Noriu pasidalinti įspūdžiais iš ,,Medical Spa Eglė,, sanatorijos Birštone.
Iki šiol su vyru visada važiuodavom savaitgaliui tik į Vilnius SPA ,bet šį kartą norėjom pabūti Birštone.Ir labai nusivyliau.Daugiau į ,,Eglę ,, nevažiuosime.
Aišku,pats Birštonas labai patiko.Dar patiko ,,Eglės" vieta mieste-centras ,parkas,šalia upė.SPA procedūros geros.Toliau apie tai,kas nepatiko.
Ėmėm programą ''Savaitgalis MINI'',ten įėjo maitinimas 3 kartus,1 masažas ir kelios procedūros-haloterapija,audiovizualinė terapija(sėdi ir žiūri per TV rodomas antis ežere ),mankšta baseine.Maudytis baseine galima tik 7,00-9,00 ryte,kai neveikia pirtys .
Prieš 3savaites pradėjau derinti su vadybininke dėl papildomų SPA procedūrų sau ir masažo vyrui.Rašinėjomės gal savaitę,labai vangiai ir keistai atsakinėjo į klausimus,galiausiai paklausė vyro pavardės ir tuo baigėsi.Aš supratau,kad jau viskas gerai,rezervuotos procedūros,bet pasirodė,kad veltui ten rašinėjau.
Atvykus į sanatoriją buvo pasakyta,kad man jokios procedūros nerezervuotos,pasiūlė kas liko....Vyrui buvo rezervuotas masažas.Jau sugadino nuotaiką.Registratorė lakstė kelis kartus pas marketingo direktorių,jis pats neatėjo pasikalbėti.Paprašius kažkaip kompensuoti moralinę žalą,vėl registratorė lekia kažkur pasikalbėti.Gavom galimybę nemokamai lankytis baseine ir pirtyse kada norim,t.y. vakarais.
Maisto lyg ir daug,bet viskas pagaminta taip kažkaip ''sovietiškai'',skonis toks kažkoks,bandelės kietos,pyragai ir sausainiai kažkaip bet kaip sumesti,net nesinori imti.Ant grindų voliojasi iškritęs maistas,pro šalį eina ir eina indų surinkėjos,bet grindų nemato.
Dar nepatiko tai,kad procedūros išmėtytos po visą kompleksą, neaišku,kur susimokėti už papildomas procedūras,niekas neperspėja,paklausus vieni sako taip,kiti kitaip.Žodžiu,organizacine prasme tikras chaosas.Vaikštant reikia nešiotis piniginę
Na ir paskutinis dalykas,nepatiko,kad buvom visą laiką tarp ligonių.Aš nieko neturiu prieš senus žmones ar ligonius,bet nuolat su jais susiduriu kadieniam darbe,tai ilsintis jau nebesinori jų matyti ....Toks gaunasi ''memento mori''.
Galvojom ,kad čia bus pigiau,bet nieko nepigiau,o dar tas atmestinis požiūris į klientus....Su vyru vieningai nutarėm,kad daugiau važiuosim tik į Vilnius SPA ir jausimės ten kaip karaliai
rasa32 dekoju, kad dalinates, tikrai tokie dalykai erzina.. apie kuriuos uzimenate.
dabar klausimas i kuria sanatorija verta vistik birstone pabuvoti..
dabar klausimas i kuria sanatorija verta vistik birstone pabuvoti..
Bet gi "Egle" ir yra sanatorija, o ne SPA. Reikia pirmiau pasidomėti, kur važiuojate.
Laba diena,
Esu "Eglės" sanatorijos Birštone atstovė.
Labai noriu padėkoti Jums už atsiliepimus ir konstruktyvią kritiką.
Džiaugiuosi, kad Jums patiko SPA procedūros, miestas ir sanatorijos vieta.
Labai apgailestauju dėl nesklandumų rezervuojant SPA procedūras. Įvyko klaida ir sistemoje buvo užsaugotos tik vyrui rezervuotos procedūros. Džiaugiuosi, kad buvo galimybė keletą papildomų procedūrų rezervuoti Jums atvykus. Tikiuosi, kad pavyko pasinaudoti ir padovanotais vakariniais apsilankymais baseino ir pirčių komplekse.
