QUOTE(Astra777 @ 2015 05 11, 08:44)
Čia Jums taip tikriausia gavosi kaip ir perkant lėktuvo bilietus, man taip ir kartą sesija baigėsi
...Bet jei į elektroninį joks patvirtinimas per parą neatėjo, manau, kad reikės kartoti užsakymą. Bet aš dar siūlyčiau pirmiausia pasižiūrėti, ar Jūsų kortelėje rezervavo pinigus, jei taip, tuomet viskas turi būti tvarkoje, dar galite papildomai su banku susisiekti pasiaiškinti, jie tuos tarptautinius rezervavimus pinigų mato ( esu vieną kartą taip ir tikrinusi, kad nesudvigubinčiau pirkimo). Ir dar, bijau suklysti, bet ar čia perkant netaiko nemokamo atšaukimo. (čia jei paaiškėtų, kad du kartus nusipirkote) ?
Tarptautinis atsiskaitymas pas mane patvirtintas, su tuo jau susidūrėm užsakant pernai bilietus. dabar prisijungiau prie banko, rezervuotų sumų nėra, bet gal kokią dienelę reiktų palaukti
sutapimas ar ne, bet iškart po užsakymo 4 bilietais mano pasirinktu laiku sumažėjo, o aš būtent ir užsakiau 4
O jūs į el.paštą gavote pranešimą? juk kažkokį patvirtinimą reikia parodyti atsiimant bilietus
Papildyta:
Bandysiu daryti dar kartą pirkimą
gal nenurašys du kartus... rezervuotų sumų nėra, į paštą pranešimas neatėjo... radau jų puslapyje, kad suvedus kortelės numerį gali atsispausdinti bilietą, tai kai suvedžiau man parašė jog pirkimų nėra.
dabar galvoju, gal perkant klaidą padariau, nes nežinojau ką nurodyti šiame laukelyje kur padėjau klaustuką:
Datos de contacto
Nombre: ???? koks čia turi būti pavadinimas ?
Primer apellido:
Segundo apellido:
E-mail:
Teléfono móvil:
https://www.ticketmaster.es/nws/html/DatosP...!Servicaixa