QUOTE(gaaabriele @ 2013 01 19, 15:39)
Ketvirtadieni mano kortele "nepraejo" pro TBS. Skambinausi penktadieni siuo numeriu 0800 0929090. Pirma karta laukiau 10 minuciu kol pakels, tada po pusvalandzio vel skambinau vel pralaukiau tiek pat, bet sikart pakele. Patikrino ir pasake, kad mano uzsakyma atmete del to, kad prie perkant neprisiloginau. Taigi nepamirskite paspausti log in
Beja skambinau per skype, tai buvo nemokamai, o pries tai bandziau per telefona, tik tiek, kad mokamai
Beja siandien nepamirsau prisiloginti ir uzsakyma patvirtino
Gėda, ale kaip paskambint per skype
? Niekad nebandžiau mokamai
, brangiai gaunas?
O nieko jie ten neįtars, vis tiek akcentas, galų gale jie nemato, kad skambini iš LT, o perki tai UK adresu
? O neklausė pvz. kokiam banke kortelė išduota
? Jaučiu SEB tai nebūtų girdėję