Man jau stoga rauna, padekit...
Cia vertimas is gmail
Aš negalėjo rasti užsakymą, Jūs klausėte apie naudojant elektroninio pašto adresą iš savo laiške " cia jie raso mano maila ". Atkreipkite dėmesį, kad saugumo sumetimais, galiu tik siųsti užsakymo informaciją į elektroninio pašto adresą, kuris yra susietas su sąskaita.
Todėl aš prašau jus, siųskite savo klausimą iš teisingą elektroninio pašto adresą.
Aš vertinu savo supratimą apie mūsų saugumo priemonių, ir tikiuosi, kad jums ši informacija naudinga.
Aš turiu įtraukti keletą patarimų, kurie padės jums rasti savo užsakymą.
*****
Ar vartojate e-mail address ŠĮ UŽSAKYMĄ anymore?
Jūs galite lengvai pakeisti elektroninio pašto adresą su jūsų sąskaitos tiesiogiai internete, ar jūs vis dar naudojate seną adresą, ar ne. Prisijungti į "Mein KONTO" spustelėdami viršutiniame dešiniajame kampe kiekvieno puslapio nuorodą mūsų svetainėje. Į "Kontoeinstellungen" skyrių, spustelėkite ant "Namen, E-Mail-Adresse užsakymą Užmiršote slaptažodį variable" nuorodą. Kitame puslapyje, spustelėkite ant "variable" mygtuką šalia "Nusiųsti-Adresse / Passwort" ir sekite instrukcijas.
*****
AR patvirtinti užsakymą?
Kartais užsakymai nėra visiškai užbaigtas. Tokiu atveju, jums reikės rasti Jūsų krepšelis Prekių Peržiūrėti elementus savo krepšelyje spustelėkite Pirkinių krepšelis simbolio, esančio bet mūsų interneto svetainės puslapyje viršuje.
*****
Ar gavote patvirtinimą elektroniniu paštu, po to, kai jam pateikė užsakymą?
Kai jūs pateikiate užsakymą mūsų svetainėje, mes atsiųsime Jums elektroniniu paštu patvirtinimą, kuriame visas detales apie šį užsakymą. Šis el.pašto visuomet siunčiama e-pašto adresą dėl sąskaitos, kurią naudojote patalpinti jūsų užsakymą. Jei tu negali gauti patvirtinimą elektroniniu paštu, tai gali būti, nes į tai, kad tu negali įvykdyti užsakymą teisingai (prašome kreiptis į pirmesnį klausimą). Patikrinkite visus savo elektroninio pašto sąskaitas, prieš bandant užsisakyti dar kartą.
*****
Gal ir Jūs kūrybingai duomenys, kuriuos jūs patalpinti jūsų užsakymą? Jūs galite prisijungti prie savo sąskaitos, rasti visus informaciją apie Jūsų užsakymus.
Peržiūrėti visus savo užsakymų istoriją, spauskite "Mein Konto" bet mūsų svetainėje puslapio viršuje esančią nuorodą ".
Gal perkancios is telsto supras, ka man dabar daryt