Visiskai sutinku, tai labai svarbi salyga sekmingam verslui.
Gal kas turi patirties irengiant imones iskaba ant gyvenamojo namo sienos? Nuo ko visa sita reikala pradeti?
Kad reklama būtų efektyvi, ji turi būti skirta būtent Jūsų tikslinei grupei. Pradžiai nustatykite kas Jūsų klientas, kur buna didesnis Jūsų klientų susiburimo ratas, koks tinkamiausias laikas pasiūlyti savo paslaugą/prekę klientui.
Reikia ir šiek tiek kūrybos bei logikos.
Pvz. skrajutės grožio salono reklamuojančios manikiūrą - išdalinsite savaitės pradžioje - vargu ar kas ateis - keliaus tiesiai į šiukšlių dėžę. Ketvirtadienio/Penktadienio vakare, kai žmonės jau eina po darbo - gal kas ir susidomės savaitgaliui rankites pagrąžinti. Taip pat dalinti reiktų moterims, o ne visiems iš eilės.
Pvz. veterinarijos gydyklai pravartu draugauti su gyvūnų parduotuve. Pvz. Gyvūnų parduotuvės pardavėjas klientui nusipirkusiam gyvuną įdeda dovanų gyvūno sveikatos priežiūros vadovą su patarimais ir gydyklos kontaktais. Sveikatos priežiūros vadovu aiškų gydykla rūpinasi ir draugauja/bendradarbiauja su parduotuve kuri dalina jo skrajutes.
Ir dar daug visokių pvz. yra.
Tikrai geros ir profesionalios idėjos. Galima pavyzdžiais;
PVZ. Naturali kosmetika brandingas: UOgaUOga vs. VIVI vs. Kvapu namai
Vivi pralaimi šitą kovą, nes...:
Ji reklamuojama kaip natur + mokslo technologijos (kokia tikslinė grupė? Vertybės?)
Neiašku kokiai odai ar jos būkleie skirti produktai (?)
Neiaški tiklsinė grupė (jaini, seni, vyrai, moterys, unigender?)
Nežinau, kas pas juos perka - turėtų visai numirt (nebent kažkas dirbtinai sponsoriauja )
Kvapų namai:
Ar tai Lietuviška produkacija ar (kaip daug kas pas juos) made in France ? (prancūziški ritualai, prancūzijos kilmės produkcija)
Neaišku, ar tai su religinėm praktikom susiję (naudoja Induizme matytą simboliką), bet kartu, lyg ir pasaulietinės vertybės propoguoja.
Šiaip, patinka, visas konceptas - kaip vaistinė - mes už išgyjimą/ sveikatą/švarą/. Didelis +
UogaUoga LAIMI kovą, BET:
Už moteris (kokios jos nori būti) - aiški žinutė ir aiški reklama,
Aiškios sudedamosios dalys
Sąžiningi aprašymai
Iš pradžų (lito laikais) nepatiko, kad produkacija (kuri yra pakankamai brangi (apie 30 litų, tais laikasi kremas nedirbančiam jaunimui - buvo reklamuojama jaunom/ mokyklinio amžiaus panelėm: kam jom to reikia??? Ir kodėl ne žmonėm su stabiliom pajamom? (manau, dar yra influencerių video youtube platformoje apie tai).