Pati programa - sanatorinis gydymas "Mini". taip ir sukurta, kad būtų minimali. Pageidaujant intensyvesnės programos visuomet rekomenduojame "Savaitgalio gydomąją programą", kurioje įskaičiuotos ir 5 gydomosios procedūros per parą kiekvienam ir apsilankymai baseino ir pirčių komplekse ir vakarais ir rytais, bei vėlyvas išvykimas sekmadienį.
Šiuo metu kaip tik kuriame sistemą, kuri dažniau pasitaiko viešbučiuose, nei sanatorijose, kuomet už visas papildomai įsigytas paslaugas bus galima atsiskaityti išvykstant ir nebereikės nešiotis piniginės, tik kambario raktą.
Dėkoju už komentarus dėl maitinimo. Būtinai perduosiu visas pastabas padalinio vadovui.
"Eglės" sanatorijoje Birštone turime ir nedidelį kiekį vietų skirtų teritorinių ligonių kasų skiriamai reabilitacijai. Džiaugiamės, kad galime padėti žmonėms ne tik pailsėti, bet ir atstatyti sveikatą.
Sanatorijoje labai daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimo kokybės gerinimui, kiekvieną savaitę su darbuotojais aptariame klientų atsiliepimus ir vertinimus. Nors ir džiaugiamės pagyrimais, tačiau visuomet esame labai dėkingi už kritiką, nes tik tokiu būdu galime dar labiau tobulėti.
Nesame SPA viešbutis, bet stengiamės būti viena geriausių sanatorijų Lietuvoje, kurioje didžiausias dėmesys skiriamas klientų sveikatinimui ir poilsiui.
Pardavimų vadovė
Viltė Liaugodienė
Esu "Eglės" sanatorijos Birštone atstovė.
Labai noriu padėkoti Jums už atsiliepimus ir konstruktyvią kritiką.
Džiaugiuosi, kad Jums patiko SPA procedūros, miestas ir sanatorijos vieta.
Labai apgailestauju dėl nesklandumų rezervuojant SPA procedūras. Įvyko klaida ir sistemoje buvo užsaugotos tik vyrui rezervuotos procedūros. Džiaugiuosi, kad buvo galimybė keletą papildomų procedūrų rezervuoti Jums atvykus. Tikiuosi, kad pavyko pasinaudoti ir padovanotais vakariniais apsilankymais baseino ir pirčių komplekse.
Pati programa - sanatorinis gydymas "Mini". taip ir sukurta, kad būtų minimali. Pageidaujant intensyvesnės programos visuomet rekomenduojame "Savaitgalio gydomąją programą", kurioje įskaičiuotos ir 5 gydomosios procedūros per parą kiekvienam ir apsilankymai baseino ir pirčių komplekse ir vakarais ir rytais, bei vėlyvas išvykimas sekmadienį.
Šiuo metu kaip tik kuriame sistemą, kuri dažniau pasitaiko viešbučiuose, nei sanatorijose, kuomet už visas papildomai įsigytas paslaugas bus galima atsiskaityti išvykstant ir nebereikės nešiotis piniginės, tik kambario raktą.
Dėkoju už komentarus dėl maitinimo. Būtinai perduosiu visas pastabas padalinio vadovui.
"Eglės" sanatorijoje Birštone turime ir nedidelį kiekį vietų skirtų teritorinių ligonių kasų skiriamai reabilitacijai. Džiaugiamės, kad galime padėti žmonėms ne tik pailsėti, bet ir atstatyti sveikatą.
Sanatorijoje labai daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimo kokybės gerinimui, kiekvieną savaitę su darbuotojais aptariame klientų atsiliepimus ir vertinimus. Nors ir džiaugiamės pagyrimais, tačiau visuomet esame labai dėkingi už kritiką, nes tik tokiu būdu galime dar labiau tobulėti.
