Įkraunama...
Įkraunama...

Javari DE/UK/FR

QUOTE(Eglynas9 @ 2013 03 13, 14:01)
valyte_7, ne tuo adresu parašėte 4u.gif
Štai ši atsakymo eilutė reiškia, kad tas e-mailo adresas, kuriuo jūs parašėte, yra skirtas tik pranešimams siųsti, o į juo siųstus laiškus, jie deja negali atsakyti. Todėl ir gavote automatinį atsakymą.
Norėdami susisiekti su jų pagalbos centru, rašykit pirisjungę prie javari.de Mein Konto - vėlgi temos 1 psl. yra nuoroda su aiškiu aprašymu: Rašom javari


Lyg pagal sita nuoroda ir rasiau, nusiunciau dar karta g.gif
Atsakyti
QUOTE(goldfish_ @ 2013 03 12, 20:39)
gal galite pamatuoti vidpaduką 4u.gif
bandau susigaudyti soliverio dydžiuose
Papildyta:
gavau esprit platformas, su 27cm pėda 42 dydis tinka, dėl patogumo dar galvosiu, kelia įtarimų pado išlenkimas, bet čia gal tik mano pėdos įnoringos.
Ir sakyčiau siauroki
http://www.javari.de...../shoppingCart
įprastai perku 41 dydį, pvz tamaris visada 41

Sveika, tai vat pamatavau vitpadi tai 24,5 cm smile.gif

Papildyta:
QUOTE(vikruole @ 2013 03 12, 20:48)
Sakyk, o ta bordo spalva gyvai labai astri?Gal gali foto imesti?Kulnas toks aukstas kaip ir parasyta-9 cm?Patogus?

Spalva tai tokia kaip ir nuotraukoje, aukštis man labai patogus yra priekyje platformyte paslėpta nedidutė,
Papildyta:
QUOTE(dilgelyt @ 2013 03 12, 22:27)
Grazuciai.
O koks realiai kulno auksis isoreje?
Labai aukstis jauciasi?

Išorėje aukštis 9,5, aš aukščio visai nejaučiu, kadangi labai patogus lenkimas 4u.gif
Atsakyti
Siandien gavau Hispanito batelius. Oda mikstute, kokybiski. Drauge atsiunte sau 38 , matavausi tai kaip ir didoki buvo, paemiau 37 bet man per mazi doh.gif Seip tikrai labai patogus
http://www.javari.de...=...&pageCode=d
Atsakyti
Man jau stoga rauna, padekit...

Cia vertimas is gmail

Aš negalėjo rasti užsakymą, Jūs klausėte apie naudojant elektroninio pašto adresą iš savo laiške " cia jie raso mano maila ". Atkreipkite dėmesį, kad saugumo sumetimais, galiu tik siųsti užsakymo informaciją į elektroninio pašto adresą, kuris yra susietas su sąskaita.

Todėl aš prašau jus, siųskite savo klausimą iš teisingą elektroninio pašto adresą.

Aš vertinu savo supratimą apie mūsų saugumo priemonių, ir tikiuosi, kad jums ši informacija naudinga.

Aš turiu įtraukti keletą patarimų, kurie padės jums rasti savo užsakymą.


*****

Ar vartojate e-mail address ŠĮ UŽSAKYMĄ anymore?

Jūs galite lengvai pakeisti elektroninio pašto adresą su jūsų sąskaitos tiesiogiai internete, ar jūs vis dar naudojate seną adresą, ar ne. Prisijungti į "Mein KONTO" spustelėdami viršutiniame dešiniajame kampe kiekvieno puslapio nuorodą mūsų svetainėje. Į "Kontoeinstellungen" skyrių, spustelėkite ant "Namen, E-Mail-Adresse užsakymą Užmiršote slaptažodį variable" nuorodą. Kitame puslapyje, spustelėkite ant "variable" mygtuką šalia "Nusiųsti-Adresse / Passwort" ir sekite instrukcijas.


