Sveikutės, skaičiuotojos...
Ateinu pas Jus su klausimukais...
Sakykit, jei esu vaiko priežiūros atostogose (2 metai, pagal naują tvarką, kur 2-ais metais galima eit į darbą) ir noriu grįžt į darbą (buhalterės pareigoms), bet ne į įmone kur pirmaeilėse pareigose dirbau, bet į įmone, kur dirbau antraeilėse pareigose...
Kokią formą turiu pateikti sodrai? ir kokie dar yra formalumai apart to, kad įmonei turiu pranešti jog grįžtu...
Toliau dar domina, jei grįžusi į tą darbą, direktorius pasiūlo kelias valandas per savaitę padirbėti dar pagal vieną darbo sutartį toje pačioje įmonėje. Tai kaip čia tą visą reikalą įforminti? Nauja darbo sutartis, o kaip su pranešimu sodrai jei jau ten dirbu toje įmonėje? Gal kvailas klausimas, bet pirmą kartą susiduriu su tokiu atveju...
Ir dar noriu tokio dalyko paklausti...
Parduotuvėje dirba dvi pardavėjos pagal darbo grafiką (4 dirba, 4 laisvos), bet sumažėjus perkamąjai galiai norim palikti tik vieną pardavėją. Ją apiforminti pilnu etatu... ir mokėti minimalią mėnesinę algą.
Darbas yra pagal grafiką, darbas nuo pirmadienio iki šeštadienio (6 d.d.), per savaitę gaunasi 56 darbo valandos. Tai planuojama, kad dirbs priklausančias to mėnesio valandas, o tas kitas valandas, kad nenokėt viršvalandžių, eisiu dirbt aš, pagal tą antraeilių pareigų sutartį...
Ar čia viskas gerai? Kaip Jums atrodo?
Būsiu labai dėkinga, jei atsakysite į mano klausimus