Nesame SPA viešbutis, bet stengiamės būti viena geriausių sanatorijų Lietuvoje, kurioje didžiausias dėmesys skiriamas klientų sveikatinimui ir poilsiui.
Pardavimų vadovė
Viltė Liaugodienė
QUOTE(rasa32 @ 2016 12 07, 10:34)
Noriu pasidalinti įspūdžiais iš ,,Medical Spa Eglė,, sanatorijos Birštone.
Iki šiol su vyru visada važiuodavom savaitgaliui tik į Vilnius SPA ,bet šį kartą norėjom pabūti Birštone.Ir labai nusivyliau.Daugiau į ,,Eglę ,, nevažiuosime.
Aišku,pats Birštonas labai patiko.Dar patiko ,,Eglės" vieta mieste-centras ,parkas,šalia upė.SPA procedūros geros.Toliau apie tai,kas nepatiko.
Ėmėm programą ''Savaitgalis MINI'',ten įėjo maitinimas 3 kartus,1 masažas ir kelios procedūros-haloterapija,audiovizualinė terapija(sėdi ir žiūri per TV rodomas antis ežere ),mankšta baseine.Maudytis baseine galima tik 7,00-9,00 ryte,kai neveikia pirtys .
Prieš 3savaites pradėjau derinti su vadybininke dėl papildomų SPA procedūrų sau ir masažo vyrui.Rašinėjomės gal savaitę,labai vangiai ir keistai atsakinėjo į klausimus,galiausiai paklausė vyro pavardės ir tuo baigėsi.Aš supratau,kad jau viskas gerai,rezervuotos procedūros,bet pasirodė,kad veltui ten rašinėjau.
Atvykus į sanatoriją buvo pasakyta,kad man jokios procedūros nerezervuotos,pasiūlė kas liko....Vyrui buvo rezervuotas masažas.Jau sugadino nuotaiką.Registratorė lakstė kelis kartus pas marketingo direktorių,jis pats neatėjo pasikalbėti.Paprašius kažkaip kompensuoti moralinę žalą,vėl registratorė lekia kažkur pasikalbėti.Gavom galimybę nemokamai lankytis baseine ir pirtyse kada norim,t.y. vakarais.
Maisto lyg ir daug,bet viskas pagaminta taip kažkaip ''sovietiškai'',skonis toks kažkoks,bandelės kietos,pyragai ir sausainiai kažkaip bet kaip sumesti,net nesinori imti.Ant grindų voliojasi iškritęs maistas,pro šalį eina ir eina indų surinkėjos,bet grindų nemato.
Dar nepatiko tai,kad procedūros išmėtytos po visą kompleksą, neaišku,kur susimokėti už papildomas procedūras,niekas neperspėja,paklausus vieni sako taip,kiti kitaip.Žodžiu,organizacine prasme tikras chaosas.Vaikštant reikia nešiotis piniginę
Na ir paskutinis dalykas,nepatiko,kad buvom visą laiką tarp ligonių.Aš nieko neturiu prieš senus žmones ar ligonius,bet nuolat su jais susiduriu kadieniam darbe,tai ilsintis jau nebesinori jų matyti ....Toks gaunasi ''memento mori''.
Galvojom ,kad čia bus pigiau,bet nieko nepigiau,o dar tas atmestinis požiūris į klientus....Su vyru vieningai nutarėm,kad daugiau važiuosim tik į Vilnius SPA ir jausimės ten kaip karaliai
Iki šiol su vyru visada važiuodavom savaitgaliui tik į Vilnius SPA ,bet šį kartą norėjom pabūti Birštone.Ir labai nusivyliau.Daugiau į ,,Eglę ,, nevažiuosime.
Aišku,pats Birštonas labai patiko.Dar patiko ,,Eglės" vieta mieste-centras ,parkas,šalia upė.SPA procedūros geros.Toliau apie tai,kas nepatiko.
