QUOTE(ed@ @ 2012 12 19, 00:12)
Lyg ir teisingai parašėte - jei prie valties prisukti ratus, galima ir per sausumą plakti. Klausimas tik - kam to reikia? Gal paprasčiau iškart nusipirkti rotorinį rekuperatorių, kuris idealiai tinka Lietuvos sąlygoms (be to - pigesnis) ir nauduoti be jokių papildomų priedų.
Laba diena. seku tema jau senokai, bet atsakymo vis tiek neturiu Pavasariui ruosiuosi isigyti rekuperatoriu, tad klausimas del aparato parinkimo man labai aktualus (ortakiai isvedzioti jau). Kiek teko bendrauti su vedinimo specialistu, susidarau nuomone kad skirtumas tarp plokstelinio kryzminiu srautu ir rotacinio bus arti 1000 lt. (todel labai nustebino argumentas kad rotacinis - pigesnis ) Taigi argumentas yra, jog iskaitant rotacinio naudojama didesni kieki elektros energijos atsipirkimas net ir su ec varikliais neaisku kada gausis Realiai vienintele problema kryzminiu srautu plokstelinio - kondensatas, kuri nuvesti turiu kur. Gal kas kokia protinga minti pametetu padedant apsispresti - ar tikrai verta ""biudzetiniame name" naudoti rotacini rekuperatoriu? Dar toks teorinis "neismanelio" klausimas - kodel nesimato pirkti tarkim rekuperatoriu sukryzmintu su oras-oras SS?