Įkraunama...
Įkraunama...

Saulės namas. Perteklinės energijos namas

QUOTE(Vilienė @ 2013 03 24, 08:30)
Antras silumokaitis skirtas ikrauti ir nukrauti 3m3 akumuliacines. Jei antru silumokaicio konturu cirkuliacija nevyksta, tai siluma nenuimama. Visas mazgas bus uzdarytas xps spintoje taip ji izoliuojant nuo patalpos.
Pirmas silumokaitis kaip jau minejau sildo grindinio vandeni. Vakar boilerio beveik nesildem nes buvo pilnai uzkrautas uzvakar, sildem grindis - siandien saules nera, ziuresim ar uzteks silumos sukauptos termomaseje iki sekancios saules.

kaip tai saules ner? prie 9 forto tai sviecia. O ta 3m3 akumuliacine naudoji, ar dar tik ruosi?
Atsakyti
QUOTE(BangaS @ 2013 03 24, 13:32)
Karkasinėje statyboje dažniausiai nerasite masyvaus PP ir vidinių mūro sienų.

Aš net galvoju papildomai pastorinti PP betono sluoksnį iki 25 cm, kad ten būtų dauguma termomasės. Ar taip galima sutaupyti kažkiek ant armatūros?

Taip pat ar realu būtų apačioje supilti 5cm C20 betono, po kažkiek laiko viduryje 15cm C6 ir vėl palaukus kol šiek tiek sukietės viršuje ant armatūros užpilti 5cm C20?  Ar būtinai reikia siurblio betonui išpilti ant PP?

Kaip patartumėte nekalbančiam lenkiškai nupirkti įvairių prekių iš allegro? Iš kur pirkote savo DC cirkuliacinius jei ne paslaptis?

O kas sakė, kad turėtume ieškoti??? Nesijaučiate vis dar šios srities pionieriumi? O kas jums neleis lauko sienų daryti karkasinių, o vidaus - sunkaus talpaus betono? Manau greit galėsime tai pamatyti praktikoje - DEU namas.
Didėjant PP storiui, didės ir atstumas tarp viršutinio bei apatinio armatūros tinklų, didės petis kas leis armatūrą naudoti arba mažesnio skersmens, arba mažiau strypų. Bet ekonomija bus manau kelių šimtų kg ribose, kai tuo tarpu betonas kainuos stipriai daugiau.
Nežinau ar verta žaisti su skirtingų markių betonu, negi jų kaina tokia ženkli? Storesnei PP galima bus šiek tiek silpnesnį betoną naudoti, nepanašu, kad sutaupysite nulinėje zonoje naudodamas silpnesnį o įtempimų - stipresnį, tik daugiau galvos skausmo. Prieš šimtą metų žmonės nežinojo, kas yra betono siurblys, bet išbetonuodavo milžiniškas konstrukcijas (pvz užtvankas) tai gal ir galima apsieiti be siurblio, bet geresnio, pigesnio ir efektyvesnio būdo per pusdienį supilti ir išlyginti ~25m3 betono nežinau, negi vešite savivarčiais ir transportuosite karučiais???? Transporteris - gal ir išeitis, jei privažiuosite bent iš dviejų pusių ir sugebėsite organizuoti nenutrūkstamą betonavimą. Bet siurblys ir 2-3 kriaušės yra normalu ir nemanau, kad čia padarysite perversmą.
Dėl allegro - nežinau ką bepatarti, galima bandyti angliškai, vokiškai - jei įstaiga didesnė tikrai rasite su kuo susikalbėti. Pats ne vilnietis? Negi nerasi kokio draugo/kaimyno/bendradarbio tuteišy kad pavertėjautų bent telefonu? Kadangi pats ir kalbu, ir būnu dažnai, tai problemų visiškai nekyla. Labai patinka su lenkais reikalų turėti, šaunūs žmonės, yra ko pasimokyti! Dabar taikausi į namų siurblį robotą - PL 300Lt pigiau, o kai reikia dar ir draugams tai už du dar neabejoju nuolaidėlę duos.
DC siurblius gausite pas Vaidą, kontaktai yra bloge.
Papildyta:
QUOTE(madwifi @ 2013 03 24, 13:52)
kaip tai saules ner? prie 9 forto tai sviecia. O ta 3m3 akumuliacine naudoji, ar dar tik ruosi?