Ėmėm programą ''Savaitgalis MINI'',ten įėjo maitinimas 3 kartus,1 masažas ir kelios procedūros-haloterapija,audiovizualinė terapija(sėdi ir žiūri per TV rodomas antis ežere ),mankšta baseine.Maudytis baseine galima tik 7,00-9,00 ryte,kai neveikia pirtys .
Prieš 3savaites pradėjau derinti su vadybininke dėl papildomų SPA procedūrų sau ir masažo vyrui.Rašinėjomės gal savaitę,labai vangiai ir keistai atsakinėjo į klausimus,galiausiai paklausė vyro pavardės ir tuo baigėsi.Aš supratau,kad jau viskas gerai,rezervuotos procedūros,bet pasirodė,kad veltui ten rašinėjau.
Atvykus į sanatoriją buvo pasakyta,kad man jokios procedūros nerezervuotos,pasiūlė kas liko....Vyrui buvo rezervuotas masažas.Jau sugadino nuotaiką.Registratorė lakstė kelis kartus pas marketingo direktorių,jis pats neatėjo pasikalbėti.Paprašius kažkaip kompensuoti moralinę žalą,vėl registratorė lekia kažkur pasikalbėti.Gavom galimybę nemokamai lankytis baseine ir pirtyse kada norim,t.y. vakarais.
Maisto lyg ir daug,bet viskas pagaminta taip kažkaip ''sovietiškai'',skonis toks kažkoks,bandelės kietos,pyragai ir sausainiai kažkaip bet kaip sumesti,net nesinori imti.Ant grindų voliojasi iškritęs maistas,pro šalį eina ir eina indų surinkėjos,bet grindų nemato.
Dar nepatiko tai,kad procedūros išmėtytos po visą kompleksą, neaišku,kur susimokėti už papildomas procedūras,niekas neperspėja,paklausus vieni sako taip,kiti kitaip.Žodžiu,organizacine prasme tikras chaosas.Vaikštant reikia nešiotis piniginę
Na ir paskutinis dalykas,nepatiko,kad buvom visą laiką tarp ligonių.Aš nieko neturiu prieš senus žmones ar ligonius,bet nuolat su jais susiduriu kadieniam darbe,tai ilsintis jau nebesinori jų matyti ....Toks gaunasi ''memento mori''.
Galvojom ,kad čia bus pigiau,bet nieko nepigiau,o dar tas atmestinis požiūris į klientus....Su vyru vieningai nutarėm,kad daugiau važiuosim tik į Vilnius SPA ir jausimės ten kaip karaliai
QUOTE(Viltė Liaugodienė @ 2016 12 14, 15:10)
Laba diena,
Esu "Eglės" sanatorijos Birštone atstovė.
Esu "Eglės" sanatorijos Birštone atstovė.
Džiugu,kad atstovė reaguoja į atsiliepimus.Taip pat teko viešėti,įsigijus mini savaitgalio programą.Visgi sumokėjus daug,nemaloniai nuteikia,kad apsilankymas kitu laiku pirtyse ,baseinuose yra mokamas,o ryte 7-9 h neveikė ne tik dauguma pirčių,bet ir jakuzzi bei povandeninės srovės.
Gal dabar jau tvarka,bet mums viešint,nešvarūs indai nuo stalų buvo nurenkami gan vangiai,teko ir patiems nurinkti,norint atsisėsti prie laisvo staliuko,dėl maisto kokybės visiškai sutinku su prieš tai rašiusia nare.
Šiemet šventiniu laikotarpiu renkamės Druskininkus,bandysime reabilitacinį centrą Upa.Maloniai nuteikia tai ,kad apsilankymas baseinuose,pirtyse yra neribotas laiko atžvilgiu visas viešnagės dienas.
