Bet ir užsieniuose būna visaip. Pvz. Paryžiuje Sephor'oje pirkau kosmetikos maždaug už 50 EUR. Ir nė vieno mažulyčio mėginuko negavau...
Tai gal tokia Sephoros politika, nes ir Milane niekas nieko. Dabar kai parašei, tai prisiminiau. Bet per skubėjimą šopintis net neatkreipiau dėmesio į tai.
QUOTE(Subjektyvi @ 2015 06 25, 23:40)
Tai gal tokia Sephoros politika, nes ir Milane niekas nieko. Dabar kai parašei, tai prisiminiau. Bet per skubėjimą šopintis net neatkreipiau dėmesio į tai.
Gali būt, irgi tą patį pagalvojau

Atmosfera man Kristianoje nepatinka. Bet kiek esu ten pirkusi, visąlaik nors vieną mėginuką gaudavau.
Nors tik apsižiūrėt man Kristianoje nepatinka. Aš einu ten retai, bet tikslingai - kažką konkretaus išbandyti ar pirkti.
Tiesa, neperseniausiai mane Kristutė visgi maloniai nustebino. Žiemą buvau pirkusi du Glamglow kaukių mini rinkinukus. Tai pavasarį atsiuntė paštu pabandymui dar kelių kaukių mėginukų


Pirkti kur kas labiau patinka Douglas. Ir konsultantės paprastesnės, ir aplinka jaukesnė. Na ir plius didelis pliusas Douglas yra galimybė paprašyti lašelio produkto pamėginimui į indelį.
Ai, dar vienas Kristianos minusas - netvarkingas jų internetinis puslapis. Yra jame kažkiek prekių. Bet tame ir reikalas, kad tik kažkiek. Ir akcijų ten nerodo. Nejaugi taip sudėtinga padaryti jį informatyvesnį?
Seniau mano nuomone apie Kristiana tikrai prastoka buvo, dabar man atrodo geresni reikalai. Gal dar studentaujant ir nepatikimiau atrodziau, nes buvo, kad konsultante is vienos lentynos puses, o apsauginis is kitos stebejo ka renkuosi
Nors perkant tikrai idedavo meginiu, nes tiek vyrui, tiek sau pirkdavau kvepalus tik Kristianoj. Teko neseniai LT but, tai ir dabar, ir pries kelis metus (Kaune ir Vilniuj) be problemu buvau - nesekiojo niekas, nelindo ikyriai, uzteko pasakyt, kad tik zvalgausi. O ir kvepalu viena karta nemazai teko pratestuot, nes daug dominanciu buvo, kuriu cia negaliu pauostyt, bet takart labai fainos konsultantes buvo - ir paplepejom, ir prisijuokem.
Tikrai kazko blogo pastaruoju metu nepatyriau, tai gal kazkiek ir keiciasi ta kultura....
Nu bet juokinga skaityt verkslenimus kaip zmones neperka, o purskineja testerius ir pan
Tai reiketu paziuret kas tose paciose Sephorose vyksta - zmoniu begalybe nuolatos, testerius ir ant lapelio, ir ant saves purskalioja, ir meginiu galima paprasyt, bet niekas akiu nevarto, jei po to neperki. Pati gana jautri kvepalams esu, tai visada pasiimu megini pradzioje, jei nesu tikra ir antrakart megini imu, o ir pirkdama dar paimu tu paciu kvepalu megini, jei kartais persigalvociau, tai patogiau grazint nepradarytus kvepalus (cia man ptogiau, nes galima ir pradarytus sugrazint ir niekas ne zodzio uz tai nepasakys). Ir visas kitas priemones testuoja zmones. Nu bet kaip begalybe zmoniu ten, taip ir begalybe - perkasi zmones, nors turbut galetu nuolatos nemokamai pasipildyt meginiu atsargas (pirkt juk nereikia, kad megini gautum).
Bent JAV Sephoroj praktiskai niekada neduoda megineliu, na jau labai labai retai, kad prie kasos ka ideda. BET!!! cia todel, kad visada gali pasiprasyt bet kurio produkto meginio ir ji vietoj padarys, t.y. nupurks kvepalu, nuspaus kremo, ibers pudros ir tt. - nebutina kazka pirkt, kad meginius duotu. Todel tu iprastiniu meginiu dazniausiai ir neturi, nes nera prasmes kazka duot vien del davimo, jei zmogaus nedomina tas produktas. Paprastus 3 meginius pasirinkt duoda tik perkant online (nes cia nepasiprasysi bet ko).


