Įkraunama...
Įkraunama...

KristiAna

QUOTE(Ameera @ 2015 06 12, 22:36)
Konkreciai del meginuku-jei butu galimybe nuteketi, klientai ju net nematytu. Kristianoje jie yra skanuojami, megineliu likutis skaiciuojamas (kiekvienas!) ir trukumai egzistuoti negali, nes tada jau kazkaip juos reikia dengti is kisenes smile.gif ne vienas tinklas Lietuvoj ir ne visur vienoda sistema smile.gif

Aha, šiandien pirkau "Kristianoje" ir gavau mėginuką, kuris buvo įtrauktas ir į kasos čekį. Spėju, kad tai nauja praktika, nes anksčiau "Kristianos" čekiuose tikrai to nebuvo - logiškai mąstant, panašu, kad taip bandoma kovoti su mėginėlių ir pan. "nutekėjimu" bei mėginama kontroliuoti jų kiekius. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Victorious: 19 birželio 2015 - 17:07
Na su tais meginukais, tai tikrai idomiai, vieni megineliai yra prie kasu, tai jie tokie paprastesniu firmu, o kiti "brendiniai" yra prie stendu chanel, ysl...na ir zinokite kaip kuri konsultante, viena yra labai faina kauno akropolyje, tai ji daznai pasiulo isbandyti kazka is tos firmos kurios perki, o kitos ideda kvepalu megineliu, kur tikrai kvapas nelabai, kazkaip kremu megineliu labai sunkiai buna gauti dovanu. tiesiog gal geresnius meginelius palieka pazistamu bureliui ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Victorious @ 2015 06 19, 17:57)
Aha, šiandien pirkau "Kristianoje" ir gavau mėginuką, kuris buvo įtrauktas ir į kasos čekį. Spėju, kad tai nauja praktika, nes anksčiau "Kristianos" čekiuose tikrai to nebuvo - logiškai mąstant, panašu, kad taip bandoma  kovoti su mėginėlių ir pan. "nutekėjimu" bei  mėginama kontroliuoti jų kiekius. smile.gif

Tai yra labai senai smile.gif

QUOTE(Tresor @ 2015 06 23, 20:00)
Na su tais meginukais, tai tikrai idomiai, vieni megineliai yra prie kasu, tai jie tokie paprastesniu firmu, o kiti "brendiniai" yra prie stendu chanel, ysl...na ir zinokite kaip kuri konsultante, viena yra labai faina kauno akropolyje, tai ji daznai pasiulo isbandyti kazka is tos firmos kurios perki, o kitos ideda kvepalu megineliu, kur tikrai kvapas nelabai, kazkaip kremu megineliu labai sunkiai buna gauti dovanu. tiesiog gal geresnius meginelius palieka pazistamu bureliui ax.gif

Nuo konsultantės priklauso ar paklaus ko norėtumėt - kremo ar kvepalų. O šiaip pagalvokit ką jos turi duoti žmogui, vienu apsipirkimu išleidusiam 50eur, o kai kitas išleidžia 1000eur. Negali dovanos būti vienodos. Man tai atrodo logiška, nematau tame bėdos.
Šiaip nieko čia neteisinu ir neatstovauju, turiu praktikos iš užsienio parduotuvių, todėl įsivėliau čia į diskusijas. Bet labai jau lietuviška mėtyt neargumentuotus "pastebėjimus", nors niekad nematę sistemos iš vidaus. Visuose darbuose yra specifika. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ameera: 25 birželio 2015 - 15:41
Tiek Vilniaus, tiek Kauno Akropolių Kristianose labai nemaloni aplinka, konsultantės stebi, žiūri iš aukšto, nežinau, nesinori ten net užeiti...
Atsakyti
QUOTE(Ameera @ 2015 06 25, 17:38)
Tai yra labai senai smile.gif
Nuo konsultantės priklauso ar paklaus ko norėtumėt - kremo ar kvepalų. O šiaip pagalvokit ką jos turi duoti žmogui, vienu apsipirkimu išleidusiam 50eur, o kai kitas išleidžia 1000eur. Negali dovanos būti vienodos. Man tai atrodo logiška, nematau tame bėdos.
Šiaip nieko čia neteisinu ir neatstovauju, turiu praktikos iš užsienio parduotuvių, todėl įsivėliau čia į diskusijas. Bet labai jau lietuviška mėtyt neargumentuotus "pastebėjimus", nors niekad nematę sistemos iš vidaus. Visuose darbuose yra specifika. smile.gif

Nesvarbu - senai, nesenai, bet visiems akivaizdu, kad tie mėginukai "nuteka". Ir pačios "Kristianos" politika keičiasi, kad būtų kovojama su tuo ar bent deklaruojama, kad klientai šiame tinkle aptarnaujami kaip ir užsienio brandinėse kosmetikos parduotuvėse. Manau, pati verslo sistema turėtų būti dėkinga už kritiškus pastebėjimus jų atžvilgiu. mirksiukas.gif

Esu sutikusi puikių konsultančių, kurios ir kokybiškai pataria, ir mėginių ar mini produktų negaili ir juos pagal odos tipą, poreikius pritaiko thumbup.gif. Ir tam nebūtina iškart pirkti už 1000 eurų.