O labai smagu, kad sulaukėme atstovės Aš iš esmės kol kas turėčiau pastabų maistui - labiausiai dėl šaltumo gėrimų, tarkime pasukos, jogurtas būna lediniai, juk lengva peršalti šitaip. Netgi sultys būna laabai šaltos, būtų šaunu, jei ateity galima būtų gauti kambario temperatūros produktų. Aišku dėl sausainių ir bandelių didžiulis minusas Eglei - na tikrai norėtųsi, kad būtų ne taip akivaizdu, kad tai iš PC asortimento paimti produktai, jie tikrai nekvepia pirmu šviežumu. Na ir klausimas, mačiau jau, kad turite dienos SPA pasiūlymus, kas yra laabai šaunu. O ar nėra planuose panašių SPA tik ne dieninių, o tarkime savaitgalinių? Kažkas panašaus į savatgalis grožiui, savaitgalis be streso ir panašiai..Taip pat šiek tiek trūksta informacijos dėl galimybių pasinaudoti sveikatos draudimu Eglėje, jei jos yra kaip atsiskaityti ir pan.
QUOTE(Viltė Liaugodienė @ 2016 12 14, 15:10)
Laba diena,
Esu "Eglės" sanatorijos Birštone atstovė.
Labai noriu padėkoti Jums už atsiliepimus ir konstruktyvią kritiką.
Džiaugiuosi, kad Jums patiko SPA procedūros, miestas ir sanatorijos vieta.
Labai apgailestauju dėl nesklandumų rezervuojant SPA procedūras. Įvyko klaida ir sistemoje buvo užsaugotos tik vyrui rezervuotos procedūros. Džiaugiuosi, kad buvo galimybė keletą papildomų procedūrų rezervuoti Jums atvykus. Tikiuosi, kad pavyko pasinaudoti ir padovanotais vakariniais apsilankymais baseino ir pirčių komplekse.
Pati programa - sanatorinis gydymas "Mini". taip ir sukurta, kad būtų minimali. Pageidaujant intensyvesnės programos visuomet rekomenduojame "Savaitgalio gydomąją programą", kurioje įskaičiuotos ir 5 gydomosios procedūros per parą kiekvienam ir apsilankymai baseino ir pirčių komplekse ir vakarais ir rytais, bei vėlyvas išvykimas sekmadienį.
Šiuo metu kaip tik kuriame sistemą, kuri dažniau pasitaiko viešbučiuose, nei sanatorijose, kuomet už visas papildomai įsigytas paslaugas bus galima atsiskaityti išvykstant ir nebereikės nešiotis piniginės, tik kambario raktą.
Dėkoju už komentarus dėl maitinimo. Būtinai perduosiu visas pastabas padalinio vadovui.
"Eglės" sanatorijoje Birštone turime ir nedidelį kiekį vietų skirtų teritorinių ligonių kasų skiriamai reabilitacijai. Džiaugiamės, kad galime padėti žmonėms ne tik pailsėti, bet ir atstatyti sveikatą.
Sanatorijoje labai daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimo kokybės gerinimui, kiekvieną savaitę su darbuotojais aptariame klientų atsiliepimus ir vertinimus. Nors ir džiaugiamės pagyrimais, tačiau visuomet esame labai dėkingi už kritiką, nes tik tokiu būdu galime dar labiau tobulėti.
Nesame SPA viešbutis, bet stengiamės būti viena geriausių sanatorijų Lietuvoje, kurioje didžiausias dėmesys skiriamas klientų sveikatinimui ir poilsiui.
Pardavimų vadovė
Viltė Liaugodienė
Esu "Eglės" sanatorijos Birštone atstovė.
Labai noriu padėkoti Jums už atsiliepimus ir konstruktyvią kritiką.
Džiaugiuosi, kad Jums patiko SPA procedūros, miestas ir sanatorijos vieta.
Labai apgailestauju dėl nesklandumų rezervuojant SPA procedūras. Įvyko klaida ir sistemoje buvo užsaugotos tik vyrui rezervuotos procedūros. Džiaugiuosi, kad buvo galimybė keletą papildomų procedūrų rezervuoti Jums atvykus. Tikiuosi, kad pavyko pasinaudoti ir padovanotais vakariniais apsilankymais baseino ir pirčių komplekse.
