Įkraunama...
Įkraunama...

KristiAna

QUOTE(Subjektyvi @ 2015 06 26, 17:54)
Ameera, labai dažnai pastebiu, kad pačios konsultantės darosi nuo..iki makiažą, to net neslepiant nuo tuo metu parduotuvėje esančių klientų. Kažkuria prasme tai gerai, viską išbando, gali parekomenduoti, bet kita vertus, tai labai neetiška, nekultūringa ir net gi chamiška. Kodėl? Įsivaizduokime, kad lygiai taip pat savo darbo sferoje elgiasi kiti darbuotojai. Pvz. prekybcentryje mišrainių pardavėja visiems matant kerta su šaukštu mišraines iš tų didelių indų, keptų mėsų skyriuje pardavėja graužia vištos koją, na ta prasme jos gi degustuoja, kad galėtų tinkamai parekomenduoti, kas šiandien šviežia ir skanu cool.gif

Pilnas makiažas PRIVALOMAS, testerius naudoti leidžiama, nes būtų neetiška liept prisipirkti kosmetikos tokiom kainom, bet darbo metu to daryti tikrai negalima. Bent jau ne tada, kai salėje yra žmonių. Makiažas daromas iki parduotuvės atidarymo laiko, paskui toks dalykas kaip pudros pafiksavimas ir lūpdažio atnaujinimas turi būt greitas ir ne prie kliento.
Atsakyti
Kosmetika gali būti pigi, vidutinių kainų ir brangi. Ar bosai reikalauja, kad privalomasis makiažas būtų daromas išskirtinai su prabangiomis linijomis? Nesikabinėju, na ta prasme, bet gal tuomet pačioms konsultantėms reikėtų sumažinti decibelus dėl to, kad klientai testuoja produktus. Ne jų asmeninius. Testuoti juk neuždrausta. Kaip ir drabužių parduotuvėse matuotis. Galima eiti ir matuotis tiek kiek nori kartų, kokius tik nori drabužius. Juk taip?

Net prabangiausiame restorane neprivaloma valgyti visko ir daug. Galima užsisakyti tik desertą. Ir jei kažkoks susireikšminęs padavėjas mano kitaip, jei jis gali spręsti, kad tik desertą užsisakiusiam ten nėra vietos, tai lai permąsto iš naujo, kas jis per vienas.

Aš neveltui paklausiau kiek uždirba konsultantės. Iš nekurių begalinio susireikšminimo, neaprėpiamos arogancijos, surauktų veidų ir klientų niekinimo galima įsivaizduoti, kad jų pajamos labai didelės, milžiniškos, na kur jau ten lygiuotis kitoms, kurios jų akimis link vargetų.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Subjektyvi: 26 birželio 2015 - 17:37
Reikalavimai kitas, labai bjaurus dalykas. Ir jie absurdiški.
O susireikšminusių žmonių iš esmės Lietuvoje per daug, kas man irgi labai užkliūna ir nėra malonu. Gaila, vienas lauke ne karys, ne kažką pakeisi smile.gif 4u.gif
Atsakyti
Pardavėjų ir konsultantų nemokšiškas aptarnavimas potencialius pirkėjus gena lauk, juos gąsdina ir nervina. Personalo pareiga ir tikslas, na turėtų būti, kad kiekvienas klientas jaustųsi gerai, jaukiai, komfortiškai, kad jis nenorėtų pabėgti lyg įkirptas, kad visas apsipirkimo procesas būtų malonus, o ne nesibaigiančios įtampos ir susierzinimo laikas, kurį norisi kuo greičiau užbaigti. Ir labai dažnai be teigiamo rezultato!
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2015 06 30, 01:01)
Pardavėjų ir konsultantų nemokšiškas aptarnavimas potencialius pirkėjus gena lauk, juos gąsdina ir nervina. Personalo pareiga ir tikslas, na turėtų būti, kad kiekvienas klientas jaustųsi gerai, jaukiai, komfortiškai, kad jis nenorėtų pabėgti lyg įkirptas, kad visas apsipirkimo procesas būtų malonus, o ne nesibaigiančios įtampos ir susierzinimo laikas, kurį norisi kuo greičiau užbaigti. Ir labai dažnai be teigiamo rezultato!