Nu bet juokinga skaityt verkslenimus kaip zmones neperka, o purskineja testerius ir pan

QUOTE(Ingėnas @ 2015 06 26, 00:24)
Bet ir užsieniuose būna visaip. Pvz. Paryžiuje Sephor'oje pirkau kosmetikos maždaug už 50 EUR. Ir nė vieno mažulyčio mėginuko negavau...
Bent JAV Sephoroj praktiskai niekada neduoda megineliu, na jau labai labai retai, kad prie kasos ka ideda. BET!!! cia todel, kad visada gali pasiprasyt bet kurio produkto meginio ir ji vietoj padarys, t.y. nupurks kvepalu, nuspaus kremo, ibers pudros ir tt. - nebutina kazka pirkt, kad meginius duotu. Todel tu iprastiniu meginiu dazniausiai ir neturi, nes nera prasmes kazka duot vien del davimo, jei zmogaus nedomina tas produktas. Paprastus 3 meginius pasirinkt duoda tik perkant online (nes cia nepasiprasysi bet ko).
QUOTE(Malena @ 2015 06 25, 22:06)
konsultantės dirba lėtai, pradeda klausinėt nereikšmingų klausimų
Pritariu, ir kiek teko susidurti, visiskai nesivadovauja kliento ''apklausos" protokolu, nors turbut apie toki net nera girdejusios, visiskai neisigilina i kliento poreikius, neuzduoda kontroliniu klausimu, siulo kas jai paciai ''faina" ar kitos klientes perka

Negaliu skųstis Kristiana, pirkdama nesvarbu už bet kokią sumą, mažai ar daug, vsiada gaunu tikrai po 3 mėginukus
nors Douglase konsultantės žinoma dosnesnės


QUOTE(Subjektyvi @ 2015 06 25, 23:31)
Gal čia bus netaktiškas ir nekuklus klausimas, bet o kiek uždirba Kristianos konsultantės?
Kažin ar konsultančių alga labai skiriasi nuo kitų parduotuvių.
QUOTE(Ingėnas @ 2015 06 26, 00:24)
Bet ir užsieniuose būna visaip. Pvz. Paryžiuje Sephor'oje pirkau kosmetikos maždaug už 50 EUR. Ir nė vieno mažulyčio mėginuko negavau...
Perkant Sephora JAV per tarpininkes gaunu mėginėlių. Atmetus mėginėlių klausimą, "Kristiana" man siejasi su prastu aptarnavimu. Man per daug to prekių sudievinimo ir ritualų. Aš norėčiau spartesnio pirkimo proceso su mažiau ceremonijų, kurios sulėtina viską. Už nesiskaitymą su kliento laiku aš pykstu labai

QUOTE(Caridian @ 2015 06 26, 10:52)
Pritariu, ir kiek teko susidurti, visiskai nesivadovauja kliento ''apklausos" protokolu, nors turbut apie toki net nera girdejusios, visiskai neisigilina i kliento poreikius, neuzduoda kontroliniu klausimu, siulo kas jai paciai ''faina" ar kitos klientes perka
Jau nekalbu apie kuno kalba ir tokias smulkmenas kaip kad duoti klientui palaikyti rankose produkta ir daug kitokiu niuansu, kurie veda i sekminga pardavima.

Kas čia per protokolas? Nesu apie jį girdėjusi ir aš

Papildyta:
QUOTE(kotri_ @ 2015 06 26, 11:23)
Negaliu skųstis Kristiana, pirkdama nesvarbu už bet kokią sumą, mažai ar daug, vsiada gaunu tikrai po 3 mėginukus
nors Douglase konsultantės žinoma dosnesnės 


Manęs ir Douglas aptarnavimas dažniausiai netenkina. Iš kosmetikos parduotuvių paskutiniu metu labiausiai patiko L'occcitane.
Aišku daug priklauso nuo konkrečios konsultantės, būna pasitaiko, kad ir Douglas ir Kristianoje sutinku gerų konsultančių. Malonios išimtys