Pati programa - sanatorinis gydymas "Mini". taip ir sukurta, kad būtų minimali. Pageidaujant intensyvesnės programos visuomet rekomenduojame "Savaitgalio gydomąją programą", kurioje įskaičiuotos ir 5 gydomosios procedūros per parą kiekvienam ir apsilankymai baseino ir pirčių komplekse ir vakarais ir rytais, bei vėlyvas išvykimas sekmadienį.
Šiuo metu kaip tik kuriame sistemą, kuri dažniau pasitaiko viešbučiuose, nei sanatorijose, kuomet už visas papildomai įsigytas paslaugas bus galima atsiskaityti išvykstant ir nebereikės nešiotis piniginės, tik kambario raktą.
Dėkoju už komentarus dėl maitinimo. Būtinai perduosiu visas pastabas padalinio vadovui.
"Eglės" sanatorijoje Birštone turime ir nedidelį kiekį vietų skirtų teritorinių ligonių kasų skiriamai reabilitacijai. Džiaugiamės, kad galime padėti žmonėms ne tik pailsėti, bet ir atstatyti sveikatą.
Sanatorijoje labai daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimo kokybės gerinimui, kiekvieną savaitę su darbuotojais aptariame klientų atsiliepimus ir vertinimus. Nors ir džiaugiamės pagyrimais, tačiau visuomet esame labai dėkingi už kritiką, nes tik tokiu būdu galime dar labiau tobulėti.
Nesame SPA viešbutis, bet stengiamės būti viena geriausių sanatorijų Lietuvoje, kurioje didžiausias dėmesys skiriamas klientų sveikatinimui ir poilsiui.
Pardavimų vadovė
Viltė Liaugodienė
Įspūdžiai iš Birštono "Eglės" sanatorij, Šiandien, 11:03
Delete Post Quote Post
Naujokas
*
Grupė: Naujokai
Žinutės: 1
Prisijungė: Šiandien, 09:52
Noriu ir aš pasidalinti įspūdžiais iš Birštono "Eglės", kad kitiems netektų mokytis iš savų klaidų.
Atvykome trims dienoms pailsėti (bent mums taip atrodė) dviese su 10 metų vaiku. Dvivietį numerį rezervavome telefonu prieš 3 savaites. Apsimokėję registratūroje už vaiko sanatorinį gydymą ir suaugusiojo sanatorinio gydymo programą 'mini" gyvenant dviviečiame kambaryje, gavome kambario korteles. Deja, kambaryje supratau, kad mums paskirtas ankštas vienvietis kambarys su viena viengule lova. Nuėjus į registratūrą "nuramino", kad vaikui atneš sudedamą lovelę, kadangi sanatorijos SISTEMA paskyrė mums tik vienvietį kambarį. Priminus, kad pinigus iš mūsų paėmė kaip už dvivietį kambarį ir pasiūlius perklausyti rezervacijos garso įrašą, galiausiai gavome mums priklausantį dvivietį kambarį. Trečią viešnagės dieną netikėtai atsivėrė mūsų kambario durys ir į kambarį užėjo vaikinas su lagaminais, kuris pasakė, kad bus mūsų kambariokas bei parodė tokią pat, kaip mūsų, kambario kortelę. Abu su vaiku buvome šokiruoti tokiu pašalinio žmogaus įsiveržimu. Pavykus išprašyti gana kovingai nusiteikusį svečią, ėjome aiškintis į registratūrą. Ten paaiškino, kad esu kaip ir pats kaltas, kad atvykau su vaiku, kurio sanatorijos SISTEMA nerodo kompiuteryje, ir naują gyventoją nusiuntė kažkur kitur. Nebūdami tikri, kad vėl nepasikartos kažkas panašaus, eidami į druskų kambarį susirinkome savo dokumentus, raktus, telefonus ir pinigus, ir mėgavomės procedūra saugodami savo turtą. Po procedūros dar kartą nuėjau aiškintis į registratūrą, nes pasijutęs