QUOTE(BevardeX @ 2013 02 22, 13:31)
Merginos, ar yra kam pasitaikę, kad pardavėjas atsisako siųsti prekę ir suteikti apie ją dominančią info, nes pas mane (kaip ir pas visas, manau) profilyje
Member since 22 Apr, 2006 Lithuania . Prirašė visokių nesąmonių su kalnu šauktuku ir klaustukų
Pasiaiškinimas nepadėjo. Ar jis turi teisę taip elgtis?
Gal aš keliaujanti žmogus, šiandien LT, rytoj UK, poryt dar kur
Lina, gal jūs žinot?
Oi yra buvęs man vienas atvejis irgi prirašė prirašė visko. Aš kelis kartus rašiau atgal, kad pusė laiko gyvenu UK, pusė LT ir pan., o atgal gaudavau užsiciklinusias žinutes, kad nesiųsiu, pasikeiskit origin šalį ir pan.
Tai mano patarimas, dzin ar pardavėjas gali taip daryti ar ne, geriau su tokiu nesusidėti
Neduok dieve dar jo siuntinys paskui dings/neateis arba jis jo neišsiųs, bus tik daug galvos skausmo
Papildyta:
QUOTE(perlixike @ 2013 02 22, 18:32)
o is kur tuos kurjerisu gauti?
Papildyta:
zaislai
myhermes.co.uk
parcel2go.com
parcelmonkey.co.uk
Tik reikia, kad pardavėjas turėtų printerį, jei be printerio-būna brangiau. Na ir aišku vieniems kurjeriams reikia žinoti svorį siuntinio, kitiems daugmaž išmatavimus, nes nuo to kaina priklauso.