Įkraunama...
Įkraunama...

Pigi, bet efektyvi reklama verslui

Pasidalinkime nebrangiai kainuojančiomis prekių, paslaugų reklamavimosi galimybėmis.
Svarbiausia - kad būtų efektyvu.
O gal pasiekti savo potencialius klientus galima nemojamai?
Reikia idėjų biggrin.gif

Iš patirties - pigiausiai radijuje siūlo reklamuotis radijas Kelyje. Apie 200 lt per dieną, vet suka reklamą kas valandą. Ką domins, kreipkitės į radiją, atsiųs pasiūlymą.
Pasiūlymai mailu - digimail.lt suteikia galimybę siųsti laiškus po 5000 lt neribotai. Duomenų bazę naudojate savo. Bet ir tai dvi duomenų bazes (įvairias gali nupirkti abi už 20 lt). Uzdarbis.lt radau skelbimą prie kitų pardavimų. Bus išbandyta.
Banerių keitimaisi - hm, paieškose esu, dar neradau tinkamo puslapio.
Facebook - aktualu, bet ne visai efektyvu.
Kas dar?
Atsakyti
mano galva, yra siaip reklama, ir yra kokybiska, isimenanti reklama. moketi 5000lt uz galimybe paspaminti man atrodo daugoka biggrin.gif as geriau tuos 5000lt sukisciau i gero viral'o kurima biggrin.gif
Atsakyti
Na spamo siuntinėjimas yra spamas, o ne reklama. Duomenų bazių pradavinėjimas yra šiek tiek nusikaltimas, nes dažniausiai į duomenų bazę įkrenta žmogeliai apsižioplinę, arba būna vogti duomenys, tai yra panaudojami nelegaliai.