Blecha ne ten pasistatėm doh.gif reikėjo prie 9 forto statyt, ten kur saulė biggrin.gif atsirado ir pas mus, visai ne prasta, reiškia vėl nakčiai Lestui ragai smile.gif
Net jei sandarios būtų - jos tik vasaros pertekliui, kolektoriaus nukrovimui, dabar tikrai nereikalingos, puikiai akumuliuojasi grindų betone.
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2013 03 24, 13:50)
Didėjant PP storiui, didės ir atstumas tarp viršutinio bei apatinio armatūros tinklų, didės petis kas leis armatūrą naudoti arba mažesnio skersmens, arba mažiau strypų. Bet ekonomija bus manau kelių šimtų kg ribose, kai tuo tarpu betonas kainuos stipriai daugiau.
Nežinau ar verta žaisti su skirtingų markių betonu, negi jų kaina tokia ženkli? Storesnei PP galima bus šiek tiek silpnesnį betoną naudoti, nepanašu, kad sutaupysite nulinėje zonoje naudodamas silpnesnį o įtempimų - stipresnį, tik daugiau galvos skausmo. Prieš šimtą metų žmonės nežinojo, kas yra betono siurblys, bet išbetonuodavo milžiniškas konstrukcijas (pvz užtvankas) tai gal ir galima apsieiti be siurblio, bet geresnio, pigesnio ir efektyvesnio būdo per pusdienį supilti ir išlyginti ~25m3 betono nežinau, negi vešite savivarčiais ir transportuosite karučiais???? Transporteris - gal ir išeitis, jei privažiuosite bent iš dviejų pusių ir sugebėsite organizuoti nenutrūkstamą betonavimą. Bet siurblys ir 2-3 kriaušės yra normalu ir nemanau, kad čia padarysite perversmą.


Atvažiuoja kriaušė su siurbliu, bet už įjungimą nori papildomų 200Lt/val. arba išpila dykai.
Betono kaina C6 150Lt; C20 200Lt; 800Lt nuo 14m3 susitupo, bet tikriausiai paskirstyti betoną po armatūra būtų ypač sunku. Reiks pasikalbėti su betonuotojais.
80 m2 PP 10cm betono yra 8 m3 (+1500Lt), bet plokštė daug mažiau išlinks ir tolygiai apkraus EPS, reiks mažiau armatūros ir prisidės termomasės 4,5 kWh/C . Nebereikia "L" formos kraštų (mažesnis EPS storis), nes plokštė ir taip pakankamai standi. Tolygiau pasiskirsto grindų temperatūra.
Manau, kad PP verta daryti 25-30cm.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo BangaS: 24 kovo 2013 - 16:54
QUOTE(BangaS @ 2013 03 24, 16:54)
Atvažiuoja kriaušė su siurbliu, bet už įjungimą nori papildomų 200Lt/val. arba išpila dykai.
Betono kaina C6 150Lt; C20 200Lt;  800Lt nuo 14m3 susitupo, bet tikriausiai paskirstyti betoną po armatūra būtų ypač sunku. Reiks pasikalbėti su betonuotojais.
80 m2 PP 10cm betono yra 8 m3 (+1500Lt), bet plokštė daug mažiau išlinks ir tolygiai apkraus EPS, reiks mažiau armatūros ir prisidės termomasės 4,5 kWh/C . Nebereikia "L" formos kraštų (mažesnis EPS storis), nes plokštė ir taip pakankamai standi.  Tolygiau pasiskirsto grindų temperatūra.
Manau, kad PP verta daryti 25-30cm.

o sutankinto smelio nebutu galima vietoj to C6 panaudot? silumine talpa ta pati, bet kaina ne.
Atsakyti
QUOTE(BangaS @ 2013 03 24, 17:54)
Atvažiuoja kriaušė su siurbliu, bet už įjungimą nori papildomų 200Lt/val. arba išpila dykai.
Betono kaina C6 150Lt; C20 200Lt;  800Lt nuo 14m3 susitupo, bet tikriausiai paskirstyti betoną po armatūra būtų ypač sunku. Reiks pasikalbėti su betonuotojais.
80 m2 PP 10cm betono yra 8 m3 (+1500Lt), bet plokštė daug mažiau išlinks ir tolygiai apkraus EPS, reiks mažiau armatūros ir prisidės termomasės 4,5 kWh/C . Nebereikia "L" formos kraštų (mažesnis EPS storis), nes plokštė ir taip pakankamai standi.  Tolygiau pasiskirsto grindų temperatūra.
Manau, kad PP verta daryti 25-30cm.

