Įkraunama...
Įkraunama...

Pigi, bet efektyvi reklama verslui

QUOTE(ispamas @ 2013 10 08, 13:45)
Įdomu, skajučių platinimas per pašto dėžutes ar "į rankas" - kas geriau?
Nemanau, kad dėl mano paslaugos verta važiuoti iš vieno miesto rajono į kitą, bet klientai važiuoja - keista kažkaip. O gal be reikalo "užsiciklinau" ties tuo rajonu, kur teikiama paslauga?
O dėl matomos reklamos išorėje - tikrai, kažkaip vis atidėlioju, bet gal tikrai reikėtų (naiviai manau, kad namų puslapis geriau  doh.gif  - laikas atsiplėšti nuo komp'o  lotuliukas.gif )
Ačiū smile.gif


i pasto dezutes metant skrajute, daugelis jas ismeta tiesiog net nepaskaites, nors nebutinai. tik tiek, jog daugiau nei puse skrajuciu pateks visiskai ne targetui(tikslinei grupei). tuo tarpu duodant i rankas, galima psirinkti targeta, bet reikia isnagrineti kur geriausia ta daryti(pvz piko metu prie netoli esancio prekybos centro, kada visi grizta is darbu ir eina i parduotuves ir pan). taciau skrajuteje turetu buti kazkoks kabliukas, tam, kad po keliu sekundziu ji neskrietu i siuksliadeze(galbut akcija, nuolaida, kazkokia ypatinga paslauga, ar kokia mini dovanele su skrajute, na kazkas tokio).
kad vaziuoja is kitu rajonu, tai cia viskas ok, bet reklamuotis visame mieste bus per brangu ir netikslinga. juk labai tiketina, kad zmogus, gyvendamas salia ir naudodamasis jusu paslaugomis, rekomenduos draugei, kuri gyvena kitam miesto gale. bet pradziai siulyciau susitelkti i kaimynus wink.gif
Atsakyti
QUOTE(Jūros Deivė @ 2013 01 24, 00:46)
Pasidalinkime nebrangiai kainuojančiomis prekių, paslaugų reklamavimosi galimybėmis.
Svarbiausia - kad būtų efektyvu.
O gal pasiekti savo potencialius klientus galima nemojamai?
Reikia idėjų  biggrin.gif

Efektyvu nebūna nebrangiai mirksiukas.gif

Žiūrint, ką norite reklamuoti.
Pvz. visiškai neefektyvu yra reklamuotis laikraštyje ir radijuje (apie TV nekalbu, nes tai žvėriškos sumos), jeigu jūs turit savo e-parduotuvę arba puslapį internete, bet neturite "gyvos ekspozicijos" (t.y., prekiaujate ar paslaugas teikiate tik internetu, susisiekus su jumis ir radus jus internete). Kodėl? Todėl, kad žmogus, paskaitęs laikraštyje skelbimą, ar išgirdęs per radiją, vis tiek gaus rinkti www adresą ir rasti jus internete. Geriau iškart investuoti į e-reklamą.
Kitaip yra, jeigu jūs turite savo parduotuvę gyvai, arba teikiate paslaugas, ir jus galima rasti ne tik internete, bet pardavimo ar paslaugų teikimo vietoje. Tokiu etveju, radijas ir laikraštis - tikimybė padidinti potencialių klientų srautą.

Nemokami (vėl - žiūrint, ką reklamuosim) reklamos kanalai yra FB, skelbimų lentos ir t.t. Kiek tai efektyvu ir kiek juose lankosi potencialių klientų ratas - čia jau kitas klausimas (natūralu, kad FB orientuotas į nuo paauglių iki vidutinio amžiaus žmonių; reklamuojant pvz. vitaminus senjorams - FB vargu ar sulauksime, kad mūsų reklama pasieks reikiamą auditoriją).

Rekomenduoju paskaitinėti internete apie populiariausius reklamos kanalus, ir pagal galimą skirti pinigų sumą, pasverti, kas konkrečiai kiekvienu atveju efektyviausia smile.gif

Atsakyti
QUOTE(ispamas @ 2013 10 08, 13:45)
Įdomu, skajučių platinimas per pašto dėžutes ar "į rankas" - kas geriau?
Nemanau, kad dėl mano paslaugos verta važiuoti iš vieno miesto rajono į kitą, bet klientai važiuoja - keista kažkaip. O gal be reikalo "užsiciklinau" ties tuo rajonu, kur teikiama paslauga?
O dėl matomos reklamos išorėje - tikrai, kažkaip vis atidėlioju, bet gal tikrai reikėtų (naiviai manau, kad namų puslapis geriau  doh.gif  - laikas atsiplėšti nuo komp'o  lotuliukas.gif )
Ačiū smile.gif