nesaugiu, vaikas siūlė važiuoti namo nelaukiant rytojaus, kad mūsų kambaryje vėl ko nors neapgyvendintų. Registratūroje paaiškino, kad jų SISTEMA rodo, jog aš gyvenu kambaryje vienas, ir susiraukusiu veidu pro dantis iškošė kažką panašaus į atsiprašymą. Šiaip ne taip sulaukėme vakaro, su savimi nešiodamiesi vertingiausius daiktus, galiausiai užsirakinome duris iš vidaus ir nuėjome miegoti. Kantrybės taurė galiausiai buvo perpildyta išvykimo dieną, kuomet priduodant raktus registratūros darbuotoja pareiškė, kad jų SISTEMA rodo, jog aš dviviečiame kambaryje gyvenau vienas ir todėl papildomai turiu susimokėti 16 eurų prie anksčiau jau sumokėtų 288 eurų. Mokėti atsisakiau, registratorė nuėjo aiškintis pas viršininkus, tai truko apie 10 minučių. Galiausiai atėjo kažkokia administracijos atstovė ir su malonia šypsena pranešė, kad mes nieko neskolingi, o jie atsiprašo už nesusipratimą. Atsakiau, jog ir pats žinau, kad nesu nieko jiems skolingas, o apie sugadintas atostogas pažadėjau paskelbti viešai, ką ir darau. Taigi vykstantiems į Birštono "Eglę" linkiu būti budriems: pasitikrinkite, ar tikrai gavote tą kambarį, už kurį ką tik sumokėjote avansą; žinokite, kad bet kuriuo metu į jūsų kambarį gali įeiti pašalinis asmuo ir apsinakvoti jūsų lovoje; neskubėkite mokėti, jeigu išvykimo dieną jums praneš, kad viešnagės metu tapote nežinia už ką skolingi. Man susidarė įspūdis, kad sanatorijos SISTEMA sukurta taip, jog bent kartą per dieną pabandytų mus apgauti. Belieka džiaugtis, kad SISTEMOS pinklių pavyko išvengti, ir kad užteko apdairumo neužsisakyti ilgesnio 2-3 savaičių poilsio, galėjusio sugadinti visų metų atostogas. Laimingų Naujųjų Metų|
Delete Post Quote Post
Naujokas
*
Grupė: Naujokai
Žinutės: 1
Prisijungė: Šiandien, 09:52
Noriu ir aš pasidalinti įspūdžiais iš Birštono "Eglės", kad kitiems netektų mokytis iš savų klaidų.
Atvykome trims dienoms pailsėti (bent mums taip atrodė) dviese su 10 metų vaiku. Dvivietį numerį rezervavome telefonu prieš 3 savaites. Apsimokėję registratūroje už vaiko sanatorinį gydymą ir suaugusiojo sanatorinio gydymo programą 'mini" gyvenant dviviečiame kambaryje, gavome kambario korteles. Deja, kambaryje supratau, kad mums paskirtas ankštas vienvietis kambarys su viena viengule lova. Nuėjus į registratūrą "nuramino", kad vaikui atneš sudedamą lovelę, kadangi sanatorijos SISTEMA paskyrė mums tik vienvietį kambarį. Priminus, kad pinigus iš mūsų paėmė kaip už dvivietį kambarį ir pasiūlius perklausyti rezervacijos garso įrašą, galiausiai gavome mums priklausantį dvivietį kambarį. Trečią viešnagės dieną netikėtai atsivėrė mūsų kambario durys ir į kambarį užėjo vaikinas su lagaminais, kuris pasakė, kad bus mūsų kambariokas bei parodė tokią pat, kaip mūsų, kambario kortelę. Abu su vaiku buvome šokiruoti tokiu pašalinio žmogaus įsiveržimu. Pavykus išprašyti gana kovingai nusiteikusį svečią, ėjome aiškintis į registratūrą. Ten paaiškino, kad esu kaip ir pats kaltas, kad atvykau su vaiku, kurio sanatorijos SISTEMA nerodo kompiuteryje, ir naują gyventoją nusiuntė kažkur kitur. Nebūdami