QUOTE(Erszebeth @ 2013 03 16, 11:29)
O bent jau adresas, kur pristatyti prekes, buvo teisingai nurodytas, ar irgi iš lempos?
Aš taip supratau, kad iš lempos buvo įrašius, kai kažkada seniai registravosi amazone, o dabar tą adresą galėjo ir javaris prisikabinti
Man tai irgi kažkaip jau visai keista, kaip per visą savaitę niekaip neįmanoma išsiaiškinti?
Nors antra vertus, jei jau mes lietuviškai išdėstytos situacijos niekaip nesuprantame, tai kokia tikimybė, kad ją gali angliškai išdėstytą suprasti javaris.
Aš seku irgi šitą situaciją, bet tikrai jau nesuprantu, kokiu el. p pirko, kūrė naują acountą ar ne, koks ten senas meilas šitoje istorijoje figūruoja. Žodžiu, labai viskas supainiota, šį kartą vokiečiai čia jau man rodos niekuo dėti. Mano patirtis rodo, kad javaris visais atžvilgiais - tiek kainų, tiek bendravimo su klientais, tiek operatyvumo, tiek komercinio padorumo požiūriu- yra tobula parduotuvė.
Papildyta:
QUOTE(valyte_7 @ 2013 03 16, 11:56)
As sutinku, kad kazka pati priveikiau, bet is esmes man nereikia ju info, siekimo ir t.t. Uzsakyme gi yra adresas, bet pirmadieni bus dvi savaites, per tiek laiko turejo ateit?
Siandien vel rasiau, bet ne zodzio nesupratau is ju atsakimo.
Sneket sunkiau
Rasyt tai, kur su zodynu, kur taip kiek lengviau..
Papildyta:
Kaip mailas gali but suristas su saskaita?
Nu gerai, žiūrėkite, o jūs galite dabar parašyti lietuviškai, kokia yra situacija ir ko jūs prašytumėte iš javario. O tada gal kas pagelbės jums išversti ir dar kartą nusiųsite.
Ko nesupratote iš jų atsakymo? Parodykite, ką jums parašė.