As tai Jusu vietoj neklausciau tokiu patarimu konkreciai nepasakius produkto-taip labai lengvai galima patarimu i lankas prisirankioti. Konkretaus produkto pasakymas sitoje situacijoje-jusu pacios interesas.
Papildyta:
QUOTE(_aLba_ @ 2013 10 08, 20:23)
Efektyvu nebūna nebrangiai  mirksiukas.gif



drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(lyrika @ 2013 10 08, 13:48)
i pasto dezutes metant skrajute, daugelis jas ismeta tiesiog net nepaskaites, nors nebutinai. tik tiek, jog daugiau nei puse skrajuciu pateks visiskai ne targetui(tikslinei grupei). tuo tarpu duodant i rankas, galima psirinkti targeta, bet reikia isnagrineti kur geriausia ta daryti(pvz piko metu prie netoli esancio prekybos centro, kada visi grizta is darbu ir eina i parduotuves ir pan). taciau skrajuteje turetu buti kazkoks kabliukas, tam, kad po keliu sekundziu ji neskrietu i siuksliadeze(galbut akcija, nuolaida, kazkokia ypatinga paslauga, ar kokia mini dovanele su skrajute, na kazkas tokio).
kad vaziuoja is kitu rajonu, tai cia viskas ok, bet reklamuotis visame mieste bus per brangu ir netikslinga. juk labai tiketina, kad zmogus, gyvendamas salia ir naudodamasis jusu paslaugomis, rekomenduos draugei, kuri gyvena kitam miesto gale. bet pradziai siulyciau susitelkti i kaimynus wink.gif

Pabandžiau per pašto dėžutes - nemačiau jokio susidomėjimo, todėl ir klausiu, ar efektyvu. Buvo mintis dalinti skrajutes prie didesnių įstaigų (darbuotojams einant pietauti) prekybos centro (juk dalis bėga nusipirkti ko nors valgomo per pietus), bet dar nebandžiau - turbūt reikės. Ačiū smile.gif
Geriausiai veikia iš lūpų į lūpas, bet nežinau, kaip tai padaryti - kartais klientai tikrai netikėtai atsiveda drauges, šeimos narius.
Papildyta:
QUOTE(_aLba_ @ 2013 10 08, 19:23)
Efektyvu nebūna nebrangiai  mirksiukas.gif

Žiūrint, ką norite reklamuoti.
Pvz. visiškai neefektyvu yra reklamuotis laikraštyje ir radijuje (apie TV nekalbu, nes tai žvėriškos sumos), jeigu jūs turit savo e-parduotuvę arba puslapį internete, bet neturite "gyvos ekspozicijos" (t.y., prekiaujate ar paslaugas teikiate tik internetu, susisiekus su jumis ir radus jus internete). Kodėl? Todėl, kad žmogus, paskaitęs laikraštyje skelbimą, ar išgirdęs per radiją, vis tiek gaus rinkti www adresą ir rasti jus internete. Geriau iškart investuoti į e-reklamą.
Kitaip yra, jeigu jūs turite savo parduotuvę gyvai, arba teikiate paslaugas, ir jus galima rasti ne tik internete, bet pardavimo ar paslaugų teikimo vietoje. Tokiu etveju, radijas ir laikraštis - tikimybė padidinti potencialių klientų srautą.

Nemokami (vėl - žiūrint, ką reklamuosim) reklamos kanalai yra FB, skelbimų lentos ir t.t. Kiek tai efektyvu ir kiek juose lankosi potencialių klientų ratas - čia jau kitas klausimas (natūralu, kad FB orientuotas į nuo paauglių iki vidutinio amžiaus žmonių; reklamuojant pvz. vitaminus senjorams - FB vargu ar sulauksime, kad mūsų reklama pasieks reikiamą auditoriją).

Rekomenduoju paskaitinėti internete apie populiariausius reklamos kanalus, ir pagal galimą skirti pinigų sumą, pasverti, kas konkrečiai kiekvienu atveju efektyviausia  smile.gif

Bet būna neefektyvu brangiai biggrin.gif
Nežinau, ar kiti patarimai - man, ar bendri 4u.gif Jeigu man, tai e-reklama nedavė labai apčiuopiamo rezultato, nes, kaip rašiau, mano klientas šalia ar netoli, bet jokiu būdu ne Niujorke ar Rūgpienių kaime - 1-2 kartus per savaitę dėl paslaugos tikrai nevažinės. FB yra, bet ten dažniau renkamės kolegos, bet ne klientai, nors vienas kitas klientas yra. Šiaip tai jau išbandyta - neaktualu. Kol kas tikrai neradau to reklamos kanalo, kuris reklamuotų internete - nepasieks mano grupės, nebent bus eilinis pašaudymas iš patrankos į žvirblį. Nors kartas nuo karto pašaudau.
Papildyta:
QUOTE(byebyelondon @ 2013 10 08, 19:40)
As tai Jusu vietoj neklausciau tokiu patarimu konkreciai nepasakius produkto-taip labai lengvai galima patarimu i lankas prisirankioti. Konkretaus produkto pasakymas sitoje situacijoje-jusu pacios interesas.