tikri, kad vėl nepasikartos kažkas panašaus, eidami į druskų kambarį susirinkome savo dokumentus, raktus, telefonus ir pinigus, ir mėgavomės procedūra saugodami savo turtą. Po procedūros dar kartą nuėjau aiškintis į registratūrą, nes pasijutęs nesaugiu, vaikas siūlė važiuoti namo nelaukiant rytojaus, kad mūsų kambaryje vėl ko nors neapgyvendintų. Registratūroje paaiškino, kad jų SISTEMA rodo, jog aš gyvenu kambaryje vienas, ir susiraukusiu veidu pro dantis iškošė kažką panašaus į atsiprašymą. Šiaip ne taip sulaukėme vakaro, su savimi nešiodamiesi vertingiausius daiktus, galiausiai užsirakinome duris iš vidaus ir nuėjome miegoti. Kantrybės taurė galiausiai buvo perpildyta išvykimo dieną, kuomet priduodant raktus registratūros darbuotoja pareiškė, kad jų SISTEMA rodo, jog aš dviviečiame kambaryje gyvenau vienas ir todėl papildomai turiu susimokėti 16 eurų prie anksčiau jau sumokėtų 288 eurų. Mokėti atsisakiau, registratorė nuėjo aiškintis pas viršininkus, tai truko apie 10 minučių. Galiausiai atėjo kažkokia administracijos atstovė ir su malonia šypsena pranešė, kad mes nieko neskolingi, o jie atsiprašo už nesusipratimą. Atsakiau, jog ir pats žinau, kad nesu nieko jiems skolingas, o apie sugadintas atostogas pažadėjau paskelbti viešai, ką ir darau. Taigi vykstantiems į Birštono "Eglę" linkiu būti budriems: pasitikrinkite, ar tikrai gavote tą kambarį, už kurį ką tik sumokėjote avansą; žinokite, kad bet kuriuo metu į jūsų kambarį gali įeiti pašalinis asmuo ir apsinakvoti jūsų lovoje; neskubėkite mokėti, jeigu išvykimo dieną jums praneš, kad viešnagės metu tapote nežinia už ką skolingi. Man susidarė įspūdis, kad sanatorijos SISTEMA sukurta taip, jog bent kartą per dieną pabandytų mus apgauti. Belieka džiaugtis, kad SISTEMOS pinklių pavyko išvengti, ir kad užteko apdairumo neužsisakyti ilgesnio 2-3 savaičių poilsio, galėjusio sugadinti visų metų atostogas. Laimingų Naujųjų Metų|
Ar yra jau įspūdžių iš "Vytautas" ?
QUOTE(Linezijus @ 2016 12 30, 11:14)
. Taigi vykstantiems į Birštono "Eglę" linkiu būti budriems: pasitikrinkite, ar tikrai gavote tą kambarį, už kurį ką tik sumokėjote avansą; žinokite, kad bet kuriuo metu į jūsų kambarį gali įeiti pašalinis asmuo ir apsinakvoti jūsų lovoje; neskubėkite mokėti, jeigu išvykimo dieną jums praneš, kad viešnagės metu tapote nežinia už ką skolingi.
Speju,kad cia anekdotas is juodo humoro serijos....
Jei ne,tuomet turiu ,tik viena klausima: ar viska taip ir paliksite?
Čia ne anekdotas, tik vakar grįžome iš šios linksmos įstaigos. O "Eglės" SISTEMOS humoras iš tiesų juodas. Čia aprašiau tik SISTEMOS pateiktas staigmenas trijų dienų viešnagei. Galima tik įsivaizduoti, kiek siurprizų sistema turi parengusi atvykstantiems ilgesniam laikui ir nusiteikusiems ilsėtis, o ne kiekviename žingsnyje kovoti už savo teises žmonėms. Nenoriu turėti su jais daugiau jokių reikalų. Geriausia satisfakcija bus, jei šiuos įspūdžius perskaitys kuo daugiau žmonių ir bus pasirengę netikėtumams. Jei kam bus įdomu, galėsiu pasidalinti ir kitomis įžvalgomis iš šios įsimintinos viešnagės.