Ar teko kada betonuoti? Dar mokykloje, po pietu vietoj futbolo ar krepsinio su bendraamziais, rasdavau 3 ZILus betono "ispiltus dykai" doh.gif patikekit, betono transportavimas iki jo projektines vietos tikrai yra vertas 200lt/val smile.gif ypac, kai siurblys nesunkiai suvirskina 5m3 uz tuos 200lt. Jums uzteks pasidulkinti su vibroliniuote jei labai pasryzes naudingiau nei sporto klube suprakaituoti smile.gif
Su siurbliu dar matau bent teorine galimybe tarp armaturos tinklu sukloti tris sluoksnius skirtingo betono, bet rankiniu budu tai beveik neimanoma del labai issitempianciu laike darbu.
Jei jums tikrai reikia to papildomo termotalpumo, PP storinimas kaip lenkiamam elementui yra tik i nauda.
Nesupratau, kodel nereiksL krastu, kaip zadate apsiltinti PP perimetra? Ar cia turejote omeny plokstes briaunas po sienomis?
Papildyta:
QUOTE(madwifi @ 2013 03 24, 18:07)
o sutankinto smelio nebutu galima vietoj to C6 panaudot? silumine talpa ta pati, bet kaina ne.

Ideja labiau reali nei dvi betono markes, nesudetinga techniskai paliekant PP standumo briaunas dali betono pakeisti smeliu,ji nuo betono atskiriant plevele.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vilienė: 24 kovo 2013 - 17:16
QUOTE(Vilienė @ 2013 03 24, 17:19)
Ar cia turejote omeny plokstes briaunas po sienomis?
Ideja labiau reali nei dvi betono markes, nesudetinga techniskai paliekant PP standumo briaunas dali betono pakeisti smeliu,ji nuo betono atskiriant plevele.


Turėjau galvoje briaunas po sienomis.

Tik perimetru užbetonuoti viršutinį ir apatinį PP sluoksnius neužtektų.
Reikėtų daryti didelę "smėlio dėžę", kurioje padaryti daug 30cm diametro skylių iki apatinio betono vėliau jas užbetonuojant. Tai surištų apatinį ir viršutinį sluoksnį tarpusavyje.
Arba suformuoti apatinį sluoksnį ir ant jo sumūrinti "kolonas" iš 2 plytų 13 cm aukščio. Tarp tokių "kolonų" supilti ir sutankinti smėlį, uždengti smėlį plėvele ir ant viršaus išpilti viršutinį sluoksnį betono, kuris tvirtai susirištų su "kolonomis" ir jo viduryje (kaip ir apatiniame sluoksnyje) būtų armatūra.
Šalia kiekvienos plytų "kolonos" dar pastatyti armatūros, kad sluoksniai "neišsižiotų".
Ar teisingai mąstau?
Kaip ten bebūtų ir apatinį, ir viršutinį sluoksnį reikėtų daryti po 8-10 cm storio, kad nesugniuždytų. Smėlio liktų tik 10cm. Reikėtų pagalvoti ar dėl tokio "sutaupymo" vertėtų pavargti.



Atsakyti
QUOTE(BangaS @ 2013 03 24, 21:45)
Turėjau galvoje briaunas po sienomis.

Tik perimetru užbetonuoti viršutinį ir apatinį PP sluoksnius neužtektų.
Reikėtų daryti didelę "smėlio dėžę", kurioje padaryti daug 30cm diametro skylių iki apatinio betono vėliau jas užbetonuojant. Tai surištų apatinį ir viršutinį sluoksnį tarpusavyje.
Arba suformuoti apatinį sluoksnį ir ant jo sumūrinti "kolonas" iš 2 plytų 13 cm aukščio. Tarp tokių "kolonų" supilti ir sutankinti smėlį, uždengti smėlį plėvele ir ant viršaus išpilti viršutinį sluoksnį betono, kuris tvirtai susirištų su "kolonomis" ir jo viduryje (kaip ir apatiniame sluoksnyje) būtų armatūra.
Šalia kiekvienos plytų "kolonos" dar pastatyti armatūros, kad sluoksniai "neišsižiotų".
Ar teisingai mąstau?
Kaip ten bebūtų ir apatinį, ir viršutinį sluoksnį reikėtų daryti po 8-10 cm storio, kad nesugniuždytų. Smėlio liktų tik 10cm. Reikėtų pagalvoti ar dėl tokio "sutaupymo" vertėtų pavargti.