Nepataikėt nei ant vienos profesionalės? Toks likimas. smile.gif Bet šiaip savaitėlę pasibandytumėt ir truputį pasikeistų nuomonė. Bent jau ne tokia kategoriška būtų. Daugiau nėra ką diskutuoti.
Atsakyti
Pataikiau, ir tai tikra loterija pataikyti. Rašau iš savo patirties, kaip dažnokai jaučiuosi. Deja dažniausiai jaučiu įkyrų persekiojimą, net gi keliantį stresą, ir deja retai susiduriu su profesionaliu požiūriu. Gal čia tik man taip nesiseka, tai matyt tokia mana karma.
Atsakyti
Jei rimtai, tai tikrai būna, kad vis "pasiseka" ne ant tos pataikyt. Sakau iš patirties. Tris kartus apsipirkinėjau vienoj parduotuvėj iš eilės - tris kartus suklydo įdėdamos ne tą produktą. Ir tai buvo grynai mano tokia "sėkmė". doh.gif
Atsakyti
Na pasisakysiu ir as tuo klausimu apie Kristiana... biggrin.gif
Siaip man dzin, absoliuciai dzin ko as ten einu: pirkt ar tik pavepsot,man dzin kad slankioja prikla pardaveja, man dzin jos veido israiska, nusisvilpt i jos tadienine nuotaika ir nusiteikima mano atzvilgiu, man dzin kad i pasisiulyma padet atsakau "aciu, siuo metu man nieko nereikia", man dzin kad jos valkiojas kaip uodegos is paskos,man viskas absoliuciai dzin ten iejus todel kad.... pamatau kalnus nuostabiu buteliuku, kuriu dizainai viens uz kita grazesni, svaigstu nuo kvapu ir ju gausos, spalvos akina, pasiula svaigina, apsisuka galva, raibsta akys, ima trukt oro, kazkas virpa krutinej, bet tas jausmas toks malonus, kad pasineriu i nirvana ir medituoju slankiodama tarp lentynu... Budama tokioj busenoj, kaip rusai sako "pad kaifam" as net nepastebiu pardaveju, man dzin ka jos galvoja apie mane ir kokia joms pasirodau, megaujuos ta busena kad net i galva nesauna stebet pardaveju ir juolab analizuot ju nuotaiku ir emociniu busenu, dzin....
Zodziu mano misija ten kitokia, pamedituot, pakaifuot nepaisant to pirksiu kazka ar ne, o ne gilintis i pardaveju nuotaikas.
Esu siauliu kristianoj sulaukus tiesioginio "komplimento" kad man tai per brangu ir siaip mano matuojami swarovski auskarai tinkami prie prabangesnes aprangos, nors gryzus namo dar tapati vakara tokius pat uzsisakiau is usa biggrin.gif Man dzin kad galbut as jom atrodau biedniaga, nors mano rankinukines kosmetines turinio kaina virsyja ju menesio atlygi, nekalbant apie tai, kad namie dar 6 staciai laukia kosmetikos, kuria prekiauja jos pacios.... Bet man i tai nusispjaut, kiek noresiu, tiek ten slankiosiu ir man dzin kaip as jom atrodau, patinku ar ne.... Parduotuve tam skirta kad slankiot net ir be konkretaus tikslo...
Linkiu ir jum ten eit ir relaksuot, o ne gilintis i pardaveju darbo ir nuotaiku specifikas drinks_cheers.gif

Ui kad isitaskiau.... lotuliukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo NORIKA: 01 liepos 2015 - 20:11
Užeinu retai ir tikslingai. Vilniuje. Niekas ten nesekioja. Kadaise buvo baisu tuo klausimu ir labai nejauku. O šiaip, savininkų, žinoma, asmeniškai nepažįstu, bet man labai antipatiški žmonės atrodo. blush2.gif Gal dabar situacija pasikeitė, bet seniau esu skaičius apie juos, kaip apie darbdavius, skaudžių ir neigiamų atsiliepimų. Todėl, jei įmanoma, tą pati mieliau nusiperku kitur ir dabar. unsure.gif
Atsakyti
KristiAna paskutiniu metu truputį pasitaisiusi aptarnavimo požiūriu.. Man irgi nėra labai svarbi pardavėjų nuotaika, kol nepradeda gadinti manosios..

Žinau, kad pardavėja ne burtininkė, stebuklingai neatspės mano kvepalinių preferencijų, bet kartai žiauriai nustembu, kai man siūloma krempudros spalva neturi nieko bendro su mano veido odos spalva biggrin.gif, kai jos moka pačios būti gražios, bet aš ateinu dėl savojo grožio ir su ribotais ištekliais ir tikrai noriu nusipirkti tik idealiai tinkančius dalykus - tad bandau produktus ir "vaikau" ir klausinėju jas be gailesčio, kol randu tai, ko noriu ir kas tinka. Matau, kad vienoms merginoms būna smagu taip dirbti, su užsidegimu daro, ieško, pačios mokosi, o kita dantis sukandusi - bet negali sakyti, stengiasi, nėra nė viena pasakiusi - ponia, gal imkit šitą ir bus gana.. biggrin.gif žino, kad "nepraeis".. rolleyes.gif

bet iš kitos pusės - parduotuvėj nuo tų buteliukų, spalvų ir kvapų, o ypač nuo apšvietimo man dažną kartą darosi bloga.. Tad nirvana man ten sunkiai pasiekiama, ypač, pvz., Vilniaus Akropolyje biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(NORIKA @ 2015 07 01, 20:09)
Na pasisakysiu ir as tuo klausimu apie Kristiana... biggrin.gif


labai teisingas poziuris thumbup.gif manau daugumai uzeinanciu ten reiketu butent ijugti ta dzin drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(adamada @ 2015 07 06, 10:01)
labai teisingas poziuris  thumbup.gif manau daugumai uzeinanciu ten reiketu butent ijugti ta dzin  drinks_cheers.gif

Mano supratimu, kaip tik, nepatinka - neini. Pasiūlos įsigyti/parsisiųsti prekes yra pakankamai, todėl, kuo mažiau žmonės eis, kur nepatinka, tuo greičiau padarys išvadas ir pakeis savo netikusią politiką. rolleyes.gif

Nors aš pati prieš pardavėjas nieko neturiu, bet jų konsultacijom ir nesinaudoju. cool.gif
Atsakyti