Man atrodo, kokia lietuviška verslo ir konsultančių kultūra, tokie ir lietuviški komentarai, nepykit. rolleyes.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Victorious: 25 birželio 2015 - 17:47
QUOTE(Victorious @ 2015 06 25, 18:32)
Nesvarbu - senai, nesenai, bet visiems akivaizdu, kad tie mėginukai "nuteka". Ir pačios "Kristianos" politika keičiasi, kad būtų kovojama su tuo ar bent deklaruojama, kad klientai šiame tinkle aptarnaujami kaip ir užsienio brandinėse kosmetikos parduotuvėse. Manau, pati verslo sistema turėtų būti dėkinga už kritiškus pastebėjimus jų atžvilgiu. mirksiukas.gif

Esu sutikusi puikių konsultančių, kurios ir kokybiškai pataria, ir mėginių ar mini produktų negaili ir juos pagal odos tipą, poreikius pritaiko thumbup.gif. Ir tam nebūtina iškart pirkti už 1000 eurų.

Man atrodo, kokia lietuviška verslo ir konsultančių kultūra, tokie ir lietuviški komentarai, nepykit.  rolleyes.gif

Sakau, kad sena sistema, tam, kad paaiškinti, jog nėra čia jokios naujos "kovos" smile.gif
Taip, yra profesionalių, bet kiekis mėginėlių priklauso vis tik nuo pirkinio, o ką gausit - irgi. Pritaikyt pagal poreikį ir duoti brangų/prabangų mėginėlį - du skirtingi dalykai. La Prairie neduosi netiksliniam klientui. Nes nu atsakykit ką duot tam, kuris išleidžia 80kartų daugiau, nei kitas? Nesąžininga. smile.gif
Būtų mažiau našarinančių - būtų ir kultūra kitokia. wink.gif O kasdien eit kvėpintis į parduotuvę, tai labai jau kultūringa lotuliukas.gif (tikrai netaikau niekam asmeniškai). Vienas žmogus pasakė (iš klientų tarpo, tarp kitko): tokių "pirkėjų" paklausčiau ar norėtumėte sukurti savo verslą ir kad visi viską našarintų, nes juk ir testeriai kainuoja".
Atsakyti
QUOTE(Ameera @ 2015 06 25, 19:55)
Būtų mažiau našarinančių - būtų ir kultūra kitokia. wink.gif O kasdien eit kvėpintis į parduotuvę, tai labai jau kultūringa  lotuliukas.gif (tikrai netaikau niekam asmeniškai). Vienas žmogus pasakė (iš klientų tarpo, tarp kitko): tokių "pirkėjų" paklausčiau ar norėtumėte sukurti savo verslą ir kad visi viską našarintų, nes juk ir testeriai kainuoja".

Toks požiūris viską ir pasako. Nei nemokamai kvėpintis einu, nei pirkdama mėginių reikalauju, bet akivaizdu, kad yra žmonių, kurie eidami pirkti į "Kristianą" ir leisdami pinigus, tikisi tokio serviso kaip ir užsienyje, ko čia su žiburiu nerasi, tai daug mieliau ir renkasi užsienio įprastas ar internetines parduotuves ir manau, kad tokių žmonių tik daugės. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Victorious: 25 birželio 2015 - 18:10
Ameera, vaistinėje pirkau dvi dantų pastas. Gavau 5 įvairius veido priežiūros mėginukus su išsamia prezentacija. 5! Tiesa, ne Lietuvoje, o Italijoje. Čia šiaip, lengvas oftopikas, kad būtų galima palyginti.

Kažkada Panoramos "Kristianoje" pirkome 4 ar 5 kvepalų buteliukus, įvairiausių ml, buvo ir 100, buvo dovanų metas. Sumos neminėsiu, bet ji pakankamai įspūdinga. Negavome nei vieno prezento, net pačio nykiausio.
Atsakyti
QUOTE(Ameera @ 2015 06 25, 18:55)
Sakau, kad sena sistema, tam, kad paaiškinti, jog nėra čia jokios naujos "kovos" smile.gif
Taip, yra profesionalių, bet kiekis mėginėlių priklauso vis tik nuo pirkinio, o ką gausit - irgi. Pritaikyt pagal poreikį ir duoti brangų/prabangų mėginėlį - du skirtingi dalykai. La Prairie neduosi netiksliniam klientui. Nes nu atsakykit ką duot tam, kuris išleidžia 80kartų daugiau, nei kitas? Nesąžininga. smile.gif
Būtų mažiau našarinančių - būtų ir kultūra kitokia. wink.gif O kasdien eit kvėpintis į parduotuvę, tai labai jau kultūringa  lotuliukas.gif (tikrai netaikau niekam asmeniškai). Vienas žmogus pasakė (iš klientų tarpo, tarp kitko): tokių "pirkėjų" paklausčiau ar norėtumėte sukurti savo verslą ir kad visi viską našarintų, nes juk ir testeriai kainuoja".

