QUOTE(lyrika @ 2013 10 08, 13:48)
i pasto dezutes metant skrajute, daugelis jas ismeta tiesiog net nepaskaites, nors nebutinai. tik tiek, jog daugiau nei puse skrajuciu pateks visiskai ne targetui(tikslinei grupei). tuo tarpu duodant i rankas, galima psirinkti targeta, bet reikia isnagrineti kur geriausia ta daryti(pvz piko metu prie netoli esancio prekybos centro, kada visi grizta is darbu ir eina i parduotuves ir pan). taciau skrajuteje turetu buti kazkoks kabliukas, tam, kad po keliu sekundziu ji neskrietu i siuksliadeze(galbut akcija, nuolaida, kazkokia ypatinga paslauga, ar kokia mini dovanele su skrajute, na kazkas tokio).
kad vaziuoja is kitu rajonu, tai cia viskas ok, bet reklamuotis visame mieste bus per brangu ir netikslinga. juk labai tiketina, kad zmogus, gyvendamas salia ir naudodamasis jusu paslaugomis, rekomenduos draugei, kuri gyvena kitam miesto gale. bet pradziai siulyciau susitelkti i kaimynus
Pabandžiau per pašto dėžutes - nemačiau jokio susidomėjimo, todėl ir klausiu, ar efektyvu. Buvo mintis dalinti skrajutes prie didesnių įstaigų (darbuotojams einant pietauti) prekybos centro (juk dalis bėga nusipirkti ko nors valgomo per pietus), bet dar nebandžiau - turbūt reikės. Ačiū
Geriausiai veikia iš lūpų į lūpas, bet nežinau, kaip tai padaryti - kartais klientai tikrai netikėtai atsiveda drauges, šeimos narius.
Papildyta:
QUOTE(_aLba_ @ 2013 10 08, 19:23)
Efektyvu nebūna nebrangiai
Žiūrint, ką norite reklamuoti.
Pvz. visiškai neefektyvu yra reklamuotis laikraštyje ir radijuje (apie TV nekalbu, nes tai žvėriškos sumos), jeigu jūs turit savo e-parduotuvę arba puslapį internete, bet neturite "gyvos ekspozicijos" (t.y., prekiaujate ar paslaugas teikiate tik internetu, susisiekus su jumis ir radus jus internete). Kodėl? Todėl, kad žmogus, paskaitęs laikraštyje skelbimą, ar išgirdęs per radiją, vis tiek gaus rinkti www adresą ir rasti jus internete. Geriau iškart investuoti į e-reklamą.
Kitaip yra, jeigu jūs turite savo parduotuvę gyvai, arba teikiate paslaugas, ir jus galima rasti ne tik internete, bet pardavimo ar paslaugų teikimo vietoje. Tokiu etveju, radijas ir laikraštis - tikimybė padidinti potencialių klientų srautą.
Nemokami (vėl - žiūrint, ką reklamuosim) reklamos kanalai yra FB, skelbimų lentos ir t.t. Kiek tai efektyvu ir kiek juose lankosi potencialių klientų ratas - čia jau kitas klausimas (natūralu, kad FB orientuotas į nuo paauglių iki vidutinio amžiaus žmonių; reklamuojant pvz. vitaminus senjorams - FB vargu ar sulauksime, kad mūsų reklama pasieks reikiamą auditoriją).
Rekomenduoju paskaitinėti internete apie populiariausius reklamos kanalus, ir pagal galimą skirti pinigų sumą, pasverti, kas konkrečiai kiekvienu atveju efektyviausia
Bet būna neefektyvu brangiai
Nežinau, ar kiti patarimai - man, ar bendri
Jeigu man, tai e-reklama nedavė labai apčiuopiamo rezultato, nes, kaip rašiau, mano klientas šalia ar netoli, bet jokiu būdu ne Niujorke ar Rūgpienių kaime - 1-2 kartus per savaitę dėl paslaugos tikrai nevažinės. FB yra, bet ten dažniau renkamės kolegos, bet ne klientai, nors vienas kitas klientas yra. Šiaip tai jau išbandyta - neaktualu. Kol kas tikrai neradau to reklamos kanalo, kuris reklamuotų internete - nepasieks mano grupės, nebent bus eilinis pašaudymas iš patrankos į žvirblį. Nors kartas nuo karto pašaudau.
Papildyta:
QUOTE(byebyelondon @ 2013 10 08, 19:40)
As tai Jusu vietoj neklausciau tokiu patarimu konkreciai nepasakius produkto-taip labai lengvai galima patarimu i lankas prisirankioti. Konkretaus produkto pasakymas sitoje situacijoje-jusu pacios interesas.
Jau rašiau - sveikatingumo paslaugos (tai gali būti masažo paslaugos, kūno priežiūros paslaugos, veido priežiūros paslaugos, kūno kultūros paslaugos...) - esmės nekeičia, kurios konkrečiai. Nebent neteko su tuo susidurti ir sunkiau įsivaizduoti, kuo skiriasi nuo kitų socialinių paslaugų
Bet tada ir patarimai bus į lankas