1. Klojate EPS baseiną, lygiu dugnu, bet su šoniniu apšiltinimu. Čia jau pasluoksnis po EPS paruoštas, plėvelė paklota.
2. Borteliais/plytomis išformuojate plokštės briaunų klojinius, kur bus briauna - ten betonas, likusiame plote supilate smėlį. jį sutankinti bus sudėtinga, kad neišvartytų bortelių, bet išramsčius manau įmanoma, ramsčius prieš sekantį etapą išimsite. Nors tie blokeliai gal ir nereikalingi, juk nebūtina užtikrinti visiškai taisyklingų briaunų formų, galima užapvalinti briaunas ties smėliu, sutankinus smėlį truputi nukasti ties sandūrom su betonu.
3. Smėlį atskiriate plėvele, kad pilant betoną smėlis ir betonas nesimaišytų.
4. Surenkate armatūros karkasus, suvedžiojate komunikacijas, tame tarpe ir šildymą.
5. Betonuojate PP, kur briaunos - betonas gula ant EPS, kur ne - ant smėlio.
6. Nepamirštate PP paviršių užtrinti betono trintuve, kad nebereiktų išlyginamų sluoksnių.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vilienė: 24 kovo 2013 - 21:09
QUOTE(Vilienė @ 2013 03 24, 21:07)
1. Klojate EPS baseiną, lygiu dugnu, bet su šoniniu apšiltinimu. Čia jau pasluoksnis po EPS paruoštas, plėvelė paklota.
2. Borteliais/plytomis išformuojate plokštės briaunų klojinius, kur bus briauna - ten betonas, likusiame plote supilate smėlį. jį sutankinti bus sudėtinga, kad neišvartytų bortelių, bet išramsčius manau įmanoma, ramsčius prieš sekantį etapą išimsite. Nors tie blokeliai gal ir nereikalingi, juk nebūtina užtikrinti visiškai taisyklingų briaunų formų, galima užapvalinti briaunas ties smėliu, sutankinus smėlį truputi nukasti ties sandūrom su betonu.
3. Smėlį atskiriate plėvele, kad pilant betoną smėlis ir betonas nesimaišytų.
4. Surenkate armatūros karkasus, suvedžiojate komunikacijas, tame tarpe ir šildymą.
5. Betonuojate PP, kur briaunos - betonas gula ant EPS, kur ne - ant smėlio.
6. Nepamirštate PP paviršių užtrinti betono trintuve, kad nebereiktų išlyginamų sluoksnių.

atleiskit uz lameriska klausima, kada ir kaip uztrinamas tas pavirsius? (:/)
Atsakyti
QUOTE(madwifi @ 2013 03 24, 22:40)
atleiskit uz lameriska klausima, kada ir kaip uztrinamas tas pavirsius? (:/)

Nėr už ką nei atleist, nei atsiprašinėt. Mano nei PP, nei perdanga netrynta doh.gif
Baigus betonuoti, kai pradeda stengti, pilami spec rišilkiai (pagal norimą išgauti paviršių) ir trinami tokiu įrankiu.
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2013 03 24, 21:49)
Nėr už ką nei atleist, nei atsiprašinėt. Mano nei PP, nei perdanga netrynta doh.gif
Baigus betonuoti, kai pradeda stengti, pilami spec rišilkiai (pagal norimą išgauti paviršių) ir trinami tokiu įrankiu.

o tai su satrijos slidem lipt reikia, kad nepripeduot? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(madwifi @ 2013 03 24, 22:56)
o tai su satrijos slidem lipt reikia, kad nepripeduot? smile.gif

Užtenka lastų, betonas jau būna pastengęs biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2013 03 24, 21:07)
1. Klojate EPS baseiną, lygiu dugnu, bet su šoniniu apšiltinimu. Čia jau pasluoksnis po EPS paruoštas, plėvelė paklota.
2. Borteliais/plytomis išformuojate plokštės briaunų klojinius, kur bus briauna - ten betonas, likusiame plote supilate smėlį. jį sutankinti bus sudėtinga, kad neišvartytų bortelių, bet išramsčius manau įmanoma, ramsčius prieš sekantį etapą išimsite. Nors tie blokeliai gal ir nereikalingi, juk nebūtina užtikrinti visiškai taisyklingų briaunų formų, galima užapvalinti briaunas ties smėliu, sutankinus smėlį truputi nukasti ties sandūrom su betonu.
3. Smėlį atskiriate plėvele, kad pilant betoną smėlis ir betonas nesimaišytų.
4. Surenkate armatūros karkasus, suvedžiojate komunikacijas, tame tarpe ir šildymą.
5. Betonuojate PP, kur briaunos - betonas gula ant EPS, kur ne - ant smėlio.
6. Nepamirštate PP paviršių užtrinti betono trintuve, kad nebereiktų išlyginamų sluoksnių.


Vien tik briaunos perimetre neišlygins slėgio į EPS pasiskirstymo visame PP plote.
Mano mintis buvo atskirti viršutinį ir apatinį armatūros karkasus per 25cm, kad jie "dirbtų". Bet tai padaryti sudėtingiau.

Atsakyti