Reklamuokitės google. Kainuoja tiek kiek įmetat pinigų. Rodo tiek kiek pinigų užtenka smile.gif Pinigai už paspaudimus. Jei gerai susitvarkysit raktinius žodžius ir target grūpsą tai bus gana efektyvi.
Atsakyti
Kad reklama būtų efektyvi, ji turi būti skirta būtent Jūsų tikslinei grupei. Pradžiai nustatykite kas Jūsų klientas, kur buna didesnis Jūsų klientų susiburimo ratas, koks tinkamiausias laikas pasiūlyti savo paslaugą/prekę klientui.
Reikia ir šiek tiek kūrybos bei logikos.
Pvz. skrajutės grožio salono reklamuojančios manikiūrą - išdalinsite savaitės pradžioje - vargu ar kas ateis - keliaus tiesiai į šiukšlių dėžę. Ketvirtadienio/Penktadienio vakare, kai žmonės jau eina po darbo - gal kas ir susidomės savaitgaliui rankites pagrąžinti. Taip pat dalinti reiktų moterims, o ne visiems iš eilės.
Pvz. veterinarijos gydyklai pravartu draugauti su gyvūnų parduotuve. Pvz. Gyvūnų parduotuvės pardavėjas klientui nusipirkusiam gyvuną įdeda dovanų gyvūno sveikatos priežiūros vadovą su patarimais ir gydyklos kontaktais. Sveikatos priežiūros vadovu aiškų gydykla rūpinasi ir draugauja/bendradarbiauja su parduotuve kuri dalina jo skrajutes.
Ir dar daug visokių pvz. yra.
Atsakyti
Spam'as yra vienas iš labiausiai erzinančių dalykų, todėl efektas gali būti visiškai priešingas.
Kaip jau rašė Cesi, apsibrėžkite tikslinę grupę (gyvenamoji vieta, pajamos, amžius...), o tada jau mastykite, kaip ją pasiekti. Nes reklama be aiškios tikslinės grupės bus tik šaudymas į musę su patranka - sąnaudų daug, o naudos jokios.
Atidarius sporto klubą aišku, kad potencialūs klientai yra aplinkiniai gyventojai ir dirbantieji, čia padeda ir elementarios skrajutės.
Jei kažkuo prekiausite - svarbu, kaip prekę suvoks jos pirkėjas (pirmo būtinumo ar prabangos). Kiek pinigų jis linkęs skirti tokio daikto įsigijimui ir kaip dažnai pirks (taip, svarbu, kad klientas būtų patenkintas ir grįžtų - 42 taisyklė veikia ir vienas patenkintas pasako mažiausiai septyniems, o šie savo ruožtu "gandą" platina dar kitiems šešiems (kolegoms, šeimos nariams, draugams). Vienas nepatenkintas = 42 prarasti klientai.
Google kainuoja, bet efektyvu.
Pačios neefektyviausios reklamos yra skydai autostradoje ir laikraščiuose. Na nebent teiksite B2B paslaugas, tuomet logiška reklamuotis "Verslo žiniose", jas skaito įmonių vadovai ir verslo savininkai.
Radijas yra ribota auditorija - aš asmeniškai spusteliu mygtuką ant vairo ir perjungiu radijo stotį jai prasidėjus... dauguma pažįstamų daro tą patį.
Socialiniai tinklai gėris, bet... į juos reikia žiūrėti atsakingai. Įsivertinkite ar jums pakaks kantrybės, laiko ir patirties. Paskutinis matytas situacijos nevaldymas buvos su probiotiniais valikliais. Daiktas gal ir geras, bet paskaičius naudojusiųjų atsiliepimus Facebook, nemanau, kad kada nors pirksiu. O atrodė visai nekaltas socialinio tinklo įskiepis oficialiame gamintojo tinklapyje turėjęs nešti naudą doh.gif
Atsakyti
As manau, kad reiktu pradeti nuo investicijos i kokybiska, funkcionalu, itin patrauklu imones tinklapi/internetine svetaine ir logotipa. Reklamuotis galima daug kur, taciau po, tarkim, skrajutes pamatymo, sekantis zingsnis visada bus ne skambinimas i imone, nes tai atrodo kaip labai ipareigojantis veiksmas, bet atsivertimas jusu internetines svetaines. Ir tai ir yra tas lemiamas momentas, kada ivyksta kliento sprendimas. Esu ne karta isjungus kokios nors imones internetine svetaine vien tik del to, kad ji buvo visiskai be rysio, nesuteike pasitikejimo imone, buvo sunku rasti informacija arba tiesiog atrode kaip apgailetina pigiena-manau visiems taip yra buve.
Skamba, lyg viskas butu labai paprasta, bet investicija i gera internetine svetaine-ganetinai sudetingas zingsnis, nes tokia belekiek kainuoja. As pvz. uz savo imones svetaine mokejau 5000lt ir tai nera kazkoks imantriu funkciju turintis tinklapis. Ir galiu pasakyti, kad buvo verta kiekvieno cento-visai kitoks klientu poziuris.
Atsakyti
QUOTE(byebyelondon @ 2013 09 25, 08:52)
As manau, kad reiktu pradeti nuo investicijos i kokybiska, funkcionalu, itin patrauklu imones tinklapi/internetine svetaine ir logotipa. Reklamuotis galima daug kur, taciau po, tarkim, skrajutes pamatymo, sekantis zingsnis visada bus ne skambinimas i imone, nes tai atrodo kaip labai ipareigojantis veiksmas, bet atsivertimas jusu internetines svetaines. Ir tai ir yra tas lemiamas momentas, kada ivyksta kliento sprendimas. Esu ne karta isjungus kokios nors imones internetine svetaine vien tik del to, kad ji buvo visiskai be rysio, nesuteike pasitikejimo imone, buvo sunku rasti informacija arba tiesiog atrode kaip apgailetina pigiena-manau visiems taip yra buve.
Skamba, lyg viskas butu labai paprasta, bet investicija i gera internetine svetaine-ganetinai sudetingas zingsnis, nes tokia belekiek kainuoja. As pvz. uz savo imones svetaine mokejau 5000lt ir tai nera kazkoks imantriu funkciju turintis tinklapis. Ir galiu pasakyti, kad buvo verta kiekvieno cento-visai kitoks klientu poziuris.

O kas svarbiausia svetainėje, į ką atkreipti dėmesį, kad svetainė atrodytų ne kaip pigiena? Aš pati dirbu su duomenų bazėmis ir pirmiausiai pastebiu informaciją, paiškos mechanizmą, bet dar užsiimu ir kita veikla, man reikalinga svetainė, dabartinė gal ir netenkina - pabandžiau sukurti pati, bet kas yra svarbu pritraukiant klientą? Tiesa, klientai mane randa, bet reklamistai sako, kad svetainė bloga? Tai kas gi svarbu?
Atsakyti
QUOTE(ispamas @ 2013 10 03, 11:49)
O kas svarbiausia svetainėje, į ką atkreipti dėmesį, kad svetainė atrodytų ne kaip pigiena? Aš pati dirbu su duomenų bazėmis ir pirmiausiai pastebiu informaciją, paiškos mechanizmą, bet dar užsiimu ir kita veikla, man reikalinga svetainė, dabartinė gal ir netenkina - pabandžiau sukurti pati, bet kas yra svarbu pritraukiant klientą? Tiesa, klientai mane randa, bet reklamistai sako, kad svetainė bloga? Tai kas gi svarbu?