Jau rašiau - sveikatingumo paslaugos (tai gali būti masažo paslaugos, kūno priežiūros paslaugos, veido priežiūros paslaugos, kūno kultūros paslaugos...) - esmės nekeičia, kurios konkrečiai. Nebent neteko su tuo susidurti ir sunkiau įsivaizduoti, kuo skiriasi nuo kitų socialinių paslaugų 4u.gif Bet tada ir patarimai bus į lankas biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(ispamas @ 2013 10 09, 11:13)
Nežinau, ar kiti patarimai - man, ar bendri 4u.gif Jeigu man, tai

Ne jums. Kalbėjau apskritai. O apie pigiai ir efektyviai atsakiau į temos autorės pirmąją žinutę.

Atsakyti


Ir šiaip patarimas - pirmiausia susitvarkyti su savo svetaine, optimizuoti, išsiaiškinti, kas yra pagrindiniai konkurentai, pasiūlyti konkurencingas kainas, užsitikrinti gerą vardą (nes prastas vardas yra beveik nulis prieš konkurentus, net jei jūsų kainos geresnės), išsikelti sau tikslus, na o tada jau galima pagalvoti ir apie reklamą, nuolaidų sistemą už lojalumą, trumpalaikių/ilgalaikių akcijų (ir "akcijų" kabutėse biggrin.gif ) sistemą...

O dėl skrajučių - kažkas jau pasisakė, kad taip vyksta net atmetimo reakcija. Tikrai taip! Nebent skrajutė yra ne tik informacinio, reklaminio turinio, bet pvz. nuolaidos kuponas.

Pasikartosiu - netaikau konkrečiai.

Atsakyti
QUOTE(_aLba_ @ 2013 10 09, 10:37)
Ne jums. Kalbėjau apskritai. O apie pigiai ir efektyviai atsakiau į temos autorės pirmąją žinutę.

Supratau 4u.gif Aš temoje "prisėdau", nes aktualu - daryti ką nors ar nieko nedaryti - užstrigau ties hamletišku klausimu biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(_aLba_ @ 2013 10 09, 10:54)
Ir šiaip patarimas - pirmiausia susitvarkyti su savo svetaine, optimizuoti, išsiaiškinti, kas yra pagrindiniai konkurentai, pasiūlyti konkurencingas kainas, užsitikrinti gerą vardą (nes prastas vardas yra beveik nulis prieš konkurentus, net jei jūsų kainos geresnės),  išsikelti sau tikslus, na o tada jau galima pagalvoti ir apie reklamą, nuolaidų sistemą už lojalumą, trumpalaikių/ilgalaikių akcijų (ir "akcijų" kabutėse  biggrin.gif ) sistemą...

O dėl skrajučių - kažkas jau pasisakė, kad taip vyksta net atmetimo reakcija. Tikrai taip! Nebent skrajutė yra ne tik informacinio, reklaminio turinio, bet pvz. nuolaidos kuponas.

Pasikartosiu - netaikau konkrečiai.

Šiaip bendra prasme - taip, viskas taip - optimizuoti, automatizuoti, skaitmeninti... ir t.t. ir pan., dar tikslai, vizijos, misijos.... , bet domina konkreti patirtis ir pastebėjimai 4u.gif Kas ką darė, kas pasisekė, kas ne, kur neverta dėti pastangas ir kodėl. Ypač dirbant paslaugų srityje.
Tema man pasirodė įdomi ir aktuali, todėl ir įvirtau į ją 4u.gif Susiasmeninau 4u.gif biggrin.gif Bet ačiū už bet kokią pagalbą smile.gif
Atsakyti
QUOTE(ispamas @ 2013 10 09, 13:41)
domina konkreti patirtis ir pastebėjimai  4u.gif Kas ką darė, kas pasisekė, kas ne, kur neverta dėti pastangas ir kodėl.
Tema man pasirodė įdomi ir aktuali, todėl ir įvirtau į ją  4u.gif Susiasmeninau  4u.gif  biggrin.gif Bet ačiū už bet kokią pagalbą smile.gif

Labai geras seminaras, jau buvo Vilniuje ir Klaipėdoje, bet dar bus Kaune. Nereklamuosiu, pagooglinus galima susirasti įsivedus į paiešką raktinius ž.: reklama, praktinis seminaras... ax.gif Aišku - tai investicija.