*****

AR patvirtinti užsakymą?

Kartais užsakymai nėra visiškai užbaigtas. Tokiu atveju, jums reikės rasti Jūsų krepšelis Prekių Peržiūrėti elementus savo krepšelyje spustelėkite Pirkinių krepšelis simbolio, esančio bet mūsų interneto svetainės puslapyje viršuje.

*****

Ar gavote patvirtinimą elektroniniu paštu, po to, kai jam pateikė užsakymą?

Kai jūs pateikiate užsakymą mūsų svetainėje, mes atsiųsime Jums elektroniniu paštu patvirtinimą, kuriame visas detales apie šį užsakymą. Šis el.pašto visuomet siunčiama e-pašto adresą dėl sąskaitos, kurią naudojote patalpinti jūsų užsakymą. Jei tu negali gauti patvirtinimą elektroniniu paštu, tai gali būti, nes į tai, kad tu negali įvykdyti užsakymą teisingai (prašome kreiptis į pirmesnį klausimą). Patikrinkite visus savo elektroninio pašto sąskaitas, prieš bandant užsisakyti dar kartą.

*****

Gal ir Jūs kūrybingai duomenys, kuriuos jūs patalpinti jūsų užsakymą? Jūs galite prisijungti prie savo sąskaitos, rasti visus informaciją apie Jūsų užsakymus.

Peržiūrėti visus savo užsakymų istoriją, spauskite "Mein Konto" bet mūsų svetainėje puslapio viršuje esančią nuorodą ".


Gal perkancios is telsto supras, ka man dabar daryt verysad.gif

cray.gif
Atsakyti
QUOTE(valyte_7 @ 2013 03 13, 15:01)
Man jau stoga rauna, padekit...

Cia vertimas is gmail

Įkelkit originalų tekstą geriau, ne googl vertimą, nes niuansus tai tikrai iš tokio teksto sunku suprasti doh.gif
Atsakyti
Varlyte, o nebūsit jūs neteisingą savo e-mailo adresą suvedus registruodamasi?
Atsakyti
QUOTE(Eglynas9 @ 2013 03 13, 16:04)
Įkelkit originalų tekstą geriau, ne googl vertimą, nes niuansus tai tikrai iš tokio teksto sunku suprasti doh.gif


Prasom



I was not able to find the order you asked about using the e-mail address from your message, "valyte.jazevic@gmail.com". Please note that, for security reasons, I can only send order information to the e-mail address that is associated with the account.

I therefore ask you to please send your question from the correct e-mail address.

I appreciate your understanding of our security measures and hope that you will find the following information useful.

I have included some tips below to help you locate your order.


*****

DO YOU USE THE E-MAIL ADDRESS RELATED TO THIS ORDER ANYMORE?

You can easily change the e-mail address related to your account directly online, whether you still use the old address or not. Log into "Mein Konto" by clicking on the link at the top right hand corner of any page on our website. In the "Kontoeinstellungen" section, click on the " Namen, E-Mail-Adresse oder Passwort ändern" link. On the next page, click on the "Ändern" button next to "Email-Adresse / Passwort" and follow the instructions.


*****

DID YOU VALIDATE THE ORDER?

Sometimes orders are not fully completed. In that case, you would find the items in your Shopping Basket. To view items in your basket click on the Shopping Basket symbol located at the top of any page of our website.

*****

DID YOU RECEIVE AN E-MAIL CONFIRMATION AFTER YOU SUBMITTED THE ORDER?

When you place an order on our website, we send you an e-mail confirmation containing all the details regarding this order. This e-mail is always sent to the e-mail address on the account you used to place your order. If you did not receive an e-mail confirmation, this may be due to the fact that you did not complete the order correctly (please refer to the previous question). Check all your e-mail accounts before trying to order again.

