QUOTE(ajd @ 2013 06 01, 08:27)
Vat čia ir esmė. jėzuituose kaip rašote "mokytojai kaip mokytojai". O čia buvo nežmoniškai rimta atranka mokytojams. Jeigu jėzuituose motyvuoti vaiukai ir eiliniai mokytojai, tai čia motyvuoti vaikai ir labai stiprūs mokytojai.
Manau kad tėvai kurie gali sau leisti mokėti už mokslą ir su religija"nedraugauja" klysta rinkdamiesi jėzuitus.
aišku mokykla nauja, bet pasiklsinėkit pažystamų, mokytojų.
Manau kad tėvai kurie gali sau leisti mokėti už mokslą ir su religija"nedraugauja" klysta rinkdamiesi jėzuitus.
aišku mokykla nauja, bet pasiklsinėkit pažystamų, mokytojų.
Nežinau, kokia ta "rimta" atranka, jei net nekvietė į pokalbius mokytojų metodininkų, net ekspertų, kurių mokiniai VBE laiko 90-100 proc, laimi tarptautiniuose konkursuose, rspublikinėse olimpiadose ir pan. Pvz į anglų kalbos mokytojo vietą į pokalbį buvo pakviesta mokytoja, kuri turi tik dvejų metų stažą ir jokių mokinių pasiekimų. Bendravau su buvusiomis kolegėmis, dvi siuntė CV ir abi gavo atsakymus "darbo vietos pasiūlyti negalime" be jokio pokalbio (vienos mokiniai kiekvienais metais tampa lauretais, nugalėtojais konkursose). Pažįstama anglistė, kuri buvo pokalbyje pasakojo, kad ne viena atėjusi į pokalbį kalbėjo apie vienokius ar kitokius ryšius su LSMU ar Klinikomis. Toks atrinkimas buvo dar viena priežastis, dėl kurios persigalvojome dėl mokslų šioje mokykloje.
Dėl prancūzų kalbos: žiūrint, kuri klasė. Šiaip turėtų sudaryti sąlygas toliau tą kalbą mokytis. Gal suras mokytoją, kuris ateis dėl kelių pamokų, nes realiai nėra tokių mokinių daug. Bet yra dar vienas variantas ir pavyzdys iš kitos mokyklos: devintoje klasėje atsirado du vaikai, kurie prieš tai buvo mokęsi prancūzų. Iš pradžių buvo žadėta, kad suras mokytoją, o paskui liepta vaikams eiti į rusų kalbą. Jiems tik pakoregavo programą, vertinimą ir mokosi su visa klase. Priklauso nuo administracijos požiūrio.