Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 18 tema

QUOTE(Milao @ 2013 02 26, 23:44)
Būtent apie visokias tokias ir panašias konstrukcijas ir mąstau. Kampuose be abejo reiks paremti, o kitose vietose žiedui laikyti gal pakaks ir vidinių gelžbetoninių sienų. Keletą galimų variantų su varžų paskaičiavimais patalpinau čia. Žiūrėsim, ką sakys konstruktorius.
Neskaičiavau bet turiu nuojautą kad grynai plieninis karkasas bus brangiau. Prisimenu mačiau laidą apie Petronas Towers dvynius. Jiems statyti vietoj plieno rinkosi gelžbetonį dėl pigumo. Tikriausiai dėl to ir visi kiti vėliau aukščio rekordus gerinę dangoraižiai gelžbetoniniai.

nelabai supratai, as siulau karkaso isvis neileist i siltinimo sluoksni, tuo budu ji tose vietose suploninant, o karkaso kolonas palikt pilnai viduje, siltinimo sluoksnis tokiu bud butu visur vienodo storio. Karkasas sau, apvalkalas sau.
Atsakyti
QUOTE(madwifi @ 2013 02 27, 10:41)
nelabai supratai, as siulau karkaso isvis neileist i siltinimo sluoksni, tuo budu ji tose vietose suploninant, o karkaso kolonas palikt pilnai viduje, siltinimo sluoksnis tokiu bud butu visur vienodo storio. Karkasas sau, apvalkalas sau.


Paliekant sieną vien iš EPS iškiltų dar viena problema dėl garso izoliavimo.
Taip pat kolonos laikytų tik gniuždymo jėgą ir vidinėmis pertvaromis reikėtų užtikrinti "išvirtimo" atsparumą arba kitaip tariant vidinės pertvaros turėtų sudaryti standumo briaunas, geriausia iš gelžbetonio.

Iš kitos pusės žiūrint kam reikia taip plonint išorines sienas ir prisidaryti papildomų problemų?
Kolonas galima daryti ir vietoj vidinių sienų, o išorinėmis plonomis gelžbetonio sienomis užtikrinti standumo briaunas. Naudojant kolonas tikriausiai reiks ir gelžbetoninės perdangos.

Manau, kad su kolonomis nieko "išlošti" nepavyks.





Atsakyti
Man atrodo čia tas "kombinavimas" panašus į mėginimą pašokti aukščiau bambos. Jei jau betonas+EPS tain yra ne viena ICF sistema, imi, pili ir nesuki galvos. Betono išeina 125l/m2 ir tai tikrai ne brangu, tai kam dar sunkinti situaciją nuimamais klojiniais, mistiniais 5cm storiais, armatūra tarp EPS ir pan. Čia mūsų kolega matyt turi per daug laisvalaikio nuo saulės kolektorių gamybos smile.gif
Atsakyti
Jei visos likusios dienos butu tokios kaip vakar ir sendien, del saules pritekejimu PN sildymo sezonas pasibaigtu :-).
Atsakyti
Jau tris dienas nešildau boilerio ir dvi dienas grindinio smile.gif
Turiu naują valdiklį, dabar tik bėda jį prie kompo pajungt ir soft'o dar neturiu, bet išsispręs. Kol kas duomenis į SD rašo.
Atsakyti
QUOTE(madwifi @ 2013 02 27, 11:41)
nelabai supratai, as siulau karkaso isvis neileist i siltinimo sluoksni, tuo budu ji tose vietose suploninant, o karkaso kolonas palikt pilnai viduje, siltinimo sluoksnis tokiu bud butu visur vienodo storio. Karkasas sau, apvalkalas sau. <{POST_SNAPBACK}>
Na taip, gal ir nelabai, perpaišysiu planą, vieną kampą padarydamas taip, kaip supratau po papildomo patikslinimo. Bet jei supratau teisingai, tai namo kampuose iš vidaus atsiranda kolonos. Kolonų tik po vieną kiekvienam miegamajame, bet nevilioja. Į tą kampą nei stalo, nei lovos neįstumsi. Jei ten būtų spinta, tai būtų OK, šiek tiek sumažėja spintos plotas ir tiek. Žiedą tai planuoju į vidų praplatinti. Jis aukštai, galva nesirems į jį, grindų ploto nemažėja. Kažkas panašaus pas mane dabartiniame bute. Pietiniame fasade daug langų, tai virš langų sudėtos sijos, kurios apie 10cm platesnės už lauko sieną.
QUOTE(BangaS @ 2013 02 27, 12:44)
Paliekant sieną vien iš EPS iškiltų dar viena problema dėl  garso izoliavimo.
Taip pat kolonos laikytų tik gniuždymo jėgą ir vidinėmis pertvaromis reikėtų užtikrinti "išvirtimo" atsparumą arba kitaip tariant vidinės pertvaros turėtų sudaryti standumo briaunas, geriausia iš gelžbetonio.
Iš kitos pusės žiūrint kam reikia taip plonint išorines sienas ir prisidaryti papildomų problemų?
Kolonas galima daryti ir vietoj vidinių sienų, o išorinėmis plonomis gelžbetonio sienomis užtikrinti standumo briaunas.  Naudojant kolonas tikriausiai reiks ir gelžbetoninės perdangos.
Manau, kad su kolonomis nieko "išlošti" nepavyks. <{POST_SNAPBACK}>
Taip, žinoma - viso namo standumą užtikrintų būtent vidinės sienos. Tik manau kad gelžbetoninė perdanga nėra būtina. Visos kolonos viršuje tarpusavyje būtų surištos monolitiniu žiedu, kuris prasidėtų nuo langų viršaus iki pat stogo. Šitoje vietoje jau be jokių tarpų tarp betono segmentų.
QUOTE(Vilienė @ 2013 02 27, 12:53)
Man atrodo čia tas "kombinavimas" panašus į mėginimą pašokti aukščiau bambos. Jei jau betonas+EPS tain yra ne viena ICF sistema, imi, pili ir nesuki galvos. Betono išeina 125l/m2 ir tai tikrai ne brangu, tai kam dar sunkinti situaciją nuimamais klojiniais, mistiniais 5cm storiais, armatūra tarp EPS ir pan. Čia mūsų kolega matyt turi per daug laisvalaikio nuo saulės kolektorių gamybos smile.gif <{POST_SNAPBACK}>
Na taip, o kas čia blogo. Laisvalaikis nuo kolektorių gamybos prasidėjęs maždaug rugpjūtį. Jei statybos leidimas jau būtų rankose, tada tikrai būtų nevisai logiška fantazuoti vietoj to, kad tiesiog daryti. O kol statyti dar negaliu - šviečiuosi, fantazuoju, skaičiuoju, projektuoju...
Atsakyti
Manau labiausiai FANTAZUOJATE biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2013 02 27, 18:37)
Manau labiausiai FANTAZUOJATE biggrin.gif

