Sveikučiai visi VTD nariai, gal kas turite pavyzdinių bendrųjų gebėjimų užduočių testų paaiškinimus. Jau kitą savaitę einu laikyti testo. Klausimų iškyla begalės, jaučiu didžiulį nerimą. Gal kas turi kokių patarimų, kaip ruoštis testui į ką atkreipti dėmesį.
Pavyzdiniuose testuose yra duotos skaičių sekos, noriu Jūsų pagalbos jas sprendžiant.
1) 0 10 20 30 60 70
2) 21 14 15 30 23 24
3) 7 9 14 19 28 29
Ačiū visiems :-)
QUOTE(niujorkas @ 2013 08 20, 10:19)
Sveikučiai visi VTD nariai, gal kas turite pavyzdinių bendrųjų gebėjimų užduočių testų paaiškinimus. Jau kitą savaitę einu laikyti testo. Klausimų iškyla begalės, jaučiu didžiulį nerimą. Gal kas turi kokių patarimų, kaip ruoštis testui į ką atkreipti dėmesį.
Pavyzdiniuose testuose yra duotos skaičių sekos, noriu Jūsų pagalbos jas sprendžiant.
1) 0 10 20 30 60 70
2) 21 14 15 30 23 24
3) 7 9 14 19 28 29
Ačiū visiems :-)
Pavyzdiniuose testuose yra duotos skaičių sekos, noriu Jūsų pagalbos jas sprendžiant.
1) 0 10 20 30 60 70
2) 21 14 15 30 23 24
3) 7 9 14 19 28 29
Ačiū visiems :-)
Aš turiu su paaiškinimais, galėčiau persiųsti kokiu tai būdu.
1) Teisingas atsakymas 140. Taisykle +10, x2, +10, x2, +10, x2. Taigi 0+10=10, 10x2=20, 20+10=30... 70x2+140
2) Teisingas atsakymas 48. Taisykle -7+1x2. Taigi 21-7=14, 14+1=15, 15x2=30, 30-7=23, 23+1=24, 24x2=48
3)Teisingas atsakymas 56. Taisykle: porine taisykle, naudojamos dvi savarankiskos sekos. I, III, V nariu seka -x2, pradedant nuo 7, t.y. 7x2=14, 14x2=28. II, IV, VI nariu seka - +10, pradedant nuo 9, t.y. 9+10=19, 19+10=29. Taigi teisingas atsakymas gaunamas pratesiant I, III, V nariu seka, t.y. V narys dauginamas is 2. 28x2=56
Taip buvo parasyta paaiskinimuose.
2) Teisingas atsakymas 48. Taisykle -7+1x2. Taigi 21-7=14, 14+1=15, 15x2=30, 30-7=23, 23+1=24, 24x2=48
3)Teisingas atsakymas 56. Taisykle: porine taisykle, naudojamos dvi savarankiskos sekos. I, III, V nariu seka -x2, pradedant nuo 7, t.y. 7x2=14, 14x2=28. II, IV, VI nariu seka - +10, pradedant nuo 9, t.y. 9+10=19, 19+10=29. Taigi teisingas atsakymas gaunamas pratesiant I, III, V nariu seka, t.y. V narys dauginamas is 2. 28x2=56
Taip buvo parasyta paaiskinimuose.
QUOTE(rolali @ 2013 08 20, 11:29)
1) Teisingas atsakymas 140. Taisykle +10, x2, +10, x2, +10, x2. Taigi 0+10=10, 10x2=20, 20+10=30... 70x2+140
2) Teisingas atsakymas 48. Taisykle -7+1x2. Taigi 21-7=14, 14+1=15, 15x2=30, 30-7=23, 23+1=24, 24x2=48
3)Teisingas atsakymas 56. Taisykle: porine taisykle, naudojamos dvi savarankiskos sekos. I, III, V nariu seka -x2, pradedant nuo 7, t.y. 7x2=14, 14x2=28. II, IV, VI nariu seka - +10, pradedant nuo 9, t.y. 9+10=19, 19+10=29. Taigi teisingas atsakymas gaunamas pratesiant I, III, V nariu seka, t.y. V narys dauginamas is 2. 28x2=56
Taip buvo parasyta paaiskinimuose.
2) Teisingas atsakymas 48. Taisykle -7+1x2. Taigi 21-7=14, 14+1=15, 15x2=30, 30-7=23, 23+1=24, 24x2=48
3)Teisingas atsakymas 56. Taisykle: porine taisykle, naudojamos dvi savarankiskos sekos. I, III, V nariu seka -x2, pradedant nuo 7, t.y. 7x2=14, 14x2=28. II, IV, VI nariu seka - +10, pradedant nuo 9, t.y. 9+10=19, 19+10=29. Taigi teisingas atsakymas gaunamas pratesiant I, III, V nariu seka, t.y. V narys dauginamas is 2. 28x2=56
Taip buvo parasyta paaiskinimuose.
paaiskinkit man blondinei o kaip suprast kada reikia sudeti kada sudauginti, juk 20 gali gautis ir 10+10, o ne tik 10x2 ?
