QUOTE(vidiga @ 2015 05 11, 11:12)
Tarptautinis atsiskaitymas pas mane patvirtintas, su tuo jau susidūrėm užsakant pernai bilietus. dabar prisijungiau prie banko, rezervuotų sumų nėra, bet gal kokią dienelę reiktų palaukti sutapimas ar ne, bet iškart po užsakymo 4 bilietais mano pasirinktu laiku sumažėjo, o aš būtent ir užsakiau 4
O jūs į el.paštą gavote pranešimą? juk kažkokį patvirtinimą reikia parodyti atsiimant bilietus
Papildyta:
Bandysiu daryti dar kartą pirkimą gal nenurašys du kartus... rezervuotų sumų nėra, į paštą pranešimas neatėjo... radau jų puslapyje, kad suvedus kortelės numerį gali atsispausdinti bilietą, tai kai suvedžiau man parašė jog pirkimų nėra.
dabar galvoju, gal perkant klaidą padariau, nes nežinojau ką nurodyti šiame laukelyje kur padėjau klaustuką:
Datos de contacto
Nombre: ???? koks čia turi būti pavadinimas ?
Primer apellido:
Segundo apellido:
E-mail:
Teléfono móvil:
https://www.ticketmaster.es/nws/html/DatosP...!Servicaixa
O jūs į el.paštą gavote pranešimą? juk kažkokį patvirtinimą reikia parodyti atsiimant bilietus
Papildyta:
Bandysiu daryti dar kartą pirkimą gal nenurašys du kartus... rezervuotų sumų nėra, į paštą pranešimas neatėjo... radau jų puslapyje, kad suvedus kortelės numerį gali atsispausdinti bilietą, tai kai suvedžiau man parašė jog pirkimų nėra.
dabar galvoju, gal perkant klaidą padariau, nes nežinojau ką nurodyti šiame laukelyje kur padėjau klaustuką:
Datos de contacto
Nombre: ???? koks čia turi būti pavadinimas ?
Primer apellido:
Segundo apellido:
E-mail:
Teléfono móvil:
https://www.ticketmaster.es/nws/html/DatosP...!Servicaixa
nombre - pavardė, apellido - vardas (pirmas, antras vardas)