Pirkau butent La Prairie krema, meginuku kiekis buvo paskaiciuotas jau čekyje, bet tik namie supratau, kad vienu mažiau vistiek sugebejo idet. cool.gif
Atsakyti
QUOTE(Victorious @ 2015 06 25, 18:06)
Toks požiūris viską ir pasako. Nei nemokamai kvėpintis einu, nei pirkdama mėginių reikalauju, bet akivaizdu, kad yra žmonių, kurie eidami pirkti į "Kristianą" ir leisdami pinigus, tikisi tokio serviso kaip ir užsienyje, ko čia su žiburiu nerasi, tai daug mieliau ir renkasi užsienio įprastas ar internetines parduotuves ir manau, kad tokių žmonių tik daugės. smile.gif

Va dėl tokio požiūrio, kaip Ameera išsireiškė, ir nemėgstu keliaut į Kristianas ir panašias parduotuves (labai ir Sarmos nemėgau, bet kuomet 'persivertė' pas mus Į Douglasą, reikalai net labai į gerą pasuko). Net nežinau prie kokios klientų kategorijos prisiskaitau, bet toks gan geru elitizmu atmiežtas požiūris baisiai erzina. Ir taip neinu 'kvepintis kitų sąskaita' (vajėėėė, tikiuos nepaliks vargšais dėl išnaudojamų testerių!), o ir užėjus kartais aplimpa pardavėjos kaip medum patepus, tarsi vogt eičiau. rolleyes.gif O pirkus esu už nemažas sumas ir ne sykį, ne du. Tiesa, Klaipėdos Akropolio Kristiana visai nebloga, bet per gan ilgą laikotarpį, kiek pamenu, mėginėlių esu gavus tik vieną sykį - veikiausiai dėl to, kad pardavėja buvo iš senų pažįstamų ir greičiausiai prisiminė. Tai matyt per mažai milijonų išmečiau, kad būčiau nusipelniusi mėginėlių lotuliukas.gif

Douglase, visai kitokia situacija. Nepriklausomai nuo kainos, mėginių įdės, kada tik galės, o ir bendravimas dažniausiai kitoks. Gali kokį kartą teprieit prie tavęs, pasiteiraut kažko ir viskas, jokio įkyrumo. Kartą net kvepalus 'į šoną' atidėjo (100ml), kad būtų galima apsižiūrėt kitur. O šiaip jau, save laikom vakarietiška šalim, tai gal ir nustokim į klientą žiūrėt kaip į potencialų vagį? Svetur žmonės vos ne krūvom gauna tų mėginėlių ir nebūtina pusę banko sąskaitos tam išleist. Ir nieks nelieja krokodilo ašarų dėl vargšų testerių. Tokie žodžiai tik juoką kelią. Verkit dėl savo testerių, teisinkitės dėl tų mėginių ir skirstykit savo klientus į galimus "vagis", ir "pinigų maišus", žmonės susivoks ir susiras geriau anksčiau ar vėliau, ypač, kuomet prekyba internetu šitaip plinta, o ir užsienio parduotuvėse neretas lankosi ir prekinasi.
Atsakyti
QUOTE(Ibero @ 2015 06 25, 18:14)
Tiek Vilniaus, tiek Kauno Akropolių Kristianose labai nemaloni aplinka, konsultantės stebi, žiūri iš aukšto, nežinau, nesinori ten net užeiti...

drinks_cheers.gif


Dzin man iš esmės tie mėginukai. Aš jų maišais turiu- mamą, drauges, pažįstamas apdovanoju. Bet personalas ir atmosfera nemaloni ir taškas. Aš užsuku kai atveža naujo sezono kolekcijas- noriu gyvai apžiūrėt. Ir dovanų tenka pirkti. Laiko dažniausiai turiu nedaug ir nenoriu ten pusę dienos praleisti. Deja.. taip išeina, nes konsultantės dirba lėtai, pradeda klausinėt nereikšmingų klausimų, pasakot nuo adomo ir ievos apie produktus ką kursuose girdėjo. Aptarnauja lėtai, mėginukų bėga į sandėliuką (Panoramos Kristianoj taip buvo du kartus ir čia jau po to kai parduotuvė persikraustė į naujas patalpas, tad prašau man nesakyti, kad mėginukų problemos seniai išspręstos).
Kai jau sugalvoja, kad mano suma pakankama ir norėtų mane apdovanoti mėginuku, paaiškėja, kad dominačių mėginukų neturi. O aš noriu naujai atsiradusių produktų ir kvepalų. Kokio Biotherm tai visada yra biggrin.gif
Atsakyti
Gal čia bus netaktiškas ir nekuklus klausimas, bet o kiek uždirba Kristianos konsultantės?
Atsakyti