QUOTE(j.ole @ 2013 07 25, 22:06)
Pasirasyk seka ant popieriaus. Palik tarp skaiciu didesnius tarpus. Tada i tuos tarpus susirasyk, kaip tie skaiciai susije. Pvz
7 (+2) 9 (-4) 5 (*2) 10 (+2) 12 (-4) 8(*2) ?
Matai skliaustuose desningumus? Koks skaicius vietoj klaustuko?
7 (+2) 9 (-4) 5 (*2) 10 (+2) 12 (-4) 8(*2) ?
Matai skliaustuose desningumus? Koks skaicius vietoj klaustuko?
QUOTE(j.ole @ 2013 07 25, 22:36)
Plius du, minus keturi,kart du ir yra seka. Ji kartojasi. Taigi su tolesniais skaiciais atliekam tuos pacius veiksmus. Sunku paaiskint, bet kai suprasit, pamatysit kaip paprasta. As juk net parasiau skliaustuose, ka reikia padaryt su astuonetu, kad gautum atsakyma.
Nu dar pvz 4 5 8 13 20. Ieskokit sekos - kaip vienas su kitu susije sitie skaiciai. Parasykit, ka ismastet
Nu dar pvz 4 5 8 13 20. Ieskokit sekos - kaip vienas su kitu susije sitie skaiciai. Parasykit, ka ismastet
QUOTE(salomena_ @ 2013 08 20, 10:55)
paaiskinkit man blondinei o kaip suprast kada reikia sudeti kada sudauginti, juk 20 gali gautis ir 10+10, o ne tik 10x2 ?
Čia arba įžvelgi arba ne nemanau, kad čia galima kažkaip ypatingai suprasti, tiesiog bandai skaičių kombinacijas ir žiūri ar kartojasi ar ne, kokie dėsningumai ir pan.
QUOTE(niujorkas @ 2013 08 20, 13:39)
Protingi žmogeliukai, paaiškinkit kokiu principu ieškoti atsaktmo raidžių sekose.
Pavyzdžiui: pateikta abėcėlė
A Ą B C Č D E Ę Ė F G H I Į Y J K L M N O P R S Š T U Ų Ū V Z Ž
10) G, N, P, Z, A, F ?
a) H Y c) M d) Š e) U
11) CČD ĖEE ĮĖĘ ?
a) ĖGM ĖMG c) GĖM d) MHĖ e) MGĖ
Ačiū
Pavyzdžiui: pateikta abėcėlė
A Ą B C Č D E Ę Ė F G H I Į Y J K L M N O P R S Š T U Ų Ū V Z Ž
10) G, N, P, Z, A, F ?
a) H Y c) M d) Š e) U
11) CČD ĖEE ĮĖĘ ?
a) ĖGM ĖMG c) GĖM d) MHĖ e) MGĖ
Ačiū
10) Teisingas atsakymas: a) H.
Taisyklė: + 9, + 2, + 9, + 2 ... . G + 9 bus N, + 2 bus P ... F + 2 bus H.
11) Teisingas atsakymas: e) MGĖ.
Taisyklė: xyz, x+5 y+2 z+1. CČD -> C + 5 = Ė, Č + 2 = E, D + 1 = E, taigi Į + 5 = M, Ė + 2 = G ir Ę + 1 = Ė.
QUOTE(Siaip111 @ 2013 08 20, 12:07)
Dėkoju už atsakymą. Šiaip man depresija dėl to testo. Nesu kvaiša, bet mano sritis humanitariniai, socialiniai mokslai, tai spręsti "galvosūkius" ir dar esant ribotam laikui Tikrai esu neviltyje, čia gali spręsti kiek nori, bet čia ne koks įstatymas, kurį mintinai išmoksi, arba suvoki tuo momentu, arba nesuvoki...
Aš irgi humanitarė, bet skaičių sekos kažkodėl pavyko geriausiai. Sunkiausi buvo antros dalies situaciniai klausimai su lentelėm
QUOTE(Murinka @ 2013 08 20, 14:25)
Čia arba įžvelgi arba ne nemanau, kad čia galima kažkaip ypatingai suprasti, tiesiog bandai skaičių kombinacijas ir žiūri ar kartojasi ar ne, kokie dėsningumai ir pan.
O mazdaug kokie antroj daly klausimai su lentelem?