QUOTE(Ugvilė @ 2013 01 22, 11:37)
dar pardavėja nenori priimti prekės atgal. Bet jei prekė neatitinka aprašymo, tai negali nepriimti, taip? jaučiu paypale reiks ginčą spręsti
Kai nusipirkau, ji parašė laišką ar noriu pirkti, net neužsigalvodama pažiūrėjau į prekę ir parašiau taip, bet kai gavau, akys ant galvos iššoko
gal jums merginos buvo panaši situacija, kaip elgtis? gaila man pinigų už tokį š...
Kai nusipirkau, ji parašė laišką ar noriu pirkti, net neužsigalvodama pažiūrėjau į prekę ir parašiau taip, bet kai gavau, akys ant galvos iššoko
gal jums merginos buvo panaši situacija, kaip elgtis? gaila man pinigų už tokį š...
O kas konkrečiai neatitinka aprašymo?
Nes mano galva žingsniai tokie:
rašot pardavėjai, kad su preke kažkas blogai, kad neatitinka aprašymo ir pan.
jei nesutinka gražinti pinigų/nepriima prekės atgal, nieko nesiunčiat, o atidarot bylą.
Man kiek yra tekę gauti kažkokių neatitinkančių prekių, dar nėra prireikę bylos (tfu tfu tfu), bet čia jau nuo pardavėjo priklauso.