QUOTE(Lerikyte @ 2012 11 12, 14:51)
Merginos, o ką daryt tokioj situacijoj. Pirkau auskariukus su pristatymu į namus registruojantis tam tikru el. paštu. Registravausi, o ponai pardavėjai nei iki kupono pabaigos, nei po neatsiuntė nei sąskaitos rekvizitų,kur pervesto siuntimo mokestį, o tuo labiau neatrašė NĖ į vieną laišką. Galėjau suklyst? Ne, patikrinau, toks el.paštas, susiradau ir kitą jų el.paštą, vistiek tyla. Rašiau beta.lt ką daryti tokioj situacijoj tyla. Blogiausia,kad kupono galiojimo laikas pasibaigė, grąžinti betai kaip ir jau negaliu, bet tai ką daryt, jei aš juo pasinaudot norėjau, bet pardavėjai ignoravo ?
žodžiu. Tai va būkit budrios ateityje su tokiais,kad nebūtų kaip man, pardavėjas ,,Papuošalų rojus''.
žinot, dar bent atrašytų,kad vėluoja prekės ar kažką, galų gale kąnors pameluotų, o dabar kapų tyla. Blogiau nebūna.
Labas vakaras,
Labai nesmagu, kad negavote atsakymo i savo el. laiska, kai tik patikslinsiu kodel butent atsakysiu. Taipogi man reikia jusu duomenu, kad galetumeme kuo skubiau isspresti nesklandumus bei issiusti jums prekes, kurias pirkote.
Tapati persiunciu ir i asmenine zinute, jeigu cia nepastebetumete.
Plus uz sukeltus nesklandumus pazadu nemokama pristatyma arba dovanele (pasirinktinai)
Kaip bebutu, tiek jums, tiek visiems besinaudojentiems grupiniais apsipirkimais siulau pirmoj eilej kreiptis i paslaugu teikeja ( o jeigu negaunate atsakymo, iskarto paskambinkite) bei grupiniu apsipirkimu portala (siuo atveju beta.lt). Tiek jie, tiek dauguma paslaugu teikeju labai operatyviai reaguoja.
Betos kontaktai:
beta.lt/ grupinis.lt 8 5 2073000,
visa para
Taip pat, galite rašyti el. pašto adresu - pagalba@beta.lt
Musu kontaktai:
tel: 862362323 (iki 22.00 val kiekviena diena)
arba el. pastu info@papuosalurojus.lt (stengiames reaguoti iskarto)
Kiek esame susidure su nesklandumais (daznai tiek as, tiek bendradarbiai perkame is siu portalu) kilus nesklandumams beta.lt bei grupinis.lt pagalba visada jums pagelbes.
P.S. Prie progos perskaiciau ir visas temas apie grupiniu apsipirkimu portalu probelmas supermamuose, patarimas jums, merginos, butinai kreipkites i grupiniu portalu pagalba jeigu kazkas netaip ir issamiai paaiskinkite visa situacija, taipogi nebijokite skambinti, jeigu ir jusu kupono laikas pasibaige, jie visvien jums kaip imanoma pagelbes, o dazniausiai prekes atsiimti galima dar apie savaite nuo kupono galiojimo pabaigos. (bent jau beta/ grupinis/ kartu.lt)
Be abejo, naudokites tik zinomiausiais grupiniais pirkimais, ten daug geresni aptarnavimo specialistai.
Atsiprasau uz gramatines klaidas, bei galbut nerislu teksta.