QUOTE(ravesa @ 2017 10 26, 13:27)
Man buvo bėda su chek-in'ais greitai.lt , kadangi jie rezervacijai suteikia savo kodą, o ne tos skrydžių bendrovės, kuri organizuoja skrydį. Pasiskambinus į greitai.lt- spręsime. Tačiau iš jų pusės sprendimo taip ir nesulaukiau, o pirkau per juos, nes jungiamąjį skrydį 2 operatorių pats negali susidėlioti be bagažo atsiėmimo tarpiniame punkte.
Net jei skrydžiui registruojiesi internetu, bagažą vis tiek reikia priduoti oro uoste, pasakysit, kad iki galo ir užregistruos iki galo. Kartais net įlaipinimo korteles perspausdina, kad nereiktų didelių lapų nešiotis. Pas mus kažkada skrydis iš Helsinkio į Vilnių buvo tik kitą dieną ir tai pasirinkom bagažo laikymą per naktį oro uoste. Ta prasme, į viešbutį išvykom tik su rankiniu, o registruotas naktį praleido oro uoste ir kitą dieną buvo pakrautas į mūsų lėktuvą.
Jei visiems patiktų vienas ir tas pats, būtų labai nuobodu gyventi.
Išminčiai kalba, nes turi ką pasakyti, o kvailiai nes turi kažką pasakyti Platonas.