Mano atsakymas jums nepatiks. As isvis netikiu, kad per template'us paciam megejiskai imanoma susikurti teisinga ivaizdi skleidziancia internetine svetaine. I ka reikia atkreipti demesi zinos web dizaineriai, o mes, paprasti zmones to nepasakysim. Cia kaip su daininkais: kai profesionalas klauso pradedanciojo daininko, jis gali pasakyti, kas ne taip: intonacija ne ta, balso tembras neparinktas, toj eilutej neistraukei natos bla bla bla, o mes tik girdim ar blogai ar gerai. Nelabai norite investuoti?
Atsakyti
o cia kalbama apie konketu produkta? as kaip tik marketinge dirbu, bet universalios reklamos bet kokiam produktui nera. svarbu kokiai audotorijai skirta, koks tai produktas? galu gale maisto ar koks specifinis?

galimi ir lankstukai ir kas tik norit, bet reiktu konkretizuoti. pvz siandien urmo bazeje atsidare naujas skyrius, dalina merginos skrajutes visoje teritorijoje, dar visokios nuolaidos toje skrajuteje ir pan. dar vietinis radijas veikia.
tai tokio dayko skelbti per LNK tikrai neverta. neatsipirks investicija nei pro kur.
bet sakau, cia kaip su "sakem ant vandens", vienu atveju vienokia reklama suvieikia, kitu - kitokia.
Atsakyti
QUOTE(byebyelondon @ 2013 10 04, 08:33)
Mano atsakymas jums nepatiks. As isvis netikiu, kad per template'us paciam megejiskai imanoma susikurti teisinga ivaizdi skleidziancia internetine svetaine. I ka reikia atkreipti demesi zinos web dizaineriai, o mes, paprasti zmones to nepasakysim. Cia kaip su daininkais: kai profesionalas klauso pradedanciojo daininko, jis gali pasakyti, kas ne taip: intonacija ne ta, balso tembras neparinktas, toj eilutej neistraukei natos bla bla bla, o mes tik girdim ar blogai ar gerai. Nelabai norite investuoti?

Noriu investuoti, bet nežinau, ar verta - svetaines kuriančių tikrai daug, bet kai pasižiūri kaip specialistas - o varge doh.gif doh.gif doh.gif Bet neturiu jokių priekaištų dėl pardavimo - kuria niekalą ir sėkmingai parduoda smile.gif

Man patiks atsakymas, jei pasakysi ne kaip profesianalei, dirbančiai informacijos paieškų srityje su duomenų bazėmis, bet kaip eiliniam žmogui informacijos vartotojui, nežinančiam specifinių informacijos paieškos niuansų, nes man iškrapštyti informaciją iš bet kur - jokių problemų, žinoti, kaip turi atrodyti geras informatyvus puslapis įstaigos, teikiančios informacines paslaugas - taip pat, bet kaip tai supranta eilinis vartotojas - nežinau. Ir reklamuoti savo paslaugas kitoje srityje - taip pat - trukdo profesiniai įgūdžai. Mano supratimu, jei nėra tikslios informacijos - tada tai tik informacinis triukšmas. Bet kaip tada reklamuoti savo paslaugas kitoje srityje?

Papildyta:
QUOTE(lyrika @ 2013 10 05, 14:03)
o cia kalbama apie konketu produkta? as kaip tik marketinge dirbu, bet universalios reklamos bet kokiam produktui nera. svarbu kokiai audotorijai skirta, koks tai produktas? galu gale maisto ar koks specifinis?

galimi ir lankstukai ir kas tik norit, bet reiktu konkretizuoti. pvz siandien urmo bazeje atsidare naujas skyrius, dalina merginos skrajutes visoje teritorijoje, dar visokios nuolaidos toje skrajuteje ir pan. dar vietinis radijas veikia.
tai tokio dayko skelbti per LNK tikrai neverta. neatsipirks investicija nei pro kur.
bet sakau, cia kaip su "sakem ant vandens", vienu atveju vienokia reklama suvieikia, kitu - kitokia.

Produktas - sveikatingumo paslaugos. Auditorija - 30-50 metų moterys, dirbančios ar gyvenančios šalia. Detalizuoti daugiau viešai nenorėčiau, bet jei per AŽ - mielai.
Manau, kad mano atveju nelabai svarbu svetainė, todėl ji yra tik tarp kitko, bet gal klystu?
Man siūlo įvairias formas - blog'as, skelbimai internete, FB, bet kam to reikia, jei tai nepasieks mano potencialaus kliento, nes mano auditorija visai ne ta g.gif O gal verta iš patrankos šaudyti į žvirblį g.gif biggrin.gif Perskaitys lietuvis Monrealyje ir atlėks pas mane paslaugų pirkti biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ispamas: 08 spalio 2013 - 09:31
QUOTE(ispamas @ 2013 10 08, 10:27)
Noriu investuoti, bet nežinau, ar verta - svetaines kuriančių tikrai daug, bet kai pasižiūri kaip specialistas - o varge  doh.gif  doh.gif  doh.gif Bet neturiu jokių priekaištų dėl pardavimo - kuria niekalą ir sėkmingai parduoda smile.gif

