.
Geriau 24cm akytbetonio ir 30 NEPS. Aš bandysiu būtent tokį.
Apie tepamą barjerą, kainas ir konkrečius tiekėjus parašiau blokelių temoje.
U-Wert'e modeliuokite kaip 100 mikronų PE garo barjerą. 
Jeigu yra baimė, galima daugiau sluoksnių tepti.

Kodėl tepamas garo barjeras jau yra kenksminga chemija?  Ten viskas tas pats kaip dažuose, tik akrilo latekso junginių struktūra specifinė, nepraleidžianti vandens garų. Viskas su sertišikatais ir produktas nepažymėtas kaip "Tik profesionaliam naudojimui" - grubiai šnekant, tai reiškia, kad produktas nepavojingas net neišmanėliams. 
99% dažų, lakų ir gruntų yra formuluojami taip, kad kuo labiau praleistų vandens garus. Tik labai išskirtiniais atvejais reikia priešingai, todėl ir nėra plačios pasiūlos.

Toks garo barjeras nepakenktų bet kokio tipo išorinei sienai ir padidintų šiltalo sausumą.

vis pagaunu save galvojanti ar tik seni geri aliejiniai dazai ne tapati daro? kiek save prisimenu, tai aliejinius vidaus apdailai brokydavo del to, kad jais dazytos sienos nekvepuoja. bet juk tai kaip tik tai ko reikia, gal kazkiek panasu i kpz sienas, bet svarbu kad veikia smile.gif
Atsakyti
QUOTE(biesas66 @ 2013 03 30, 10:26)
Pagal toki namas turetu buti    HI-END....

***,manai kvadratinej salej geriau skambes tavo hi-fi?  bigsmile.gif


Hi-end'o mylėtojai turi specifinius "išplanavimo" reikalavimus namui:
http://nerdbeach.com...e-home-theater/

PP tiktų ir rimčiausiam audiofilui su kelių tonų patefono staliuku, hand-made Ongaku transformatoriais iš žvaigždžių metalo ir kitai egzotiškai vakuuminei technikai, kuri ne tik šiek tiek groja, bet ir puikiai tarnautų kaip PN šilumos šaltinis, kartais brangesnis už patį PN.
Lempos "prasigroja" tik per kelias valandas, todėl sistemos kartais net neišjungia nakčiai, tik pritildo iki 0.

Čia tik literatūrinis nukrypimas iš kitos religijos...
Atsakyti