4u.gif

Aš tai sakiau, kai tekste buvo labai daug smirdančių žodžių. Nenorėjote suprasti, o girtu išvadinote...

Čia panašiai būtų jeigu sakyčiau: o gal pasidarom savo S klasės Mersą. O ką čia dar kopijuoti. Mes galime 100 kartų geresnį ir pigesnį S klasės Mersą pagaminti.

Gal kartais tarp kokių 1000 S klasės gamintojų ir atsiras vienas kitas, kuriam pavyks, bet visais kitais atvejais: tai tik sapalionės, kurios teršia eterį.

Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2013 02 27, 19:01)
4u.gif

Aš tai sakiau, kai tekste buvo labai daug smirdančių žodžių. Nenorėjote suprasti, o girtu išvadinote...

Čia panašiai būtų jeigu sakyčiau: o gal pasidarom savo S klasės Mersą. O ką čia dar kopijuoti. Mes galime 100 kartų geresnį ir pigesnį S klasės Mersą pagaminti.

Gal kartais tarp kokių 1000 S klasės gamintojų ir atsiras vienas kitas, kuriam pavyks, bet visais kitais atvejais: tai tik sapalionės, kurios teršia eterį.

kur tu cia merso isradinejima matai? gelzbetoninis karkasas turbut labiausia paplites statymo budas, jei imt statybas bendrai. Ta prasme visokie liktiniai klojiniai ir kt. yra zymiai didesne egzotika. o jei kalbant apie automobilius - tai va atejo pacukai programeriai-hakeriai ir per kelis metus padare Tesla Motors, iki kuriu mersam dar ilgai sudais plaukt.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2013 02 27, 20:01)
4u.gif

Aš tai sakiau, kai tekste buvo labai daug smirdančių žodžių. Nenorėjote suprasti, o girtu išvadinote...

Čia panašiai būtų jeigu sakyčiau: o gal pasidarom savo S klasės Mersą. O ką čia dar kopijuoti. Mes galime 100 kartų geresnį ir pigesnį S klasės Mersą pagaminti.

Gal kartais tarp kokių 1000 S klasės gamintojų ir atsiras vienas kitas, kuriam pavyks, bet visais kitais atvejais: tai tik sapalionės, kurios teršia eterį.
Gal galima būtų priminti, kuris mano postas buvo nekonstruktyvus, neįmanomas įgyvendinti? Kad pasiūlymas ne pats geriausias - tikriausiai, nes geriausio nebūna, galima rasti geresnį už bet kokį "geriausią". Kad iš ekonominės pusės ne pats optimaliausias - galbūt, bet prisiminkim kad aplamai PN su <15kW/m2A kriterijumi Lietuvoj nėra ekonomiškai pagrįstas.
Atsakyti
QUOTE(madwifi @ 2013 02 27, 21:26)
per kelis metus padare Tesla Motors, iki kuriu mersam dar ilgai sudais plaukt.

Gal truputi ne tikslus palyginimas, tas pats kaip karkasą su mūrų lyginti. Skirtingi produktai, nors ir paskirtis ta pati. Pacukai malačiai tuom, kad toliau mato į priekį, kad sugebėjo technologijas tinkamas panaudot, bet rezultatus visiškai sugretinti netinka.
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2013 02 27, 20:30)
Gal truputi ne tikslus palyginimas, tas pats kaip karkasą su mūrų lyginti. Skirtingi produktai, nors ir paskirtis ta pati. Pacukai malačiai tuom, kad toliau mato į priekį, kad sugebėjo technologijas tinkamas panaudot, bet rezultatus visiškai sugretinti netinka.

kodel netinka - mersai buvo pamineti placiaja prasme, turejau galvoj didziuosius auto gamintojus, kurie, turedami tokius resurus iki siol nesugeba pagamint padoraus serijinio pilnai eleklrinio automobio. o sitie entuziastai, nieko bendro neturedami su auto pramone, eme ir padare ir visai ne kosmine kaina. tai kaip ir isrado mersa. bendraja prasme smile.gif
Atsakyti