Man asmeniskai PPT patarimai padejo 100 kart daugiau susitvarkyti su problemomis, nei bendras VRC tyrimas ir visos gydytoju komisijos-konsiliumo nezinojimas, i koki stalciu ikisti mano vaiko sugebejimas mokytis uzsienio kalbos is klausos ir vaizdo, kai lietuviu kalbos klausymas ir supratimas buvo ant neigalumo ribos


dar del kompiuterio..vakar litanija surasiusi buvau, bet kompas pakibo ir viskas dingo


PC padeda vaikui komunikacijos mokytis, t.y. jis mato interakcija, kartoja, nes tai patrauklu ir tai pliusas, jei nekalbiukas kartoja zodzius, taciau, vaikui lengviau ir saugiau bendrauti su negyvu daiktu, kuris neklausia, neliepia, nereikalauja to, ko jis nesupranta, nezino ar jam sunku, taigi begimas nuo pasaulio. Reikia rasti buda, kaip perkleti jo PC gautas zinias i aktyvu bendravima, naudojima, t.y. verbaline komunikacija, bendravimas su vaikais, kad jis mokytusi, jog yra nerasytos elgesio taisykles, prie kuriu taikaisi.
Daznai (bent jau is mano patirties) vakai, kurie nekalba, arba ju kalbos nesupranta nori diktuoti savo taisykles, buna labai aktyvus, stengiasi islaikyti aplinkos demesi, kas pavyksta mazdaug su 5 zmonemis, jei daugiau, jie naturaliai netenka demesio ir susidomejimo, nes kalbos trukumas tiesiog "padaro juos neidomius" aplinkiniams ir jie ima dometis kitais dalykais. Tada vaikas darosi uraganas, kad kazkaip susigrazintu demesi, o aplinkiniai ji vadina hiperaktyviu, nors tai nera taip, hiperaktyvumas yra rimta liga.
Taigi mokymas vaika bendrauti reikia per pvz. veikla, kuri jam patinka, muzika, piesimas, yra menu terapija, kur mazose grupelese dirbama su vaikais, jie ismoksta vienas kita isgirsti, prisiderinti, islaukti savo eiles, galiausiai tokios grupese tokie vaikai yra tokie, o ne "kitokie" ir nepageidaujami ar metami kaip nepatogus.
As sunaus PC zinias, t.y. ismokta anglu kalba, kuria jis puikiai valdo naudojau jo lietuvisku ziniu ir kalbos zodyno pletimui ir tebedarau taip.