QUOTE(Malena @ 2015 06 26, 10:35)
Priklausomai nuo paslaugas/prekes teikiancios imones tai gali atsispindeti pareiginiuose nuostatuose arba buti kaip mokymu metu suteiktos zinios, kurias darbdavys prasys taikyti praktikoje ir sekmingai parduoti


Problema ta, kad konsultantės dažnai niekuo negali padėti. Etiketes aš pati sugebu perskaityti. Būna taip, kad pasakau ko ieškau ir ko reikia, o konsultantė, kuri ten dirba kasdien, nieko nežino, net nesugeba rasti, tiksliau aš randu greičiau už ją. T.y. ieškom kartu
Todėl labai vertinu konkretaus produkto atstoves, kurios nors ir suinteresuotos prakišimu atstovaujamo prekės ženklo, bet bent jau sugeba daugiau papasakoti kuo geras ir kuo dar geresnis vienas ar kitas produktas. Tai labai džiaugiuosi, jei tokias sutinku ir mielai su jomis palaikau kontaktą.

Paburnojau vakar, o šiandien netikėtai gavau iš "Kristianos" dovanų.
Ir dar mėginuką davė
. Tai belieka tikėtis, kad situacija gerėja. 
Ateik į KRISTIANA saloną > pasakyk šią frazę > CLARINS MISIJA ĮVYKDYTA > nemokamai gauk CLARINS Mission Perfection serumo mėginėlį*.
*Kiekis ribotas, paskubėk!
Pasiūlymas galioja iki birželio 30 d.


Ir dar mėginuką davė


Ateik į KRISTIANA saloną > pasakyk šią frazę > CLARINS MISIJA ĮVYKDYTA > nemokamai gauk CLARINS Mission Perfection serumo mėginėlį*.
*Kiekis ribotas, paskubėk!
Pasiūlymas galioja iki birželio 30 d.
Aš tik trumpai, kad patikslinčiau dėl to "nemokamo kvėpinimosi". Jokių bėdų nematau pasibandyti tikslingai. Bet kai KASDIEN (o taip būna) einama į parduotuvę "našarint" - tada jau man kultūros neturėjimas
Kas jau dievina užsienį - nugi ir ten turi parduotuvės politiką, aptarnavimas malonesnis dar ir dėl klientūros skirtumų, plius itin "atkaltas" veidmainiavimas. Juokinga budavo žiūrėti, kaip išsikalinėjanti poniutė maloniai aptarnaujama, o tik jai nusisukus eiti - pasiunčiama pašnibždom toooli, toooli.
Taip kad ten rojaus irgi nėra.
O šiaip patarimas - nepatiko konsultantė, paprašykit, kad kita aparnautų. Yra ir toks dalykas kaip biolaukai ar tos dienos nuotaika. Bus mažiau nusiskundimų.

Kas jau dievina užsienį - nugi ir ten turi parduotuvės politiką, aptarnavimas malonesnis dar ir dėl klientūros skirtumų, plius itin "atkaltas" veidmainiavimas. Juokinga budavo žiūrėti, kaip išsikalinėjanti poniutė maloniai aptarnaujama, o tik jai nusisukus eiti - pasiunčiama pašnibždom toooli, toooli.
Taip kad ten rojaus irgi nėra.

O šiaip patarimas - nepatiko konsultantė, paprašykit, kad kita aparnautų. Yra ir toks dalykas kaip biolaukai ar tos dienos nuotaika. Bus mažiau nusiskundimų.
Ameera, labai dažnai pastebiu, kad pačios konsultantės darosi nuo..iki makiažą, to net neslepiant nuo tuo metu parduotuvėje esančių klientų. Kažkuria prasme tai gerai, viską išbando, gali parekomenduoti, bet kita vertus, tai labai neetiška, nekultūringa ir net gi chamiška. Kodėl? Įsivaizduokime, kad lygiai taip pat savo darbo sferoje elgiasi kiti darbuotojai. Pvz. prekybcentryje mišrainių pardavėja visiems matant kerta su šaukštu mišraines iš tų didelių indų, keptų mėsų skyriuje pardavėja graužia vištos koją, na ta prasme jos gi degustuoja, kad galėtų tinkamai parekomenduoti, kas šiandien šviežia ir skanu