Man patiks atsakymas, jei pasakysi ne kaip profesianalei, dirbančiai informacijos paieškų srityje su duomenų bazėmis, bet kaip eiliniam žmogui informacijos vartotojui, nežinančiam specifinių informacijos paieškos niuansų, nes man iškrapštyti informaciją iš bet kur - jokių problemų, žinoti, kaip turi atrodyti geras informatyvus puslapis įstaigos, teikiančios informacines paslaugas - taip pat, bet kaip tai supranta eilinis vartotojas - nežinau. Ir reklamuoti savo paslaugas kitoje srityje - taip pat - trukdo profesiniai įgūdžai. Mano supratimu, jei nėra tikslios informacijos - tada tai tik informacinis triukšmas. Bet kaip tada reklamuoti savo paslaugas kitoje srityje?

Papildyta:

Produktas - sveikatingumo paslaugos. Auditorija - 30-50 metų moterys, dirbančios ar gyvenančios šalia. Detalizuoti daugiau viešai nenorėčiau, bet jei per AŽ - mielai.
Manau, kad mano atveju nelabai svarbu svetainė, todėl ji yra tik tarp kitko, bet gal klystu?
Man siūlo įvairias formas - blog'as, skelbimai internete, FB, bet kam to reikia,  jei tai nepasieks mano potencialaus kliento, nes mano auditorija visai ne ta g.gif O gal verta iš patrankos šaudyti į žvirblį g.gif  biggrin.gif Perskaitys lietuvis Monrealyje ir atlėks pas mane paslaugų pirkti biggrin.gif


na, kadangi paslauga kaip ir lokali, uztektu kazko, kas pasiektu artimiausiu rajonu gyventojus.
jeigu jusu teikiama paslauga yra nieko neypatinga(na ne Druskininku gydyklos ir pan) ir nesitikite, jog ja lankys kito miesto ar net to paties miesto, tik kito rajono gyventojai, vadinasi nereikia jokios reklamos, skirtos placiajai auditorijai(tv, radijas ir pan).
na tarkim yra eiline nebloga kirpykla kazkokiam miegamajame rajone, bet joje nera nieko, ko nebutu kitoje panasioje kirpykloje, kitame rajone. tokiu atveju reiktu tiesiog pakankamai gerai matomos reklamos isoreje(kad pro sona eidamas zmogus pamatytu, nes buna atveju, kada gyvendamas salia net neitari, kad kazkokia istaiga gretimam name egzistuoja), galbut informavimo apie save skrajuciu pagalba ir to pakaktu. nieko labai cia nepadarysit, jeigu neturesit kokio super duper meistro, ar super duper irangos, del kurios zmogus atvaziuotu ir is toliau. manau, kad tokiose istaigose svarbiausia yra specialistas, apie kuri greitai kalbos sklinda(paziurekit i SM temas apie grozi, kirpyklas ir pan).
Atsakyti
QUOTE(lyrika @ 2013 10 08, 10:09)
na, kadangi paslauga kaip ir lokali, uztektu kazko, kas pasiektu artimiausiu rajonu gyventojus.
jeigu jusu teikiama paslauga yra nieko neypatinga(na ne Druskininku gydyklos ir pan) ir nesitikite, jog ja lankys kito miesto ar net to paties miesto, tik kito rajono gyventojai, vadinasi nereikia jokios reklamos, skirtos placiajai auditorijai(tv, radijas ir pan).
na tarkim yra eiline nebloga kirpykla kazkokiam miegamajame rajone, bet joje nera nieko, ko nebutu kitoje panasioje kirpykloje, kitame rajone. tokiu atveju reiktu tiesiog pakankamai gerai matomos reklamos isoreje(kad pro sona eidamas zmogus pamatytu, nes buna atveju, kada gyvendamas salia net neitari, kad kazkokia istaiga gretimam name egzistuoja), galbut informavimo apie save skrajuciu pagalba ir to pakaktu. nieko labai cia nepadarysit, jeigu neturesit kokio super duper meistro, ar super duper irangos, del kurios zmogus atvaziuotu ir is toliau. manau, kad tokiose istaigose svarbiausia yra specialistas, apie kuri greitai kalbos sklinda(paziurekit i SM temas apie grozi, kirpyklas ir pan).

Įdomu, skajučių platinimas per pašto dėžutes ar "į rankas" - kas geriau?
Nemanau, kad dėl mano paslaugos verta važiuoti iš vieno miesto rajono į kitą, bet klientai važiuoja - keista kažkaip. O gal be reikalo "užsiciklinau" ties tuo rajonu, kur teikiama paslauga?
O dėl matomos reklamos išorėje - tikrai, kažkaip vis atidėlioju, bet gal tikrai reikėtų (naiviai manau, kad namų puslapis geriau doh.gif - laikas atsiplėšti nuo komp'o lotuliukas.gif )
Ačiū smile.gif
Atsakyti