Negausite konkrečių patarimų, ir ypač iš patirties, nes labai skiriasi sferos. Nebent gautumėte iš konkurentų lotuliukas.gif Nes, jau kaip minėjau pirmame savo post'e, kas tinka vienam, visisškai netiks kitam, kas tiks viena, produktui / klientų ratui, neis pritaikyti kitam...

Skaityti, domėtis, pradėti nuo pigiausių etapų (kelis juo minėjau taip pat).

Bet sakau - pirmiausia reikia būti matomiems. Kai bus 99% padirbėta su svetaine, kai dominuosite Google paieškos rezultatuose (pradžiai bent 1 puslapis, vėliau penketukas-trejetukas) - tada bus galima nebijoti investuoti į reklaminės kampanijos kūrimą, banerių pirkimą ir t.t.

Bent man asmeniškai - pati geriausia reklama yra ta, kad paieškoje esame pirmi (pagal pagrindinius raktinius žodžius), pagal kitus - neiškrentame iš trejetuko mirksiukas.gif

Klientams esame matomi, užsitvirtinę gerą, patikimą vardą, konkuruojame dėl kainų, terminų, neapleidžiame to, ką turime pasiekę. Nes kitiems atrodo - va, susitvarkysiu su SEO, įmesiu vieną kitą reklamikę, paleisiu akciją ir jau fsio - galėsiu ramiai milijonus krautis lotuliukas.gif Neeeee, tai yra nenutrūkstamas darbas, nes vos tik atsileidus vadeles - konkurentai ima lipti per galvas biggrin.gif cool.gif


Atsakyti
QUOTE(_aLba_ @ 2013 10 09, 14:14)
Bent man asmeniškai - pati geriausia reklama yra ta, kad paieškoje esame pirmi (pagal pagrindinius raktinius žodžius), pagal kitus - neiškrentame iš trejetuko  mirksiukas.gif


Na, aš penktoje g.gif Be seminaro g.gif Tiesa, neseniai buvau. Panašiam. Apie metaduomenis, paiešką ir pan. Nemokamai. Pranešimo šįkart neskaičiau. Nors galėjau. Vieną neseniai praleidau. Buvo gaila laiko. Klausiau internete. Nemokamai. Man, nes jungiamės su slaptažodžiu - darbas, nieko nepadarysi. Ir? Norėsiu trečios vietos - išgersiu kavos su kolega. Šnektelsim. Bet iš tikrųjų tai jau praeitas etapas - ne tas kanalas mano "popamokinei" veiklai reklamuoti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ispamas: 09 spalio 2013 - 15:39
Sveikatingumo paslaugos-labai platus terminas. Bet nenori-nesakyk, tavo praradimas smile.gif

Labai neblogas marketingo budas yra video ikelimas I internetine svetaine. Video zmones labai traukia, nes zymiai paprasciau yra pamatyti, nei perskaityti. Video galetu buti interviu su tavimi, nufilmuota, kaip vyksta tam tikros sveikatingumo paslaugos davimas, klientu pasisakymai.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo byebyelondon: 12 spalio 2013 - 08:59
QUOTE(byebyelondon @ 2013 10 12, 08:57)
Sveikatingumo paslaugos-labai platus terminas. Bet nenori-nesakyk, tavo praradimas smile.gif

Labai neblogas marketingo budas yra video ikelimas I internetine svetaine. Video zmones labai traukia, nes zymiai paprasciau yra pamatyti, nei perskaityti. Video galetu buti interviu su tavimi, nufilmuota, kaip vyksta tam tikros sveikatingumo paslaugos davimas, klientu pasisakymai.

Koks skirtumas, kokios paslaugos konkrečiai - galiu ir plėsti, ir siaurinti - pavardinau, kas įeina keliais post'ais žemiau. Nebent visagalis moteriškas smalsumas lotuliukas.gif Bet dėl to tikrai nieko neprarasiu smile.gif
Kurti video būtų smagu ir įdomu, bet kad tikslinė grupė tikrai ne ta, kuri turi laiko "kaboti" internete ties tokiais a la filmukais. smile.gif Ir paslaugos ne tos, kur renkamės pagal video. Kolegoms tai tikrai nepasitvirtino - išbandyta, tai turi prasmės nebent dideliam sveikatingumo renginiui su kviestiniais svečiais iš užsienio, bet tada ir biudžetas ne tas - negaila mėtyti pinigus, nes vienkartiniu renginiu daugiau kas gali susidomėti lyginant su pastoviomis paslaugomis. Čia būtų kaip iš patrankos į žvirblį - triukšmo daug, naudos - labai mažai.
Atsakyti