*****

HAVE YOU FOUND THE DETAILS YOU USED TO PLACE YOUR ORDER? YOU CAN LOG INTO YOUR ACCOUNT TO FIND ALL THE INFORMATION ABOUT YOUR ORDER.

To view all your order history, please click on the "Mein Konto" link at the top of any page of our website.
Atsakyti
Man irgi atrodo kažkas negerai su el. pastu. Eik į Mein Konto ir patikrink visus savo duomenis.
Atsakyti
QUOTE(AuroraBO @ 2013 03 13, 15:16)
Man irgi atrodo kažkas negerai su el. pastu. Eik į Mein Konto ir patikrink visus savo duomenis.

Vat man irgi toks įtarimas kyla g.gif

valyte_7, o nebus taip, kad turit dar kažkokį kitą emailą ir kai darėt užsakymą, prie javari buvot prisijungę su juo? g.gif
Atsakyti
QUOTE(powerpuff @ 2013 03 13, 16:05)
Varlyte, o nebūsit jūs neteisingą savo e-mailo adresą suvedus registruodamasi?


Vienitelis dalykas gali but, kad as kazkada anksciau prisirigistravau prie amazon, kai dar neplanavau be tarpininkes pirkti ir suvedziau ne visai "tikrus" varda/pavarde ir pan., o dabar, aisku, uzsakant, surasiau, kaip priklauso, gal todel pas juos nesutampa, bet pinigai pervesti, adresas yra, mailas irgi...

Ka dabar daryt?
Papildyta:
QUOTE(Eglynas9 @ 2013 03 13, 16:20)
Vat man irgi toks įtarimas kyla g.gif

valyte_7, o nebus taip, kad turit dar kažkokį kitą emailą ir kai darėt užsakymą, prie javari buvot prisijungę su juo? g.gif


Cia mano vienintelis mailas, dar buvau tipo pamirsusi slaptazodi, tai atsiunte nuoroda kaip pakeisti, nes negalejau prisijungti, kaip nauja nare prie javari, vis rase, kad jau yra toks adresas, tik tada dasuto, kad jis ima mano duomenys is amazon registracijos
Atsakyti
QUOTE(valyte_7 @ 2013 03 13, 15:21)
Vienitelis dalykas gali but, kad as kazkada anksciau prisirigistravau prie amazon, kai dar neplanavau be tarpininkes pirkti ir suvedziau ne visai "tikrus" varda/pavarde ir pan., o dabar, aisku, uzsakant, surasiau, kaip priklauso, gal todel pas juos nesutampa, bet pinigai pervesti, adresas yra, mailas irgi...

Ka dabar daryt?


Bet kai nueini į Mein Konto ir paspaudi "Bestellungen anzeigen" ką matai?
Gal pati sumaišei kuriuo vardu pirkai, jei antrą kartą registruojiesi.
Atsakyti
QUOTE(AuroraBO @ 2013 03 13, 16:16)
Man irgi atrodo kažkas negerai su el. pastu. Eik į Mein Konto ir patikrink visus savo duomenis.


Mein Konto, o kur toliau?
Papildyta:
QUOTE(AuroraBO @ 2013 03 13, 16:26)
Bet kai nueini į Mein Konto ir paspaudi "Bestellungen anzeigen" ką matai?
Gal pati sumaišei kuriuo vardu pirkai, jei antrą kartą registruojiesi.


Va ka matau

Weitere Informationen:
- Andere Bestellungen zur Anzeige auswählen - Offene und kürzlich versandte Bestellungen Bestellungen in den letzten 6 Monaten Bestellungen aus 2013 Bestellungen aus 2012 Bestellungen aus 2011
Offene und kürzlich versandte Bestellungen


Keine Bestellungen oder Transaktionen

Wenn Sie Bestellungen aus einem anderen Zeitraum anzeigen möchten, verwenden Sie das Listenfeld oben und klicken Sie auf "Los".

Atsakyti